‘Αντε και στην ποινικοποίηση της Ελληνικής Γλώσσας(μήπως ψηφίζουμε αλλοεθνείς;)

Ενημέρωση σχετικά με την κατάργηση των Αρχαίων Ελληνικών και τις παρεμβάσεις στην Ελληνική Γλώσσα.
Ν.Ν….

Δυστυχώς πάντα θα βρίσκονται πρόθυμοι να εφαρμόσουν αυτά που κάποτε είπε ο Κίσσιγκερ για την Ελλάδα και τους ΄Ελληνες .
Δείτε παρακάτω τι κάνουν άλλα κράτη για την προστασία της γλώσσας τους και τι η Ελλάδα .

1. Η Ρωσία.

Διάταγμα του Προέδρου Πούτιν το 2003 προβλέπει επιβολή αυστηροτάτων προστίμων ,σε όποιον τυχόν επιχειρήσει να να χρησιμοποιήσει το Λατινικό αντί του Κυριλλικού αλφαβήτου.

2.Η Ιαπωνία και η Κορέα .

Απαγορεύουν όχι μόνο την οποιαδήποτε αλλοίωση του αλφαβήτου τους ,αλλά και την χρήση ξενόγλωσσων επιγραφών.

3. Η Κίνα.

΄Ιδρυσε ειδική Υπηρεσία των Υπουργείων Παιδείας και Πολιτισμού ,που επιβάλλει στους διαφημιστές να μην χρησιμοποιούν λογοπαίγνια που διαφθείρουν την γλώσσα.

4. Η Ισπανία.

Απείλησε με αποχώρηση από την Ευρωπαική ΄Ενωση ,άν επέμενε ( η ΕΕ ) στην υπόδειξη γιά την κατάργηση του “τήλδε” τους δηλαδή του τονικού τους σημείου που μοιάζει με την δική μας (πρώην) περισπωμένη
.
5. Η Γαλλία.

΄Ηδη προχωρά σε αποαγγλισμό της γλώσσας της ,διατηρεί μόνο της προερχόμενες από την Ελληνική γλώσσα και επιβάλλει δοιηκητικές κοιρώσεις κατά των τυχόν χρησιμοποιούντων αγγλικούς κυρίως τίτλους σε πινακίδες ,διαφημίσεις κ.λ.π

5. Το Ισραήλ.

– ΄Ιδρυσε από το 1948 την Ακαδημία της Εβραικής γλώσσας.
– Εστιάστηκε στην επαναφορά και χρήση της αρχαίας Εβραικής γλώσσας.
– Γιά να εμπλουτήσουν το λεξιλόγιο τους με τις ονομασίες νέων φυτών ,πραγμάτων ,επιστημονικών όρων και δραστηριοτήτων που δεν υπήρχαν στην αρχαία τους γλώσσα ,δημιούργησαν νέες (Εβραιογενείς) λέξεις.
– Την ανανεωμένη ,εμπλουτισμένη και ενισχυμένη αυτή γλώσσα τους την κατάστησαν ενιαίο γλωσσικό όργανο εκπαιδεύσεως,διοικήσεως,συγγραφής βιβλίων και δημοσιογραφίας με αυστηρότατουε ελέγχους και διαρκή εποπτεία επιμελούμενοι την ορθόδοξη χρήση της.

6. Ε Λ Λ Α Δ Α . Επεμβάσεις στην γλώσσα μας τα τελευταία 35 χρόνια.

α)
Αυτή δεν υλοποήθηκε αλλά αξίζει τον κόπο να καταγραφεί.
Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ως Πρωθυπουργός το 1975 είχε καλέσει στο γραφείο του τον τότε Υπουργό Πολιτισμού Κ. Τσάτσο και τον Ευ. Παπανούτσο,γιά να συζητήσουν θέματα παιδείας.΄Οταν μεταξύ άλλων τους είπε ότι “έπρεπε σε κάποια στιγμή να σκεφθούν το ενδεχόμενο να συνδιασθεί το Ελληνικό αλφάβητο με το λατινικό και να εξετασθεί και το θέμα της φωνητικής γραφής!!!!”Τότε όπως διέρρευσε αργότερα,σαν ελατήρια πετάχθηκαν επάνω οι δύο συνομηλιτές του και δήλωσαν χωρίς περιστροφές ότι παραιτούνται.Και ο Καραμανλής απέσυρε το θέμα.Και ο Κ. Τσάτσος αφηγήθηκε αργότερα. ” Δεν πίστευα στα αυτιά μου “

β) Το 1976 ο τότε Υπουργός Παιδείας Γεώργιος Ράλλης ,με εγκύκλιο του αυθαίρετα και αντιδημοκρατικά καταργεί την καθομιλουμένη απλή καθαρεύουσα και επιβάλλει την Δημοτική.Δεν αρκείται όμως σε αυτό και εισάγει την παράλληλη διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας με μετάφραση των διδασκομένων κειμένων εις την Δημοτικήν.Αργότερα δηλώνει ότι αυτό ήταν το μεγαλύτερο και σοβαρότερο λάθος της πολιτικής του καριέρας.
γ) Το 1981 επιβάλλεται από την Κυβέρνησην Ανδρέα Παπανδρέου με Υπουργό Παιδείας τον Ελευθέριο Βερυβάκη το μονοτονικό με τροπολογία που αιφνιδίως προετάθη κοντά στα μεσάνυχτα ,όταν η Βουλή των Ελλήνων κατά την συνεδρίαση της 11-1-82 είχε περατώσει την συζήτηση και είχε ψηφίσει το ένα και μόνο άρθρο του Νόμου 1228,που αποτελούσε κύρωση της από 11-11-1981 πράξεως του Προέδρου της Δημοκρατίας “Περί εγγραφής μαθητών στα Λύκεια της Γενικής και επαγγελματικής Εκπαιδεύσεως” και με ακριβώς αυτόν τον τίτλο δημοσιεύτηκε στο Α ¨τεύχος της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως.
Από πόσους Βουλευτές ψηφίστηκε η τροπολογία αυτή ?
Κατά δήλωση του αείμνηστου Παν. Κανελλόπουλου ,ο οποίος δεν ήταν παρών στην συνεδρίαση,αφού ουδείς γνώριζε πως η Κυβέρνηση θα εισήγαγε αιφνιδίως ,προσκολλημένο σε άσχετο ,επουσιώδη νόμο,τέτοιο μέγιστο εθνικό θέμα γιά συζήτηση,ψηφίστηκε από όχι από περισσότερους από τριάντα (30) βουλευτές.
Αυτό επιβεβαιώνει και ο ποιητής και Ακαδημαικός Νικηφόρος Βρεττάκος( ΄ΕΘΝΟΣ 8-5-90 )


Παρατίθενται τώρα και οι αιτιολογίες της τροπολογίας.
1- Οι Αρχαίοι ΄Ελληνες δεν χρησιμοποιούσαν στην γραφή τους τόννους και
πνεύματα.
2- Οι μαθητές αφιερώνουν γιά την εκμάθηση τόνων και πνευμάτων
περισσότερες από 6.000 διδακτικές ώρες.
3- Με την εφαρμογή του μονοτονικού θα προκύψει μείωση των δαπανών
εκτυπώσεως και εκδόσεως των εφημερίδων -και των βιβλίων-κατά 30%.
Και όσον αφορά την πρώτη αιτιολογία είναι σωστή μόνον όσον αφορά την μεγαλογράμματη γραφή .
΄Οσον αφορά την δεύτερη αιτιολογία ,στερείται σοβαρότητος.Γιατί οι 6.000 ώρες διδασκαλίας που απαιτούνται γιά την εκμάθηση του πολυτονικού (κατά τον εισηγητή) χρειάζονται 27,5 συνεχή χρόνια διδασκαλίας.
Η τρίτη αιτιολογία είναι ειλικρινής. Οι μεγαλοεκδότες και οι παντοδύναμοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί (τέταρτη εξουσία ή πρώτη ? )αυξάνουν αισθητά τα κέρδη τους.

Ποιοί επέβαλλαν το μονοτονικό ???

Ποιοί το εφήρμοσαν διά Νόμου ???

Τι έχουν πει για την Ελληνική γλώσσα:

-Οδυσέας Ελύτης

Εγώ είμαι υπέρ του παλαιού συστήματος,εναντίον του μονοτονικού και υπέρ της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών.

-Λένιν

Λαοί με ισχυρή παράδοση ,όπως οι ΄Ελληνες και οι Εβραίοι,γιά να δεχθούν τον κομμουνισμό ,πρέπει προηγουμένως να αποκοπούν από τις πνευματικές ρίζες τους και να μισήσουν την Εθνική τους παράδοση.

Χένρυ Κίσσινγκερ

Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοανυπότακτος.Γι αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε στις πολιτιστικές του ρίζες.Τότε ίσως συνετισθεί.Εννοώ δηλαδή να χτυπήσουμε την γλώσσα ,την θρησκεία,τα πνευματικά και ιστορικά αποθέματα του,ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητα του να αναπτυχθεί,να διακριθεί να επικρατήσει,γιά να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο,στην Μέση Ανατολή,σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας γιά μας.

–Το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ στη μελέτη του ” η εκμάθηση των Αρχαιων Ελληνικών ως ευοδωτικός παράγων στην ψυχοεκπαιδευτική εξέληξη του παιδιού” που ανεκοινώθη στις 5 Μαίου 2006 στο 19ο Πανελλήνιο ψυχιατρικό Συνέδριο στην Αθήνα και που έγινε με παιδιά του Δημοτικού ,αποφαίνεται ως εξής.
Οι “πολυτονικοί ” υπερτερούν με ανοδικές ,στατιστικώς σημαντικές,διαφορές σε υποδοκιμασίες που αφορούν τις λεκτικές ικανότητες,όπως το λεξιλόγιο,η λεκτική κατανόηση,η λειτουργία εννοιών ,γενικεύσεων και κατηγοριών ,δηλαδή ικανότητες γιά αφαιρετική σκέψη και Γλωσσική ανάπτυξη.
Επίσης παρατηρήθηκε ανοδική,στατιστικώς σημαντική ,διαφορά σε μιά υποδοκιμασία που αφορά τις οπτικοαντιληπτικές ικανότητες ,οι οποίες υποδηλώνουν ανάπτυξη ικανοτήτων ,όπως οπτική βραχύχρονη μνήμη ,ακρίβεια γραφής,ταχύτητα επεξεργασίας συμβόλων ,οπτικοκινητικός Συντονισμός και εν γένει ικανότητα γιά μάθηση και καλή προσαρμογή σε σχολικού τύπου εργασία.
Αντιθέτως οι “μονοτονικόί” δεν εμφάνισαν καμία στατιστικώς σημαντική ανοδική τάση,σ΄όλες τις ικανότητες και λειτουργίες που διερευνήθηκαν,μάλιστα παρατηρήθηκαν καθοδικές τάσεις σε ορισμένες Λεκτικές και οπτικοαντιληπτικές ικανότητες και λειτουργίες.

Νίκος Γκάτσος (από την ποιητική του συλλογή “Το κατά Μάρκον”)

” Άχ ,γιά να σωθεί η Ελλάδα
στους καιρούς τους ύστατους
βρείτε κάπου έναν καιάδα
και γκρεμοτσακίστε τους “

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *