Στα 13,6 εκατ. τα καθαρά κέρδη του Σαράντη το πρώτο εξάμηνο

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Σε αναπτυξιακή τροχιά βρίσκεται ο όμιλος Σαράντη, καταγράφοντας αύξηση τόσο σε επίπεδο εσόδων όσο και σε επίπεδο καθαρών κερδών. Ετσι, οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημείωσαν αύξηση κατά 7,4% και ανήλθαν στα 172,2 εκατ. ευρώ έναντι 160,2 εκατ. ευρώ κατά την ίδια περίοδο πέρυσι. Παράλληλα, τα καθαρά κέρδη του ομίλου σημείωσαν αύξηση 15,3% και διαμορφώθηκαν στα 13,6 εκατ. ευρώ από 11,8 εκατ. ευρώ.

Οπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της, η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται αφενός στα λανσαρίσματα νέων προϊόντων και σε νέες προσθήκες προϊόντων που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, αφετέρου στην εμπορική προσέγγιση του ομίλου σε όλα τα κανάλια διανομής στις χώρες όπου δραστηριοποιείται. Ετσι, οι ξένες χώρες, που αντιπροσωπεύουν το 65,4% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου, εμφάνισαν άνοδο 12,3%, στα 112,7 εκατ. ευρώ από 100,2 εκατ, το πρώτο εξάμηνο του 2018. Υπενθυμίζεται ότι o όμιλος, που έχει έδρα στην Αθήνα, διατηρεί παρουσία σε δώδεκα χώρες της Ευρώπης μέσω θυγατρικών εταιρειών, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές σε πάνω από 40 χώρες στην περιοχή της Ανατολικής και της Κεντρικής Ευρώπης, τα Βαλκάνια, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.

Οι πωλήσεις στην Ελλάδα, παρά το αδύναμο ξεκίνημα του έτους, παρουσίασαν ανάκαμψη το δεύτερο τρίμηνο, περιορίζοντας την πτώση στο 0,8%, και διαμορφώθηκαν στα 59,5 εκατ. ευρώ από 59,9 εκατ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Επιπλέον, τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου (EBITDA), τα οποία καταδεικνύουν την ευρωστία της εκάστοτε εταιρείας, αυξήθηκαν κατά 17,6%, στα 21 εκατ. ευρώ από 17,8 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2018, ενώ το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε στο 12,2% από 11,1% το περυσινό αντίστοιχο εξάμηνο.

Τα θετικά αποτελέσματα του ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο ενδέχεται να επιβεβαιώσουν τις εκτιμήσεις της διοίκησης για αύξηση του τζίρου κατά 11,6% το 2019, στα 384 εκατ. ευρώ από 344 εκατ. ευρώ το 2018. Εν τω μεταξύ, μέσα στο καλοκαίρι, ο όμιλος συνήψε συμφωνία με την COTY για την αντιπροσώπευση και τη διανομή σημαντικών brand της COTY στην ελληνική αγορά επιλεκτικής διανομής, τα οποία μέχρι πρότινος διατηρούσε στο χαρτοφυλάκιό του ο όμιλος Folli Follie.

Παράλληλα, τον Αύγουστο ανακοίνωσε και την εξαγορά του πολωνικού brand Luksja που ανήκε στην πολυεθνική εταιρεία PZ Cussons.

ΈντυπηΠηγή άρθρου – kathimerini.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *