Σε 2 καινοτόμους εταιρείες ανάλυσης δεδομένων επενδύει το Uni.Fund

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Δύο ακόμη νεοφυείς εταιρείες ανάλυσης δεδομένων (Business Analytics) που έχουν ιδρυθεί από Ελληνες επιχειρηματίες χρηματοδοτεί το επενδυτικό κεφάλαιο Uni.Fund. Στο χαρτοφυλάκιο των επενδύσεων του fund προστίθενται οι εταιρείες Nimbata και DTWise, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον χώρο της ανάλυσης δεδομένων με εφαρμογή στο marketing και στην ενέργεια αντιστοίχως. Ας σημειωθεί ότι ο συνολικός αριθμός των επενδύσεων από την ίδρυση του fund, τον Ιανουάριο του 2018 μέχρι σήμερα ανέρχεται στις 14, μετά και την προσθήκη των δύο τελευταίων εταιρειών στο χαρτοφυλάκιό της. Παρουσιάζοντας αδρομερώς τις δύο νέες επενδύσεις η ομάδα του Uni.Fund ανέφερε σε σχετική της ανακοίνωση ότι «τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εξάγουν αξιόπιστη πληροφόρηση για τη λήψη σωστότερων αποφάσεων και τη διαμόρφωση πιο αποτελεσματικών διαδικασιών. Αυτό αιτιολογεί τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για τέτοια εργαλεία από τις επιχειρήσεις. Η τεχνολογία της Nimbata προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα νέο εργαλείο που δημιουργεί γνώση που δεν ήταν ώς τώρα διαθέσιμη σχετικά με τις ανάγκες των πελατών και την αποτελεσματικότητα ενεργειών marketing, αξιοποιώντας τα δεδομένα τηλεφωνικών κλήσεων. Η αξιοπιστία της λύσης και η αξία που προσθέτει έχει αναγνωριστεί σε διεθνές επίπεδο, όπου η λύση έχει υιοθετηθεί από πολυεθνικές εταιρείες και marketing agencies. Αντίστοιχα, οι εφαρμογές της DTWise συλλέγουν και επεξεργάζονται ενεργειακά δεδομένα και βελτιστοποιούν τις διαδικασίες διαχείρισης ενεργειακών πόρων στις επιχειρήσεις, εξασφαλίζοντας σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας».

Η Nimbata δημιουργήθηκε για να αναδείξει την πολύτιμη γνώση που περιέχουν τα μετα-δεδομένα των τηλεφωνικών κλήσεων και να χρησιμοποιήσει ένα κατεξοχήν παραδοσιακό μέσο επικοινωνίας, όπως το τηλέφωνο, για να αναπτύξει καινοτόμες εφαρμογές. Ειδικότερα, μέσω της υπηρεσίας call conversion tracking, η Nimbata δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τα βήματα που ακολούθησε ο τελικός καταναλωτής, πριν επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την επιχείρηση. Τα δεδομένα αυτά αναλύονται και παρουσιάζονται μέσω απλών γραφημάτων, σε πραγματικό χρόνο, στην πλατφόρμα της Nimbata και στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν τα digital marketing agencies, όπως το Google Analytics και τα Google Ads. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία στη Bοστώνη αλλά και στην Αθήνα. Οσον αφορά την DTWise, η εταιρεία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη εφαρμογών Big Data Analytics και Industry 4.0 για τη μέτρηση ενεργειακών δεδομένων και την ορθή διαχείριση της ενεργειακής κατανάλωσης. Ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία (data-driven energy efficiency market), αναμένεται να φτάσει το 2020 σε μέγεθος τα 45 δισ. δολ. σε παγκόσμια κλίμακα. Στις ήδη υπάρχουσες συνεργασίες της εταιρείας περιλαμβάνονται βιομηχανίες ανακύκλωσης αλουμινίου, μετάλλων και φαρμάκων, εμπορικά κέντρα κ.ά.

ΈντυπηΠηγή άρθρου – kathimerini.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *