Οι 800 ίπποι αποδίδονται μέσω ενός θερμικού κινητήρα βενζίνης με δύο turbo, V8 με χωρητικότητα 4 lt, ο οποίος θα βρίσκεται στο κέντρο όπως συμβαίνει στην Ferrari 458 Italia, το Audi R8 και τη Lamborghini Huracan, ενώ στην συνολική ιπποδύναμη συμβάλλουν και δύο ηλεκτροκινητήρες.
Το αυτοκίνητο επίσης έχει υποστεί μια βελτιστοποίηση αεροδυναμικά, αφού δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες, αλλά λεπτές κάμερες.
Οι επιδόσεις πάντως του πρωτότυπου κόβουν την ανάσα με 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτ. και τελική ταχύτητα 320 km/h. Προς το παρόν το όχημα δεν έχει κάποια τελική μορφή, αλλά κάποια renderings μέσω υπολογιστή και οι κατασκευαστές του οχήματος είναι μεταξύ δυο επιλογών για το τελικό σχήμα.
Η κατασκευή του οχήματος, αν και η εταιρεία είναι Ινδική θα γίνει σε κάποια χώρα της Σκανδιναβίας, με άγνωστη ημερομηνία διάθεσης προς το παρόν και φυσικά άγνωστη τιμή.