Κορίτσια και παιδιά στο εμπόριο

Πλούσιοι Σαουδάραβες αγοράζουν απο στρατόπεδα Σύρων προσφύγων στην Ιορδανία νέα κορίτσια, πολλά μέχρι και …

επτα ετών, με πρόσχημα το γάμο. Και τα παρατούν μετα απο μερικές εβδομάδες σαν στυμμένες λεμονόκουπες. Μια επικερδής επιχείρηση ξένων εγκληματιών (Εβραίων; Τούρκων; Αράβων;) και μια άλλου είδους παράπλευρη απώλεια του πολέμου κατα της Συρίας

Εμμανουήλ Σαρίδης
Καλοκαίρι 2013 στη Χαϊντού
του Εμμανουήλ Σαρίδη

Στις 16.03.2013 το πρώτο γερμανικό τηλεοπτικό πρόγραμμα ARD μετέδωσε ένα ρεπορτάζ με τον τίτλο “Jordanien: Verkaufte Mädchen” (“Ιορδανία: Πουλημένα κορίτσια”). Παραγωγός του ήταν ο Volker Schwenck, ανταποκριτής της ARD στο Κάιρο. Πρόκειται για την τύχη νέων κοριτσιών, ακόμη και εφτά χρονών, άπο την Συρία, οι οικογένειες των οποίων έχουν καταφύγει σε γειτονικές χώρες, στην προκειμένη περίπτωση στην Ιορδανία, όπου πέφτουν στα χέρια αδίσταχτων μαφιόζων απο το Ισραήλ, την Τουρκία και μερικές αραβικές χώρες, που τις “παντρεύουν” με Σαουδάραβες, που πάνε στην Ιορδανία για πορνογραφικό τουρισμό. Και ύστερα απο μια “γαμήλια” ζωή μερικών εβδομάδων τις παρατάνε σαν στυμμένες λεμονόκουπες.

Μια άλλη απεχθής δραστηριότητα αυτών των κακοποιών στοιχείων είναι η κλοπή βρεφών μέσα στην Συρία, που γίνεται σε συνεργασία με τους λεγόμενους επαναστάτες. Διαβάζω ένα σοβαρό ιστολόγιο για μια τέτοια περίπτωση, όπου «επαναστάτες» μαζί με τούρκους μαφιόζους μπήκαν σ’ ένα σπίτι, πυροβόλησαν τον πατέρα στο κεφάλι και άρπαξαν απο τη μάνα το βρέφος που το πήγαν για πούλημα στην Τουρκία. Κατα πολύ επιβεβαιωμένες πληροφορίες υπάρχουν πολλές τέτοιες σπείρες τούρκων κακοποιών, που σε συνεργασία με τους δήθεν αντάρτες κλέβουν τα παιδιά σύρων γυναικών και τα μοσχοπουλάνε στην Τουρκία, όπου λέγεται ότι έχουν μεγάλη ζήτηση.

Διαβάσατε τέτοιες ειδλησεις στα Μαζικά Μέσα; Λέξη, πουθενά. Πού είναι οι διαμαρτυρίες εκείνων των ανθρωπιστικών οργανώσεων, που ξελαρυγγιάζονται όταν κατι συμβεί στην Ρωσία, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αντιρωσική προπαγάνδα; Διαμαρτύρεται κανείς για την γενοκτονία που λαβαίνει χώραν σήμερα στην Συριά; Κανείς, τσιμουδιά. Και που εξαφασίστηκαν όλοιεκείνοι οι αριστεροί, οι ανθρωπιστές και οι διανοούμενοι στη Γερμανία, την Γαλλία, την Ελλάδα και αλλού, που χαλάν τον κόσμο γιατι στην Ρωσία συνελήφθησαν οι ακτιβιστές της Green Peace, που κατ’ εντολήν των επιούσιων αφεντικών τους πήγαν να κουρσέψουν ένα ρωσικό πλοίο; Ένα είναι σίγουρο: Για τέτοια θέματα είναι όλοι τους βαρήκοοι και μουγγοί.

Ας ξαναγυρίσουμε στο θέμα της πορνείας ανηλίκων. Δύσκολα το αντέχεις, να βλέπεις ξεδοντιασμένους εβδομηντάρηδες απο την Σαουδική Αραβία, που μέχρι σήμερα για να ικανοποιήσουν τις ορέξεις τους …καβαλούσαν καμήλες, να κάνουν τις κάθε είδους ασέλγειες πάνω σε αβοήθητα κοριτσάκια 17, 13 ή ακόμη και εφτά ετών. Αίσχος γι’ αυτούς τους άτιμους ψευδο-πιστούς του Ισλαμ. Και πιο άτιμο ίσως για τους ψευδο-ανθρωπιστές της Δύσεως, που τους θεωρούν ως συμμάχους τους και τους υποστηρίζουν πολιτικά, ανεχόμενοι τα αποβράσματα που με σαουδικά και καταρικά λεφτα καταστρέφουν την Συρία, δολοφομούς το λαό της και ατιμάζουν μικρα κοριτσάκια, στο όνομα κάποιου αγώνα κάποιας Δημοκρατίας εναντίον του “δικτάτορα” Ασσάντ της Συρίας.

Αυτός είναι ο εκδημοκρατισμός της Συρίας που εννοούν; Αυτή είναι η θρησκευτικότητα των πληρωμένων δολοφόνων, που όταν καταστρέφουν ένα κτίριο σε μια πόλη της Συρίας φωνάζουν στην κάμερα, για να ακούγονται, Αλλάχ Ουάκμπαρ; Και των Σεϊχηδων του Κατάρ, της Σαουδικής Αραβίας και των άλλων αραβικών Εμιράτων, που δικαιολογούν τις ασελγείς αυτές πράξεις τους με το ότι, οι νόμοι της Σαρίας επιτρέπουν γάμους με ανήλικες; Γιατί οι γάμοι αυτοί δεν είναι τίποτε άλλο απο μία επίσκεψη σε μπουρδέλλο. Το γνήσιο Κοράνιο δεν επιτρέπει τέτοιες βρωμιές, η ερμηνεία των Σεϊχηδων στηρίζεται σε κάποιες τροποποιήσεις που έκανε για πολιτικούς λόγους ο Τρίτος Χαλίφης Ούτμαν (βλέπε και Uthmān ibn ʿAffān (αραβικά ‏عثمان بن عفان‎, * 574 στη Μέκκα, † 17. Ιουνίου 656 στη Μεντίνα), γνωστός και με το όνομα Οσμάν ή Ουσμάν, μετα τον Αbu Bakr και τον Umar ibn al-Chattab ο τρίτος Χαλίφης των Μουσουλμάνων, 644–656, για τους Σουνίτες ο τρίτος δικαιωματικός Χαλίφης, στο http://de.wikipedia.org/wiki/Uthman_ibn_Affan).

Η Aya είναι ένα νεο κορίτσι από τη Συρία. Όταν αφηγείται την ιστορία της, αρχίζει να κλαίει. Η οικογένειά της κατέφυγε στην Ιορδανία. Λίγο αργότερα μια επαγγελματίας μαστρωπός την πηγαίνει σ’ έναν πλούσιο Σαουδάραβα. Προφανώς πρόκειται για ένα κύκλωμα απο άραβες, τούρκους και ισραηλίτες που δρούν στην Ιορδανία και σε άλλες χώρες όπου έχουν δημιουργηθεί κατασκηνώσεις για Σύρους πρόσφυγες, εκτός απο την Ιορδανία στην Τουρκία, τον Λίβανο και το Ιρακ. Η Aya είναι 16 χρονών και ο σύζυγός της ήταν ένας Σαουδάραβας επιχειρηματίας 70 χρονών. Την αγόρασε απο την οικογένειά της για 1.500 ευρώ. Και όπως συνήθως, ο γάμος έληξε ύστερα από μερικές εβδομάδες. Λίγες μέρες αργότερα η μαστρωπός αναζητούσε για την κοπέλα ένα νέο “σύζυγο”. Η Aya έχει την ίδια τύχη με πολλά παιδιά προσφύγων απο την Συρία, που εξαναγκάζονται από τις οικογένειές τους να καταφύγουν στην πορνεία. ” Αν κάποιος θυσιάζει τη ζωή του και το σώμα του για την οικογένειά του και το σώμα του είναι εν τάξει”, λέει η φίλη της Aya. “Και οι οικογένειές μας έχουν θυσιάσει πάρα πολλά για μάς”.

Η μαστρωπός λέγεται Umm Magid. Έγινε μαστρωπός απο τότε που κατέφυγε στην Ιορδανία σαν πρόσφυγας. Σήμερα διαμένει σ’ ένα άθλιο διαμέρισμα στο Αμμάν και λέει, ότι κάτι πρέπει να κάνει για να ζήσει. Σαν μαστρωπός. Για την συνέντευξη ήρθε η Ghazal με τη μητέρα της και η Aya. Για τις δύο νέες γυναίκες η Umm Magid θα ψάξει να βρεί σύντομα νέους “γαμπρούς”, γιατί και οι δύο μόλις “χώρισαν”. Η Ghazal είναι 16, η Aya 17 χρονών. Για τη συνέντευξη σκεπάζουν το πρόσωπό τους με φερετζέδες. Και οι δύο ήταν “παντρεμένες” μόλις ένα μήνα, τον “σύζυγό” τους δεν τον είχαν δει ποτέ πριν. Και οι δύο σύζυγοι ήσαν απο την Σαουδική Αραβία. Ο “άντρας” της Ghazal ήταν 48, της Aya 70 ετών. ” Με εξανάγκασε να κάνω ορισμένα πράγματα, πάντα με εξαναγκαζε”, λέει η Aya. “Μερικές φορές έκανα ότι κοιμάμαι. Ήθελε πάντα τα ίδια από μένα. Όλοι θέλουν ένα μόνο πράγμα. Μας παντρεύονται για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο”. Και η Ghazal προσθέτει: “Ο σύζυγός μου έδωσε στην οικένειά μας για προίκα 1500 δηνάρια, περίπου 1600 ευρώ. Είχε υποσχεθεί να δώσει άλλα τόσα αλλά δεν τα έδωσε ποτέ. Αν δεν το είχα κάνει, θα μας είχαν πετάξει απ’ το διαμέρισμα”. Η μητέρα της Ghazal μένει σιωπηλή. Και ντρέπεται.

Για να μπορούν οι οικογένειες των προσφύγων απο την Συρία να ζήσουν, πουλάνε τα κορίτσια τους

Ο πόλεμος εναντίον της Συρίας έχει δημιουργήσει μια άλλη μορφή δυστυχίας: νέες κοπέλες απο την Συρία πουλάνε το κορμί τους για να μπορέσουν οι οικογένειές τους να ζήσουν. Το ονομάζουν γάμο, αλλά είναι πορνεία και τίποτα άλλο. Την Umm Magid και την Ghazal τις είχαμε επισκεφθεί και πρίν από τρεις μήνες, πρίν απο τον πρώτο “γάμο” της Ghazal. Η νεαρή γυναίκα ήταν φοβισμένη αλλά κάπως αισιόδοξη. Δεν ήξερε τι την περίμενε. Η μητέρα της ήταν οργισμένη. Ένα μέλος μιας ισλαμικής οργάνωσης βοηθά μόνο υποψήφιες νύφες, μας είπαν, νέα, όμορφα κορίτσια σαν την Ghazal. “Όλοι οι Άραβες θέλουν να παντρευτούν”, παραπονιέται η μητέρα της Ghazal, “Είθε ο Θεός να τιμωρήσει αυτό τον Abu Hussein. Η οργάνωση του σου δίνει ένα πακέτο με τρόφιμα μόνο αν τους φέρεις ένα όμορφο κορίτσι. Αν δεν είναι ώμορφο σου λένε εξαφανίσου, για σένα δεν έχει τίποτα”.

Η μητέρα της Ghazal ντρέπεται

Ο οργανισμός λέγεται „Al Kitab wa´as-Sunnah“ (που σύμφωνα με το βιβλίο του Sheikh Abu Bakr Ibrahim “The Holy Book and the Sunnah Movement” αντιπροσωπεύει τον ισλαμικό Σαλαφισμό και ιδιαίτερα τον Τζίχαντισμό, αυτόν που μετα μανίας προσπαθεί με μισθοφόρους να καταλύσει το καθεστώς του Προέδρου Ασάντ στη Συρία, Εμμανουήλ Σαρίδης) και χρηματοδοτείται κατά κύριο λόγο από το Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία (το αποκορύφωμα των ψυχοπαθών Σιωνιστών που βρίσκονται από πίσω, να βάλουν Άραβες να πληρώνουν την καταστροφή άλλων αραβικών κρατών!), και ο Abu Hussein, με τον οποίο η μητέρα της Ghazal ήταν τόσο θυμωμένη, ένας συνεργάτης του. Η Umm Magid λέει, ότι η υπόθεση πάει πολύ πιο μακριά. Η οργάνωση είναι ουσιαστικά το πρώτο σημείο επαφής για τους άνδρες που έρχονται από τα Εμιράτα ζητώντας νέες γυναίκες, ιδώς ανήλικες, απο την Συρία. Ο επικεφαλής της οργάνωσης, ο Σείχης Zayed Hammad, αντιτίθεται. “Δεν το δέχομαι” λέει, “δεν είναι αλήθεια. Οι κάτοικοι των κρατών του Κόλπου δεν κοιτάζουν να επωφεληθούν από την δυσχερή θέση των γυναικών απο την Συρία – εκτός από μία ή δύο περιπτώσεις. Διότι αυτό θα είχε έναν αρνητικό αντίκτυπο στις δωρεές που μας κάνουν. Οι άνθρωποι θα λέγαν, “δείτε τι γίνεται εκεί!”. “Ακριβώς και είναι αυτός και η οργάνωσή του”, επιμένει η Umm Magid. “Και εσείς με γνωρίζετε μέσω αυτών. Ένας σύνδεσμός τους μου τηλεφωνεί κάθε φορά και λέει: Υπάρχει ένας γαμπρός, ένας αλλοδαπός”.

Η Ghazal. Ονομάζεται γάμος, αλλά είναι πορνεία

Στο μεταξύ η Umm Magid βρίσκεται καθ’ οδόν προς την επόμενη οικογένεια. Η διαδικασία είναι πάντα η ίδια. Στην αρχή οι άνδρες είναι ευγενικοί, παζαρεύεται η τιμή της νύφης και κλείνεται το γαμήλιο συμβόλαιο με πολλές υποσχέσεις: Όλη η οικογένεια θα έρθει στη Σαουδική Αραβία, όπου θα μένει σ’ ένα ωραίο διαμέρισμα. Θα φύγει από τις τρύπες ΄που μένει τώρα. Και μετά από μερικές εβδομάδες με την “νύφη” σε ένα ξενοδοχείο ή ένα φτηνό διαμέρισμα όλα ξεχάστηκαν και τα κορίτσια παίρνουν διαζύγιο.

Η Rhim είναι μόλις 16 χρονών. Η μητέρα της πρέπει να θρέψει στα ξένα πέντε παιδιά. Τώρα ψήνει τσάι για τον επισκέπτη. Όμως το γκάζι είναι κομμένο γιατί δεν υπάρχουν καθόλου χρήματα. Γι’ αυτό προσφέρει μόνο νερό. “Με ρωτάτε πώς τα πάω;” λέει η Umm Magid. “Ρωτάτε όμως πως είναι, όταν ο ενοικιαστής χτυπάει την πόρτα και ζητά το ενοίκιο, και πρέπει να πληρώσω νερό και ηλεκτρικό και δεν έχω χρήματα; Και πώς να περιποιηθώ τον άρρωστο γιο μου; Πώς να επιβιώσουμε έτσι; Εμείς είμαστε τα θύματα του πολέμου, ποιός μας σκεφτεται;”

Όλοι γνωρίζουν, ότι αυτά που συμβαίνουν εδώ στην πραγματικότητα δεν είναι σωστά. Αλλά η Ghazal μάλλον θα “ξαναπαντρευτεί”. Η Umm Magid θα μεσολαβήσει για τον γάμο και η μητέρα της θα σωπαίνει και πάλι. Είναι πόλεμος και αυτός διέπεται απο διαφορετικούς κανόνες απο την ειρήνη. Είναι η ανάγκη που ωθεί τις γυναίκες να κάνουν αυτό που κάνουν. “Ο συριακός λαός είναι ένας περήφανος λαός”, λέει η Umm Magid. “Μετά τον πόλεμο θα πάρουμε εκδίκηση από τους Άραβες. Τώρα πουλάμε τις κόρες μας. Κάποιοι πουλάνε ακόμη και τις γυναίκες τους”. “Αν κάποιος θυσιάζει τη ζωή του και το σώμα του για την οικογένειά του”, λέει η Ghazal, “τότε αυτό είναι εντάξει. Οι οικογένειές μας έχουν θυσιάσει πάρα πολλά για μάς”. Η Ghazal φαίνεται σωματικά ακόμη ανέπαφη, όμως παρα ταύτα – και σ’ αυτήν άφησε ο πόλεμος σοβαρότατα τραύματα.

Εδώ τελείώνει το άρθρο. Να προσθέσω εγώ όμως, ότι τον πόλεμο αυτό τον ξεκίνησαν το Ισραήλ/ΗΠΑ μαζί με την Γαλλία, την Γερμανία, την Ανγκλία, την Τουρκία και τον κάνουν με τα λεφτα των Αράβων σείχηδων του Κόλπου. Η Συρία δεν ήταν πλούσια, αλλά ο κόσμος της, με τις πολλές θρησκείες και εθνότητες, ζούσε ειρηνικά και καλά. Αυτά τα αποτελέσματα είχε λοιπόν η επέμβαση της Δύσης στην Συρία και αυτά, δυστυχώς, δεν μας τα λέει ο ανταποκριτής της ARD στο Κάιρο.

berlin-athen.eu

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *