βελτιστοποίηση για το google: Λέξεις κλειδιά

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε μια λίστα από τους παράγοντες που επηρεάζουν βελτιστοποίηση για το google καθώς και άλλες μηχανές αναζήτησης όπως είναι το Bing, Yahoo!. …

Εάν θέλατε να αποφασίσετε ποιό site είναι πιο σχετικό από τα υπόλοιπα για τη λέξη που θέλετε, ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξετε; μα φυσικά το περιεχόμενό τους: εάν υπάρχει στο περιεχόμενό τους η λέξη που θέλετε. Αυτή ακριβώς είναι η σημασία που έχουν οι λέξεις κλειδιά. Είναι από τα σημαντικότερα θέματα τόσο στην προώθηση ιστοσελίδων όσο και στην κατασκευή ιστοσελίδων .

Συνολικά η βελτιστοποίηση για το google μιας ιστοσελίδας εξαρτάται από τους παρακάτω παράγοντες:
Λέξεις κλειδιά (Keywords),
Σύνδεσμοι (Links – internal, inbound, outbound),
Μετα-ετικέτες (Metatags),
Περιεχόμενο (Content)
Οπτικά εφέ (Visual Extras and SEO)
Domains, URLs, Web Mastery

Στο συγκεκριμένο άρθρο παρουσιάζουμε τους παράγοντες για τη βελτιστοποίηση για το google που σχετίζονται με τις λέξεις κλειδιά και επηρεάζουν ιδιαίτερα θετικά την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.

βελτιστοποίηση για το google

Λέξεις κλειδιά (Keywords) στην ετικέτα (tag) title
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Η ετικέτα title ένα από τα σημαντικότερα σημεία στη βελτιστοποίηση για το google που πρέπει να μπουν Keywords διότι οτιδήποτε είναι γραμμένο στην ετικέτα title φαίνεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ως τίτλος σελίδας (page title).
Η ετικέτα title πρέπει να είναι σύντομη (το πολύ 6 με 7 λέξεις) και η λέξη κλειδί πρέπει να είναι όσο πιο κοντά στην αρχή της φράσης

Λέξεις κλειδιά (Keywords) στο URL
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Οι λέξεις κλειδιά (Keywords) στο URL βοηθούν πολύ, για παράδειγμα στο http://domainname.com/seo-services.html, όπου «SEO services» είναι η φράση κλειδί για την οποία θέλουμε να προωθήσουμε τη σελίδα μας.
Εάν όμως δεν υπάρχουν οι λέξεις κλειδιά σε άλλα σημεία της ιστοσελίδας, τότε δεν μπορείτε να στηριχθείτε μόνο στο URL για τη βελτιστοποίηση για το google

Λέξεις κλειδιά (Keywords) μέσα στο κείμενο της σελίδας
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Ένας πολύ σημαντικός συντελεστής βαρύτητας είναι να έχετε πυκνότητα 3-7% για τις σημαντικές λέξεις κλειδιά, και 1-2% για λέξεις κλειδιά μικρότερης σημασίας.
Πυκνότητα λέξης κλειδί πάνω από 10% είναι ύποπτη και μπορεί να θεωρηθεί περισσότερο ως «παραγέμισμα» με λέξεις κλειδιά παρά ως ένα φυσιολογικό κείμενο γραμμένο με φυσικό τρόπο.

Λέξεις κλειδιά (Keywords) μέσα στο αρχικό κείμενο (anchor text)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Επίσης πολύ σημαντικός συντελεστής βαρύτητας στη βελτιστοποίηση για το google, ειδικά για το αρχικό κείμενο των εισερχόμενων links (the anchor text of inbound links), διότι εάν έχετε τη λέξη κλειδί στο αρχικό κείμενο ενός link από ένα άλλο site, αυτό είναι σαν να παίρνεται μια «ψήφο» από αυτό το site όχι μόνο γενικά για την ιστοσελίδα σας, αλλά ειδικά για αυτή τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

Λέξεις κλειδιά (Keywords) μέσα στις ετικέτες επικεφαλίδας (headings H1, H2, κλπ)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Ένα από τα σημαντικότερα σημεία στο οποίο πρέπει να τοποθετηθούν λέξεις κλειδιά είναι οι ετικέτες επικεφαλίδας. Έναι ίσως το σημαντικότερο σημείο. Όμως να παρατηρήσουμε οτι πρέπει η ιστοσελίδα σας να έχει και πραγματικό κείμενο σχετιζόμενο με τη λέξη κλειδί.

Λέξεις κλειδιά (Keywords) στην αρχή του εγγράφου (document)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Επίσης «μετράει» αρκετά, όχι όμως τόσο όσο το anchor text, η ετικέτα title ή οι ετικέτες επικεφαλίδας.
Ωστόσο, πρέπει να τονίσουμε οτι «αρχή του εγγράφου (document)» στη βελτιστοποίηση για το google δεν σημαίνει απαραίτητα οτι εννοεί την πρώτη παράγραφο.
Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιήσετε πίνακες, τότε η πρώτη παράγραφος του κειμένου μπορεί να είναι στο δεύτερο μισό του πίνακα.

Λέξεις κλειδιά (Keywords) στις εττικέτες alt
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης δεν μπορούν να διαβάσουν τις εικόνες, όμως μπορούν να διαβάσουν τις λέξεις στο περιγραφικό κείμενο των εικόνων, το οποίο βρίσκεται στην ετικέτα alt.
Επομένως εάν έχετε εικόνες στην ιστοσελίδα σας, πρέπει να συμπληρώσετε την ετικέτα alt με κείμενο που να περιγράφει την εικόνα

Πηγή: http://www.infopolis.gr/veltistopoiisi-google/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *