Η υπόθεση Ελληνικού – ΤΑΙΠΕΔ θα εκδικαστεί στα γερμανικά δικαστήρια!

Άρχισαν τα όργανα! Θα ενθυμείστε την πρόσφατη συνέντευξη που πήρα από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Γερμανικής εταιρείας Hellenic Development Beteiligungs AG. κ. Ευάγγελο Γούτο, σχετικώς με το φιλέττο του
Ελληνικού και τον τρόπο με τον οποίον υποτιμήθηκε η αξία του εν λόγω οικοπέδου (και όχι μόνο) από τα σαίνια του Υπουργείου Οικονομικών και του ΤΑΙΠΕΔ και μεθοδεύτηκε το ξεπούλημά του έναντι πινακίου φακής στην Lamda Development :

WordPress
Wordpresshttp://www.ribandsea.com/main/index.php/waves/1681-evaggelos-goytos-oi-ellines-prothypourgoi-kai-ypourgoi-einai-mesites-tou-taiped
Γνωρίζετε, επίσης, την πρόσφατη λιτή ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, βάσει της οποίας :
“Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση και μετά από τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, ανακήρυξε ομόφωνα την Εταιρία Lamda Development Α.Ε. Προτιμητέο Επενδυτή για την απόκτηση του 100% των μετοχών της Ελληνικό Α.Ε.. Είχε προηγηθεί η υποβολή ξεχωριστών γνωμοδοτήσεων (fairness opinions) από τους Χρηματοοικονομικούς Συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ, Citigroup και Piraeus Bank, οι οποίοι έκριναν δίκαιη και εύλογη την τελική οικονομική προσφορά, ύψους 915 εκ. ευρώ, της Εταιρίας και του επενδυτικού σχήματος που τη στηρίζει”.
Κι’ εκεί που όλοι πίστεψαν – συνεπικουρούμενοι βεβαίως από τα παπαγαλάκια των μ.μ.ε., τα οποία χειροκροτούν ανοήτως κατ’ εντολήν των εργοδοτών τους – ότι η υπόθεση έκλεισε υπέρ του Ομίλου Λάτση και των επενδυτών από το Αμπού Ντάμπι και την Κίνα, ο κ. Ευάγγελος Γούτος και η Γερμανικών συμφερόντων εταιρεία που εκπροσωπεί, άστραψαν και βρόντησαν δίνοντας μια νέα τροπή στην υπόθεση του Ελληνικού, η οποία θα πάρει σίγουρα απρόβλεπτες διαστάσεις, με αντίστοιχες απρόβλεπτες συνέπειες γι’ αυτούς που υποτίμησαν σκοπίμως τη δημόσια περιουσία, εν μέσω μιας τόσο δύσκολης μάλιστα περιόδου, με το δημόσιο χρέος να καλπάζει και τον λαό να αναστενάζει από την αβάσταχτη φορολογική λαίλαπα των τελευταίων πέντε ετών.
Σήμερα το πρωί λοιπόν, ο κ. Γούτος κατέθεσε αίτημα της γερμανικής εταιρείας που εκπροσωπεί για την εκδίκαση της υπόθεσης αυτής από τα γερμανικά δικαστήρια! Τουτέστιν, γίναμε ρεζίλι! Όχι εμείς δηλαδή, αλλά αυτοί που μας κυβερνούν, που ελέγχουν και προεξοφλούν τις δικαστικές αποφάσεις, που υποτιμούν σκοπίμως τη δημόσια περιουσία που οι ίδιοι υποτίμησαν, και διαιωνίζουν το δημόσιο χρέος της χώρας και την απελπισία των Ελλήνων πολιτών.
Φθάσαμε λοιπόν στο ζενίθ της παγκόσμιας ξεφτίλας! Να ζητάει ένας Έλλην πολίτης να εκδικαστεί μια τόσο σοβαρή υπόθεση από τα γερμανικά δικαστήρια, αφού δεν κατάφερε να βρει το δίκιο του στη Δικαιοσύνη της χώρας του! Είναι όμως συγχρόνως η πρώτη φορά που, εγώ τουλάχιστον, διακρίνω ένα αμυδρό φως στο βάθος του τούνελ. Ελπίζω να μην διαψευστώ…
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Διαβάστε τώρα με προσοχή το αίτημα του κ. Ε. Γούτου και της γερμανικής εταιρείας που εκπροσωπεί για την εκδίκαση της υπόθεσης “Ελληνικό Α.Ε.” από τα γερμανικά δικαστήρια.
Αίτημα – Ετεροδικίας της Hellenic Development Beteiligungs AG με Αρ. Μητρώου HRB 68648, εδρεύουσας επί της οδού Huttenstrasse 3, Ντίσελντορφ της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στις Αρμόδιες Δικαστικές αρχές της Ομοσπονδιακής κυβέρνησης της Γερμανίας, όπως η συνθήκη ορίζει, ως κυρίως διάδικος επί της αποφάσεως, απόσπασμα 3800/2014, τμήμα VI του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματός μας.
1.1 Φάκελος δικογραφίας που αφορά την απόφαση απόσπασμα 3800/2014 του ελεγκτικού συνεδρίου της ελληνικής δημοκρατίας,
1.2 Φάκελος με την κατάθεση και τα σχετικά έγγραφα του Ευάγγελου Δ. Γούτου που ευρίσκεται στην εισαγγελία σχετικά με την από 1/07/2014 μηνυτήρια αναφορά για χειραγώγηση οικονομίας Κράτους μέλους για λογαριασμό της Hellenic Development Beteiligungs AG,
1.3 Σχετικά έγγραφα επί αιτήματός μας (Αίτημα Ανάκλησης Διοικητικών Πράξεων) για εισαγγελική παραγγελία, στην από προσφυγή μας κατατεθειμένη και ηλεκτρονικού αιτήματος μας στις 22 και 23/10/2014 στον αρμόδιο Προϊστάμενο Οικονομικό Εισαγγελέα ΣΔΟΕ, κο Αθανασίου Παναγιώτη καθ ύλην αρμοδιότητα του Yπουργού Oικονομικών της Ελλάδας σύμφωνα με έγγραφο που μας απεστάλη από το ΚΕ.ΦΟ.ΜΕ.Π. για λογαριασμό της Γενικής Γραμματείας Εσόδων.
Προς τον : Κο Χαράλαμπο Αθανασίου, Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Κοιν.:
1/ στην Πρεσβεία της Γερμανίας στην Ελλάδα.
2/ στον Πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
3/ Γραμματεία τμήματος VI Ελεγκτικού συνεδρίου.
Γενικές αρχές, διεθνούς δικαίου. Διασφάλιση πρόσβασης στην δικαιοσύνη, δικονομικό μας δικαίωμα, ως θύματα εγκληματικών ενεργειών, από την ελληνική δημοκρατία, στην έδρα του δημοσιονομικού εγγυητή διεθνούς συνθήκης, και έδρα της εταιρείας μας, Ομοσπονδιακή δημοκρατία της Γερμανίας, έννομο Γερμανικό δημόσιο συμφέρον. Η εφαρμογή της προστασίας ενωσιακών δικαιωμάτων των ιδιωτών … ενωσιακό δίκαιο στους ιδιώτες, είτε απέναντι στο Δημόσιο, είτε απέναντι στους ιδιώτες … με το ισχύον κανονιστικό και δικονομικό πλαίσιο εφαρμογής του ενωσιακού δικαίου.
2/ Επικουρικό αίτημά μας – προσεπίκληση δικονομικού εγγυητή Γερμανικό Δημόσιο στην Ελλάδα ως έχων έννομο συμφέρον.
Αιτία του αιτήματός μας η παραβίαση αρχών δημοκρατίας, δυσμενής διάκριση νομικών και φυσικών προσώπων στην Ελλάδα, ουσιαστική διάσταση του δικαιώματος ισότητας, (διεθνή ευθύνη δημοσίων υπολόγων, (διατακτες) επί της ελληνικής οικονομίας, εκάστου των υποκειμένων, συνθήκης, κρατικών οργάνων), στέρηση δικαιώματος – ευκαιρίας, αντίθετα με τις γενικές αρχές ιδιωτικού, διεθνούς δικαίου , στέρηση δικαιώματος ισότητας, αναλογικότητας, από δόλο και πρόθεση των ελληνικών κυβερνήσεων. Στέρηση, εκποίησης της ιδιωτικής περιουσίας μας, συνδεδεμένων νομικών και φυσικών προσώπων στην Ελλάδα, για την χρηματοδότηση μας και την ευόδωση του αντικειμενικού μας έννομου εταιρικού σκοπού, ταυτιζόμενη με τους δημοσιονομικούς κανόνες της ευρωπαϊκής ένωσης. Εγκληματικές ενέργειες, από δόλο και πρόθεση από το ΣΔΟΕ επιχειρηματικού αποκλεισμού και διαπόμπευσης, από τα ελληνικά ΜΜΕ (προσβολή προσωπικότητας, αξίας και τιμής).
Κατάχρηση εξουσίας, εκτελεστικής νομοθετικής εξουσίας και οργάνων των θεσμικών αρχών, (δικαστική εξουσία). Ασφάλεια δικαίου, επί αιτήσεως επανάληψης διαδικασίας, (δικονομικό διεθνές προνόμιο), σύμφωνα με τις γενικές αρχές διεθνούς δικαίου. Έννομο γερμανικό, δημόσιο συμφέρον και τα οικονομικά, κοινωνικά, οικουμενικά δικαιώματα μας, διεθνή διασφάλιση των εταιρικών, οικονομικών δικαιωμάτων μας.
Hellenic Development Beteiligungs AG – έννομο εταιρικό συμφέρον με όρους ανοιχτής αγοράς, η διασφάλιση έναρξης κατασκευής, αναπτυξιακού ΕΡΓΟΥ στην Ελλάδα με την ονομασία “ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ”, η από 26/02/2014 δημόσια προσφορά, αγοράς μετοχών, περιουσιακού στοιχείου, δημοσίου, διεθνούς κοινωνικού – οικονομικού, καινοτόμου, χρηματοοικονομικού χαρακτήρα, αναπτυξιακού έργου, συνδεδεμένο με την απομείωση του ελληνικού δημοσίου χρέους ελάχιστου ύψους 21,8 δις ευρώ και 13,2 δις ευρώ επένδυση.
Διακρατική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ – CSR Corporate Social Responsibility). Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ως η «έννοια σύμφωνα με την οποία οι εταιρίες ενσωματώνουν, σε εθελοντική βάση κοινωνικές και οικολογικές ανησυχίες στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και στις επαφές τους με άλλα ενδιαφερόμενα μέλη» Άλλοι ορισμοί τονίζουν τη δέσμευση των επιχειρήσεων σε αρχές «ηθικής» συμπεριφοράς.
ΕΚΕ/Κ.Α.ΟΦ. 3% Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ – CSR Corporate Social Responsibility), ελάχιστου ύψους 1,980 δις ευρώ (Κοινωνικά Ανταποδοτικά Οφέλη) 2% Ελλάδα και 1% Γερμανία επί της τελικής μικτής εμπορικής τιμής εκμετάλλευσης του έργου, (Γερμανία1% – Ελλάδα2%).
Γερμανικό δημόσιο συμφέρον.
Χρηστά διεθνή ήθη, καλή πίστη, επί των συναλλαγών, επίκληση έννομου συμφέροντος του καλόπιστου εγγυητή, του ελληνικού δημοσίου χρέους, Γερμανικού κράτους, για την διασφάλιση των εννόμων, δικαιωμάτων μας, στη συναλλακτική, καλή πίστη και τα χρηστά διεθνή ήθη. Υπέρτερο Ενωσιακό Δημοσιονομικό Συμφέρον, δημιουργία νέων οικονομικών αριθμητικών δεδομένων, (καθαρή θέση εταιρειών, σύμφωνα με τα διεθνή λογιστικά πρότυπα και δίκαιης εύλογης αξίας, ως οι συνθήκες ορίζουν), επί του ελληνικού δημοσίου χρέους. Αλλαγή του οικονομικού παρανομαστή σε πάγια στοιχεία προϋπολογισμό κράτους μέλους της Ε.Ε.
Διεθνές έθιμο, γενικών αρχών Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου. Χρηστά διεθνή ήθη, καλή πίστη, (τήρηση των άτυπων διεθνών όρων διεθνούς συνθήκης χρηματοδοτικής συνδρομής), την καλή πιστή, των διεθνών συναλλαγών εις βάρος των δανειστών καθώς: από τις 8/10/2010 – έως σήμερα, πρώτη ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ (η «Σύμβαση») Ελληνικού Δημοσίου Χρέους και των συνενωμένων συμπληρωματικών Δανειακών Συμβάσεων και των παραρτημάτων, που συνοδεύουν αυτές. (Η Ελλάδα στις 23 Απριλίου 2010 υπέβαλε αίτηση για διμερή δάνεια από τα υπόλοιπα Κράτη Μέλη, των οποίων το νόμισμα είναι το ευρώ, σύμφωνα με την Δήλωση των Αρχηγών Κρατών και Κυβερνήσεων της ζώνης του ευρώ, της 25ης Μαρτίου 2010 και τη Δήλωση της Ευρωομάδας της 11ης Απριλίου 2010 ).
Θεμελιώδης, δικαστική, αυτεπάγγελτη, διεθνή απαίτηση, επαναφοράς γενικών αρχών Ιδιωτικού -διεθνούς δικαίου – διεθνούς/κοινοτικής έννομης τάξης – Αρχή της Επανόρθωσης στην πηγή, ευθύνη του εγγυητή συνθήκης τόπος φορουμ Γερμανία”.
Ελληνική Δημοκρατία – Κατάχρηση εξουσίας, Διεθνής Απάτη, Παραβίαση συνταγματικών αρχών, διεθνών κανόνων, διεθνή χρηστά ήθη, καλή πίστη, ευθύνη κρατικών οργάνων Τραπεζών και των Εποπτικών Αρχών, Υπέρτερο Ενωσιακό, Δημοσιονομικό Συμφέρον, δημιουργία νέων οικονομικών αριθμητικών δεδομένων, αλλαγή του οικονομικού παρανομαστή, σε προϋπολογισμό κράτους μέλους της Ε.Ε. διασφάλιση έννομων εταιρικών δικαιωμάτων μας, ταυτιζόμενα με το δημοσιονομικό συμφέρον, του εγγυητή διεθνούς συνθήκης, (γερμανικού δημοσίου συμφέροντος), του ελληνικού δημοσίου χρέους ,σε ποινικό και αστικό δίκαιο.
Έννομο, διεθνές δικαίωμά μας, προστασία του δικαιώματος πνευματικής ιδιοκτησίας, του αναπτυξιακού έργου “ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ” (Στρατηγικού σχεδιασμού) και η έναρξη αυτού, ως αναπτυξιακού έργου, δεδομένης της ιδιαίτερης φύσης του προστατευόμενου δικαιώματος, αντικείμενο ιδιαίτερης νομοθετικής προσέγγισης, τόσο σε κοινοτικό όσο και σε εθνικό γερμανικό επίπεδο. Η ισχύουσα σήμερα, ελληνική νομοθεσία, για την πνευματική ιδιοκτησία και τα συγγενικά δικαιώματα βασίζεται στις ρυθμίσεις του νόμου 2121/1993, όπως έχει μεταγενέστερα τροποποιηθεί, (κυρίως με τα άρθρα 3 και 10 του νόμου 2435/1996), ο οποίος και απέβλεψε στην πληρέστερη και αποτελεσματικότερη κατά το δυνατόν προστασία των πνευματικών δημιουργών. Ειδικότερα, σύμφωνα με το άρθρο 1 του ανωτέρω νόμου οι πνευματικοί δημιουργοί, με τη δημιουργία του έργου, αποκτούν πάνω σε αυτό πνευματική ιδιοκτησία, που περιλαμβάνει, ως αποκλειστικά και απόλυτα δικαιώματα, το δικαίωμα της εκμετάλλευσης του έργου, ή αλλιώς το περιουσιακό δικαίωμα, και το δικαίωμα της προστασίας του προσωπικού τους, δεσμού προς αυτό (ηθικό δικαίωμα).
Απόκρυψη προσφοράς, το 2011 και 2014, δίκαιης εύλογης ελαχίστης αξίας, από τους πιστωτές και τον εγγυητή του ελληνικού δημοσίου χρέους, ελάχιστης τιμής 11,8 δις ευρώ, σύμφωνα με την τιμή του Υπουργείου Οικονομικών της Ελλάδας.
Η Ελλάδα ως Κράτος Μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης όφειλε, να υιοθετεί νομοθετικά και άλλα μέτρα, που απαιτούνται για να θεσπίσει ως ποινικό αδίκημα, όταν τελείται με πρόθεση (αυταπόδεικτη) μετά από σχετικές αναφορές μας, στους θεσμικά αρμόδιους και στις εισαγγελικές ελληνικές αρχές, κατά την διεξαγωγή οικονομικών, χρηματοπιστωτικών ή εμπορικών δραστηριοτήτων, την ιδιοποίηση από ένα πρόσωπο, η πρόσωπα που διευθύνει ή εργάζεται, με οποιαδήποτε ιδιότητα, σε φορέα του ιδιωτικού τομέα, περιουσίας, ιδιωτικών κεφαλαίων ή χρεογράφων ή άλλου πράγματος αξίας που του ανατέθηκε λόγω της θέσης του.
Δικαστική αποκατάσταση, έννομων εταιρικών δικαιωμάτων μας, ως δρών διεθνές νομικό πρόσωπο θύμα (καρτελλικής σύμπραξης 101-109 ΣΛΕΕ από κοινού των ελληνικών κυβερνήσεων (Δημόσιοι Υπόλογοι) και της Lamda Development, από το στάδιο της δοτής προκήρυξης και από δόλο διαγωνιστικής διαδικασίας, μέσω της παράνομης εμπλοκής και χρηματοδότησης της ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε. επί της προκήρυξης κλπ), επιχείρηση που συμμετέχει στη σύμπραξη αυτή, μέσω κάθε συναλλαγής, αποκτά ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το οποίο δεν θα διέθετε, χωρίς την καρτελλική αυτή σύμπραξη, απευθείας με κρατική παράνομη χρηματοδότηση – ανάθεση όσο και η καρτελλική σύμπραξη αίρουν, την ανταγωνιστική πίεση.
Σύμφωνα και με τις διεθνείς υποχρεώσεις, των ελληνικών κυβερνήσεων, τις οποίες έως σήμερα, δεν έχουν τηρήσει (Πανγαία) επί της διαδικασίας αποκρατικοποιήσεων. (Η οικονομική ανάκαμψη στην Ελλάδα θα προέλθει από μια σθεναρή απάντηση του ιδιωτικού τομέα και αυτό δεν μπορεί να συμβεί με το κράτος να ελέγχει την πρόσβαση σε καίρια περιουσιακά στοιχεία. Ενθάρρυνση ΑΞΕ (Άμεσες ξένες επενδύσεις).
Διασυνοριακή δημοσιονομική παραβίαση Ε.Ε. (2006/C 179/02 συμβάσεις), ΕΛ.Σύνταγμα ‘Άρθρο 28: (από 11/10/2011 και 26/02/2014 απάτη κυβερνήσεων από κοινού, με φυσικά πρόσωπα Νομικού προσώπου, Ιδιωτικού δικαίου, δημοσίου δημοσιονομικού χαρακτήρα (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.), γενικών αρχών διεθνούς δικαίου, εις βάρος διεθνών οργανισμών/κρατών, παραβίαση δημοσιονομικών ευρωπαϊκών κανόνων), γενικών αρχών διεθνούς χρηματοοικονομικού δικαίου/ διεθνές εθιμικό / διεθνής ευθύνη εκάστου των υποκειμένων, ειδικότερα των συμβαλλομένων επί διεθνούς συνθήκης, σε περίπτωση παράβασης των κανόνων του Δ.Δ, των Ελληνικών Κυβερνήσεων, εμπορία επιρροής οργάνων του Κράτους (δημόσιοι υπόλογοι), δημιουργία cartels 101-109 ΣΛΕΕ επί της ελληνικής οικονομίας, από κοινού νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας, του νομικού συμβουλίου της Ελληνικής Δημοκρατίας, συνεπικουρούμενη και με άτομα της δικαστικής εξουσίας, ειδικότερα μετά τις 01/07/2014 ημερομηνία, μηνυτήριας αναφοράς καταγγελίας, μας, 35 δις ευρώ – απόκρυψη οικονομικών δεδομένων από προϋπολογισμό Κράτους μέλους, από τις 11/10/2011 έως σήμερα, των υπουργών οικονομικών από κοινού, με τρίτα πρόσωπα, (παραβίαση κανόνων δημοσιονομικής πολιτικής, για τις ανταγωνιστικές διαδικασίες υποβολής προσφορών σε όλη την Ε.Ε.) παραβίαση του άρθρου 148 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την προώθηση του ανταγωνισμού “Ευρώπη 2020” Παραβίαση Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης ,Οικουμενικών Κοινωνικών Οικονομικών Δικαιωμάτων (γενικών αρχών Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου) εις βάρος Ευρωπαίων φορολογούμενων Πολιτών, εκπροσώπων αυτών (Ηγετών, Υπουργών), Διεθνών οργανισμών μέσω χειραγώγησης της Ελληνικής οικονομίας, στέρηση δικαιώματος πρόσβασης, σε Νομικά πρόσωπα, σε οικονομία Κράτους μέλους, σε επενδυτές εκτός Ελλάδας, ειδικότερα δε σε περιουσιακό στοιχείο, συνδεδεμένο με το Ελληνικό δημόσιο χρέος. Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. – ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε., παραβίαση σκοπών, του καταστατικού του Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. ειδικού ταμείου, αξιοποίησης περιουσιακών στοιχείων, υπέρ του ελληνικού δημοσίου χρέους, παραβίαση της δεσμευτικής οικονομικής χρηματοπιστωτικής πολιτικής, Α.Ξ.Ε. άμεσες ξένες επενδύσεις, επιρροή Κράτους στην οικονομία, οικονομικές πολιτικές, αναδιάρθρωση κυβερνητικής λειτουργίας κ.λ.π.. Ειδικότερα δε απόκρυψη για ίδιον όφελος δίκαιης εύλογης αξίας καθαρής θέσης της εταιρείας Ελληνικό A.E 11,8 δις ευρώ και της τιμής οικονομικής προσφοράς 21,8 δις ευρώ + 9,3 δις ευρώ στις 11/10/2011 (περιουσιακό χρηματοοικονομικό στοιχείο), με απώτερο σκοπό, την από πρόθεση και δόλο προδιαγεγραμμένη διαγωνιστική διαδικασία, αντίθετα με τους κανόνες διεθνούς ιδιωτικού δικαίου στον τύπο, που αφορά πώληση μετοχών, με συγκεκριμένο μοναδικό επενδυτή, (ανταλλαγή μεταξύ δύο μερών, που ενεργούν με τη θέλησή τους και με πλήρη γνώση, των συνθηκών της διεθνούς αγοράς ), παραβίαση διεθνούς νομικού πλαισίου Ν 3986/2011 – 4254/2014, παραβίαση πλαισίου δημοσιονομικής Στρατηγικής κράτους μέλους Ε.Ε.
Παραβίαση σε γνώση και από δόλο των ελληνικών κυβερνήσεων, την εθνική υποχρέωση υλοποίησης, διεθνώς συμφωνημένων κανόνων, διακρατικό έννομο συμφέρον πιστωτών κρατών «δημοσιονομικό δίκαιο της ανάγκης» 126(9),136 ΣΛΕΕ. Έκνομη συμπεριφορά και αδικαιολόγητη ασυδοσία των κρατικών ελληνικών αρχών και θεσμών , οργάνων – διεθνή απάτη ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ 28,4,5,2 ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ 2009-14.
Οδηγία 2004/18 και 2007/66, όπως μεταφέρθηκαν στο ελληνικό δίκαιο (ΠΔ 60/2007 και ν. 3886/2010 αντιστοίχως). ΔΕΚ αποφ. από 14ης Φεβρουαρίου 2008, υποθ. C-450/06, Varec σκέψη 34 «Ο κύριος σκοπός των κοινοτικών κανόνων στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων περιλαμβάνει τον ελεύθερο και ανόθευτο ανταγωνισμό εντός όλων των κρατών μελών» , Mestmaecker/Schweitzer, Europaeisches Wettbewerbsrecht, Muenchen 2004, 909 επ., 924, Dreher σε Immenga/Mestmaecker (Hrsg.), Wettbewerbsrecht, GWB, 4.Aufl. Muenchen 2007, vor §§97 Rdn 88
Ευθεία σύγκρουση συμφερόντων μας με το Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδας, και τις ελληνικές κυβερνήσεις, από τις 11/11/2011 έως και σήμερα ειδικότερα δε, μετά την από 27/02/2014 αριθμό 7 πράξη του υπουργικού συμβουλίου, της ελληνικής κυβέρνησης, (παραβίαση 126(9),136 ΣΛΕΕ). Καθώς επίσης και από το παράνομο εκδοθέν απόσπασμα και όχι απόφαση ως εκ του νόμου όφειλε, ως δημοσιονομικό δικαστήριο, κράτους μέλους τη ευρωπαϊκής ένωσης, αντίθετα με τις συνταγματικές υποχρεώσεις της ελληνικής δημοκρατίας, άρθρο 28 του ελληνικού συντάγματος και τον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο, από το ελληνικό κοινοβούλιο 4254/2014.Δεν μας διασφαλίζει αμερόληπτη δικαστική κρίση και σε τυχόν αίτημα αναθεώρησης, – έχοντας εμπειρία ειδικότερα από το 2011 έως σήμερα,- επειδή από τις έως σήμερα ενέργειες, προκύπτει ότι, το δημοσιονομικό συμφέρον, δεν συμβαδίζει με τις πολιτικές των ελληνικών κυβερνήσεων. Δυστυχώς, η εμπλοκή μας με θεσμούς της ελληνικής δημοκρατίας, (δικαιοσύνη, εισαγγελικές αρχές), ελεγκτικό συνέδριο -με το εκδοθέν απόσπασμα- δεν μας διασφαλίζει, από την εμπειρία μας έως σήμερα, πρόσβαση στην δικαιοσύνη ! Η απόφαση, του ελεγκτικού συνεδρίου, ως απόσπασμα, άνευ αιτιολογίας, παραβιάζει κατάφωρα τον θεσμικό ρόλο του δικαστή, ως ανεξάρτητη εξουσία, (διάκριση εξουσιών σε Δημοκρατικό πολίτευμα), στερεί δε από εμάς, ως διαδίκους ακόμη και το δυσανάλογο, δικαίωμα δίκαιης δίκης και πρόσβαση σε κράτος δίκαιου ,- αντίθετα από την απόφαση του Ζ’ κλιμακίου, είναι αυταπόδεικτη κατάφωρη παραβίαση ενωσιακου πρωτογενούς δικαίου, ν. 4254/2014 (εφαρμογή ενωσιακού δικαίου για το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.) και τις ευρωπαϊκές οδηγίες περί δημοσίων συμβάσεων.
Η νομική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου του ελληνικού Κράτους επί όλων των διεθνών συνθηκών, του ελληνικού δημοσίου χρέους, είναι αντιστρόφως ποινικά κολάσιμη ως ενέργεια επί της παραστάσεως του νομικού συμβούλου του Κράτους για λογαριασμό του υπουργείου οικονομικών κατά την ημέρα συζήτησης 10/10/2014 αντίθετα με τις διεθνείς υποχρεώσεις που το ίδιο γνωμοδοτεί για λογαριασμό της ελληνικής δημοκρατίας.
(….Η οδηγία δεσμεύει τα κ-μ ως προς το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα και είναι υποχρεωτική. Λόγω της κοινοτικής προέλευσης, χωρίς την ανάγκη έκδοσης εθνικής διάταξης, κύρωσης και χωρίς την ένταξη της, στην πυραμίδα του εθνικού δικαίου. Για να υπάρξει άμεση ισχύ των οδηγιών τα κ-μ υποχρεούνται να τις ενσωματώσουν, δηλαδή να εξειδικεύσουν με εθνικές πράξεις, το δεσμευτικό αποτέλεσμα, και να εκδώσουν βυθίσεις. Η φύση των οδηγιών απαιτεί έκδοση συγκεκριμένων εκτελεστικών μέτρων, ωστόσο είναι σαφές ότι ακόμα και πριν την έκδοση και με την απουσία των μμέτρων αυτών οι οδηγίες κατισχύουν του εθνικού δικαίου. Τα κ-μ έχουν διπλή υποχρέωση με βάση τις κοινοτικές συνθήκες, αφενός θα πρέπει να απέχουν από πράξεις που υποσκάπτουν την αποτελεσματικότητα της κοινοτικής νομοθεσίας και αφετέρου θα πρέπει να λαμβάνουν όλα τα κατάλληλα μμέτρα, ώστε να πραγματοποιηθούν οι στόχοι της ΕΕ).
Η αμφισβήτηση για την έννοια διατάξεων τυπικού νόμου, που γεννώνται από την έκδοση αντίθετων Πράξεων ή Πρακτικών Κλιμακίων ή αντίθετων αποφάσεων του κατά την παράγραφο 7 άρθρου 19 του παρόντος προεδρικού διατάγματος Τμήματος, που δικάζει αιτήσεις ανάκλησης, καθώς και η αμφιβολία για την έννοια των διατάξεων αυτών σε εκκρεμείς υποθέσεις, αίρονται από το ίδιο Τμήμα επταμελούς σύνθεσης. Η αμφισβήτηση φέρεται προς εκδίκαση ενώπιον του ανωτέρω Τμήματος, αυτεπάγγελτα από τον Πρόεδρο του οικείου Κλιμακίου ή του Τμήματος ή από τον Πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ή τον Γενικό Επίτροπο της Επικρατείας στο Ελεγκτικό Συνέδριο ή με πρωτοβουλία αυτού που έχει σπουδαίο έννομο συμφέρον. Σε περίπτωση αμφιβολίας η οικεία σύνθεση του Κλιμακίου ή του Τμήματος παραπέμπει αμέσως το ζήτημα στο Τμήμα επταμελούς σύνθεσης με πρακτικό της. Το Τμήμα οφείλει να εκδώσει απόφαση άρσης της αμφισβήτησης ή της αμφιβολίας μέσα σε τριάντα (30) ημέρες από την κατάθεση αυτής στη Γραμματεία του.
α) Έννομο γερμανικό συμφέρον, δημόσιο συμφέρον, διασυνοριακό διακρατικό δημοσιονομικό συμφέρον, επί του αιτήματος μας ετεροδικίας (διεθνές έθιμο / διεθνή ευθύνη εκάστου των υποκειμένων, αγγλικό δίκαιο) από το αρμόδιο γερμανικό ομοσπονδιακό ελεγκτικό συνέδριο και τις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές, του καλόπιστου τρίτου εγγυητή, διεθνούς συνθήκης του γερμανικού κράτους.
Σύμφωνα με το Γερμανικό Σύνταγμα και τους διεθνείς κανόνες, είτε ως δρώντες πολίτες, είτε ως δρώντα νομικά πρόσωπα, όπως είναι, οι οργανισμοί, τα κράτη, και το συγκεκριμένο ακίνητο, πρώην διεθνές αεροδρόμιο του ελληνικού, της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ δρών νομικό υποκείμενο, του ελληνικού δημοσίου χρέους, διαχειριζόμενο περιουσιακό στοιχείο από το ΤΑΙΠΕΔ συσταθέν ως νομικό πρόσωπο Ν 3986/11 σύμφωνα με το διεθνές έθιμο για την εξόφληση του ελληνικού δημοσίου χρέος , στην προσπάθεια μας για εξαγορά μετοχών (οδηγία 2006/C 179/02 συμβάσεις) 11/10/2011 και στις 26/10/2014 επί υποκείμενο περιουσιακού στοιχείου της συνθήκης – δανειακής σύμβασης του ελληνικού δημοσίου χρέους που μέσω της αξιοποίησης και σύννομα και με τις διεθνείς συνθήκες και όρους ανοιχτής αγοράς θα επιτυγχάνετε βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους (έχει κατατεθεί σχετική μηνυτήρια αναφορά για 35 δις ) , καθώς όλοι οι Έλληνες ως δρών υποκείμενα διεθνούς δικαίου, ( οι περιουσίες τους αναφέρονται ως εξωτερικό χρέος στην συνθήκη) αλλά και ο εγγυητής ομοσπονδιακή δημοκρατία της Γερμανίας ( Γερμανοί φορολογούμενοι ως δρώντες πολίτες ) υποκείμενα διεθνούς συνθήκης, ( ταυτόσημο δημοσιονομικό έννομο γερμανικό συμφέρον) μέσω της πληρεξούσιας συμβαλλόμενης τράπεζας KFW ).
Η σύμβαση εγγύησης από το 2010 του καλόπιστου τρίτου (γερμανικού κράτους επί του ελληνικού δημοσίου χρέους αποτελεί το ασφαλέστερο εχέγγυο της δανειακής σύμβασης – συνθήκης προς όφελος των ελληνικών κυβερνήσεων για την διασφάλιση χρηματοδότησης προκειμένου να διέλθει αλώβητο το γερμανικό κράτος από τις ατραπούς των αφερέγγυων δανειοληπτών (Ελλήνων δημοσίων υπόλογων ), οι οποίοι χωρίς την παροχή της εγγύησης του γερμανικού κράτους δεν θα πληρούσαν τις προϋποθέσεις λήψης δανείου το 2010 με μόνο εχέγγυο την περιουσιακή κατάσταση καθώς δεν υπήρχαν και δεν προσκόμισαν από δόλο οικονομικά μεγέθη κατ’ εμάς, αποτιμώμενα περιουσιακά στοιχεία σύμφωνα με τα διεθνή λογιστικά πρότυπα, έστω μετά την είσοδο αυτών στο ΤΑ.Ι.ΠΕΔ, ειδικότερα δε την ελάχιστη δίκαιη εύλογη αξία αποτίμησης της ακίνητης περιουσίας, σύμφωνα με τους δείκτες τιμών του υπουργείου οικονομικών της Ελλάδας, αρμοδιότητα του συμβαλλόμενου εκάστοτε υπουργού οικονομικών από το 2010 και εντεύθεν καθώς, από το 2010 ήταν προσυμφωνημένη η αξιοποίηση τους σύμφωνα με τις διεθνείς υποχρεώσεις και όχι η εκποίηση σύμφωνα με τις αυταπόδεικτες πρακτικές που ακολουθήθηκαν έως και σήμερα.
Η αυταπόδεικτη υποτιμητική κερδοσκοπία της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ, ανέδειξε το δυσάρεστο φαινόμενο, η χαριστική αυτή πράξη του εγγυητή να εξελίσσεται προβληματικά κατ εμάς για τον τελευταίο, όταν ο πρωτοφειλέτης αποδεικνύεται εν τοις πράγμασι αφερέγγυος ή δεν δύναται να εκπληρώσει τις δημοσιονομικές αναληφθείσες εκ της δανειακής σύμβασης υποχρεώσεις του έναντι των πιστωτών, με περαιτέρω συνέπεια το βάρος της εξόφλησης της οφειλής να μετακυλίεται τελικά στον εγγυητή και εις βάρος των πιστωτών φορολογουμένων όπως εμείς, αλλά και εις βάρος της της ελληνικής κοινωνίας καθώς, η μη αξιοποίηση των περιουσιακού στοιχείου, η απόκρυψη και η σιωπηρή απόρριψη, η μη δημοσίευση στο κοινό των 31,1 δις το 2011 ( προσφοράς αξιοποίησης προς εξασφάλιση των Ευρωπαίων πιστωτών φορολογουμένων και ελάφρυνσης των Ελλήνων πολιτών από δυσμενή μέτρα) ως εκ των συνθηκών όφειλε ο δανειολήπτης – κυβερνήσεις, επιβαρύνουν εκ δόλου και εγκληματική πρόθεση την ελληνική κοινωνία, διασπείροντας ψευδείς ειδήσεις στα ελεγχόμενα ΜΜΕ στην Ελλάδα από τα κοινά ταυτιζόμενα πολιτικοοικονομικά κέντρα, που έχουν έννομο κοινό συμφέρον.
Ο εγγυητής Γερμανία δικαιούται να προβάλλει, όταν τεθούν σε γνώση του τα πραγματικά περιστατικά μέσω της δικαστικής οδού, και ενστάσεις ελευθερώσεως, που προβλέπουν οι ενδοτικού δικαίου διατάξεις , αλλά και ένσταση της καταχρηστικής άσκησης δικαιώματος των φυσικών προσώπων, οι ποινικές ευθύνες αυτών, διεθνές έθιμο, που εκπροσωπούν τον δανειολήπτη από δόλο και πρόθεση.
Ακόμα και μεταξύ τους οι εθνικές αρχές των υπολοίπων δανειστών υψηλά συμβαλλόμενα μέρη κράτη μέλη των συνθηκών του ελληνικού δημόσιου χρέους οφείλουν να αντιδράσουν όταν αντιληφθούν παραβίαση εκ μερους άλλης εθνικής αρχής (ενωσιακο δίκαιο).
Τα εθνικά δικαστήρια, ανταποκρινόμενα σε βασικές αρχές που έθεσε η νομολογία του ΔΕΚ, είναι υποχρεωμένα να παραμερίσουν το εθνικό δίκαιο όταν είναι αντίθετο σε κοινοτικούς κανόνες.
(Έννομο γερμανικό συμφέρον). Η Γερμανία ορίζει την KfW ως Δανειστή για λογαριασμό της Γερμανίας και για τους σκοπούς της Σύμβασης Δανειακής Διευκόλυνσης. Η Γερμανία μπορεί επίσης, να ορίσει την KfW ως εκπρόσωπό της σε σχέση με την εκτέλεση ορισμένων καθηκόντων και λειτουργιών στο πλαίσιο της παρούσας Συμφωνίας, υπό τον όρο ότι η KfW, δεν δικαιούται να εκπροσωπεί τη Γερμανία για τους σκοπούς των Άρθρων 4, 7 και 8. Παρά την εν λόγω εκπροσώπηση, η Γερμανία ευθύνεται πλήρως για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που υπέχει δυνάμει της παρούσας Συμφωνίας. Ως εκ τούτου, στην παρούσα Συμφωνία και ως προς τη Γερμανία, κάθε αναφορά στο Συμβαλλόμενο Μέρος και στα καθήκοντα, τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις αυτού, αφορούν στην Γερμανία και κάθε αναφορά στους Δανειστές και στα καθήκοντα, τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις τους, αφορούν στην KfW, ως Δανειστή στο πλαίσιο της Σύμβασης Δανειακής Διευκόλυνσης, που υπόκειται στις οδηγίες, τελεί υπό την εγγύηση και ενεργεί προς το δημόσιο συμφέρον της Γερμανίας, υπό την προϋπόθεση ότι, όταν μια λειτουργία, καθήκον ή υποχρέωση επιβάλλεται σε έναν Δανειστή στο πλαίσιο της παρούσας Συμφωνίας, η Γερμανία, ως Συμβαλλόμενο Μέρος αυτής, διασφαλίζει έναντι των λοιπών.
4. Τα Κοινά οργανωμένα Διμερή Δάνεια διέπονται από τις διατάξεις μίας σύμβασης δανειακής διευκόλυνσης (η “Σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης”) που πρόκειται να συναφθεί μεταξύ αφενός των Συμβαλλόμενων Μερών της παρούσας Σύμβασης και της KfW («KfW»), εξαιρουμένης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας (“Γερμανία”), ως Δανειστές (οι “Δανειστές”) και αφετέρου του Δανειολήπτη και σύμφωνα με τους όρους της παρούσας Συμφωνίας.
5. Μέτρα που αφορούν το συντονισμό και την επιτήρηση της δημοσιονομικής πειθαρχίας της Ελλάδας και ορίζουν κατευθυντήριες γραμμές της οικονομικής πολιτικής για την Ελλάδα, θα καθορισθούν με απόφαση του Συμβουλίου δυνάμει των Άρθρων 126(9) και 136 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (η «Απόφαση του Συμβουλίου») και η παρεχόμενη προς την Ελλάδα στήριξη συναρτάται από τη συμμόρφωση της Ελλάδας, μεταξύ άλλων, με μέτρα που συνάδουν με την εν λόγω απόφαση και που προβλέπονται σε ένα Μνημόνιο Οικονομικής και Χρηματοπιστωτικής Πολιτικής, Μνημόνιο Συνεννόησης στις συγκεκριμένες Προϋποθέσεις Οικονομικής Πολιτικής).
Η προστασία του δημόσιου χρήματος της Ένωσης αντιπροσωπεύει ένα συμφέρον αλληλεγγύης στο επίπεδο της Ένωσης που είναι διαφορετικό από το άθροισμα των εθνικών οικονομικών συμφερόντων των κρατών μελών. Για το λόγο αυτό, η Συνθήκη αναθέτει στην Ένωση ισχυρές εξουσίες για να λαμβάνει «μέτρα» τα οποία «θα έχουν αποτρεπτικό χαρακτήρα» και «θα προσφέρουν αποτελεσματική» (άρθρο 325 παράγραφος 1) και «ισοδύναμη προστασία» (άρθρο 325 παράγραφος 4)18. Η αποτρεπτική, αποτελεσματική και ισοδύναμη προστασία περιλαμβάνει από τη φύση της και από ιστορική άποψη (βλέπε Σύμβαση PIF του 1995), μια διάσταση ποινικού δικαίου. Το ποινικό δίκαιο χρειάζεται για να υπάρχει αποτρεπτικό αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο τομέα, στον οποίο η απειλή κυρώσεων ποινικού χαρακτήρα και οι επιπτώσεις τους όσον αφορά την υπόληψη των δυνάμει δραστών μπορεί να υποτεθεί ότι λειτουργεί κατ’ αρχήν ως ισχυρό αντικίνητρο για τη διάπραξη της παράνομης πράξης. Επομένως, το άρθρο 325 περιλαμβάνει την εξουσία θέσπισης διατάξεων ποινικού δικαίου, στο πλαίσιο της προστασίας των οικονομικών συμφερόντων της Ένωσης, κατά όλων των πιθανών μορφών παράνομων προσβολών, γεγονός που δεν ίσχυε όσον αφορά το αντίστοιχο άρθρο 280 παράγραφος 4 της Συνθήκης ΕΚ.
Αιτούμεθα την διαβίβαση του συνόλου των σχετικών εγγράφων της δικογραφίας (στοιχεία παραβίασης διεθνούς συνθήκης νομικό συμβούλιο, Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδας) και των λόγων παρέμβασης μας που κατατέθηκαν επί της κυρίας παρέμβασης μας ως κύριοι διάδικοι υπέρ της αποφάσεως του Ζ κλιμακίου του ελεγκτικού συνεδρίου της ελληνικής δημοκρατίας επί διαδικασίας που διεξήχθη στις 10/10/201 καθώς δεν την αναγνωρίζουμε μεροληπτεί αυταπόδεικτα από κοινού με το υπουργείο οικονομικών (παράνομη παρέμβαση από κοινού με τον μοναδικό επενδύτη του αντίθετα με διεθνή χρηστά ήθη και τους όρους συνθήκης) απόφαση απόσπασμα 3800/2014, καθώς παραβιάζει πρωτογενές δίκαιο εξεδόθη παράνομα από το ΤΜΗΜΑ V1 του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ελληνικής δημοκρατίας χωρίς όπως εκ του διεθνούς και ενωσιακού δικαίου όφειλε, να εκδώσει προσωρινή διαταγή όπως το αίτημά μας ,σύννομο με τους δημοσιονομικούς ευρωπαϊκούς κανόνες, αρνούμενο και μεροληπτώντας επί του αιτήματος μας περί δικαστικής μας προστασίας επικαλούμενο ελληνικό δίκαιο !!!! και αίτημα διαβίβασης της σχετικής αναφοράς καταγγελίας μας από την αρμόδια ελληνική εισαγγελική αρχή για παροχή έννομης προστασίας μας από την καθ’ ύλην αρμόδια εισαγγελική αρχή της γερμανικής ομοσπονδιακής δημοκρατίας αιτία.
Θεμελίωση διεθνούς Ευθύνης από Νόμιμες πράξεις, ιδιαίτερη και σπουδαία βλάβη, άρθρου 4 παρ. 5 του Ελληνικού Συντάγματος που συνδέεται με τη θυσία των ελαχίστων και την υπέρβαση του εύλογου και ανεκτού ορίου αλληλεγγύης στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος. «Πρόσωπα που ενεργούν συντονισμένα»: τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που συνεργάζονται με τον προτείνοντα ή με την υπό εξαγορά εταιρεία, βάσει ρητής ή σιωπηρής, προφορικής ή γραπτής συμφωνίας, η οποία έχει ως σκοπό την απόκτηση του ελέγχου της υπό εξαγορά εταιρείας ή τη ματαίωση της επιτυχούς έκβασης της δημόσιας πρότασης. Πρόσωπα που ελέγχονται από άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο (ΕΛΛΑΔΑ -Νομικά – φυσικά πρόσωπα) κατά την έννοια του άρθρου 8 του π.δ. 51/1992, Θεωρούνται ως πρόσωπα που ενεργούν συντονισμένα τόσο με το πρόσωπο αυτό όσο και μεταξύ τους. Οδηγία 2004/25/ΕΚ σχετικά με τις δημόσιες προτάσεις. Τα άρθρα 101 – 109 και 126(9),136 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ) είναι διατάξεις αναγκαστικού δικαίου, Δημόσια επιβολή της νομοθεσίας.
Όλα τα δικαιώματα μας από τις 6/10/2011 ελληνικών νομικών και φυσικών προσώπων, υπάγονται στο συσταθέν νομικό πρόσωπο Ιούλιος του 2012 Hellenic Development Beteiligungs AG με έδρα την επικράτεια της ομοσπονδιακής δημοκρατίας της Γερμανίας μετά την δυσμενή διάκριση, την παραβίαση της οικονομικής ελευθερίας στην Ελλάδα και κατάφωρη παραβίαση των συνταγματικών ελληνικών και διεθνών δικαιωμάτων μας, έγκλημα της καταδίωξης- διωγμού από πρόθεση συμπεριλαμβάνει το κίνητρο στον ορισμό του, για να βρει εφαρμογή το κοινό άρθρο 3 οι σοβαρές παραβιάσεις πρέπει να απευθύνονται σε «άτομα που χρήζουν προστασίας.
Α/ Αιτούμεθα την άμεση Αποδέσμευση ιδιωτικών περιουσιακών στοιχείων (από δόλο ενήργησε η ΣΔΟΕ απευθείας αρμοδιότητα του υπουργού οικονομικών να εκδώσει παράνομα πορίσματα για μη άντληση κεφαλαίων 25 εκτμ ευρώ μέσω ιδιωτικών περιουσιακών στοιχείων) ισότητα αναλογικότητα για την ευόδωση του αντικειμενικού σκοπού για την κάλυψη χρηματοδοτικών μας αναγκών που παράνομα μας έχει στέρηση η ελληνική δημοκρατία που έχουμε νόμιμα αιτηθεί από τον αρμόδιο οικονομικό εισαγγελέα χωρίς καμιά ανταπόκριση έως σήμερα σε διατάξεις αναγκαστικού δικαίου , επαναφορά έννομης τάξης, δίκαιο ανάγκης (Αποκατάσταση φορολογικής ισότητας και αναλογικότητας όπως το παράκτιο μέτωπο την Ελληνικό ΑΕ κλπ στα συνδεδεμένα με εμάς νομικά μας πρόσωπα στην Ελλάδα.
Αξιότιμε κύριε υπουργέ, Η Ένωση βασίζεται στις αρχές της ελευθερίας, της δημοκρατίας, του σεβασμού των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών και του κράτους δικαίου,, αρχές οι οποίες είναι κοινές στα κράτη μέλη. 2) Η Ένωση σέβεται τα θεμελιώδη δικαιώματα όπως κατοχυρώνονται στην ΕΣΔΑ και όπως προκύπτουν από τις κοινές συνταγματικές παραδόσεις των κρατών μελών, ως γενικές αρχές του κοινοτικού δικαίου. Ο Χάρτης «διακηρύχθηκε» στις 7 Δεκεμβρίου 2000 στις συνεδριάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της Νίκαιας από κοινού από αυτό, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ο Χάρτης περιλαμβάνει μια πλήρη διακήρυξη των θεμελιωδών δικαιωμάτων.
Δικαίωμα είναι η εξουσία που απονέμει το δίκαιο σε ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο για να προβαίνει σε πράξη ή παράλειψη ή για να απαιτεί πράξη ή παράλειψη από άλλα φυσικά ή νομικά πρόσωπα (όπως είναι και το κράτος), με σκοπό την ικανοποίηση ορισμένου (έννομου) συμφέροντός του. Στην τελευταία περίπτωση γίνεται λόγος για αξίωση (=δικαίωμα να απαιτήσει κάποιος πράξη ή παράλειψη από άλλον).
Αιτούμεθα …………….
Για την εξασφάλιση αυτών των δικαιωμάτων το κράτος οφείλει να παρεμβαίνει στον κοινωνικό βίο συστηματικά και αποτελεσματικά, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ανάπτυξη, πρόσβαση στην εργασία, ίση αμοιβή.
Δικαιώματα αλληλεγγύης (Rights of Solidarity). Εδώ εντάσσονται τα συλλογικά εκείνα δικαιώματα που έχουν για κίνητρο την αλληλεγγύη και αντιμετωπίζουν τον άνθρωπο ως σημείο αναφοράς σ’ όλο τον πλανήτη. Πρόκειται για δικαιώματα στο καθαρό περιβάλλον, την ανάπτυξη, την ειρήνη.
Β/ Αίτημά μας ……………
Γ/ Αιτούμεθα διαβίβαση, έννομης εισαγγελικής δικαστικής προστασίας και από την αρμόδια Εισαγγελική αρχή της ομοσπονδιακής κυβέρνησης της Γερμανίας, μετά την σιωπηρή άρνηση, των ελληνικών εισαγγελικών αρχών, έννομης προστασίας μας, από της 01/07/2014 έως και σήμερα, για την προστασία των συνδεδεμένων με εμάς νομικών και φυσικών προσώπων εντός της ελληνικής επικρατείας, θύματα οικονομικής βίας, των ελληνικών κυβερνήσεων, από κοινού με τρίτα πρόσωπα και τα ΜΜΕ.
O Αιτών και για λογαριασμό της Hellenic Development Beteiligungs AG
Ευάγγελος Δ. Γούτος
Τηλ. Επικοινωνίας: Γερμανία: (+49) 175 531 2195 Ελλάδα: (+30) 210 3807064
Email: lawdepartment@hdb-ag.de
Υ.Γ.
Ιστορικό 2011 απόκρυψη εκ δόλου Προσφορά μας 31,1 δις ευρώ (με συμμετοχή 30% του Ελληνικού δημοσίου ) στις 11/10/2011
ΘΕΜΑ: Ανάπτυξη Μητροπολιτικού – Οικιστικού Πάρκου “ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ”.
“Πρόταση Προτιμήσεως Δικαιώματος μερικής εξαγοράς και χρήσης μισθίου 6.150 στρεμμάτων περίπου, για την αξιοποίηση ακινήτου, ιδιοκτησίας Ελληνικού Δημοσίου (η παραπάνω έκταση περιλαμβάνει το πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού, εμβαδού περίπου 5.300 στρεμμάτων, πλέον 850 στρεμμάτων περίπου έως την παραλιακή ζώνη).”
1.2 Έσοδα Ελληνικού Δημοσίου “Ελλήνων Πολιτεία”.
Α. Το δημόσιο θα εισπράξει άμεσα 21,8 δις ευρώ από την πώληση των ομολογιών που θα αφορούν την μεταβίβαση της πλήρους κυριότητος των έως 2.200 στρεμμάτων και την χρήση για 100 έτη των 3.950 στρεμμάτων για τη κατασκευή χώρων πρασίνου, συμπληρωματικών χρήσεων και κατασκευής θεματικού πάρκου.
Επί προσφοράς μας το Ελληνικό Δημόσιο θα έχει επιπλέον κέρδη 9,3 δις ευρώ με την κατά 30% συμμετοχή του στην “Hellenic Development Beteiligungs – AG” (διαχειριστής – ιδιοκτήτης του έργου).
Εάν συνταχθεί αρχική σύμβαση συνεργασίας του Ελληνικού Δημοσίου με την Project Manager Εταιρεία, η Εταιρεία έχει την δυνατότητα να προσκομίσει διαβεβαιώσεις και από ανάδοχες τράπεζες – ξένους οίκους εξωτερικού. Εδώ, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι από την προμελέτη της εταιρείας μας προκύπτουν με βάση τη σχέσης κόστους – έσοδα, 31,1 δις ευρώ κέρδη (ελληνικό δημόσιο απομείωση ελληνικού δημοσίου χρέους).
ΑΘΗΝΑ 10/10/2011
Από “Ε. Δ. Γούτος Α.Ε.” Προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στην εταιρεία μας πάντα λειτουργούμε με το σκεπτικό ότι “η πατρίδα μας είναι το καλύτερο οικόπεδο στον κόσμο” και ότι η αξία του δεν αποτιμάται! Η δε φιλοσοφία μας ήταν, είναι και θα είναι, ότι οι δραστηριότητες μας πρέπει πάντα να αποβλέπουν, πέρα από το νόμιμο και λογικό επιχειρηματικό κέρδος, και στο γενικότερο όφελος για την χώρα μας, τόσο για το ίδιο το κράτος όσο και για τους συμπολίτες μας.
Σε αυτά τα πλαίσια, η εταιρεία μας ολοκλήρωσε μία προμελέτη για την καλύτερη αξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου Ελληνικού, ιδιοκτησίας Ελληνικού Δημοσίου (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε), που θα μπορούσε να αποδώσει τα μέγιστα οικονομικά οφέλη σήμερα για το Κράτος και γενικότερα για την Ελληνική οικονομία.
Διατηρώντας πάντα την βασική αρχή της διαφάνειας, η παγκόσμια κοινότητα θα μπορεί να παρακολουθεί την πορεία των μελετών κατασκευής του οικιστικού και χρηματοοικονομικού μοντέλου καθώς και την λειτουργία του “Ελλήνων Πολιτεία” και μετά το πέρας κατασκευής του έργου μέσω διαδικτύου, από ειδικό portal.
Η πρότασή μας έχει ήδη γνωστοποιηθεί στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στην Ελληνική Κυβέρνηση, στα κόμματα της Αντιπολίτευσης και στην Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία. Εμείς και οι συνεργάτες μας θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε δυναμικά για την υλοποίηση του μοντέλου που έχουμε προδιαγράψει. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας επισυνάπτεται αντίγραφο της πρότασης και για περισσότερες πληροφορίες για τον όμιλό μας παρακαλούμε όπως επισκεφτείτε : http://ellinonpoliteia.org/
11 Νοεμβρίου 2011: Ανακοίνωση της “Ε.Δ.ΓΟΥΤΟΣ ΑΕ”
Ελπίζουμε ότι η νέα κυβέρνηση στην Ελλάδα με ηγέτη ένα τεχνοκράτη και όχι ένα καριερίστα πολιτικό θα αξιολογήσει την πρόταση μας για το έργο «Ελλήνων Πολιτεία».
Έως σήμερα από κανένα κόμμα – πολιτικό φορέα δεν είχαμε καμία ανταπόκριση, ίσως επειδή δεν είχαμε κράτος! Σίγουρα η Ελλάδα πρέπει να βγάλει τα χρέη της αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι παραγωγική διότι μόνο έτσι πληρώνονται τα χρέη και όχι με ξεπουλήματα.
“Ελλήνων Πολιτεία” και Επιχειρηματική Πρακτική Δυο λόγια για το «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ»
• Το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο παγκοσμίως.
• Διαφήμιση της χώρας μας.
• Μια καινοτόμος σύλληψη – οδηγός αξιοποίησης & ανάπτυξης • Αναδεικνύονται οι κρυμμένες υπεραξίες Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ μας ΠΡΑΚΤΙΚΗ
• Δίνουμε τέλος στην περίοδο της επιχειρηματικής ασυδοσίας.
• Το Ελληνικό Δημόσιο είναι μεγαλομέτοχος – συνεταίρος συνεισφέροντας μόνο γη.
• Εισπράττει σε πρώτη φάση ΑΜΕΣΑ το 10% του… «κουρεμένου» χρέους (21,8 δις).
• Ελαφρύνεται ο Έλληνας πολίτης, αναχαιτίζεται η επιδρομή σε μισθούς & συντάξεις.
• Υλοποιούμε τη διαφάνεια: Ανοιχτό λογιστήριο στο διαδίκτυο.
• Όλες οι αμοιβές των εμπλεκομένων στη δημοσιότητα.
• Διασφάλιση θέσεων εργασίας – προτεραιότητα στους Έλληνες πολίτες.
Σχετική υπόθεση που αναφέρεται παραπάνω.
Η Πρόεδρος του Ζ’ Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου Ελένη Λυκεσά, και οι πάρεδροι Ειρήνη Κατσικέρη και Αριστοτέλη Σακελλαρίου αναφέρουν σχετικά:
«Κατά παράβαση των διατάξεων του ν. 3986/2011, όπως αναλύθηκαν στη μείζονα σκέψη της παρούσας, η από 18.10.2013 γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων και συνακόλουθα η απόφαση του ΔΣ του ….με την οποία ολοκληρώθηκε η διαδικασία αξιοποίησης δεν είναι επαρκώς αιτιολογημένες, ως προς το αν η ελεγχόμενη συναλλαγή είναι επωφελής και συμφέρουσα για το Ελληνικό Δημόσιο. Ειδικότερα, η αιτιολογία τους, όπως συμπληρώνεται από την εκτίμηση της αξίας των ακινήτων από τον ανεξάρτητο εκτιμητή, περιορίζεται στη διαβεβαίωση ότι τα αξιοποιούμενα ακίνητα θα πωληθούν σε τιμή μεγαλύτερη από την αγοραία αξία τους. Πλην όμως η προκείμενη συναλλαγή είναι σύνθετη και περιλαμβάνει πέραν της μεταβίβασης της κυριότητας των πωλουμένων ακινήτων και τη δημιουργία μακροχρόνιων υποχρεώσεων και επιβαρύνσεων σε βάρος του Δημοσίου, δηλαδή τη μίσθωση ακινήτων και την καταβολή του μισθώματος και συνακόλουθα το κόστος μετακίνησης δημοσίων υπηρεσιών σε όσα από τα ακίνητα αυτά είναι κατά το χρόνο της συναλλαγής κενά, υποχρεώσεις συντήρησης, ασφάλισης κλπ. Κατά το μέρος αυτό η εν λόγω συναλλαγή αποτελεί ειδική μορφή δανεισμού του Ελληνικού Δημοσίου από τον ιδιωτικό τομέα, όπου το δανειακό κεφάλαιο, που αντιστοιχεί στο τίμημα της πώλησης που εισπράττει, εξοφλείται εντόκως προς τον δανειστή/αγοραστή με περιοδικές καταβολές κατά τη διάρκεια της μίσθωσης (μισθώματα/τοκοχρεολύσια). Συνεπώς, αναγκαίο στοιχείο για τον υπολογισμό του πραγματικού οφέλους που αποκομίζει το Ελληνικό Δημόσιο από την προκείμενη συναλλαγή αποτελεί η σύγκριση του κόστους του δημοσίου δανεισμού κατά το κρίσιμο διάστημα, και εν προκειμένω το προσδοκώμενο κόστος για την ελληνική οικονομία από το δημόσιο χρέος σε ποσό ίσο προς το τίμημα της πώλησης, σε περίπτωση που αυτό δεν αποσβεστεί με την καταβολή του τιμήματος της συναλλαγής, σε σχέση προς το κόστος του κατά τα ανωτέρω «ιδιωτικού δανεισμού», που αντιστοιχεί προς το συνολικό κόστος από τη μίσθωση των εκποιούμενων ακινήτων. Σχετικά συγκριτικά στοιχεία δεν έχουν κατά κανένα τρόπο ληφθεί υπόψη ούτε αναφέρονται ρητά στη σχετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων ή σε άλλα έγγραφα της διαδικασίας, ώστε να αποδεικνύεται μέσω αυτών η επωφέλεια της συναλλαγής για το Ελληνικό Δημόσιο. Περαιτέρω, η σύγκριση αυτή απαιτεί ιδιαίτερα εξειδικευμένες οικονομικές γνώσεις και δεν δύναται να εξαχθεί συμπερασματικά από το σύνολο των υποβληθέντων στοιχείων ούτε να αναπληρωθεί από το παρόν Κλιμάκιο».
Δημόσιοι υπόλογοι.
Η σύμβαση ξεμπλοκάρισε με νέα απόφαση (1204/2014) του 6ου Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με πρόεδρο την αντιπρόεδρο Σωτηρία Ντούνη, η οποία ανέτρεψε αντίθετη απόφαση του Ζ΄ κλιμακίου του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου.
Μετά την απόφαση του Ζ΄ κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που είχε διαπιστώσει τέσσερεις πλημμέλειες στη σχετική σύμβαση, το ΤΑΙΠΕΔ κατέθεσε αίτηση ανάκλησης της απόφασης του κλιμακίου με την οποία μπλόκαρε η επίμαχη παραχώρηση των ακινήτων. Κατόπιν αυτού η υπόθεση οδηγήθηκε για νέα κρίση στο 6ο Τμήματος του ΕΣ.
Το 6ο Τμήμα έκρινε, μεταξύ των άλλων, ότι δεν υπήρξε παραβίαση των αρχών της διαφάνειας και της αμεροληψίας, λόγω της συμμετοχής συμβουλευτικών εταιρειών και διαγωνιζομένων επενδυτών, που ανήκουν και ελέγχονται από τον ίδιο όμιλο εταιρειών.
Ακόμη, αναφέρεται ότι η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΤΑΙΠΕΔ έχει επαρκή, σαφή και ειδική αιτιολογία ως προς το όφελος και το συμφέρον της επίμαχης συναλλαγής για το Ελληνικό Δημόσιο.
Κατόπιν αυτών, το 6ο Τμήμα έκρινε ότι το Ζ΄ κλιμάκιο έσφαλε στην κρίση του και ανακάλεσε την απόφασή του.
Η επίμαχη συμφωνία ύψους 261,31 εκατ. ευρώ αφορά την πώληση και λειτουργική μίσθωση (sale-and-lease-back) για 20 χρόνια, 28 ακινήτων του Δημοσίου (κτίρια 5 υπουργείων – Πολιτισμού, Εσωτερικών, Δικαιοσύνης, Υγείας και Παιδείας), 13 κτήρια ΔΟY και 5 κτήρια της Αστυνομίας. Πλειοδότριες του διαγωνισμού έχουν ανακηρυχθεί η Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ και η Eurobank Properties ΑΕΕΑΠ.
Η εκποίηση του δημόσιου πλούτου με όρους αδιαφανείς και σκανδαλώδεις συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς είτε από την κυβέρνηση είτε από τις διορισμένες διοικήσεις οργανισμών όπως αυτή της Εθνικής Τράπεζας.
Η θυγατρική της ΕΤΕ Πανγαία η οποία ιδρύθηκε το 2010, κατέχει περίπου 240 ακίνητα, τα περισσότερα είναι υψηλής εμπορικής και αισθητικής αξίας στα κεντρικότερα σημεία της χώρας και ιδιαίτερα στην Αθήνα, μερικά από αυτά είναι από τα πιο αξιόλογα ακίνητα της χώρας, στα οποία είναι γραμμένη όχι μόνο η ιστορία της Εθνικής τράπεζας αλλά και του Ελληνικού κράτους.
Πρόσφατα έλαβε από το ΤΑΙΠΕΔ, λόγω των αποκρατικοποιήσεων, σε χαμηλή τιμή 14 ακίνητα συνολικής επιφανείας 134 .716 τμ, αυξάνοντας το χαρτοφυλάκιό της. Άλλη μια περίπτωση ξεπουλήματος κτιρίων, όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες του κράτους, στις τράπεζες όπου οι Έλληνες φορολογούμενοι θα πληρώνουν για την ενοικίασή τους τα επόμενα 20 χρόνια. Ο Σύριζα είχε καταγγείλει στη Βουλή ότι με τη συγκεκριμένη σύμβαση προικοδοτείται η Πανγαία πριν την επίσημη πώληση της σε εταιρίες ξένων συμφερόντων. Πως αγοράστηκαν από την Πανγαία; Μέσω του δημοσίου χρήματος της ανακεφαλαιοποίησης που έλαβε η Εθνική τράπεζα για να αναπληρώσει την κεφαλαιακή της επάρκεια.
Η ισραηλινή εταιρεία INVEL απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο 66% της Πανγαίας με πρωτοφανείς χαριστικούς όρους. Για το τελικό τίμημα που ορίστηκε στα 650€ εκατομμύρια η ισραηλινή εταιρεία θα καταβάλλει μόνο τα 160 εκ. και θα εισφέρει σε είδος δύο ακίνητα στην Ιταλία αξίας 70 εκ. €. Τα υπόλοιπα θα της τα δανείσει η Εθνική Τράπεζα με το προκλητικό επιτόκιο 2,718% τη στιγμή που οι μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις δανείζονται με επιτόκια από 7%-9%.
Η χρηματοδότηση από την ίδια την Εθνική τράπεζα, για να αγοράσει η INVEL την Πανγαία είναι μια περίεργη τραπεζική πρακτική, όπως επίσης και η αποπληρωμή του δανείου που θα πραγματοποιηθεί από τα εξασφαλισμένα μισθώματα 70 εκ. € που θα καταβάλλει η ίδια η ΕΤΕ για τη στέγαση των καταστημάτων της.
Μετά την ανακεφαλαιοποίηση των τεσσάρων συστημικών τραπεζών από το ΤΧΣ (δηλ. με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων) και τις συγχωνεύσεις η ΕΤΕ έχασε την πρώτη θέση στο τραπεζικό σύστημα. Η μεταφορά τεράστιων περιουσιακών στοιχείων από την ΕΤΕ στην θυγατρική Πανγαία και ακολούθως η πώληση της, αποδυνάμωσε σημαντικά το ενεργητικό της Τράπεζας. Η απειλή εξαγοράς της από εταιρεία συμφερόντων Λάτση, που προηγουμένως απαλλάχτηκε από την κυβέρνηση και την Τράπεζα Ελλάδος για τις ζημιές ύψους 5 δις €, στην EUROBANK, θα σηματοδοτήσει την απώλεια μιας σημαντικής τράπεζας που μπορεί, υπό άλλες συνθήκες διακυβέρνησης, να παίξει σημαντικό ρόλο στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.
Για το σκάνδαλο αυτό, πέραν των ποινικών ευθυνών, υπάρχουν αστικές ευθύνες αποζημίωσης για την ζημιά σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου, των λοιπών μετόχων της ΕΤΕ, των καταθετών και των εργαζομένων. Προειδοποιούμε τους σύγχρονους μαυραγορίτες ότι στην κυβέρνηση της αριστεράς θα δώσουν λόγο όλοι αυτοί που κερδοσκοπούν σε βάρος του ελληνικού λαού.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *