Ακόμα ένα πλοίο κατεβάζει ελληνική σημαία!!!

Η εταιρεία “Golden Sea Ways”, με δύο πλοία στο δυναμικό της με ελληνική σημαία, χωρητικότητας 2500DWT και 2000DWT και με 19 ναυτικούς, ανακοίνωσε οτι θα προβεί στην αλλάγη σημαίας στο πλοίο Φ/Γ Λίμπερτυ.
Η εταιρεία, πριν από ένα χρόνο ανανέωσε όλα τα πιστοποιητικά της στον ελληνικό νηογνόμωνα για μία πενταετία. Ο ελληνικός νηογνόμωνας βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας και δεν είναι σε θέση να κάνει ετήσιες ανανεώσεις πιστοποιητικών και…..
κλάσης, άρα το πλοίο δεν μπορεί να ανανεώσει τα πιστοποιητικά του. Η επιθεώρηση εμπορικών πλοίων , μπορεί να εκδόσει πιστοποιητικά του πλοίου, αλλά μόνο για πλώες εσωτερικού, διότι δεν έχει το δικαίωμα να εκδόσει πιστοποιητικό για διεθνείς πλώες. Το πλοίο εδώ και 12 ημέρες, βρίσκεται στο λιμάνι της Ρόδου,οπου προσπαθούν από την εταιρεία να πάρουν άδεια για έναν και μόνο πλου προς το λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα προς το Πέραμα για επισκευή, αλλαγή σημαίας και νηογνόμωνα.
Η εταιρεία έχει έρθει αντιμέτωπη με την γραφειοκρατεία, την ευθυνοφοβία και συγκεκριμένα ενώ έκανε αίτηση για ένα μεμονομένο πλου από την Ρόδο για το Πέραμα, από τον ελληνικό νηογνόμωνα όπου και άνηκε το πλοίο, ο ελληνικός νηογνόμωνας παραπέμπει την εταιρεία στην επιθεώρηση των ελληνικών πλοίων και η επιθεώρηση παραπέμπει την εταιρεία στο κλιμάκιο του Λιμεναρχείου της Ρόδου, όπου το κλιμάκιο από τις 07/02/2011 έως και σήμερα δεν έχει δώσει μια υπεύθυνη απάντηση καθώς ο λιμενάρχης…λείπει και δεν μπορούν να πάρουν μια απόφαση!!! (μια ανεπίσημη πρόταση που έκανε αξιωματικός του λιμενικού σώματος της Ρόδου, ήταν να αλλάξει σημαία το πλοίο και νηογνόμωνα)…
Και όλα αυτά μόλις λίγες ημέρες έπειτα την ανακοίνωση της LOUIS CRUISES για αλλαγή της Ελληνικής σημαίας σε έξι κρουαζιερόπλοια της!

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ GOLDEN SEA WAYS

“Ενώ βρισκόμαστε σε μια δύσκολη εποχή που προσπαθούμε να κρατήσουμε τα πλοία μας να ταξιδεύουν στη Μεσόγειο με υψωμένη την ελληνική σημαία και να διατηρήσουμε τα ελληνικά πληρώματα, το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας μας έχει αφήσει στο έλεος του Θεού,οδηγώντας μας στην αλλαγή σημαίας και νηογνόμωνα.Σε περίπτωση που θέλουμε να διατηρήσουμε την ελληνική σημαία, πρέπει να βάλουμε νηογνόμωνα Ιταλικό, Ρώσικο, Γερμανικό, Κινέζικο, ή αλλους, να μας εκδόσει πιστοποιητικό κλάσης με τεράστιο κόστος που σε μερικές περιπτώσεις φτάνει το 1/4 της αξίας του πλοίου και επιπλέον, αντιμετωπίζουμε το ενδεχόμενο να μην αποδεχτούν τα πλοία λόγω ηλικίας.
Θα μπορούσαμε ενδεχομένως να επιλέγαμε Βουλγάρικο, ή Πολωνικό νηογνόμωνα, οι οποίοι έχουν μικρότερο κόστος, αλλά ακόμη δεν έχει συμβεβληθεί η ελληνική σημαία μαζί τους…
Στην περίπτωση που επιλέξουμε να κάνουμε αλλαγή σημαίας απο Ελληνική σε Παναμά,Κομόρες ακόμη και Τουρκική το κόστος νυολόγησης δεν ξεπερνά τα 7000 δολάρια. Το πρόβλημα από δω και στο εξής, θα γίνει πιο έντονο καθώς άλλα εννέα πλοία της κατηγορίας μας θα βρεθούν στην ίδια δύσκολη θέση . Η Golden Sea Ways παρά την οικονομική ζημιά που έχει υποστεί λόγω της υπερβολικής καθυστέρησης, της γραφειοκρατείας και της έλλειψης οργάνωσης του Λιμεναρχείου της Ρόδου και την ανυπαρξία του υπουργείου, δηλώνει ότι δεν θα προβεί σε καμία απόλυση ναυτικών.
Η Golden Sea Ways, φοβούμενη ύστερα από την σημερινή ανακοίνωση ότι μπορεί να βρεθεί στο στόχαστρο των αρχών, δηλώνει ότι επιφυλάσσεται παντώς νομίμου δικαιώματός της στο ενδεχόμενο άνισης μεταχείρησής της.”

Νόμιμος εκπρόσωπος

GOLDEN SEA WAYS N.E

http://witnessfree.blogspot.com/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

9 Comments

  1. Ανώνυμος

    Ανώνυμος είπε…

    akomi mia epixeirisi mplekei me ta lamogia…
    re seis mipws i etaireia den ta exwse ston limenarxi mas kai tous kolisane sto limani mexri na ta arpaksoune………

    Reply
  2. Ανώνυμος

    Ανώνυμος είπε…

    και καλα εκανε
    και εγω αν ημουν εφοπλιστης θα τα ειχα με σημαια Cayman,Isle of Man,Panama σιγα που θα τα αφηνα εδω στην ελληνικη εφορια να μου φαι και το τελευταιο ευρο
    Μακαρι να γινομασταν ενας φορολογικος παραδεισος και εμεις

    Reply
  3. Ανώνυμος

    Auti einai i kseftila mas….Anti na stirizoume anthrwpous pou theloun na kinisoun to xrima entos ellados kai na stiriksoun to mellon arketwn oikogeneiwn pou epiviwnoun apo ton klado tis nautilias koitame na tous diwskoume me kathe themito i athemito meso!!!Simeioteon oti parolo pou i nautilia kai o tourismos kathorizoun kata ena poly megalo pososto tou egxwriou A.E.Π. tis xwras mas,oi ekastote kyverniseis fainetai oti prospathoun na katarakwsoun me kathe tropo oles tis ELLINIKES EPIXEIRISEIS!!!

    Reply
  4. Ανώνυμος

    Mhpws einai kalytera nhstikoi na klaime th moira mas thn kakh kai na leme koitaxte ti moy kanane? me apolusane.Otan to megalo psari exei exei kai mikro psari.Gia skefteite to…

    Reply
  5. Ανώνυμος

    αν ειναι οι ναυτικοι να δουλευουν σαν δουλοι για να βγαζουν καποιοι εκατομμυρια καλυτερα στο δρομο. κατι θα βρεθει και γι αυτους. το περαμα ειναι αλλη ιστορια, αλλα και εκει παλι μαφιοζικες μεθοδους εφαρμοζαν οι πλοιοκτητες. το ψαρι παντα βρωμα απο το κεφαλι

    Reply
  6. Ανώνυμος

    17 Φεβρουαρίου 2011 6:07 μ.μ.
    Eχεις δικιο.Τι πειραζει που οι Ελληνες ναυτικοι θα μεινουν στο δρομο; Αρκει να μην κονομανε οι εφοπλιστες.
    Ας δημιουργησουμε αλλο ενα Περαμα.

    Δαιμονας

    Reply
  7. Ανώνυμος

    ΝΑ ΤΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ, ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ.
    ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

    Reply

Leave a Reply to Ανώνυμος Cancel Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *