Το κόστος της προβολής και οι νεπωτικές συνεπωνυμίες

Του ΠΑΜΠΟΥ Σ. ΧΑΤΖΗΛΑΜΠΗ

Πόσα εκατομμύρια ξόδεψαν, άραγε, για να παρουσιάσουν στο εξωτερικό το success story του greekcovery της ειδυλλιακής Ελλάδας οι φωστήρες της συνολικής επικοινωνίας και προβολής της Κυβέρνησης Σαμαρά;…

Και πόσα θα κοστίσει το τσουνάμι ωρών στα διεθνή δίκτυα τηλεόρασης και τετραγωνικών μέτρων στα διεθνή έντυπα που τις τελευταίες μέρες παρουσιάζουν την εικόνα της Ελλάδας ως χώρας Χομεϊνίδων, μπούρκας και φερετζέδων ή κελεμπιών του αίσχιστου σκοταδισμού;..

Μήπως τα λεφτά των ληστρικά φορολογούμενων ελλήνων θα πάνε του βρόντου;

Πφφφ… Τσάμπα δημοσιότητα θα πουν οι αεριτζήδες του Μαξίμου… Τίποτε δεν κόστισε… Και κάτω από επικοινωνιακή εστίαση, θα συνεπιδράσει αθροιστικά με την καμπάνια που ως τώρα γίνεται.

Εκεί είναι τα μνημεία, ο Παρθενώνας, οι παραλίες, η ιερά Άλτις, τα νησιά, οι Δελφοί, ο ήλιος, οι τουριστικοί κώλοι και τα βυζιά σε πρώτο πλάνο, τα καμάκια με εφ’ όπλου λόγχη…Δεν φεύγουν, γιατί να φύγουν; Μπορεί να προστεθεί κιόλας και να είναι ελκυστική και η «πυγμή» που δείχνει ο «κυβερνήτης»…

Κι οι πενόμενοι έλληνες υπηρέτες (υπηρεσίες προσφέρουν. Άρα;…) που εξ ανάγκης συναποτελούν “τον φτηνό τουριστικό προορισμό” σε κάθε λιγούρη, διεστραμμένο και αποκτηνωμένο βησιγότθο ή αγγλοσάξωνα, ή κέλτη ή τεύτονα κυνηγό “ευκαιριών” ακόμη δεν πήραν των ομματιών τους…

«Όλα σε μια ζαριά», θα πει ο και κυβερνητικός εκπρόσωπος Κεδίκογλου, που σε συνδυασμό της ομοιοπαθητικής αρχής του similia similibus curantur, (=τα όμοια, με όμοια θεραπεύονται ) με την αρχαία παροιμία του «όμοιος, ομοίω αεί πελάζει» κατηγορεί συλλήβδην για ρεμούλες, διαφθορά και αδιαφάνεια τους 2.656 μέχρι πρότινος εργαζόμενους της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.

Με άλλα λόγια, να συνυπολογίζει ο και Mr Κορομηλά αποκαλούμενος, ως μετέχοντες στις δικές του (28 αποδειγμένες) πρακτικές πολιτικάντικης αγυρτείας, όλους αδιακρίτως όσους μεροκαματιάρηδες και έντιμους οικογενειάρχες , για κακή τους τύχη, έμελλε να εργάζονται μαζί με και -τις περισσότερες φορές- κάτω από τα και δικά του ρουσφετολογικά ανομήματα.

Άμωμος, άχραντος, αμόλυντος και αγνός από κάθε αμάρτημα θνητού, ο Συμεών ή Σίμος Κεδίκογλου θα εξακολουθήσει να επιμένει πως «η ΕΡΤ έκλεισε», διαφωνώντας με το αφεντικό του και το στουρνάρι της Οικονομίας, πως “η ΕΡΤ δεν έκλεισε”, όπως διακηρύττει ο πρώτος, και πως “η ΕΡΤ είναι στο συνεργείο” (ή μήπως χειρουργείο; Άκουσα καλά… Μπρρρ!) που δήλωσε ο τέως σεβάσμιος πανεπιστημιακός Στουρνάρας.

Η “λίστα Κεδίκογλου”, με τα 28 αστέρια κι αστεράκια, γκόμενες, γραμματείς και «ημέτερους», στο μεταξύ, θα συνεχίσει να αποτελεί το μέγιστο κατόρθωμα αυτού του απτού παραδείγματος του ευβοϊκού νεποτισμού, του Συμεών ή Σίμου Κεδίκογλου. Τους μπερδεύω… Αλλά το ίδιο δεν είναι, εξ άλλου, ιδεολογικά τουλάχιστον; Ν.Δ. ο ένας, ΠΑΣΟΚ (δηλ. συνιστώσα της) ο άλλος… Τί Σίμος, τί Συμεών… Μια οικογένεια είναι…

Ή μήπως η διαφοροποίηση των δύο ονομάτων είναι για να μπλέκονται οι ανύποπτοι και να προσπαθούν, γενικά οι Κεδίκογλοι, να αποφύγουν συνειρμούς και να επωφεληθούν του ευεργετήματος της αμφιβολίας, λίγο πριν την έκδοση της ετυμηγορίας του λαϊκού δικαστή;

Ο Πάμπος Σ. Χατζηλαμπής, γεννήθηκε στην Κερύνεια της Κύπρου. Πρόσφυγας, λόγω της Τουρκικής εισβολής και κατοχής από το 1974. Είναι επαγγελματίας δημοσιογράφος με πολυετή θητεία σε διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, όπως στην Ισπανική εφημερίδα «EL MUNDO», στα Πρακτορεία Ειδήσεων του Μεξικού “NOTIΜEX”, “CISA-PROCESO”, την εφημερίδα “EXCELSIOR”, το περιοδικό “PROCESO”, το τηλεοπτικό δίκτυο “TELEVISA” (Μεξικό) κ.α Έχει διατελέσει Προϊστάμενος Γραφείων Τύπου Ελληνικών Πρεσβειών στο εξωτερικό. Δίδαξε επί σειρά ετών στο Πανεπιστήμιο ΑΝAΓΟΥΑΚ, του Μεξικού, Γεωπολιτική και Φιλοσοφία της Επικοινωνίας.

Πηγή αναδημοσιεύσης: http://mignatiou.com/ (προσωπική ιστοσελίδα του δημοσιογράφου Μιχάλη Ιγνατίου, ανταποκριτή του MEGA στην Ουάσιγκτον)

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *