κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων

Η κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων αλλάζει συνεχώς. Νέες τεχνικές εμφανίζονται ενώ παλιές τεχνικές περιθωριοποιούνται. Σε αυτό το άρθρο αθ εξετάσουμε τρεις νέες τάσεις στην κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων. …

Η κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων αλλάζει συχνά λόγω αλλαγών του google

Το google διατηρεί το δικαίωμα να μας τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια. Μια αλλαγή στον αλγόριθμο της google είναι κάτι που μπορεί να συμβεί ανα πάσα στιγμή. Όταν συμβεί αυτό, πολλές σελίδες που βρίσκονται στην πρώτη σελίδα του google, ή ακόμα και στην πρώτη θέση του google, θα καταποντιστούν πολλές εκατοντάδες θέσεις πίσω, ή ακόμα και πολλές χιλιάδες θέσεις πίσω. Αυτό έγινε το 2012, έγινε το 2013, επομένως είναι σίγουρο οτι θα ξαναγίνει το 2014. όλοι όσοι ασχολούνται με προώθηση ιστοσελίδων πρέπει να το γνωρίζουν αυτό.
Για να αντιμετωπίσουμε αυτό τον κίνδυνο, η συμβουλή επιβίωσης για την προώθηση ιστοσελίδων είναι απλή: πρέπει να γράφουμε καλό πρωτογενές περιεχόμενο το οποίο να απευθύνεται σε ανθρώπους και όχι σε μηχανές αναζήτησης. Ακόμα και όσοι δεν έχουν πάρει ακόμα ποινές από το google, είναι απίθανο να συνεχίσουν χωρίς ποινές αν δεν γράφουν ποιοτικό περιεχόμενο. Τώρα ήρθε η στιγμή που όλοι πρέπει να είμαστε σίγουροι οτι η προώθηση των ιστοσελίδων μας γίνεται με μεθόδους white hat. Το σημαντικότερο στην προώθηση ιστοσελίδων είναι το πρωτογενές περιεχόμενο.
Όλοι ασχολούνται με κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων πρέπει να φροντίζουν να έχουν πολύ ποιοτικό περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο χάνει το θρόνο του.

Τα τελευταία χρόνια η προώθηση ιστοσελίδων είχαν μια μοναδική αρχή: το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς (‘content is king’). Αυτό γίνεται διότι στο περιεχόμενο στηρίζονται οι ταξινομήσεις της google, οι προτεραιότητες του πελάτη και οι αρχές σχεδιασμού των ιστοσελίδων.
Ωστόσο, η συνεχής βελτίωση των συστημάτων διαχείρισης (CMS) όπως για παράδειγμα το WordPress, το SquareSpace, το Webydo, το Drupal και το joomla αναγκάζει τους σχεδιαστές ιστοσελίδας να φτιάχνουν τις ιστοσελίδες έχοντας στο μυαλό τους όχι μόνο το περιεχόμενο που έχουν αυτή τη στιγμή στα χέρια τους αλλά και το περιεχόμενο που θα λάβουν τους επόμενους μήνες σε περιοδική, συστηματική βάση.
Πολλές φορές το περιεχόμενο ολοκληρώνεται μερικούς μήνες μετά από την ολοκλήρωση της κατασκευής της ιστοσελίδας. Αυτό με μια πρώτη ματιά είναι κακό για τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας διότι θα πρέπει να προβλέψει τις αλλαγές που θα γίνουν τους επόμενους μήνες. Όμως με μια δεύτερη ματιά είναι καλό διότι οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων όλο και περισσότερο καταλαβαίνουν οτι μια ιστοσελίδα είναι ένα αντικείμενο σε εξέλιξη το οποίο χρειάζεται συστηματική συντήρηση και συστηματική διαχείριση.
Και εδώ έχουμε να προτείνουμε την παρακάτω συμβουλή σε όσους ασχολούνται με κατασκευή ιστοσελίδων: με το περιεχόμενο σε μια κατάσταση διαρκούς αλλαγής, ο νέος βασιλιάς της κατασκευής ιστοσελίδων είναι η ποιότητα. Όταν λέμε ποιότητα δεν εννοούμε μόνο αυτό που βλέπουμε στην ιστοσελίδα, δηλαδή αν είναι καλά σχεδιασμένη και ωραία στο μάτι. Εννοούμε πολύ περισσότερα όπως το ύφος γραφής των κειμένων, το στυλ, η γλώσσα και η ποιότητα του περιεχομένου. Καλό είναι όταν σχεδιάζουμε μια ιστοσελίδα να είμαστε ευέλικτοι ώστε να προβλέψουμε πιθανές μελλοντικές αλλαγές και να εστιάσουμε σε μια δυναμική ροή περιεχομένου και όχι σε σταθερές σελίδες. Πλέον οι ιστοσελίδες πρέπει να σχεδιάζονται προσαρμοστικά, δηλαδή responsively. Και όταν λέμε responsively δεν εννοούμε μόνο για ποικιλία συσκευών, αλλά και για ποικιλία περιεχομένου.

Το mobile web θα σβήσει οριστικά

Το mobile web υπάρχει ως ανταγωνιστής του responsive web design. Με τον όρο mobile web εννοούμε μια ιστοσελίδα φτιαγμένη για να λειτουργεί αποκλειστικά σε κινητά smartphones και υπάρχει παράλληλα με την κανονική ιστοσελίδα. Με άλλα λόγια, σε αυτή την περίπτωση πρέπει να διατηρούμε δυο ιστοσελίδες. Όμως πλέον οι επισκέπτες δεν το θέλουν αυτό και η ζυγαριά γέρνει πλέον οριστικά προς τη μεριά του responsive web design. Επιπλέον, απαιτείται περισσότερος κόπος (και συνεπώς περισσότερα έξοδα) από μια εταιρεία για να συντηρεί δυο ιστοσελίδες.
Κάποιοι βέβαια θα σκεφτούν οτι ίσως είναι καλό για την προβολή της ιστοσελίδας τους να έχουν δυο ιστοσελίδες. Όμως πλέον η προβολή ιστοσελίδων γίνεται με πολύ απλούστερους και πολύ καλύτερους τρόπους. Είναι πολύ καλύτερο για την προβολή της ιστοσελίδας μας να έχουμε μια καταχώρηση του περιεχομένου την οποία να προωθήσουμε κατάλληλα, πρά να έχουμε δυο η τρια αντίγραφα του περιεχομένου μας. Άλλωστε το google δεν βλέπει με καλό μάτι τα πολλά αντίγραφα περιεχομένου, επομένως δεν αποτελεί καλή αρχή για την προβολή της ιστοσελίδας μας

Σε αυτό το άρθρο είδαμε κάποιες από τις νέες τάσεις στην κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων.

Πηγή: infopolis.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *