xOrisOria News

Οι στρατηγοί κάψανε τα κανόνια των Leopards!


Παρότι αποδείχτηκαν ελαττωματικά (;) η Ελλάδα αγόρασε άλλα 200 μεταχειρισμένα άρματα ίδιου τύπου! Η συμφωνία έγινε επι Τσοχατζόπουλου και η παραλαβή επι Σπηλιωτόπουλου.
Αναφέρεται στόν τύπο, ότι οι Ελληνες στρατηγοί είχαν ζητήσει ενίσχυση της θωράκισης του άρματος. Αυτό το δέχτηκε η ΚΜW αλλά ….

αποδείχτηκε ότι η αλλαγή του σχεδίου του άρματος ήταν αρκετή για να δημιουργηθούν ρωγμές στην θυρίδα γύρω απο τον πυργίσκο λόγω αλλαγής του βάρους του!
Τό άλλο πρόβλημα τών αρμάτων είναι ότι τα πυροβόλα τους διαβρώθηκαν κατά τις δοκιμές, αφού λόγω αλλαγής της μάζας τού πυργίσκου τα πυροβόλa θερμαινόντουσαν περισσότερο από ότι έπρεπε, με αποτέλεσμα να καταστραφεί η επίστρωση στο εσωτερικό των πυροβόλων! Γιά το λόγο αυτό μάλλον, αγόρασαν άλλα 200 μεταχειρισμένα άρματα για να τα χρησιμοποιήσουν σαν ανταλλακτικά και να διορθώσουν την εξυπνάδα τους, που στοίχισε δις ευρώ στον ελληνικό λαό.
Απο τα συμφραζόμενα λοιπόν καταλήγω στο συμπέρασμα, ότι δεν θα υπήρχε πρόβλημα στα άρματα αν δεν είχε ζητηθεί από το ΓΕΕΘΑ να αυξηθεί η ενίσχυση της θωράκισής τους!
β) F16: Προβλήματα υπάρχουν μέχρι σήμερα και σε παραλαβές αεροπλάνων F-16 επί ΠΑΣΟΚ (πρίν το 2004) και αργότερα επί ΝΔ!
Συγκεκριμένα, το σύστημα αυτοπροστασίας ASPIS II τών αεροπλάνων παρουσίασε προβλήματα ενώ δεν λειτούργησε ποτέ με τις ακριβείς προδιαγραφές, που η Ελλάδα είχε θέσει! Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να διαβάσω αυτές τις προδιαγραφές. Αλήθεια, υπήρχαν; Χοχοχο.
Σημειώνω, ότι το σύστημα ASPIS II αποτελείται από τρία υποσυστήματα, το σύστημα προειδοποίησης RWR ALR-93(V) (RWR = Radar Warning Receiver), το jammer ALQ-87, και τoν κατανεμητή τών chaffs (σωματίδια κλπ που πετάνε τα αεροσκάφη για να μπερδεύουν τα ραντάρ του εχθρού). Εταιρείες, που αναφέρεται ότι συνεισέφεραν στην ανάπτυξη του ήταν η Intracom, η ΕΑΒ, η SONAK, η Miltech και η Interoperability Systems International (ISI). Ο γενικός σχεδιασμός του ASPIS II έγινε από τη Raythεon, USA αλλά δεν αποτελεί ένα εξαιρετικό σύστημα αυτοπροστασίας και αυτό άσχετα με τα προβλήματα, που λένε ότι παρουσίασε.
Το κόστος των 242 εκ. δολλαρίων, που στοίχισε το πρόγραμμα, μου φαίνεται αστρονομικά υψηλό ενώ η συνεισφορά της Intracom, της ΕΑΒ, της SONAK, της Miltech και της ISI στο συγκεκριμένο πρόγραμμα δέν μου φαίνεται αναγκαία…
Ολα αυτά με βάζουν σε πολύ πονηρές σκέψεις, δεδομένου ότι η Ελλάδα θεωρείται ο Παράδεισος της Διαπλοκής!
Η ΝΔ αφού ως αντιπολίτευση κατηγόρησε για το συγκεκριμένο πρόβλημα το ΠΑΣΟΚ (πριν από το 2004), όταν έγινε κυβέρνηση αγόρασε άλλα 30 αεροσκάφη αξίας 67 εκ. δολλαρίων το καθένα, με το ίδιο ακριβώς σύστημα αυτοπροστασίας!
Δυστυχώς, με το που άρχισαν οι νέες παραλαβές πολεμικών αεροπλάνων παρατηρήθηκαν και άλλα προβλήματα, που μέχρι και σήμερα δέν έχουν επιλυθεί, όπως:
– Κακοτεχνίες στην στεγανοποίηση διαφόρων δομικών τμημάτων των αεροσκαφών, που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην λειτουργία των ραντάρ.
– Εισροή νερού σε κρίσιμα συστήματα των αεροσκαφών, δηλαδή έμπαζαν νερά. Ετσι έμειναν 114 μέρες καθηλωμένα για επιδιορθώσεις!
Οπως ελπίζω να αντιλαμβάνεστε, η παρουσία του Ε. Βενιζέλου στο Yπουργείο Aμυνας είναι και προκλητική αλλά και προβληματική. Ο άνθρωπος, δεν ξέρει, δεν μπορεί και δεν θέλει. Επι υπουργείας του, οι τουρκικές φρεγάτες κατουράνε στο Σούνιο, τα Ναυτικά Μουσεία έγιναν μπάρ και οι ελληνικές φρεγάτες κυνήγαγαν “φάλαινες” στη Μύκονο! Τι άλλο πρέπει να γίνει, για να γίνει αντιληπτό ότι είναι τουλάχιστον ανεπαρκής;
Από τα τρία σώματα τών ενόπλων δυνάμεων, τα ναυτικό είναι στη χειρότερη κατάσταση από ίδρυσης ελληνικού κράτους. Τυχαίο; Δεν νομίζω.
ΥΓ/ Οποιος έχει άλλη άποψη ας την καταθέσει…
em-pollution-gr.blogspot

Use Facebook to Comment on this Post