Οι φούρνοι και η αλλιώτικη «αισθητική» του διαδικτύου

Για το διαδίκτυο λέγονται και γράφονται πολλά. Κατηγορείται για αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων, για τη μη διασταύρωση της πληροφορίας, για την ανωνυμία των συντακτών, για τους……………….
«υπερμεγέθεις» τίτλους γεμάτους υπερβολή στα όρια του κιτρινισμού.

Και καλώς γράφονται όλα αυτά. Έχει όμως και τις φωτεινές του πλευρές. Ηλιαχτίδες που φωτίζουν σκοτεινές υποθέσεις με τις οποίες τα «παραδοσιακά» ΜΜΕ δεν ασχολούνται ποτέ.

Μία από αυτές τις υποθέσεις «φωτίστηκε» αυτή την εβδομάδα και ο κοινωνικός αντίκτυπος έγινε ορατός. Το γύρο του διαδικτύου έκανε η είδηση ότι «οι δύο ιδιοκτήτες πασίγνωστής αλυσίδας φούρνων με έδρα την Αθήνα χρησιμοποιούν τους φούρνους ως βιτρίνα για ………………………….ΔΙΑΒΑΣΤΕ  ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *