Ανεπιτυχής «εξέγερση» στην Amazon για την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου

Ανεπιτυχής «εξέγερση» στην Amazon για την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου

Shutterstock

Μέτοχοι της Amazon που επεδίωκαν να σταματήσουν την πώληση τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου στις αμερικανικές αστυνομικές αρχές ηττήθηκαν σε δύο ψηφοφορίες, στόχος των οποίων ήταν να ασκήσουν πίεση στην εταιρεία ώστε να επανεξετάσει την απόφασή της.

Σύμφωνα με το BBC, υπέρμαχοι των δικαιωμάτων του πολίτη έχουν δηλώσει ότι πρόκειται για «ενδεχομένως την πιο επικίνδυνη τεχνολογία παρακολούθησης που έχει αναπτυχθεί ποτέ». Ωστόσο, οι επενδυτές απέρριψαν τις προτάσεις αυτές στην ετήσια γενική συνέλευση της εταιρείας, με κάτω από το 50% να υπερψηφίζει τα προταθέντα μέτρα.

Στην πρώτη ψηφοφορία είχε προταθεί η εταιρεία να σταματήσει να προσφέρει το σύστημα Rekognition σε κυβερνητικές υπηρεσίες. Στη δεύτερη ζητήθηκε η διεξαγωγή μιας ανεξάρτητης μελέτης σχετικά με το αν η τεχνολογία απειλεί τα δικαιώματα των πολιτών. Οι ψηφοφορίες στο Σιάτλ δεν θα ήταν δεσμευτικές, κάτι που σημαίνει ότι η διοίκηση δεν θα ήταν αναγκασμένη να αναλάβει σχετική δράση εάν είχαν υπερψηφιστεί οι προτάσεις αυτές.

Η Amazon προσπάθησε να μπλοκάρει τις διαδικασίες, ωστόσο η Securities and Exchange Commission ξεκαθάρισε στην εταιρεία ότι δεν είχε δικαίωμα να το κάνει.

«Ένας από τους βασικούς μας στόχους ήταν να το φέρουμε αυτό ενώπιον των μετόχων και του συμβουλίου, και καταφέραμε να το κάνουμε» είπε στο BBC η Μαίρυ Μπεθ Γκάλαχερ του Tri-State Coalition for Responsible Investment. «Αυτό είναι μόνο η αρχή αυτού του κινήματος για εμάς, και η εκστρατεία θα συνεχιστεί. Έχουμε δημιουργήσει δεσμούς με οργανώσεις δικαιωμάτων, εργαζομένους και άλλους μετόχους. Και το πιο σημαντικό είναι πως, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος, εξακολουθούμε να θέλουμε το συμβούλιο να σταματήσει τις πωλήσεις του Rekognition σε κυβερνήσεις, και μπορεί να το κάνει».

Η American Civil Liberties Union πρόσθεσε πως το ότι έγινε ψηφοφορία και μόνο, είχε ως αποτέλεσμα να εκτεθεί η Amazon και θα μπορούσε να λειτουργήσει ως «καμπανάκι» για να αντιληφθεί η εταιρεία τους κινδύνους της αναγνώρισης προσώπου.

Το Rekognition είναι ένα online εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε βίντεο όσο και σε στατικές εικόνες προκειμένου να επιτρέψει σε χρήστες να αντιστοιχίσουν πρόσωπα σε άτομα που έχουν περαστεί εκ των προτέρων σε βάση δεδομένων με μέχρι και 20 εκατ. άτομα, την οποία παρέχει ο πελάτης. Επιπρόσθετα μπορεί να εντοπίζει «μη ασφαλές περιεχόμενο», όπως παρουσία γυμνού ή αποκαλυπτικών ρούχων, να διαπιστώνει φύλο, να αντιλαμβάνεται τη διάθεση ενός ατόμου κ.α. Ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι πως είναι φθηνότερο από άλλες τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου.

Προτεινόμενα για εσάς

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑΠηγή άρθρου – naftemporiki.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *