Διεθνές «ντεμπούτο» για το Facebook Watch

Διεθνές «ντεμπούτο» για το Facebook Watch

REUTERS/MICHAEL DALDER

Όπως αναφέρει το BBC, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν από μια σειρά εκπομπών, τόσο από εδραιωμένα brands όσο και από νέους «παίκτες» και θα μπορούν να βλέπουν βίντεο τα οποία έχουν αποθηκεύσει από τα News Feeds τους.

Δείτε ακόμα

  • Επιστήμονας της NASA αναπτύσσει ρομπότ για τον εντοπισμό εξωγήινων βακτηρίων 28/08 18:33
  • Άνευ προηγουμένου «μπλόκο» του Facebook σε αξιωματικούς του στρατού της Μιανμάρ 29/08 05:36
  • Αυτόνομα υποβρύχια ρομπότ εναντίον «εισβολής» επικίνδυνων λεοντόψαρων στην Καραϊβική 28/08 00:57

Την «πρεμιέρα» του για όλο τον κόσμο κάνει την Τετάρτη η υπηρεσία video-streaming του Facebook, Watch, έναν χρόνο μετά το λανσάρισμά του στις ΗΠΑ.

Όπως αναφέρει το BBC, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν από μια σειρά εκπομπών, τόσο από εδραιωμένα brands όσο και από νέους «παίκτες» και θα μπορούν να βλέπουν βίντεο τα οποία έχουν αποθηκεύσει από τα News Feeds τους. Η εταιρεία σχεδιάζει να επιτρέψει σε όλους τους δημιουργούς περιεχομένου να εισάγουν διαλείμματα για διαφημίσεις, αρκεί να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Μέχρι τώρα, αυτό μπορούσαν να το κάνουν μόνο επιλεγμένοι δημιουργοί. Επίσης, για αρχή, η δυνατότητα αυτή θα υπάρχει μόνο για βίντεο που απευθύνονται σε κοινό στις ΗΠΑ, τη Μ. Βρετανία, την Ιρλανδία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

Τα έσοδα θα μοιράζονται, με τον δημιουργό να λαμβάνει το 55% και το Facebook το 45%. Όπως σημειώνει το BBC, το Facebook σκόπευε να προβεί αργότερα στις σχετικές ανακοινώσεις για το Watch, αλλά το έκανε τελικά νωρίτερα λόγω διαρροών, με αποτέλεσμα αρκετοί χρήστες να μην είναι σε θέση να έχουν ακόμα πρόσβαση στις σελίδες του.

Το Watch συχνά παρουσιάζεται ως ανταγωνιστής του YouTube, αλλά πρακτικά ανταγωνίζεται και «παραδοσιακά» τηλεοπτικά κανάλια, καθώς και υπηρεσίες όπως το Netflix, το Amazon Video κ.α. Επίσης, δεν φαίνεται να είχε πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό κατά το πρώτο έτος του στις ΗΠΑ: Σύμφωνα με έρευνα του Diffusion Group, από τους 1.632 ενήλικους χρήστες που ρωτήθηκαν, το 50% δεν είχαν ακούσει ποτέ για το Watch, το 24% απάντησαν ότι ήξεραν για αυτό, αλλά δεν το είχαν χρησιμοποιήσει ποτέ και μόλις το 14% απάντησαν πως το χρησιμοποιούσαν τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Παρόλα αυτά, η εταιρεία φαίνεται να έχει επενδύσει στη δημιουργία πρωτογενούς υλικού για τη νέα της πλατφόρμα, προβαίνοντας σε συνεργασίες με μεγάλα ονόματα των χώρων της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης, όπως η Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ, η Ελίζαμπεθ Όλσεν, ο Μπερ Γκριλς, το ABC, το Fox News, το Vice και το Buzzfeed.

Ως βασικό πλεονέκτημα του Watch έναντι των άλλων, ανταγωνιστικών υπηρεσιών, το Facebook παρουσιάζει τη δυνατότητα του θεατή να αλληλεπιδρά με άλλους, συζητώντας μαζί τους, συντονίζοντας και οργανώνοντας «προβολές» με φίλους κ.α.

Προτεινόμενα για εσάς

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
Πηγή άρθρου – naftemporiki.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *