Πώς πρέπει να αντιμετωπίζουμε τους εχθρικούς ανθρώπους;

Ο πρώτος κανόνας για να αντιμετωπίσετε ένα παράλογο πρόσωπο είναι να διατηρήσετε την…

ψυχραιμία σας. Οσο λιγότερο αντιδραστικός είστε, τόσο καλύτερα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κρίση σας για να χειριστείτε την κατάσταση.

Διατηρήστε τη ψυχραιμία σας

Όταν νιώθετε θυμωμένοι ή αναστατωμένοι με κάποιον, πριν πειτε κάτι που ίσως να μετανιώσετε αργότερα, πάρτε μια βαθιά ανάσα και μετρήστε αργά μέχρι το δέκα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, από τη στιγμή που θα φτάσετε στο δέκα, θα έχετε βρει έναν καλύτερο τρόπο επικοινωνίας στο θέμα, έτσι ώστε να μπορέσετε να μειώσετε, αντί να εντίνετε το πρόβλημα.

Χρειάζεται διπλωματία

Eίναι μερικοί άνθρωποι στη ζωή μας που απλά δεν αξίζει να ασχοληθούμε. Ο χρόνος σας είναι πολύτιμος, οπότε αν υπάρχει κάτι σημαντικό που διακυβεύονται, είναι άσκοπο να προσπαθήσετε να αλλάξετε ή να πείσετε ένα πρόσωπο το οποίο είναι αρνητικό. Είτε έχουμε να κάνουμε με μια δύσκολη συνάδελφο ή μια ενοχλητική σχέση, χρειάζεται να επιστρατεύσετε όλη τη διπλωματικότητα σας όταν πρέπει να αλληλεπιδράσετε με αυτούς τους ανθρώπους.

Γίνεται προνοητικός

Όταν αισθάνεστε προσβεβλημένος από τα λόγια ή τις πράξεις κάποιου, προσπαθήστε να σκεφτείτε τουλάχιστον δύο πιθανές ερμηνείες που να αιτιολογούν τα λόγια του ή τις πράξεις του πριν αντιδράσετε. Για παράδειγμα, μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να σκεφτείτε ότι ο συνάδελφός μου αγνοεί τα μηνύματά μου, ή μπορείτε να σκεφτείτε ότι είναι πολύ απασχολημένος. Όταν αποφεύγεται η προσωποποίηση της συμπεριφοράς των άλλων ανθρώπων, μπορούμε να αντιληφθούμε τις εκφράσεις τους πιο αντικειμενικά. Όσο πιο λογικά σκεφτούμε άλλα πιθανές αιτίες για τη συμπεριφορά τους τόσο πιο εύκολα θα μειώσουμε τις παρεξηγήσεις και τα προβλήματα.

Ένας άλλος τρόπος για να μειωθεί εξατομίκευσης είναι να προσπαθήσουμε να βρεθούμε στη θέση του άλλου, έστω και για μια στιγμή.

Διαλέξτε τις μάχες σας!

Δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε όλα τα «δύσκολα» άτομα με κατά μέτωπο επίθεση. Υπάρχουν δύο σενάρια βάσει των οποίων θα μπορούσατε να αποφασίσετε να μην εμπλακείτε. Η πρώτη είναι όταν κάποιος έχει προσωρινή, περιστασιακή εξουσία πάνω σας. Για παράδειγμα, αν είστε στο τηλέφωνο με ένα εχθρικό αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών, μόλις κλείσει και να καλέσει έναν άλλον, ο εν λόγω εκπρόσωπος δεν θα έχει πλέον εξουσία πάνω σας.

Μια άλλη κατάσταση όπου μπορεί να θέλετε να σκεφτείτε δύο φορές για αντιπαράθεση είναι όταν, αντιμετωπίζοντας τον, θα αποκομίσετε κάποιο όφελος. Ένα παράδειγμα αυτού θα ήταν με έναν ενοχλητικό συνάδελφο, αν και δεν την πάτε, αυτή μπορεί να είναι πολύ καλή για την ομάδα σας, άρα να είναι χρήσιμη και έτσι απλά να χρειάζεστε με κατάλληλους χειρισμούς να την υπομείνετε.

Πρέπει να θυμώμαστε ότι ακόμα και οι «εχθρικοί» και δύσκολοι άνθρωποι έχουν και θετικές ποιότητες, αρκεί να ξέρουμε πώς να τις αποσπάσουμε προς όφελος μας.

boro.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *