Βαρύς ο φόρος αίματος στην ΕΟ Θεσσαλονίκης Πολυγύρου – Σωτήρια η διαπλάτυνση του δρόμου

Άλλος ένας νεαρός έχασε τη ζωή του τις περασμένες ημέρες στην Ε.Ο Θεσσαλονίκης-Πολυγύρου, στο δρόμο που……..

εξελιχθεί σε καρμανιόλα. Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο που οδηγούσε 22χρονος με κατεύθυνση από Βασιλικά προς Λακκιά ξέφυγε από την πορεία του και έπεσε πάνω σε τσιμεντένιο φράχτη κοντά στα Βασιλικά με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα ο οδηγός.

Χρειάστηκε να περάσει πολύς καιρός και να χυθεί άδικα πολύ αίμα στην άσφαλτο για να πάρει μπροστά το απαραίτητο για την περιοχή της Θέρμης και της Βόρειας Χαλκιδικής έργο βελτίωσης του επιπέδου οδικής ασφάλειας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη – Πολύγυρος, από τη Θέρμη και μέχρι τη Γαλάτιστα.

Το έργο που αποτελούσε πάγιο αίτημα των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής, ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο του 2009, πήρε τελικώς μπροστά, δύο χρόνια μετά, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί στο σύνολο του τον Μαϊο του 2015.

Τελικώς, το έργο για μήκος 23,4χλμ δημοπρατήθηκε το Φεβρουάριο του 2011, ο πρώτος και ο δεύτερος μειοδότης αποσύρθηκαν από το διαγωνισμό και η σύμβαση υπογράφηκε στις 2 Αυγούστου 2012 μεταξύ της αναθέτουσας, που είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε. και τον τρίτο μειοδότη, την εταιρεία Τρικάτ ΑΕΚΤΕ, που είχε δώσει έκπτωση 42%. Το έργο συνολικού προϋπολογισμού δημοπράτησης 36 εκατ € (μεΦΠΑ) έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης το δεύτερο τρίμηνο του 2015, ενώ κατά την εξέλιξη του έργου θα δίνονται προς χρήση τα τμήματα του έργου που ολοκληρώνεται η κατασκευή τους.

Στο αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνεται η βελτίωση και η διαπλάτυνση του τμήματος Θέρμη – Όρια Νομού Θεσσαλονίκης – Γαλάτιστα σε μήκος 20,4 χλμ. ώστε να αποκτήσει διατομή συνολικού πλάτους 11 μ.

Συγκεκριμένα, τμήμα μήκους 20,4 χλμ. του δρόμου διαπλατύνεται, ώστε να αποκτήσει διατομή συνολικού πλάτους 11 μ. από 5,5-6 μ που είναι σήμερα, με μία λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,5 μ. και μια λωρίδα πολλαπλών χρήσεων πλάτους 1,5 μ. ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας. Επίσης, θα γίνει νέα χάραξη σε ενδιάμεσο τμήμα 3 χλμ επίσης με συνολικό πλάτος 11 μ.

Θα αναμορφωθούν πλήρως 12 ισόπεδοι κόμβοι και θα αποκτήσουν λωρίδα αναμονής, θα κατασκευαστούν πεζοδρόμια, θα τοποθετηθούν σημάνσεις, θα γίνουν διαγραμμίσεις κι εργασίες ηλεκτροφωτισμού όλων των κόμβων και υποδομή φωτεινής σηματοδότησης.

«Περαιτέρω διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού δε θα μπορούσε να γίνει. Θα έπρεπε να πάμε σε άλλη χάραξη. Μακάρι να μπορούσαμε να φτιάξουμε εδώ έναν αυτοκινητόδρομο 2 λωρίδων ανά κατεύθυνση αλλά δεν μπορούμε», εξηγεί μιλώντας στην Άποψη ο διευθυντής περιφερειακής υπηρεσίας Θεσσαλονίκης στην Εγνατία ΑΕ – πολιτικός μηχανικός Κωνσταντίνος Παρδάλης. Κάνει λόγο για ένα πολύ δύσκολο έργο, το οποίο έπρεπε να προχωρήσει σε υφιστάμενα τεχνικά που κατασκευάστηκαν κατά περιόδους από το 1950.

thousandnews.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *