Η Εικόνα του Χριστού στα Δικαστήρια

Πόλεμος κατά του Όρκου και απαίτηση να φύγει η Εικόνα του Χριστού από τα Δικαστήρια!

Θα δείξει η συνέχεια….
Εμείς, σήμερα, απλώς θα θέλαμε να πούμε ότι η Εικόνα του Χριστού στις αίθουσες των Δικαστηρίων δηλώνει την ΑΔΙΚΙΑ που έγινε από τους Δικαστές στην Δίκη του…
 Χριστού.

Στις αποφάσεις Φαρισαίων και Γραμματέων.

Και, θα προσθέταμε:

Μήπως θα έπρεπε και πάνω από την Έδρα των Δικαστών, να υπάρξουν και οι «εικόνες» του Σωκράτη και του Κολοκοτρώνη, για να τις βλέπουν οι Δικαστές και να σκέπτονται τα ΛΑΘΗ της Δικαιοσύνης, τα οποία συνεχίζονται μέχρι και σήμερα;

Πριν ανεβούν στην ΕΔΡΑ για να δικάσουν, ας κοιτάζουν την Εικόνα του Χριστού, και τον Σωκράτη, και τον Κολοκοτρώνη. Και να αποφασίζουν ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ.

http://helleniclegion.blogspot.com/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

41 Comments

  1. Ανώνυμος

    Θα έλεγα να ορκιζόμαστε στην προσωπική μας τιμή, αλλά θα πέσετε από την καρέκλα απ' τα γέλια.

    Reply
  2. Ανώνυμος

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΟΤΑΝ ΔΙΔΑΣΚΕ ΕΛΕΓΕ ΜΗΝ ΟΡΚΙΖΕΣΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΑΛΛΑ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΑ ΝΑΙ Η ΕΝΑ ΟΧΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΝΕΙΔΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.

    Reply
  3. Ανώνυμος

    πριν από λίγο πήρα το πτυχίο μου. Θεολόγος πλέον. Δε νομίζω ότι ο Χριστός έχει ανάγκη να κοσμεί η εικόνα του τις δικαστικές αίθουσες όπου τόσα ψέμματα λέγονται και τόσες αδικίες γίνονται. Όπως επίσης θα θεωρούσα ύβρι την τοποθέτηση αρχαίων φιλοσόφων. Σκοπός είναι την ηθική να την βιώνουμε και να την εφαρμόζουμε, κι όχι απλά να κρεμάμε πρότυπα ηθικής στους τοίχους.
    Στους κατ'όνομα ορθόδοξους θα ήθελα να τους πω: θα βάζατε ποτέ την εικόνα του Χριστού στην τουαλέτα σας? όχι φυσικά. Τα δικαστήρια είναι πολύ πιο βρώμικα κι από τις τουαλέτες των σπιτιών μας.
    Σε αυτούς που δεν πιστεύουν θα ήθελα να τους πω: θα βάζατε ποτέ την εικόνα ενός ηθικού ή άλλου προτύπου σας (ακόμα και του εαυτού σας αν τον θεωρήτε πρότυπο)στην τουαλέτα σας? όχι φυσικά. Τα δικαστήρια είναι πολύ πιο βρώμικα κι από τις τουαλέτες των σπιτιών μας.
    Η πίστη είναι πάνω απ'όλα βίωμα. Αν ποτέ πάτε σε μουσουλμανική χώρα θα καταλάβετε τι εννοώ (προσευχόμενοι εν κρυπτώ στο Θεό). Η καρδιά που έχει τον Χριστό μέσα της νοιώθει όμορφα παντού κι αυτό γιατί η παρουσία Του δεν είναι μεθεκτή μέσω της όρασής Του αλλά μέσω των ενεργειών Του.

    Reply
  4. Ανώνυμος

    1236 πρεπει νασαι μεγαλος μαλακας.γιατι να πιασω συζητηση με τετοιους ανθρωπους οπως τον γιοσακι και σενα?

    Reply
  5. Ανώνυμος

    12.37 ΧΑΧΑ!
    ΣΩΣΤΑ!
    ΦΕΡΑΤΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟΥΣ
    ΛΑΘΡΟ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ "ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕ$"
    ΕΚΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ'
    ΣΤΟ ΣΥΡΙΖ0ΦΑΣΙΣΤΑΝ
    ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΕΝΑ ΒΟΥΔΑ+ΕΝΑ ΜΩΑΜΕΘ
    ΓΙΑ "$ΤΗΡΙΓΜΑ"…………………….
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    _____________________________________________
    ********************************************
    ΕΛΛΑΔΑ=ΟΡΘΟΔΟΞΗ=Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ!

    Reply
  6. Ανώνυμος

    ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ,ΠΡΕΠΕΙ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΥΔΑ, ΤΟ ΜΩΑΜΕΘ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΘΕΟ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΤΣΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΑΡΤΕΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ….

    Reply
  7. Ανώνυμος

    12.34 ΑΝ ΕΧΕΙΣ @@ ΠΗΓΑΙΝΕ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΓΙΟΣΑΚΗ ΤΙ ΕΚΑΝΕ.

    ΚΙ ΑΝ ΕΦΤΑΙΞΕ…ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΧΤΥΠΙΕΣΑΙ!!!

    ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
    ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ
    ΚΑΙ ΣΕ ΠΗΔΑΝΕ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ…@@.

    Reply
  8. Ανώνυμος

    τα δικαστηρια πρεπει να κλεισουν.η εικονα του χριστου ειναι για να μας θυμιζει οτι και αυτος απο δικαστηριο σταυρωθηκε.μεγαλη ειρωνια

    Reply
  9. Ανώνυμος

    12.01

    ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ.

    1-Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟ Χ.

    2-Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.

    3-ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
    ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ
    ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Κ ΑΝΟΜΙΑ

    4-ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙΣ ΟΛΑ.

    Reply
  10. Ανώνυμος

    Υπήρχε, αλήθεια, ειδωλολατρία στην αρχαιότητα;
    Διαβάστε ένα εμπεριστατωμένο άρθρο
    του Α. Μ. Jones για τις σχέσεις ειδωλολατρίας και Χριστιανισμού,
    έτσι όπως ακριβώς αλιεύεται μέσα από το έργο του:
    «Ο Κωνσταντίνος και ο Εκχριστιανισμός της Ευρώπης»,
    Εκδόσεις Γαλαξία,
    σε μετάφραση Αλέξανδρου Κοτζιά …

    Αν και ο γράφων κατ’ επανάληψη έχει τονίσει ότι ο όρος «ειδωλολατρία» δεν υπάρχει μέσα στα αρχαία ελληνικά κείμενα,
    δεδομένου ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήσαν περισσότερο ιδεολάτρες και φυσιολάτρες,
    παρά ειδωλολάτρες, ας διαβάσουμε να δούμε τι λέει επ’ αυτού
    ο Α. Μ. Jones μέσα από το έργο του:
    «Ο Κωνσταντίνος και ο Εκχριστιανισμός της Ευρώπης»,

    Εκδόσεις Γαλαξία,

    σε μετάφραση Αλέξανδρου Κοτζιά.

    Α. Μ. Jones

    Ειδωλολατρία και χριστιανισμός

    Πηγή: Α.Μ. Τζόουνς,
    Ο Κωνσταντίνος και ο Εκχριστιανισμός της Ευρώπης,
    Εκδόσεις Γαλαξία.
    Μετάφραση: Αλέξανδρος Κοτζιάς

    Reply
  11. Ανώνυμος

    12.01 ΑΝΑΡΧΟΤΑΛΙΜΠΑΝ
    ΣΥΡΙΖΟΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ ΕΙΣΑΙ
    ΚΑΙ Σ'ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ?????

    ΠΥΡΗΝΕΣ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΦΑΝ ΕΙΣΑΙ!!!!!????

    Reply
  12. Ανώνυμος

    _______*****_________________________________

    ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

    35. – Peter Brown, The World of Late Antiquity A.D. 150-750.Harcourt Brace Jovanovich, [New York] 1976. σσ.60-75

    36. – Γρηγορίου Θεολόγου, Λόγος Δ' Κατά Ιουλιανού Βασιλέως Στηλιτευτικός Πρώτος, 101-107. Πατερικαί Εκδόσεις «Γρηγόριος ο Παλαμάς», τόμος τρίτος. Θεσσαλονίκη 1976.-σσ.146-155

    37. – Σωκράτης Σχολαστικός, Εκκλησιαστική Ιστορία, βιβλ. 3, κεφ. 16

    38. – Ένθ. ανωτ., βιβλ. 3, κεφ. 16

    39. – Ένθ. ανωτ.

    40. – Διά. μία γενική επισκόπησι του θέματος βλέπε Georgina Buckler, "Byzantine Education" στο συλλογικό έργο Byzantium: Αn Introduction to East Roman Civilization, edited by Ν.Η. Baynes and Η. St.L.B. Moss, Oxford 1961.σσ.200-220. Ρaul Lemerle, Le premier humanisme byzantin. Paris 1971.Ελληνική μετάφρασις υπό Μαρίας Νυσταζοπούλου-Πελεκίδου, Ο Πρώτος Βυζαντινός Ουμανισμός. Αθήνα 1981. Διά την τελευταίαν (βυζαντινή περίοδο (βλέπε C. Constantinides, Higher Education in Byzantium in the Thirteenth and Early Fourteenth Centuries. Nicosia 1982

    Αναρτήθηκε: 15/07/10 10:13
    Διαβάστε επίσης
    •Ποιος φώναζε: «Μεγάλη η Άρτεμις των Εφεσίων»;
    •Ο Μέγας Βασίλειος για τους Αρχαίους Έλληνες!..
    •Υπήρχε, αλήθεια, ειδωλολατρία στην αρχαιότητα;
    •Ο Χριστός και οι Αρχαίοι Έλληνες Συγγραφείς!..
    •Τι ήταν – άραγε- η Ρωμηοσύνη κατά τον Φώτη Κόντογλου;

    Reply
  13. Ανώνυμος

    τα δικαστηρια πρεπει να κλεισουν.η εικονα του χριστου ειναι για να μας θυμιζει οτι και αυτος απο δικαστηριο σταυρωθηκε.μεγαλη ειρωνια

    Reply
  14. Ανώνυμος

    ΑΛΛΟ Ο ΟΡΚΟΣ.
    ΑΛΛΟ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΙΚΟΝΩΝ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

    Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΤΟΝ ΟΡΚΟ.

    ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ
    ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΩΡΑ.
    ΤΕΛΟΣ

    Reply
  15. Ανώνυμος

    Αν αφαιρεθει η εικονα του Χριστου μας απο τα δικαστηρια και βλεπετε ανθρωπους να δικαζουνε χωρις αυτη,τοτε να ειστε σιγουροι οτι ολοι αυτοι οι δικαστικοι ειναι μασονοι και αντιχριστοι.
    Οποτε καταλαβαινετε αντι για δικαιοσυνη θα ισχυει το οφθαλμος αντι οφθαλμου.
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΟΚΑΡΙ ΣΤΑ ΑΝΟΜΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ.
    Γιαυτο τους ενοχλει.
    Ομως ο Χριστος δεν πολεμειται και οσοι τον αντιστρατευονται παλι θα φανε τα μουτρα τους!

    Reply
  16. Ανώνυμος

    ΚΩΝ/ΝΕ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ.

    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.

    ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ Δ Ε Ν ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
    —–ΕΠΙΠΛΕΟΝ——–
    ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ αντίΧΡΙΣΤΟ, ΗΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ του.

    Reply
  17. elpidab

    όρκος και Χριστός δεν πάνε μαζί, ο Παϊσιος το είπε…
    οπότε ούτως ή άλλως άστοχη η σύνδεση, έως διαβολική!
    υ-π-ο-σ-χ-ε-σ-η και τήρησή της ζητά ο Κύριος κι όχι γι' Αυτόν αλλά για εμάς τους ίδιους…
    κανονικά εφόσον είμαστε ορθόδοξο κράτος σε όλους τους δημόσιους χώρους πρέπει να υπάρχει μια εικόνα…

    Reply
  18. Ανώνυμος

    *Ο εκκλησιαστικός ιστορικός Σωκράτης Σχολαστικός έχει μια λίαν επιτυχή περίληψι της θέσεως των Χριστιανών,
    η οποία εξηγεί διατί οι πατέρες δεν απεδοκίμασαν αλλά, τουναντίον,
    εχρησιμοποίησαν την ελληνική σοφία προς ενίσχυσι της χριστιανικής πίστεως και λατρείας.
    Γράφει ο Σωκράτης:
    «Τα ελληνικά γράμματα (φιλολογία, ποίησις, φιλοσοφία) δεν αναγνωρίσθησαν ποτέ ούτε από τον Χριστό μήτε από τους αποστόλους ως θεόπνευστα, αλλ' ούτε απερρίφθησαν ως καταστρεπτικά.
    Και αυτό οι πατέρες το έπραξαν σωστά διότι υπήρχαν πολλοί φιλόσοφοι μεταξύ των Ελλήνων που δεν ήσαν μακριά από την γνώση του Θεού».
    (38) Κατά τον Σωκράτη οι πατέρες ακολούθησαν
    το παράδειγμα του Αποστόλου Παύλου,
    ο οποίος «δεν απαγόρευσε να σπουδάζουμε και να ωφελούμεθα από την ελληνική παιδεία,
    διότι αυτός ο ίδιος την είχε μελετήσει,
    αφού εγνώριζε πολλές γνώμες των Ελλήνων»(39).

    Διά την εκτίμησι της Ελληνικής αρχαιότητος και την ωφέλεια από την σοφία της συνέβαλε και η αντίληψις που είχαν οι πατέρες,
    και ειδικά οι εκκλησταστικοί ιστορικοί όπως ο Ευσέβιος, Σωζόμενος,
    Σωκράτης δια την ιστορίαν, την οποίαν ερμήνευαν τελεολογικώς.
    Η ιστορία μελετά και αντλεί από το παρελθόν, διαμορφώνει το παρόν και ατενίζει το μέλλον σε μία διαρκή αλληλοεξάρτηση και συνεχή εξελικτική και ανοδική πορεία
    Υπό αυτές τις προϋποθέσεις,
    η Ελληνική παιδεία, η θύραθεν, είχε μία συνέχεια και δεν έπαυσε να διδάσκεται καθ' όλην την βυζαντινή χιλιετίαν καί πέραν αυτής(40).

    Reply
  19. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    11:46 ΑΛΛΟ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. ΑΥΤΟΙ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΝ. ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΜΕΣΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ,ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ(9000 π.Χ) , ΧΡΗΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΣΙΒΥΛΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ.

    Reply
  20. Ανώνυμος

    *Και οι δύο παρατάξεις είχον ικανούς αντιπροσώπους όπως οι εξής:
    Πλωτίνος (205-270), Πορφύριος (233-306),Ιάμβλιχος (250-325), Ιουλιανός (332-363), (Πρόκλος 441-485), όλοι νεοπλατωνικοί, μερικοί εκ των οποίων εχρημάτισαν και διδάσκαλοι Χριστιανών, αλλά και άλλοι, ιστορικοί, διδάσκαλοι ρητορικής, όπως ο Αμμιανός Μαρκελλίνος (330-392), Ζώσιμος (5ος αι.), Θεμίστιος (317-388) και Λιβάνιος (314-393). Ο Πλωτίνος ιδιαίτερα επηρέασε πολλούς Χριστιανούς θεολόγους και πατέρες,και εμελετάτο από τον τέταρτον έως τον δέκατον πέμπτον αιώνα. Η πολιτική του αυτοκράτορα Ιουλιανού υπέρ του «Ελληνίζειν», δηλαδή των ελληνικών γραμμάτων, και κατά του Χριστιανισμού, ευρήκε ισχυρές και δημιουργικές αντιδράσεις από μέρους Χριστιανών διανοουμένων, τους Καππαδόκες, τους Αντιοχείς, τους Αλεξανδρινούς και άλλους από τον ελληνόφωνο κόσμο, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν ότι ουδείς είχε το δικαίωμα να τους αποστερήσει το κληρονομικό τους προνόμοιο του «Ελληνίζειν» (36) . Ο διάλογος μεταξύ των δύο παρατάξεων συνέβαλε στην ανάπτυξι σημαντικής φιλολογίας. Δεν είναι ανάγκη να σχολιάσωμε τις απαντήσεις στην πολιτική του Ιουλιανού από τον Μ. Βασίλειο, τον αδελφό του Γρηγόριο Νύσσης, Γρηγόριο τον Θεολόγο και Ιωάννη Χρυσόστομο. Τελικά οι Χριστιανοί πατέρες υιοθέτησαν την αρχή ότι, «το αγαθόν ένθα αν η ίδιον της αληθείας εστίν» (37) . Κάθε τι καλό από την αρχαία κληρονομιά είναι δεκτό και χρήσιμο.

    Ένα από τα μεγάλα, αγαθά που προέκυψαν από την αντιπαλότητα μεταξύ «Ελλήνων» και «Χριστιανών» ήτο ότι οι Χριστιανοί επροκλήθηκαν να διακηρύξουν ότι τα ελληνικά γράμματα ήσαν και ιδική των κληρονομιά. Τούτο εξηγεί γιατί μαζί με τον εκχριστιανισμό εγίνετο και η διάδοσις του Ελληνισμού, ο εξελληνισμός διαφόρων επαρχιών εις την Ανατολή. Παράδειγμα η Καππαδοκία. Ενώ μέχρι τις αρχές του τετάρτου αιώνα η επίδρασις του Ελληνισμού εκεί ήτο επιφανειακή, υπό την ηγεσία και την ιεραποστολική δραστηριότητα ελληνοδιδάκτων επισκόπων όπως ο Μ. Βασίλειος, Γρηγόριος ο Νύσσης, Γρηγόριος Ναζιανζού και συνεργάτες των ιερείς και μοναχοί, η Καππαδοκία φέρεται πλήρως εξελληνισμένη από τον πέμπτον έως τον 15ον αιώνα.
    Οι αντιθέσεις μεταξύ «Ελλήνων» και «Χριστιανών» ωδήγησαν εις την σύνθεσι και ανάπτυξι της Ελληνοχριστιανικής ιδιαιτερότητος.

    Reply
  21. Ανώνυμος

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
    *Ο τέταρτος αιώνας ήτο λίαν αποφασιστικός διά το μέλλον του Χριστιανισμού και τις σχέσεις του με τον Ελληνισμό.
    Το διάταγμα των Μεδιολάνων (313) του Μεγάλου Κωνσταντίνου και Λικινίου περί ανεξιθρησκείας και εν συνεχεία η ανακήρυξις του Χριστιανισμού ως επίσημης θρησκείας της ύστερης Ρωμαϊκής ή πρώιμης Βυζαντινής Αυτοκρατορίας εδημιούργησε μια έντασι και αντιπαλότητα μεταξύ του παλαιού και του νέου, της ελληνικής παραδόσεως και της χριστιανικής πίστεως. Οι μη Χριστιανοί απεκαλούντο «Έλληνες» και η φιλοσοφία και ο τρόπος της ζωής των «Ελληνισμός». Αλλά. και όταν ακόμη ο Χριστιανισμός ανεκηρύχθηκε η επίσημος θρησκεία του Ελληνορωμαϊκού κόσμου, ο Ελληνισμός ως λαός, πνεύμα, παιδεία, τρόπος ζωής δεν απέθανε, αλλά επεβίωσε με νέες προσαρμογές και ανακατατάξεις, υιοθέτησε επίσημα την Χριστιανική πίστι χωρίς να αποβάλλει την πολιτισμική του παράδοση. Οι πρόγονοί των εθεωρούντο ειδωλολάτρες πλην όμως δεν έπαυον να είναι πρόγονοι.

    Περί τα τέλη του δεύτερου αιώνα, με τον θάνατο του Μάρκου Αυρηλίου αρχίζει και η μεγαλείτερη κρίσις εις την ιστορία της Δυτικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, τότε όμως παρατηρείται και μία επιστροφή στην Ελληνική παράδοσι και μία αναγέννησις της Ελληνικής φιλοσοφίας. Το βάρος της πολιτικής των αυτοκρατόρων στρέφεται στην Ελληνική Ανατολή, όπου τελικά θα ιδρυθεί και η νέα πρωτεύουσα της Αυτοκρατορίας. Ο Ελληνισμός έγινε η άγκυρα διά πολλούς διανοουμένους και πνευματικά ανήσυχους ανθρώπους(35). Από τον τρίτον έως τον έκτον τουλάχιστον αιώνα έχουμε δύο ισχυρές παρατάξεις. Από την μια πλευρά είναι οι «Έλληνες»», όπως απεκαλούντο οι μη Χριστιανοί, και από την άλλη οι Χριστιανοί Έλληνες (μεταγενέστεροι βυζαντινοί συγγραφείς ωνόμαζον τους Καππαδόκες, Αλεξανδρινούς, Αντιοχείς και άλλους εκ των μεγάλων πατέρων της Εκκλησίας Έλληνες, και έτσι τους γνωρίζει και αποκαλεί η ιστορία μέχρι σήμερα). Αν και «το γένος Έλληνες και τα Ελλήνων φρονούντες» ασπάσθησαν τον Χριστιανισμό και οι Έλληνες Χριστιανοί έγιναν αποστάτες μόνο από την πατριο-δεισιδαιμονία γράφει ο εκκλησιαστικός ιστορικός Παμφίλου Ευσέβιος
    (Ευαγγελική Προπαρασκευή 1.5:10).

    Reply
  22. Ανώνυμος

    τα δικαστηρια πρεπει να κλεισουν.η εικονα του χριστου ειναι για να μας θυμιζει οτι και αυτος απο δικαστηριο σταυρωθηκε.μεγαλη ειρωνια.

    Reply
  23. Ανώνυμος

    Υπάρχουν μαρτυρίες και ενδείξεις για την Ελληνοχριστιανική Ταυτότητα;
    (4)
    Διαβάστε το Γ΄ Κεφάλαιο από μία περισπούδαστη και άκρως ενδιαφέρουσα μελέτη του πολύ γνωστού πανεπιστημιακού μας δασκάλου,
    του Πρ. Δημητρίου Ιω. Κωνσταντέλου,
    που λέει ότι για πολλούς αιώνες έχει γίνει
    μία σύνθεσις και μία αλληλοπεριχώρησις
    μεταξύ Ελληνισμού και Χριστιανισμού,
    που έχει σφραγίσει την ταυτότητα
    του σημερινού Ελληνισμού!..

    Δημήτριος Ιω. Κωνσταντέλος

    Μαρτυρίες και ενδείξεις της Ελληνοχριστιανικής Ταυτότητας….

    http://www.sakketosaggelos.gr/Article/1544/

    Reply
  24. Ανώνυμος

    και με εικόνες και χωρίς εικόνες , οι αποφάσεις των πουλημένων δικαστών δεν αλλάζουν…

    Reply
  25. Ανώνυμος

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ Ε Ι Δ Ω Λ Ο Λ Α Τ Ρ Ε Σ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΛΑΕΙ ΤΟ ΜΗΝΑΙΟ.

    ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ
    ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΖΑΝ
    ΣΤΑ Ε Ι Δ Ω Λ Α=ΑΨΥΧΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ…ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΟΠΟΙΟΥΣΑΝ.
    ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

    Reply
  26. Ανώνυμος

    Α'ΣΧΟΛΙΟ 11.35 ΠΜ

    ΔΕΝ ΒΡΙΖΟΥΝ-ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΝΕ!

    ΟΠΟΙΟΣ ΜΥΘΟΛΟΓΟΣ 12θειστῆς ΜΙΣΕΙ-ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ
    ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,

    ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΟ.

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΤΧΗ ΤΟΥ!

    Reply
  27. Ανώνυμος

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΚΟΣ.

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ.

    ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ.

    ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.ΕΛΛΑΔΑ=1.

    Reply
  28. Ανώνυμος

    Tα κηρύγματα των Πατέρων της Εκκλησίας και των χριστιανών αγίων είναι γεμάτα ύβρεις εναντίον των φιλοσόφων…

    Στα λειτουργικά βιβλία «Μηναία» (δώδεκα, ένα για κάθε μήνα) διαβάζουμε:

    • «Σοφία κρείττονι καλλωπιζόμενος, τους σοφούς των Ελλήνων θεαρχικώ σθένει απεμώρανας…» (Μάρτιος).

    • «Σταθηράν επιδεικνύμενος την ένστασιν, Μάρτυς Ευτύχιε, τους των Ελλήνων σοφούς ανδρείως κατήσχυνας…» (Μάιος).

    • «Σοφία Θεού Ιουστίνος, ο σοφός κεκοσμημένος, την των Ελλήνων απεμώρανε φιλοσοφίαν εν χάριτι…» (1 Ιουνίου, Ιουστίνου μάρτυρος, του φιλοσόφου, εις τον Κανόνα, Ωδή ζ΄, σελ. 8).

    Να σταματήσουν οι χριστιανοί ρασοφόροι να υβρίζουν τους Έλληνες

    Reply
  29. Ανώνυμος

    ΠΑΛΙ και μόνο ο Χριστός μας
    ε ν ο χ λ ε ί
    τους ΣΥΝ-ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ
    ΜΥΘΟΛΟΓΟΥΣ!
    ΜΥΘΟΠΛΑΣΤΕΣ.
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥς
    ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ……………
    ……………………………………….
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΩΡΑ.
    ……………………………………

    Reply

Leave a Reply to Ανώνυμος Cancel Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *