Η ΝΕΡΙΤ «επιστρατεύει» το crowd sourcing για υπηρεσίες branding

Με ανακοίνωσή της, η ΝΕΡΙΤ απευθύνεται στους Έλληνες και ζητά να καταθέσουν ιδέες για την ονοματοδοσία των τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών και διαδικτυακών της Μέσων.

Πιο συγκεκριμένα, από σήμερα μέχρι και την Πέμπτη 20 Μαρτίου, κάθε ενδιαφερόμενος, επαγγελματίες, συλλογικές κοινότητες και μεμονωμένοι πολίτες, μπορούν να …
καταθέσουν τις προτάσεις τους για το όνομα των τριών τηλεοπτικών καναλιών (ενημερωτικό, πολιτιστικό – ψυχαγωγικό και δορυφορικό), των έξι ραδιοφωνικών σταθμών (ενημερωτικό – αθλητικό, ελληνικής μουσικής, κλασικής μουσικής – πολιτισμού, μουσικές του κόσμου, Απόδημος Ελληνισμός, για ξένους πολίτες που ζουν ή επισκέπτονται την Ελλάδα) και της κεντρικής ιστοσελίδας της ΝΕΡΙΤ, μέσα από ειδική διαδικτυακή φόρμα στη διεύθυνση

 www.nerit.gr/proskliseis/p04/.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *