Υποβολείο

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Πόσες μέρες έχουν περάσει από τότε που ο Τσίπρας δήλωνε στους Financial Times ότι δεν πρόκειται να επιδοθεί σε προεκλογικές παροχές; l Αλλά, πρώτη φορά είναι που δηλώνει Α και κάνει Ω; l Τι ύμνους έψαλε πρόσφατα στο Πεκίνο για τη θεά Cosco, ενώ εδώ βάζει διάφορους μηχανισμούς να της κάνουν τη ζωή δύσκολη l και τις νέες επενδύσεις της στον Πειραιά δυσκολότερες. l Δεν τον συνηθίσαμε ακόμη άλλα να λέει «έξω» και άλλα «μέσα» l – να λέει, γενικότερα, στους εκάστοτε «ακροατές» του αυτά που θα τους άρεσαν να ακούσουν; l Και σ’ αυτό «εγγαστρίμυθος» του Ανδρέα. l Θυμάμαι την αείμνηστη Ελένη Βλάχου να μας λέει εδώ στην «Κ», και να γράφει βέβαια, για τη φήμη που είχε βγάλει ο Παπανδρέου ως πρωθυπουργός, l ότι έδινε πάντα την εντύπωση στον εκάστοτε συνομιλητή του πως συμφωνούσε με όσα του έλεγε. l Μετά ερχόταν κατραπακοειδώς η πραγματικότητα l – γεγονός που, ως γνωστόν, δεν απέφυγε να γευτεί ακόμα και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας. l (Αντ’ αυτού, ο Ανάδελφος.) l

Οσο όμως κι αν μας αφήνει με το στόμα ανοιχτό η Υποκρισία που στάζει ο Τσίπρας l –και όχι σπάνια και να μας εξοργίζει, όταν λ.χ. στήνει θέατρο στο Μάτι τη βραδιά της εκατόμβης–, l οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ως προς αυτό είναι τα σα εκ των σων l – αντιπροσωπευτικότατο δείγμα της κοινωνίας μας. l Κοινωνίας βαθιά υποκριτικής. l Και αθεράπευτα l – διότι βλέπεις ολόγυρα πως δεν υπάρχει καν επίγνωση του πόσο υποκριτές είμαστε. l Βιβλίο γράφεις άμα συλλέξεις πάσης φύσεως παραδείγματα. l Ας σταθούμε μόνο στο αποτέλεσμα της έρευνας που έγινε στην Ευρωπαϊκή Ενωση για το πόσο θρησκευόμενοι είναι οι λαοί της. l Λοιπόν, η Ελλάδα κατέλαβε την 3η θέση, μαζί με την καθολική Πολωνία, ως χριστιανοί πολύ θρησκευόμενοι. l Μάιστα. l Το γνωρίζουμε. l Το ζούμε. l Επί της ουσίας δε. l Και μόνο το 4% του πληθυσμού της δηλώνει «άθεος». l Προφανώς όμως άλλο αυτό το 4% και άλλο εκείνη η μεγάλη κατηγορία «πολιτών» που δεν έχει τον θεό της. l Ή που λέει ότι τον έχει. l
Αλήθεια, είχαν οι αρχαίοι πρόγονοι θεότητα για την Αγένεια; l Το Ανάγωγον; l Την Υπερήφανη Αμάθεια; l

Και ο Κερδώος Ερμής ήταν ο θεός γενικά του χρήματος; l Και της πάση θυσία απόκτησής του; l Μετά, εντάξει, ο χριστιανισμός τον ονομάτισε: ο Μαμωνάς. l Ο Φτου κακά, ως γνωστόν, για τη λαμογιοκοινωνία μας. l

Ενώ μ’ αρέσει η κοφτερή ματιά κι η ετοιμότητα του Αδωνη l (αμάν αυτό του Αδώνιδος, αμάν), l δεν μ’ αρέσει καθόλου όταν δηλώνει (στον Αρη Πορτοσάλτε, ΣΚΑΪ fm): l «Ο Μητσοτάκης δεν έρχεται να πειράξει κανέναν δημόσιο υπάλληλο που κάνει τη δουλειά του». l Μη πάντα επίτρεπε τη γλώσση, αντιπρόεδρε. l Διότι αν γίνει ακριβώς έτσι όπως το λες, ρουθούνι δεν θα μείνει όρθιο στο δημόσιο. l

Επίσης δεν μ’ αρέσει ο συμπαθής Αδωνης όταν διατυμπανίζει ότι η «Ελληνική Αγωγή» του βάζει μικρά παιδιά να παίζουν θέατρο στα αρχαία ελληνικά. l Μηδέν άγαν, αγαπητέ. l Την καρδάρα τη γεμίζεις επάξια. l Φυλάξου μην την κλωτσάς όταν σε τσιμπάει οίστρος. l Γιατί σε τσιμπάει ο άτιμος. l

Περάστε, κόσμε! l Νέες αφίξεις στο «Καφενείον η Ελλάς», περάστε κόσμε! l Θεοχαρόπουλος. l Ενός και περιφερόμενου ανδρός τσίρκο. l Ιδρυτής – καθοδηγητής: Φώτης Κουβέλης. l Αικατερίνη Ναυπλιώτη – Παναγοπούλου. l Φίλη και κατόπιν σύμβουλος του πρωθυπουργού σε θέματα Απόδημου Ελληνισμού, Ολυμπιακών Αγώνων, Επενδύσεων και Πάσης Φύσεως Γιουσουρούμ Θεμάτων – ιδίως δε κοτερούχος πολλών ποδών και χλίδας, ξεκουράζουσα πρωθυπουργούς, περιστέρες και παίδας. l Μια κατάσταση Μποστ. l Χωρίς το χιούμορ του όμως. l Μια θλίψη εκεί – οι «κατήγοροι της ελίτ». l Ή, «Περί αλίτ», όπως θα τιτλοφορούσε το όλων φαινόμενων ο Μποστ.

ΈντυπηΠηγή άρθρου – kathimerini.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *