Πάσχα,κάθε έτος, τη δεύτερη Κυριακη Απριλίου

Του Θωμα Ακρωτηριανάκη


Υπάρχουν 4 ανεπίσημες θεολογικες ερευνητικες εκδοχες
για την ημερομηνία της ανάστασης του Χριστου.Αυτες
αναφέρονται και στη δεύτερη παραπομπη που δίνω πιο
κάτω,για την έκλειψη,στο άρθρο του…..
1985,καθηγητων
της Οξφόρδης.
Πρώτη Εκδοχη : Κυριακη 3 Απριλίου του έτους 33, με το
Αναδρομικο Γρηγοριανο ημερολόγιο (Proleptic Gregorian
Calendar),που αντιστοιχει στις 5 Απριλίου του έτους 33,με
το παλαιο Ιουλιανο ημερολόγιο.Είναι η ,συγκριτικα με άλλες,
πιο ισχυρη εκδοχη στη Δύση.
Προς επίρρωση της πιο πάνω εκδοχης θεωρείται ότι
έρχεται και το ότι δύο μέρες πριν,την Παρασκευη,
τη μέρα της σταύρωσης,είχε πανσέληνο και μερικη
έκλειψη σελήνης μέγιστου παγκοσμίως μεγέθους 0,58 δείτε:
http://eclipse.gsfc.nasa.gov/LEcat5/LE0001-0100.html
και ήταν ορατη απο τα Ιεροσόλυμα κοντα στην ώρα της
δύσης του ήλιου, με το ένα πέμπτο της ανατέλλουσας
πανσελήνου κοκκινισμένης απο τη σκια της Γης, δείτε
περι αυτου στο:
http://www.asa3.org/ASA/PSCF/1985/JASA3-85Humphreys.html
Ομως η προφητεία του Ιωηλ ,ότι η σελήνη θα γίνει ως
το αίμα,που αναφέρει ο απόστολος Πέτρος στις Πράξεις(2.16-21)
έχει να κάνει με τη δευτέρα παρουσία και όχι με τη
σταύρωση και σύμφωνα με χριστουγεννιάτικο
μήνυμα του Οικουμενικου Πατριάρχου
Βαρθολομαίου του Α’ του 2008 ο Χριστος γεννήθηκε
το 7 π.Χ. (=746 απο κτίσεως Ρώμης) δείτε :
http://www.ec-patr.org/docdisplay.php?lang=gr&id=1025&tla=gr
Δεύτερη Εκδοχη : Κυριακη 11 Απριλίου του έτους 27
με το Αναδρομικο Γρηγοριανο ημερολόγιο,που αντιστοιχει
στις 13 Απριλίου του έτους 27 με το παλαιο Ιουλιανο
ημερολόγιο.Είναι η,συγκριτικα με άλλες, πιο ισχυρη
στην Ορθοδοξία,διότι τότε ο Χριστος,που γεννήθηκε
το 7 π.Χ.,βλέπε πιο πάνω,ήταν 33 ετων (=7+27-1.
Tο μείον 1,επειδη δεν υπάρχει έτος 0 ).
Τρίτη Εκδοχη : Κυριακη 7 Απρ.έτους 30 με το
Αναδρομικο Γρηγοριανο ημερολόγιο (αντιστοιχει στις
9 Απρ.έτους 30 με το παλαιο Ιουλιανο),δεν είναι,συγκριτικα
με άλλες,τόσο ισχυρη
Τέταρτη Εκδοχη (του Ισαάκ Νεύτωνος) : Κυριακη 23 Απρ.
έτους 34 με το Αναδρομικο Γρηγοριανο ημερολόγιο
(αντιστοιχει στις 25 Απρ.έτους 34 με το παλαιο Ιουλιανο),
δεν είναι,συγκριτικα με άλλες,τόσο ισχυρη.
Το δε,”επι Ποντίου Πιλάτου” ισοδυναμει με κάποτε απο το
έτος 26 έως και το έτος 36.
Εν όψει και της μεγάλης επετείου της Κυριακης
11 Απριλίου 2027,(η 11η Απριλίου είναι η προαναφερόμενη,
συγκριτικα με άλλες,πιο επικρατούσα ανεπίσημη
θεολογικη ερευνητικη ημερομηνία,στην Ορθοδοξία,
για την ανάσταση του Χριστου),ας γίνει η σχετικη
μεταρρύθμιση του πασχαλίου,ώστε να εορτάζεται
κάθε χρόνο το Πάσχα την Κυριακη 11 Απριλίου,με
το νέο ημερολόγιο, και αν δεν είναι Κυριακη,την
πλησιέστερη Κυριακη,ή με άλλα λόγια,τη δεύτερη
Κυριακη του Απριλίου (οι δυτικοι θεολόγοι ερευνητες
προτιμουν την πρώτη Κυριακη,λόγω της ημερομηνίας
της 3ης Απριλίου,που θεωρουν την,συγκριτικα με άλλες,
πιο πιθανη).
Ετσι δεν θα υπάρχει εξάρτηση απο το εβραϊκο
σεληνοηλιακο ημερολόγιο, την 15η Νισαν του
ημερολογίου αυτου,που είναι μέρα πανσελήνου και
η μέρα του εβραϊκου Πάσχα,στον καθορισμο του
χριστιανικου Πάσχα.
Οι σιωνιστες, πιστεύω, θέλουν να διατηρηθει αυτη
η εξαρτηση. Δηλαδη αυτη η προτεινόμενη
μεταρρύθμιση έχει και μια πτυχη αντισιωνιστικη.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

2 Comments

  1. Ανώνυμος

    Αν δεν έλεγε ο Πατριάρχης τη
    γέννηση στις 7 π.Χ.,θα ήμουνα
    υποστηρικτής της εκδοχής του
    Ισαάκ Νεύτωνος για 23 Απριλίου ν.η.
    και Πάσχα παγίως την πλησιέστερη
    Κυριακη.

    Reply
  2. Ανώνυμος

    Παν το στερεό εξαχνώνεται, παν το ιερό βεβηλώνεται,

    και ο άνθρωπος επιτέλους ωθείται να αντιμετωπίσει
    με νηφάλιες αισθήσεις την πραγματική κατάσταση
    της ζωής του και τις σχέσεις του με το είδος του.

    Reply

Leave a Reply to Ανώνυμος Cancel Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *