xOrisOria News

Τρομοκρατία και επιθέσεις αυτοκτονίας

του αλλάμα Σάλιχ ιμπν Φάουζαν αλ-Φάουζαν
Είναι υποχρεωτικό πάνω στους μουσουλμάνους να σέβονται τις κυβερνητικές εγκαταστάσεις και να φροντίζουν γι’ αυτές και να είναι σίγουροι για την ασφάλεια τους. Τί θα έπρεπε τότε να ειπωθεί σχετικά με το να καταστρέφονται οι εγκαταστάσεις και….
να ανατινάζονται και τα συναφή; Ακόμα και τα τζαμιά δεν είναι πλέον ασφαλή απ’ αυτούς (τους τρομοκράτες). Τα τινάζουν στον αέρα και ρίχνουν βόμβες μέσα σ’ αυτά. Σκοτώνουν τον κόσμο στα τζαμιά τους. Τινάζουν στον αέρα τα κτήρια και τις εγκαταστάσεις τους. Επί προσθέτως, ισχυρίζονται ότι αυτό είναι από το τζιχάντ για τη χάρη του ΑΛΛΑΧ και ότι είναι μουτζαχιντίν (μαχητές).

Ένας πρέπει να είναι ενήμερος γι’ αυτό και να προειδοποιεί αυτούς που έχουν ξεγελαστεί απ’ αυτούς και νομίζουν ότι πράγματι αυτό είναι απ’ το τζιχάντ και ότι αυτή η πράξη (η τρομοκρατική) είναι μεγαλειώδης (κάτι που φυσικά δεν ισχύει). Πολύ περισσότερο η πράξη αυτή είναι μια καταστροφή και ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπάει αυτούς που διαδίδουν τη διαφθορά. Αυτό αφορά το να διαδίδεις τη διαφθορά πάνω στη γη και ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπάει τους διαφθορείς.

Πολύ περισσότερο, σκοτώνονται αθώοι άνθρωποι. Άνθρωποι τους οποίους ο ΑΛΛΑΧ έχει απαγορεύσει να σκοτώνονται χωρίς δίκαιη αιτία. Διαπράτουν (οι τρομοκράτες) αμαρτίες και ίσως σκοτώσουν ακόμα και τους ίδιους τους εαυτούς τους. Ανατινάζουν τους εαυτούς τους στον αέρα και λένε ότι αυτό είναι μαρτύριο. Πώς μπορεί κάποιος που σκοτώνει τον εαυτό του να είναι μάρτυρας, τη στιγμή που ο απεσταλμένος του ΑΛΛΑΧ είπε ότι αυτός θα είναι στη φωτιά;

Ο ΑΛΛΑΧ είπε:

“..Μη καταστρέφετε μόνοι σας τον εαυτό σας. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ είναι για σας Ελεήμονας.

Εκείνος που το κάνει αυτό με μίσος και αδικία, πολύ γρήγορα θα τον πετάξουμε μέσα στη φωτιά. Και είναι πολύ εύκολο αυτό για τον ΑΛΛΑΧ” (Κοράνι, 4:29-30).

Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε σε ένα αυθεντικό χαντίθ (ρήση):

“Αυτός που σκοτώνει τον εαυτό του με δηλητήριο, θα το έχει στο χέρι του και θα το πίνει αργά και θα το καταπίνει στην Κόλαση. Αυτός που σκοτώνει τον εαυτό του με σίδερο, θα έχει το σίδερο στο χέρι και θα ξεσκίζει τον εαυτό του μ’ αυτό στην Κόλαση. Αυτός που σκοτώνει τον εαυτό του πέφτωντας από ένα βουνό ψηλά, θα πεταχτεί στην Κόλαση” (Sahih Muslim, 175).

Αυτός που αυτοκτονεί, έχει κάνει μια καμπίρα (μεγάλη αμαρτία). Πώς μπορεί να είναι μάρτυρας; Πώς μπορεί κάποιος να λέει ότι θα πάει στον Παράδεισο, τη στιγμή που ο προφήτης είπε ότι θα πάει (ο αυτοκτονούντας) στην Κόλαση; Ο ΑΛΛΑΧ επέτρεψε να συμβεί η Μαρτυρία, αν κάποιος πεθάνει για χάρη Του. ΑΥΤΟΙ (οι μάρτυρες) ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ αλλά:

“Και μη νομίζετε ότι πέθαναν όσοι σκοτώθηκαν για τ’ όνομα του ΑΛΛΑΧ. Όχι, ζουν, βρίσκοντας τη διατροφή τους στην παρουσία του Κυρίου τους” (Κοράνι, 3:169),

“Και μη λέτε ότι όσοι σκοτώνονται για το όνομα του ΑΛΛΑΧ, ότι είναι νεκροί. Αντίθετα, είναι ζωντανοί και όμως δεν το αισθάνεστε” (Κοράνι, 2:154).

Είναι αυτός που πεθαίνει στο Τζιχάντ, κάτω από το σύμβολο των μουσουλμάνων που είναι μάρτυρας’ αυτός που σκοτώνεται από τον εχθρό. Όσο γι’ αυτόν που παίρνει την ίδια του τη ζωή, έχει κάνει μια μεγάλη αμαρτία και ρισκάρει να αποτελειώσει (τη ζωή του) στη φωτιά (της Κόλασης).

Όταν ο προφήτης ρωτήθηκε γι’ αυτόν που πολεμάει με επαγρύπνηση και κουράγιο και πολεμάει ανάμεσα σε όσους πολεμούν για τη χάρη του ΑΛΛΑΧ, είπε:

“Αυτός που πολεμάει έτσι ώστε ο Λόγος του ΑΛΛΑΧ να υπερυψωθεί, πολεμάει για τη χάρη του ΑΛΛΑΧ”.

Το θέμα θα έπρεπε να βασίζεται στον Λόγο του ΑΛΛΑΧ και του απεσταλμένου Του και όχι στους αιρετικούς καταστροφείς που κάνουν πλήση εγκεφάλου στους ανθρώπους και τους δίνουν ηλίθιες γνώμες.

Το ότι καταστρέφουν τις εγκαταστάσεις και τις υποδομές μιας χώρας και ακόμη και τα τζαμιά, δείχνει ότι δεν έχουν καμία σχέση με το τζιχάντ για χάρη του ΑΛΛΑΧ.

Αν κάποιος ρισκάρει να καταραστεί (από τον Θεό) για το ότι ούρησε στον δρόμο ή στη σκιά ενός δέντρου, κάποιος μπορεί να σκεφτεί τι μπορεί να συμβεί αν κάποιος ανατινάζει κτήρια με ανθρώπους μέσα σ’ αυτά.

Αυτοί οι άνθρωποι είναι υποχρεωμένοι να μετανοήσουν στον ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα και να δουν τη διαφορά ανάμεσα στον φίλο και στον εχθρό και να πάρουν την κατάλληλη γνώση με την οποία καθοδηγεί ο ΑΛΛΑΧ στον ίσιο δρόμο. Δεν θα έπρεπε να παίρνουν γνώση από παραστρατημένους.

 wordpress.com

Use Facebook to Comment on this Post