προώθηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης

Πως να βελτιώσετε την προώθηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης μέσω του blog σας

Το blog σας είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο.
Εάν δημοσιεύετε άρθρα σε τακτικά χρονικά διαστήματα, τότε η επιχείρησή σας θα αποκτήσει τα παρακάτω πλεονεκτήματα: …

Brand building και awareness.
Διαμόρφωση κοινής γνώμης θετικά ως προς τα προϊόντα σας.
Παρουσίαση των δυνατών σημείων της επιχείρησής σας.
Διαμόρφωση προσωπικών σχέσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες σας.
Δημιουργία μιας ενεργής και συνδεδεμένης κοινότητας χρηστών
προώθηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης

Το Blogging είναι επίσης πολύ χρήσιμο από την οπτική γωνία του SEO (δηλαδή προώθηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης). Η συγγραφή άρθρων με κατάλληλη στρατηγική και τακτική μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τα παρακάτω πλεονεκτήματα:

Καλύτερη ταξινόμηση στις μηχανές αναζήτησης. Όσο περισσότερα δημοσιεύετε, τόσο περισσότερα θα ταξινομούνται.
Καλύτερη τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις
Θα προσελκύσετε περισσότερα links, υπο την προϋπόθεση οτι προωθείτε το περιεχόμενό σας.
Θα προσελκύσετε κίνηση από τα social media.
Θα κερδίσετε περισσότερα click από τα οργανικά αποτελέσματα.

Παρά την αναμφισβήτητη αξία του blogging για το seo, κάποια blog δεν είναι βελτιστοποιημένα για αναζήτηση, ή έστω δεν έχουν τα καταφέρει να πετύχουν το μέγιστο του δυναμικού τους. Συνεπώς αυτά τα blog δεν θα καταφέρουν να δώσουν το αναμενόμενο αποτέλεσμα στο seo.

Στη συνέχεια παρουσιάζουμε τρόπους για να βελτιστοποιήσουμε ένα blog που δεν είναι βελτιστοποιημένο. Οι τεχνικές αυτές είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για όσους ασχολούνται με κατασκευή ιστοσελίδων με wordpress και θέλουν να πετύχουν αποτελεσματικό seo. Η κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να αποδώσει πολύ περισσότερο όταν ακολουθεί τις κατάλληλες συμβουλές seo

1. Να κάνετε εξάσκηση στην καλή σελιδοποίηση
Η σελιδοποίηση σε ένα blog είναι το σύστημα με το οποίο απαριθμούμε τις σελίδες, οργανώνουμε και αρχειοθετούμε το περιεχόμενο. Η σελιδοποίηση είναι απαραίτητη για τη χρηστικότητα ενός blog, διότι η τοποθέτηση όλου του περιεχομένου σε μια σελίδα που κάνει scroll μέχρι πολύ μεγάλο βάθος θα ήταν κουραστική για το χρήστη.
Όταν πλέον μιλάμε για SEO, η σελιδοποίηση μεγιστοποιεί το «crawl depth» και κάνει το περιεχόμενό σας να είναι πιο εύκολο να προσπελαστεί από τις μηχανές αναζήτησης, μειώνοντας το πλήθος των click που απαιτείται για να βρείτε κάθε ξεχασμένη σελίδα. Επιπλέον, κατάλληλη σελιδοποίηση μπορεί να σας βοηθήσει ώστε σταδιακά να αποκτήσετε μεγαλύτερο PageRank για το περιεχόμενό σας.

Όταν έχετε περισσότερα hyperlinks συνεπάγεται λιγότερα clicks για να προσπελάσουμε παλιό περιεχόμενο.
Όταν έχετε μόνο ένα single link σημαίνει οτι θα χρειαστεί πολύ περισσότερο χρόνο για να προσπελάσει κάποιος τις παλαιότερες καταχωρήσεις, επομένως θα δυσκολευτούν περισσότεροι και οι μηχανές αναζήτησης για να βρουν το παλαιό περιεχόμενο. Αυτό θα έχει ως συνέπεια χαμηλότερο PageRank.

2. Να προσθέσετε σύνδεσμο (link) προς τα σχετικά άρθρα.
όπως αναφέρθηκε και στην ενότητα της σελιδοποίησης, είναι πολύ σημαντικό να κάνετε το περιεχόμενο στο blog σας εύκολο να το βρίσκει ο επισκέπτης. Εάν το περιεχόμενό σας είναι θαμμένο δεκάδες click βαθιά ή αν δεν έχει σύνδεση με το υπόλοιπο site σας, τότε αυτό το περιεχόμενο θα απορριφθεί από τις μηχανές αναζήτησης.

Ένας τρόπος για να αυξήσετε την «ευρεσιμότητα» του περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας είναι να τοποθετήσετε μια λίστα από σχετικά άρθρα στο τέλος κάθε άρθρου. Αυτό δεν θα βοηθήσει μόνο τις μηχανές αναζήτηση να ταξινομήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σας, αλλά επιπλέον θα βοηθήσουν και τον επισκέπτη να βρίσκει καλύτερα το περιεχόμενό σας.

3. Να προσθέσετε σύνδεσμο (link) προς το προηγούμενο και το επόμενο άρθρο.

Η λογική είναι παρόμοια με τη χρήση των σχετικών άρθρων. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσετε την «ευρεσιμότητα» του περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας. Επιπλέον, είναι πολύ πιθανό να αυξήσετε το μέσο χρόνο παραμονής του επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας, πράγμα το οποίο αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα για το google.

4. Να κάνετε κατάλληλη χρήση των κατηγοριών
Οι κατηγορίες είναι ένας επίσης σημαντικός παράγοντας για την προώθηση του περιεχομένου σας στα οργανικά αποτελέσματα του google. Πέρα από το γεγονός οτι κάνει το περιεχόμενο ευκολότερο στην αρχειοθέτηση, οι κατηγορίες βοηθούν ώστε το google να σας κατατάξει στην κατάλληλη θεματική ενότητα, που δημιουργεί επιπλέον ευκαιρίες για την προώθησης ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές πάνω στη χρήση των κατηγοριών:
Να περιορίσετε το πλήθος των κατηγοριών που έχετε. Το να έχετε σελίδες κατηγοριών με μόνο λίγα άρθρα δεν θα σας βοηθήσει καθόλου. Για ιστοσελίδες μικρού ως μεσαίου μεγέθους, το ιδανικό πλήθος κατηγοριών είναι από 10 μέχρι 15
Να επιλέγετε μόνο μια κατηγορία για κάθε post. Πολλές φορές οι εκδότες επιλέγουν να δημοσιεύσουν το άρθρο τους σε πολλές κατηγορίες, πράγμα που αποτελεί λάθος.
Να βάζετε πρωτότυπο περιεχόμενο στις κατηγορίες σας

5. Να χρησιμοποιείτε διαφορετικά Title Tags από τα Article Titles

Τα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για το SEO. οι περισσότεροι bloggers το καταλαβαίνουν αυτό και χρησιμοποιούν παραλλαγές των λέξεων στο κείμενό τους. όμως πολλοί ξεχνούν να αλλάξουν τον τίτλο της σελίδας, και έτσι παραμένει να είναι ο τίτλος του άρθρου και τίτλος της σελίδας.
Αυτό συνήθως οφείλεται σε έλλειψη εμπειρίας, περιορισμό χρόνου, ή επειδή αυτή η επιλογή δεν θεωρείται σημαντική. Επομένως το CMS μεταφέρει το post title στο title tag

6. Να χρησιμοποιείτε Sharing Buttons
Η χρήση των Sharing Buttons βοηθάει στην καλύτερη διανομή του περιεχομένου σας στα social media.
ο διαμοιρασμός επιπλέον βοηθάει να προβάλλετε το περιεχόμενό σας σε νέα ακροατήρια

Σε αυτό το άρθρο περιγράψαμε μερικές απλές μεθόδους για την προώθηση ιστοσελίδας. Αυτές οι τεχνικές είναι απαραίτητες τόσο για την προώθηση όσο και για την κατασκευή ιστοσελίδων.

Πηγή: http://www.infopolis.gr/proothisi-istoselidon-stis-mixanes-anazitisis/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *