διαφημιστική καμπάνια google

διαφημιστική καμπάνια googleΣε κάθε διαφημιστική καμπάνια google μπορούμε να κάνουμε τις παρακάτω ρυθμίσεις: …

Ημερομηνία λήξης: Ελέγχει πόσες ημέρες, εβδομάδες ή μήνες θα λειτουργήσει η συγκεκριμένη καμπάνια. Στην περίπτωση που δεν οριστεί ημερομηνία λήξης, τότε η καμπάνια θα βρίσκεται σε ισχύ μέχρι να την ακυρώσει η διαχειριστής της. Αυτή είναι και η προεπιλεγμένη ρύθμιση (χωρίς ημερομηνία λήξης)
Ημερήσιος προϋπολογισμός: Είναι το χρηματικό ποσό που θέλει να διαθέτεη κάθε μέρα ο διαφημιζόμενος για την καμπάνια. Όταν το ποσό που καταναλώθηκε σε μια ημέρα πλησιάζει το όριο του ημερήσιου προϋπολογισμού, τότε σταματάνε να εμφανίζονται οι διαφημήσεις μιας καμπάνιας. Η προβολή της διαφήμισης θα ξεκινήσει και πάλι την επόμενη ημέρα.
Προτιμήσεις διανομής: Ελέγχει το σημείο στο οποίο θα εμφανίζονται οι διαφημήσεις. Στις προτιμήσεις διανομής περιλαμβάνεται η αρχική σελίδα της google, το δίκτυο αναζήτησης και το δίκτυο περιεχομένου.
Γλωσσική στόχευση: Παρουσιάζει την καμπάνια σε χρήστες του google που ομιλούν συγκεκριμένες γλώσσες. Για παράδειγμα εάν στοχεύσετε στα Ισπανικά τότε η google θα παρουσιάσει τη διαφήμισή σας στο ισπανόφωνο κομμάτι της google (για παράδειγμα www.google.es) ή σε χρήστες οι οποίοι έχουν επιλέξει στις ρυθμίσεις τους την Ισπανική γλώσσα.
Γεωγραφική στόχευση: Επιλέγει συγκεκριμένες χώρες, συγκεκριμένες πόλεις ή συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές στις οποίες θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις. Επιλέγοντας την προσαρμοσμένη γεωγραφική στόχευση προκύπτουν ακόμα δυο επιλογές:
α. Να στοχεύσουμε μια κυκλική περιοχή γύγω από μια διεύθυνση, όπως για παράδειγμα να στοχεύσουμε σε μια ακτίνα 10 χιλιομέτρων γύρω από ένα κατάστημα. Όμως αυτή η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη για όλες τις πόλεις.
β. Να στοχεύσουμε σε μια περιοχή κάποιου σχήματος, οποιουδήποτε σχήματος. Το σχήμα αυτό καθορίζεται από τις γραμμές που θα σχηματίσουμε εμείς στο χάρτη.
Προγραμματισμός διαφημίσεων: Καθορίζουμε τις ώρες και τις μέρες της ημέρας στις οποίες θέλουμε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις μας. Ένα νυχτερινό κλαμπ, για παράδειγμα, θα προτιμήσει να εμφανίζεται τις απογευματινές και τις βραδυνές ώρες, και όχι τις πρωινές. Επίσης υπάρχει και το μενου για προχωρημένους, στο οποίο μπορούμε να τροποποιήσουμε τις προσφορές για διαφορετικές χρονικές περιόδους μιας ημέρας.
Προτίμηση θέσης: Βοηθάει στο να εμφανίζονται οι διαφημήσεις σε κάποια συγκεκριμένη θέση κατάταξης ανάμεσα σε άλλες διαφημήσεις. Κάποιος για παράδειγμα μπορεί να προτιμήσει την πρώτη θέση. Κάποιος άλλος τις θέσεις 5 ως 7. Οι χαμηλότερες θέσεις έχουν μικρότερο μέσο κόστος ανα κλικ, αλλά λαμβάνουν λιγότερα κλικ.
Προσφορά βάσει δημογραφικών στοιχείων: Δίνει τη δυαντότητα στους διαφημιζόμενους να μειώσουν ή να αυξήσουν την προσφορά τους με κριτήριο τα δημογραφικά στοιχεία. Μπορούν για παράδειγμα να προσφέρουν λιγότερα για τις γυναίκες ή να προσφέρουν περισσότερα για χρήστες που είναι κάτω από 25 χρονών. Αυτή η επιλογή όμως ισχύει μόνο για ιστοσελίδες social media, διότι αυτές οι ιστοσελίδες παρέχουν στη google δημογραφικές πληροφορίες από το προφιλ των χρηστών τους.

Σε μια διαφημιστική καμπάνια google ο διαφημιζόμενος μπορεί να επιλέξει μοντέλο κοστολόγησης ανάλογα με τους στόχους του. Μπορεί να επιλέξει είτε καμπάνια στόχευσης λέξης-κλειδιού, είτε να επιλέξει καμπάνια στόχευσης τοποθέτησης.
Το κόστος σε μια διαφημιστική καμπάνια google μπορεί να υπολογιστεί ως «κόστος ανα κλικ» (cost-per-click: CPC) ή να υπολογιστεί ως «κόστος ανα χίλιες εμφανίσεις» (cost-per-thousand-impressions: CPM)
Με τη διαφήμιη CPC ο διαφημιζόμενος πληρώνει κάθε φορά που ο χρήστης κάνει click πάνω στη διαφήμισή του.
Με τη διαφήμιη CPM ο διαφημιζόμενος πληρώνει κάθε φορά που εμφανίζεται η διαφήμισή του.

Εάν η επιτυχία για μια διαφημιστική καμπάνια google εξαρτάται από τα click των χρηστών, τότε προτείνουμε τη διαφήμιση CPC.
Εάν όμως ο στόχος από μια διαφημιστική καμπάνια google είναι η να κοινοποιηθεί ένα εταιρικό μήνυμα ή να προβληθεί μια μάρκα (brand name) τότε προτείνουμε τη διαφήμιση CPM.

Η διαφημιστική καμπάνια google είναι απαραίτητο στοιχείο για την προώθηση ιστοσελίδων. Μαθήματα seo θα βρειτε στα υπόλοιπα άρθρα του infopolis.gr, καθώς και μαθηματα κατασκευης ιστοσελιδων

Πηγή: http://www.infopolis.gr/διαφημιστική-καμπάνια-google/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *