ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση κατά 14% παρουσίασε στις αρχές του 2012 το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.

Αύξηση κατά 14% σημείωσε το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου, που πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές στο πρώτο τρίμηνο του 2012 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011, σύμφωνα με την έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας από τα νοικοκυριά, έτους 2012, που διεξήχθη από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) σε αρχικό δείγμα 6.500 νοικοκυριών.

Ειδικότερα, το …
ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012 πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανέρχεται σε 26,9%, ενώ ο μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής των ατόμων που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές μέσω του διαδικτύου, για την πενταετία 2008 – 2012, ανέρχεται στο 18,5%.
Αναλύοντας το προφίλ, όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές/παραγγελίες, προκύπτει, ότι για το πρώτο τρίμηνο του 2012 το 56,9% είναι άνδρες και το 43,1% γυναίκες. Τα ποσοστά για το πρώτο τρίμηνο του 2011 ήταν 60,7% άνδρες και 39,3% γυναίκες και για το πρώτο τρίμηνο του 2010 ήταν 65,2% άνδρες και 34,8% γυναίκες.

Επιπλέον το 37,9% όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 25 – 34 ετών. Όσον αφορά στο μορφωτικό επίπεδο, οι χρήστες με υψηλό μορφωτικό επίπεδο (απόφοιτοι ΤΕΙ/ΑΤΕΙ, ΑΕΙ ή με μεταπτυχιακές σπουδές) ανέρχονται στο 55,7% και οι μέσου μορφωτικού επιπέδου (απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ινστιτούτων επαγγελματικής κατάρτισης) στο 40,2%.

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες, που διακινούνται με αυξητική τάση μέσω διαδικτύου

Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες για προσωπική χρήση, των οποίων οι αγορές ή οι παραγγελίες από το διαδίκτυο αυξήθηκαν σημαντικά κατά τη χρονική περίοδο Απριλίου 2011- Μαρτίου 2012 σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του προηγούμενου έτους, είναι:

• Φάρμακα, κατά 36,1%,
• είδη ένδυσης και υπόδησης – αθλητικά είδη, κατά 28%,
• υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης, κατά 27,5%,
• είδη διατροφής – είδη παντοπωλείου, κατά 25,0%,
• εισιτήρια για εκδηλώσεις (συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις, κινηματογράφο κλπ.), κατά 16,2%.

Σημειώνεται, ότι οι περίοδοι αναφοράς των μεταβλητών της έρευνας ποικίλουν, έτσι, το πρώτο τρίμηνο του 2012 είναι η περίοδος αναφοράς των βασικών μεταβλητών της έρευνας (χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, πρόσβαση στο διαδίκτυο, ηλεκτρονικές αγορές, κ.ά.), η χρονική στιγμή, που διεξάγεται η έρευνα για τον τύπο σύνδεσης στο διαδίκτυο από την κατοικία και το 12μηνο Απρίλιος 2011 – Μάρτιος 2012 για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

Αυτή την περίοδο τόσο οι εταιρείες web design όσο και οι εταιρείες προώθησης ιστοσελίδων κάνουν χρυσές δουλειές αφού η κατασκευή web site και η κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων παρουσιάζουν τρομακτική αύξηση για τους λόγους που τεκμηριώνει με στατιστικά στοιχεία η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία αποδεικνύοντας ότι η κρίση πολλές φορές μέσα της κρύβει και μεγάλες ευκαιρίες

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *