O Μάγος του Οζ ως Μέσο Χειραγώγησης του Μαζάνθρωπου

Ένα κλασσικό παραμύθι είναι ο «Μάγος του Οζ.» μα πόσο αθώο; Για αρκετά χρόνια μετά την κυκλοφορία του βιβλίου, τα παιδιά σε όλο τον κόσμο μαγεύονται ακόμα από τον κόσμο του Οζ. Λίγοι, ωστόσο αναγνωρίζουν ότι πίσω από αυτήν την απατηλή απλότητα και την φαινομενική αθωότητα, η ιστορία του «Μάγου του Οζ» κρύβει βαθιές αλήθειες εσωτερισμού που είναι κατευθυνόμενες από τον Θεοσοφικό οργανισμό. Ας δούμε μερικά αποκρυφιστικά μηνύματα της ταινίας αλλά και το πόσο κατευθυνόμενα ή πνευματικά είναι αυτά; Προτείνω να διαβάσεις κι όλους τους συνδέσμους για να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, τουλάχιστον όση μπορούν να δώσουν μια αράδα άρθρα.
Αν και οι περισσότεροι θεωρούν ότι ο Μάγος του Οζ είναι μία αθώα ιστορία για παιδιά είναι σχεδόν απίθανο να παραβλέψει κάποιος τα συμβολικά μηνύματα που έχουν οι περιπέτειες της Ντόροθι. Όπως συμβαίνει συχνά σε ανάλογες ιστορίες, οι χαρακτήρες και οι συμβολισμοί ενέχουν πολλαπλά επίπεδα ερμηνειών ανάλογα με τον παρατηρητή Δες και Οι Αποκρυφιστικές Αλληγορίες του Πινόκιο. αλλά επίσης και Οι αποκρυφιστικοί συμβολισμοί της ταινίας «Metropolis» όπως και πώς έγινε Η “Μύηση του Μπίμπο”πόσο αθώα ή πνευματικά είναι όλα αυτά;
Πολλοί θεωρούν το παραμύθι “O Μάγος του Οζ” σαν το μανιφέστο του αθεϊσμού, ενώ άλλοι θεωρούν ότι προωθεί τον λαϊκισμό. Ωστόσο, αν κάποιος μελετήσει σε βάθος το φιλοσοφικό υπόβαθρο του συγγραφέα και τις πεποιθήσεις του, όπως κι αν έχει γνώση που και πως χρησιμοποιείται αυτή η αθώα ιστοριούλα” τότε μόνο θα αντιληφθεί το πραγματικό περιεχόμενο της.
Ο συγγραφέας του Μάγου του Οζ είναι ο L. Frank Baum, μέλος της Θεοσοφικής Εταιρίας ενός οργανισμού, με ενδιαφέρον σε ζητήματα εσωτερισμού και συγκριτικής μελέτης των θρησκειών. Ο Baum είχε συνειδητά ή μη μεγάλη κατανόηση των ζητημάτων που αφορούσαν τη Θεοσοφία και έτσι δημιούργησε μία αλληγορία των διδασκαλιών της γράφοντας τον Μάγο του Οζ.


Τι είναι Θεοσοφία: Η Θεοσοφική Εταιρία είναι (φαινομενικά) ένας μυστηριακός οργανισμός βασισμένος στη διδασκαλία της Helena P. Blavatsky που στρέφεται προς την αναζήτηση των κοινών πηγών για όλες τις θρησκείες, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μία παγκόσμια αρχή. Στην πραγματικότητα όμως είναι μια οργάνωση ξένη προς την φίλο-επιβίωση του ανθρώπου, όπως τον γνωρίζουμε και δεν θα αναλύσω εδώ πόσο μαύρη είναι, απλή παρατήρηση και στοιχειώδης ΔΙΑΚΡΙΣΗ χρειάζεται. Ας δούμε λοιπόν τι λέει ο εν λόγω οργανισμός.
«Αυτό που είναι ίσως σκόπιμο να δηλώσω κατηγορηματικά είναι ότι οι διδασκαλίες, όσο αποσπασματικές και ελλιπείς να είναι που περιλαμβάνονται σε αυτούς τους τόμους, ούτε ανήκουν στον Ινδουισμό, στο Ζωροαστρισμό, στους Χαλδαίους, ούτε στην Αιγυπτιακή θρησκεία, ούτε στον Βουδισμό, το Ισλάμ, ούτε αποκλειστικά στον Ιουδαϊσμό και το Χριστιανισμό. Η «Μυστική Δοξασία» είναι η ουσία όλων αυτών. Αναπηδώντας από αυτή στην προέλευση τους, τα διάφορα θρησκευτικά συστήματα τώρα έχουν συγχωνευθεί πίσω στο αρχικό τους στοιχείο, από το οποίο κάθε μυστήριο και αρχή έχει γεννηθεί, έχει αναπτυχθεί και υλοποιηθεί.» -H.P. Blavatsky, Η Μυστική Δοξασία
Οι τρεις δεδηλωμένες αρχές του αρχικού πυρήνα της Θεοσοφικής Εταιρίας όπως εκφράστηκαν από τους τρεις ιδρυτές της– Blavatsky, Judge and Olcott—είναι οι εξής:
> Πρώτη — Να δημιουργηθεί ένας πυρήνας Παγκόσμιας Αδελφότητας των Ανθρώπων χωρίς φυλετικούς, θρησκευτικούς, κοινωνικούς και χρωματικούς ή κάθε άλλους είδους διαχωρισμούς.
> Δεύτερη — Ενθάρρυνση της μελέτης Συγκριτικής Θρησκείας και Επιστήμης.> Τρίτη — Μελέτη των ανεξήγητων Νόμων της Φύσης και των δυνάμεων που είναι κρυμμένες στον άνθρωπο.
Ο Jiddu Krishnamurti «Η αλήθεια είναι μια χώρα δίχως μoνoπάτι» είναι αυτός που τους εγκατέλειψε και μάλιστα δημόσια, παρά την φοβερή πλύση εγκεφάλου που του έκαναν από 3 ετών. Διάβασε στον σύνδεσμο το μήνυμα του προς τους ανθρώπους και πόσο όμορφα τους προτρέπει να μένουν μακριά από λογής λογής οργανισμούς, στοές και λαγούμια, μυστικιστικά ή φανερά.

Οι βασικές αρχές της Θεοσοφίας περιγράφονται λεπτομερώς από την Blavatsky στα έργα της «ΊσιςΑποκεκαλυμμένη» και «Μυστική Δοξασία.» Στον πυρήνα της Θεοσοφίας βρίσκονται πολλά στοιχεία κοινά με άλλες αποκρυφιστικές σχολές: η πίστη στην ύπαρξη ενός «θείου σπινθήρα» μέσα σε κάθε άνθρωπο που μετά από κατάλληλη εξάσκηση και εκπαίδευση μπορεί να οδηγήσει σε πνευματική διαφώτιση και σε ένα επίπεδο ευλάβειας. Άλλη μία βασική αρχή της Θεοσοφίας είναι η μετενσάρκωση. Θεωρείται ότι η ανθρώπινη ψυχή, όπως και όλα τα άλλα ζωντανά στον πλανήτη περνούν μέσα από επτά στάδια ανάπτυξης.
Στα Θεοσοφικά κείμενα οι ανθρώπινοι πολιτισμοί παρουσιάζονται να εξελίσσονται κυκλικά μέσα από επτά επίπεδα. Η Blavatsky θεωρούσε ότι όλη η ανθρωπότητα και στην πραγματικότητα κάθε ενσαρκωμένη μονάδα εξελίσσεται μέσα από μία σειρά επτά «Φυλετικές Γενεές». Έτσι η πρώτη γενεά είχε ανθρώπους που ήταν καθαρό πνεύμα, στη δεύτερη γενεά δεν είχαν είχαν φύλο και κατοικούσαν στην ήπειρο της Υπερβορείας που δεν υπάρχει σήμερα και στην τρίτη γενεά οι Γίγαντες Λεμούριοι έμαθαν από μέσα από πνευματικά ένστικτα την ανθρώπινη συνείδηση και την σεξουαλική αναπαραγωγή.
Οι σύγχρονοι άνθρωποι τελικά αναπτύχθηκαν στην ήπειρο της Ατλαντίδας και από τη στιγμή που η Ατλαντίδα ήταν στο ναδίρ του κύκλου αυτού, η παρούσα πέμπτη γενεά είναι η περίοδος που ξυπνούν και πάλι τα ψυχικά χαρίσματα της ανθρωπότητας. Ο όρος ψυχικά εδώ στην πραγματικότητα σημαίνει την υλοποίηση της διαπερατότητας της συνείδησης όπως ποτέ δεν την είχε γνωρίσει ο άνθρωπος, αν και μόνο κάποιοι ευαίσθητοι άνθρωποι μπορούν να την καταλάβουν.»
Ο πρωταρχικός φυσικά σκοπός είναι να επιστρέψει ο άνθρωπος στο αρχικό στάδιο της πνευματικότητας από το οποίο και προέρχεται. Οι ίδιες σχετικά αρχές με μικρές διαφοροποιήσεις συναντώνται και σε άλλα τάγματα, όπως στους Ροδόσταυρους, στον Ελευθεροτεκτονισμό και σε άλλες σχολές αποκρυφισμού.
Ο L.Frank Baum, ένας σημαντικός Θεοσοφιστής: Πριν τη συγγραφή του Μάγου του Οζ (ή πριν ακόμα σκεφτεί την ιδέα να γίνει συγγραφέας παιδικών ιστοριών) ο Baum είχε περάσει από αρκετές δουλειές. Ανάμεσα σε αυτές ήταν και εκδότης της εφημερίδας Aberdeen Saturday Pioneer. Το 1890, έγραψε μία σειρά από άρθρα-εισαγωγή για τη Θεοσοφία στο αναγνωστικό του κοινό συμπεριλαμβάνοντας τις απόψεις του σχετικά με το Βούδα, τον Μωάμεθ, τον Κομφούκιο και τον Χριστό. Εκείνη την εποχή δεν ήταν ακόμα μέλος της Θεοσοφικής Εταιρείας, αλλά φαίνεται ότι είχε κατανοήσει σε αρκετό βάθος το περιεχόμενό της. Εδώ είναι ένα απόσπασμα από αυτά τα άρθρα του:
«Μεταξύ των αναρίθμητων αιρέσεων στην Αμερική σήμερα που έχουν σαν πρωταρχική βάση τους τον αποκρυφισμό, η Θεοσοφία ξεχωρίζει και για το διανοητικό της επίπεδο και σε πολλά της σημεία συγκριτικά. Η Θεοσοφία δεν είναι θρησκεία και οι ακόλουθοί της είναι απλά «αναζητητές της Αλήθειας.» Οι Θεοσοφιστές στην πραγματικότητα είναι απογοητευμένοι από τον κόσμο και ασυμβίβαστοι σε κάθε δόγμα. Οφείλουν την ύπαρξή τους στους σοφούς άνδρες της Ινδίας και είναι πάρα πολλοί όχι μόνο στη μυθική μυστική Ανατολή, αλλά και στην Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Ρωσία. Παραδέχονται την ύπαρξη ενός Θεού—όχι όμως απαραίτητα ενός προσωπικού Θεού. Για εκείνους ο Θεός είναι η Φύση και η Φύση ο Θεός … εκτός αυτού, αν ο Χριστιανισμός είναι η Αλήθεια, όπως μας έμαθαν στο σχολείο, δεν υπάρχει χώρος για μίσος εναντίον του στη Θεοσοφία.» (L. Frank Baum, Aberdeen Saturday Pioneer, 25 Ιανουαρίου 1890)
Σε κάποιο άλλο του άρθρο ο Baum αναλύει τη χρήση μυστικών συμβολισμών στην λογοτεχνία κάτι που και ο ίδιος έκανε δέκα χρόνια μετά στον Μάγο του Οζ:
“Υπάρχει μία ισχυρή ροπή στους σύγχρονους συγγραφείς να εισάγουν κάποια στοιχεία μυστικισμού και αποκρυφισμού στα έργα τους. Βιβλία που έχουν αυτό τον χαρακτήρα έχουν μεγάλη απήχηση και διαβάζονται τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρώπη. Αποκαλύπτεται έτσι η έμφυτη λαχτάρα που υπάρχει στη φύση μας για την ανακάλυψη του μυστηρίου: η αναζήτηση μίας επεξήγησης, ακόμα και αν είναι φανταστική, του ανεξήγητου στη φύση και στην καθημερινή μας ύπαρξη. Γιατί, καθώς προχωράμε με τις σπουδές μας η επιθυμία μας για γνώση μεγαλώνει και παραμένουμε όλο και λιγότερο μέσα στην άγνοια αυτής της μυστηριώδους πηγής της γνώσης από την οποία προέρχονται όλα τα υψηλά, τα μεγάλα και τα ακατανόητα στη φύση.»
Στο τέλος αυτού του άρθρου ο συγγραφέας γίνεται περισότερο συγκεκριμένος για τον αποκρυφισμό στη λογοτεχνία:
“Η όρεξη της εποχής μας για τον αποκρυφισμό χρειάζεται να ικανοποιηθεί. Ενώ η μετριότητα των ανθρώπων τον οδηγεί σε απλό εντυπωσιασμό, ωστόσο ο αποκρυφισμός θα οδηγήσει σε υψηλότερες, πιο ευγενείς και τολμηρές σκέψεις. Αλλά ποιος μπορεί να πει ποια μυστήρια αυτοί οι γενναίοι και ικανοί διανοούμενοι μπορεί να αποκαλύψουν για τις μελλοντικές γενεές;» (L. Frank Baum, Aberdeen Saturday Pioneer, 22 Φεβρουρίου 1890)
Δύο χρόνια μετά την συγγραφή αυτών των άρθρων τόσο ο L. Frank Baum και η γυναίκα του, Maud Gage έγιναν μέλη της Θεοσοφικής Εταιρείας του Σικάγο. Τα αρχεία της Θεοσοφικής Εταιρείας στην Pasadena της Καλιφόρνια καταγράφουν την ημερομηνία της εγγραφής τους, 4 Σεπτεμβρίου, 1892. Το 1890 δημοσιεύτηκε και ο Μάγος του Οζ. Όταν ο Baum ρωτήθηκε από πού εμπνεύστηκε για την ιστορία, απάντησε:
“Ήταν καθαρή έμπνευση … μου ήρθε από το πουθενά. (!!!!!!) Καμιά φορά σκέφτομαι ότι ο Μεγάλος Συγγραφέας πρέπει να στείλει ένα μήνυμα και πρέπει να χρησιμοποιήσει ένα εργαλείο. Εγώ έτυχε να είμαι ο διάμεσος και πιστεύω ότι μου δώθηκε το μαγικό κλειδί για να ανοίξω τις πύλες της συμπάθειας, της κατανόησης, της χαράς, της ειρήνης και της ευτυχίας.»
Ο Μάγος του Οζ βρήκε μεγάλη ανταπόκριση μέσα στην Θεοσοφική Εταιρεία. Το 1986, το περιοδικόAmerican Theosophist αναγνώρισε τον Baum σαν «σημαντικό Θεοσοφιστή» που εξέφραζε ολοκληρωτικά τις φιλοσοφικές ιδέες της εταιρείας. “Αν και οι αναγνώστες δεν έχουν κοιτάξει τις φανταστικές του ιστορίες για το Θεοσοφικό τους περιεχόμενο, είναι σημαντικό ότι ο Baum έγινε σημαντικός συγγραφέας ανάλογων παιδικών βιβλίων αφού ήρθε σε επαφή με τη Θεοσοφία. Οι Θεοσοφικές ιδέες διατρέχουν το έργο του και αποτέλεσαν και την πηγή της έμπνευσής του. Στην πραγματικότητα Ο Μάγος του Οζ μπορεί να θεωρηθεί μία Θεοσοφική αλληγορία γεμάτη από Θεοσοφικές ιδέες από την αρχή έως και το τέλος της. Η ιστορία που εμπνεύστηκε ο Baum ήταν σαν ένα δώρο από αλλού που το αποδέχθηκε ή ίσως από βαθιά μέσα από τον εαυτό του.» (American Theosophist no 74, 1986)
Ποιο είναι λοιπόν το εσωτερικό μήνυμα σε αυτή την παιδική ιστορία που ήρθε στον Baum σαν «θεία έμπνευση»; (sic)

Το Αποκρυφιστικό (αποκρουστικό) Περιεχόμενο του Μάγου του Οζ.
Το μονοπάτι της διαφώτισης: Αν δεν έχετε διαβάσει ποτέ ή δεν έχετε δει την ομώνυμη ταινία ή απλά θέλετε ένα φρεσκάρισμα στην μνήμη σας εδώ υπάρχει μία σύντομη περίληψη της ιστορίας: Η ταινία ξεκινάει με την 12χρονη Dorothy Gale (την υποδύεται η Judy Garland) που ζει σε μία φάρμα στο Κάνσας μαζί με τον θείο της και τη θεία της, αλλά ονειρεύεται ένα καλύτερο μέρος «κάπου πέρα από το ουράνιο τόξο.» Μετά από ένα ατύχημα που είχε και έπεσε λιπόθυμη εξαιτίας ενός ανεμοστρόβιλου, (δινοτροπική ροή,vortex ) η Ντόροθι ονειρεύεται ότι εκείνη και ο σκύλος της ο Τότο, αλλά μαζί και ολόκληρο το αγρόκτημα μεταφέρονται στη μαγική Χώρα του Οζ. Εκεί, η Καλή Μάγισσα του Βορρά Γκλίντα συμβουλεύει την Ντόροθι να ακολουθήσει τον κίτρινο δρόμο στρωμένο με τούβλα για την Σμαραγδένια Πόλη και να συναντήσει εκεί τον Μάγο του Οζ που μπορεί να κάνει την επιστροφή της στο Κάνσας πραγματικότητα.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της συναντά το Σκιάχτρο, τον Τενεκεδένιο και το Δειλό Λιοντάρι που την συνοδεύουν ελπίζοντας να αποκτήσουν και αυτοί ό,τι τους λείπει: μυαλό, καρδιά και κουράγιο αντίστοιχα. Όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται με σκοπό να ξεφύγουν της Κακής Μάγισσας της Δύσης στην προσπάθειά της να κλέψει τα κόκκινα παπούτσια που φοράει η Ντόροθι, ένα δώρο που της έκανε η Καλή Μάγισσα.
Όλη λοιπόν η ιστορία του Οζ είναι μία αλληγορική αφήγηση για το ταξίδι της ψυχής προς την διαφώτιση—οΚίτρινος Τούβλινος Δρόμος (Yellow Brick Road) θυμήσου το ομώνυμο τραγούδι Yellow Brick Road τωνBeatles. Στο Βουδισμό, η ίδια διαδικασία αναφέρεται και σαν το «Χρυσό Μονοπάτι.»
Ξεκινώντας, η ιστορία με την Ντόροθι να φεύγει από το Κάνσας συμβολίζει τον υλικό κόσμο, το φυσικό κόσμο όπου ο καθένας ξεκινά το δικό του πνευματικό ταξίδι. Η Ντόροθι νιώθει την ανάγκη να πάει «πέρα από το ουράνιο τόξο» (αναφερόμαστε στο γνωστό τραγούδι «Somewhere over the rainbow») για να φθάσει στο αιθερικό πεδίο και να ακολουθήσει το μονοπάτι της διαφώτισης. Έχει ουσιαστικά περάσει το «Ναδίρ» με την πρόθεσή της να αναζητήσει την υψηλότερη αλήθεια.
Η Ντόροθι μεταφέρεται στη Χώρα του Οζ από έναν γιγαντιαίο ανεμοστρόβιλο που την στροβιλίζει (δινοτροπικά vortex,) προς τα πάνω αναπαριστώντας τους κύκλους του κάρματος, τους κύκλους των σφαλμάτων και των μαθημάτων που αποκτά κανείς. Επίσης αντιπροσωπεύει τη Θεοσοφική αντίληψη περί μετεμψύχωσης, τον κύκλο των φυσικών γεννήσεων και των θανάτων μίας ψυχής μέχρι εκείνη να είναι πια έτοιμη για να είναι θεία. Ακόμα είναι ενδιαφέρον ότι ο Κίτρινος Τούβλινος Δρόμος του Οζ (με το ομώνυμο τραγούδι Yellow Brick Road των Beatles )ξεκινάει με φορά προς τα έξω και επεκτείνεται σαν μία σπείρα. Στον αποκρυφιστικό συμβολισμό, αυτή η σπείρα απεικονίζει τον αναπτυσσόμενο εαυτό, την ίδια την ψυχή που ανεβαίνει από τον υλικό κόσμο προς τον πνευματικό.


O σπειρωειδής (δινοτροπικός) δρόμος προς τη διαφώτιση ξεκινάει : Διάβασε μία προσέγγιση της σπείρας σαν ένα σύμβολο αποκρυφισμού όπως την καταγράφει το γλωσσάριο της Θεοσοφίας:
“Σπείρα
Πριν ξεκινήσει το ταξίδι της η Ντόροθι φοράει ένα ζευγάρι «ασημένια παπούτσια» τα οποία συμβολίζουν την «ασημένια κλωστή» για τις Μυστηριακές Σχολές. (Η Ντόροθι βέβαια στην ταινία φοράει κόκκινα παπούτσια. Αυτό ήταν μία αλλαγή της τελευταίας στιγμής από τον σκηνοθέτη που σκέφτηκε ότι το κόκκινο χρώμα θα «έγραφε» καλύτερα στην κάμερα με φόντο τον Κίτρινο Τούβλινο Δρόμο). Στις αποκρυφιστικές σχολές, η ασημένια κλωστή θεωρείται ότι είναι ο σύνδεσμος μεταξύ του υλικού και του πνευματικού εαυτού μας.
“Στην Θεοσοφία το φυσικό σώμα και το Αστρικό σώμα κάποιου συνδέονται μέσω μίας “ασημένιας κλωστής,” ένας μυθικός σύνδεσμος εμπνευσμένος από ένα πέρασμα στη Βίβλο που μιλάει για μία επιστροφή από μία πνευματική αναζήτηση. Ή ακόμα η ασημένια κλωστή μπορεί χαλαρώσει, όπως αναφέρει το βιβλίο των Εκκλησιαστών “και τότε το χώμα θα επιστρέψει στη γη και το πνεύμα θα επιστρέψει στο θεό αφού εκείνος το πρόσφερε.”
“Σύμφωνα με τα γραφόμενα του Frank Baum η ασημένια κλωστή του Αστρικού ταξιδιού θα ενέπνεε κάποιον να δει τα ασημένια παπούτσια σαν κάτι που έχει ειδικές δυνάμεις που δίνονται σε όποιον τα φορέσει.” ( απόσπασμα από Evan I. Schwartz, Ανακαλύπτοντας τον Οζ: πώς ο L.Frank Baum ανακάλυψε την Μεγάλη Αμερικανική Ιστορία). (Διάβασε σχετικά με το ασήμι και την χρήση του Ασήμι και Σελήνη ( Silver Bullet ) Για Όποιον Αντέχει Την Δύναμη Του)
Στη διάρκεια του ταξιδιού της πάνω στον Κίτρινο Τούβλινο Δρόμο, η Ντόροθι συναντάει το Σκιάχτρο, τον Τενεκεδένιο και το Δειλό Λιοντάρι που όπως είπαμε και οι τρεις ψάχνουν κάτι το οποίο χρειάζονται όλοι οι μυημένοι για να ολοκληρώσουν την αναζήτησή τους προς τη διαφώτιση: μυαλό, καρδιά και θάρρος. Ο Baum το πιθανότερο είναι να εμπνεύστηκε σε αυτό το σημείο από τα λόγια της Blavatsky: “Δεν υπάρχει κίνδυνος ότι το άφοβο θάρρος δεν μπορεί να γίνει κατακτητής, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μία άμεμπτη καθαρότητα δεν μπορεί να διεισδύσει. Δεν υπάρχει καμία δυσκολία που μία ισχυρή διάνοια δεν μπορεί να ξεπεράσει.”
Μετά λοιπόν από μία σειρά πολλών εμποδίων η ομάδα τελικά φθάνει στη Σμαραγδένια Πόλη για να συναντήσει τον Μάγο (Θεό) !

Ο Μάγος: Περικυκλωμένος από αντικείμενα και ειδικά εφέ, ο Μάγος παρουσιάζεται σκληρός, αγενής και όχι και τόσο σοφός. Ο Μάγος στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύει τον προσωπικό θεό των Χριστιανών και των Εβραίων, αυτή την καταπιεστική παρουσία που χρησιμοποιείται από τις συμβατικές θρησκείες για να κρατούν τον μαζάνθρωπο σε πνευματικό σκοτάδι: ο Γιαχβέ. Πόσα και πόσα δεν έχουμε γράψει γι αυτή τηνμεγάλη απάτη των οργανωμένων θρησκειών και ειδικότερα του εβραϊκού χριστιανισμού;
Αργότερα αποκαλύπτεται ότι ο Μάγος είναι μία απάτη, (τι πρωτότυπο! )ένας τσαρλατάνος που εκφοβίζοντας τους ανθρώπους εξασφαλίζει την λατρεία προς το πρόσωπό του. Ξεκάθαρα δεν μπορεί να βοηθήσει τους χαρακτήρες να ολοκληρώσουν την αναζήτησή τους. Αν διαβάσετε και άλλα κείμενα των Μυστηριακών Σχολών αυτό ακριβώς το σημείο που αφορά τον χριστιανισμό επαναλαμβάνεται συνεχώς. Πόσους συνδέσμους να βάλω … Δες πόσο Θεοί είναι οι Θεοί των ανθρώπων Περιχώριση η σφαγή των θεών
Μετά από όλα αυτά, τόσο το μυαλό, η καρδιά και το θάρρος που χρειάζονταν το Σκιάχτρο, ο Τενεκεδένιος και το Λιοντάρι για να ολοκληρώσουν την αναζήτησή τους βρίσκονται μέσα στον καθένα ξεχωριστά. Οι Μυστηριακές Σχολές πάντα διδάσκουν τους μαθητές τους να βασίζονται στον εαυτό τους για να καταφέρουν την σωτηρία τους. Σε ολόκληρη την ιστορία ο σκύλος της Ντόροθι, ο Τότο εκφράζει αυτή την “εσωτερική φωνή,” είναι το ένστικτό της. Να μία περιγραφή για τον Τότο που την βρίσκουμε στην ιστοσελίδα της Θεοσοφικής Εταιρείας:
“Ο Τότο αντιπροσωπεύει το εσωτερικό, το ενστικτώδες, σχεδόν το ζωώδες κομμάτι του εαυτού μας. Σε όλη την ταινία, η Ντόροθι μιλάει με τον Τότο ή τον εσωτερικό εαυτό της. Το μάθημα εδώ είναι να ακούμε τον Τότο που βρίσκεται μέσα μας. Σε αυτή την ταινία ο Τότο δεν κάνει ποτέ λάθος. Όταν γαβγίζει στο σκιάχτρο, η Ντόροθι προσπαθεί να τον αγνοήσει: “Μην είσαι ανόητος, Τότο. Τα σκιάχτρα δεν μιλάνε.”Όμως τα σκιάχτρα μιλούν στον Οζ. Ο Τότο γαβγίζει επίσης στον “μάγο” που βρίσκεται πίσω από την κουρτίνα και είναι ο πρώτος που καταλαβαίνει ότι πρόκειται για μία απάτη. Στη φάρμα και στο κάστρο η Μάγισσα προσπαθεί να βάλει τον Τότο σε ένα καλάθι. Αυτό που δεν είναι άλλο από μία σκιά θα προσπαθήσει να εμποδίσει και να περιχαρακώσει το ένστικτο. Και στις δύο περιπτώσεις, ο Τότο πηδάει έξω από το καλάθι και δραπετεύει.Μπορεί να αγνοούμε την εσωτερική μας φωνή, αλλά δεν μπορούμε να τη φυλακίσουμε.”
Αυτή η φωνή είναι το Διπλό στην φιλοσοφία του Don Juan Matus που παρουσιάζεται σε ζωομορφική μορφή και ο Διττός εαυτός στην φιλοσοφία του Jean Pierre Garniet Malet η θεωρία της Διττότητας, αντίστοιχα, αλλά και στονWilhelm Reich αναφερόμενος στον άνθρωπο που καθαρίζει από τις θωρακίσεις του και εμφανίζεται η ζωομορφική του έκφανση ή αλλιώς τοτεμικός εαυτός. Αμφότερα τα βρίσκουμε και στην αρχαία Ελληνική φιλοσοφία.
Στην τελευταία σκηνή, ο Τότο κυνηγάει μία γάτα, κάνοντας τη Ντόροθι να τρέχει από πίσω του και έτσι να χάσει την πτήση της με το αερόστατο. Αυτό οδηγεί την Ντόροθι στην ολοκληρωτική μεταμόρφωση και στην ανακάλυψη της εσωτερικής της δύναμης. Η πτήση με το αερόστατο αντικατοπτρίζει την παραδοσιακή θρησκεία με έναν αποστεωμένο μάγο να υπόσχεται ένα ταξίδι προς το θείο. Ο Τότο είχε δίκιο που εξανάγκασε τη Ντόροθι να χάσει την πτήση της, αλλιώς δεν θα είχε ανακαλύψει ποτέ την πραγματική δική της μαγεία. Αυτό είναι ένα κάλεσμα για όλους μας, να ακούμε το ένστικτό μας, αυτές τις στιγμιαίες στιγμές φαντασίας που φαίνεται ότι ξεπηδούν από το πουθενά.”
Όπως αναφέραμε και πριν ο ψεύτικος Μάγος προσκαλεί τη Ντόροθι στο αερόστατό του για να γυρίσει πίσω στο Κάνσας που είναι και ο τελικός της προορισμός. Ωστόσο ακολουθεί τον Τότο (το Διπλό της) και απομακρύνεται από το αερόστατο που αποτελεί τις κενές υποσχέσεις που δίνουν οι οργανωμένες θρησκείες. Αυτό την οδηγεί στην ολοκληρωτική αποκάλυψη και με τη βοήθεια της Καλής Μάγισσας του Βορρά (την πνευματική της οδηγό) τελικά καταλαβαίνει: “όλα αυτά που έψαχνε μπορούν να βρεθούν στην αυλή του σπιτιού της.”
Για να αποκτήσει τη διαφώτιση, η Ντόροθι έπρεπε να εξολοθρεύσει τις κακές μάγισσες της Ανατολής και της Δύσης—που διαμορφώνουν έναν κακό οριζόντιο άξονα: τον υλικό κόσμο. Αποδείχθηκε ότι ήταν σοφή επιλογή να ακολουθήσει τις συμβουλές των καλών μαγισσών του Βορρά και του Νότου: την πνευματική διάσταση. Στο τέλος της ιστορίας, η Ντόροθι ξυπνάει στο Κάνσας: έχει συνδυάσει με επιτυχία την φυσική και την πνευματική ζωή. Είναι και πάλι καλά με τον εαυτό της και παρόλο που η οικογένειά της δεν πιστεύει της λεπτομέρειες της περιπέτειάς της (η αδαής μάζα), μπορεί τελικά στο τέλος να πει: “Δεν υπάρχει άλλο μέρος όπως το σπίτι σου.”

Ο Μάγος του Οζ χρησιμοποιείται στον Νοητικό Έλεγχο Monarch: Σχεδόν όλες οι αναφορές που έχουμε σχετικά με το πρότζεκτ MK Ultra και τον Νοητικό Έλεγχο αναφέρουν τη σημασία του Μάγου του Οζ.MK/ULTRA/kids και GWEN αλλά και Mind Control Στην Αμερική “ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ANOIΧTA ΜΑΤΙΑ” γιατί άραγε;
Στη δεκαετία του 1940, η ιστορία αυτή αποδεδειγμένα είχε επιλεχθεί από τα μέλη της Αμερικανική υπηρεσίας πληροφοριών σαν τη βάση για το τραυματικό πρόγραμμα του νοητικού ελέγχου. Η ταινία διαμορφώθηκε ανάλογα και της δόθηκε ένα νέο νόημα ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν ένα εργαλείο για να ενισχύσει τον προγραμματισμό των θυμάτων. Ορίστε και μερικά παραδείγματα από το έργο του Fritz Springmeier Total Mind Control Slave:
> To έντονο δέσιμο μεταξύ της Ντόροθι και του σκύλου της αποτελεί μία ανεπαίσθητη σύνδεση με τη χρήση ζώων στις σατανιστικές λατρείες. Ένα παιδί-δούλος του προγράμματος Monarch επιτρέπεται να δεθεί με ένα ζώο. Το ίδιο το παιδί θα το επιδιώξει έτσι και αλλιώς γιατί οι άνθρωποι είναι τρομοκρατημένοι σε αυτό το σημείο και έχουν την ανάγκη κάποιας βοήθειας. Τότε το ζώο θανατώνεται ώστε το παιδί να τραυματιστεί συναισθηματικά και να τρομοκρατηθεί περισσότερο, αλλά αυτό που στην πραγματικότητα σκοτώνουν είναι το Διπλό. Ποιόν ή τι ταίζουν με αυτή την ενέργεια του τρόμου; Εχεις σκεφτεί;
> Οι σκλάβοι του προγράμματος Monarch εκπαιδεύονται να ακολουθήσουν “τον Κίτρινο Τουβλινο Δρόμο.” Ανεξάρτητα από τα τρομακτικά πράγματα που θα ακολουθήσουν, ο σκλάβος Monarch πρέπει να ακολουθήσει το δρόμο αυτό που έχει στηθεί μπροστά του, από αυτούς που τον ελέγχουν. Ποιοί Κλέβουν Τις Ψυχές, Από την Σελήνη;
> Το ουράνιο τόξο—με τα επτά του χρώματα—έχει μεγάλη αποκρυφιστική σημασία καθώς είναι ένα σημαντικό πνευματικό, υπνωτικό μέσο, χειραγώγησης και υποταγής των μαζών. Η Ανθρωπότητα είναι άνθρωπο-καλλιέργεια αλλά και
> Η Ντόροθι ψάχνει για ένα μέρος όπου δεν θα υπάρχουν προβλήματα και αυτό το μέρος είναι “πέρα από το ουράνιο τόξο”. Για να αποφευχθεί ο πόνος, ο αλλοιωμένος πλέον χαρακτήρας πηγαίνει πέρα από το ουράνιο τόξο. (όπως και στην Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων το αντίστοιχο “going through the looking glass”).
“Κάπου Πέρα από το Ουράνιο Τόξο” (Somewhere Over the Rainbow) είναι πιθανόν το πιο προγραμματιστικό τραγούδι που γράφτηκε ποτέ και συχνά παίζεται στις ταινίες κατά τη διάρκεια τραυματικών και βίαιων σκηνών. (δες την ταινία Face-Off).
Όταν δημιουργείται αυτό το περίεργο αποτέλεσμα, όταν η βία δεν φαίνεται να είναι πια πραγματική, είναι ακριβώς ο τρόπος που η αποσύνδεση λειτουργεί για τα θύματα του νοητικού ελέγχου. Μπορούμε επίσης να υποθέσουμε, άλλωστε μας το δείχνουν ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ, ότι στη σκηνή όπου η Ντόροθι αποκοιμιέται σε ένα λιβάδι με παπαρούνες πρόκειται για μία αναφορά στη χρήση ηρωίνης, για να χαλαρώσουν και να χειραγωγήσουν τα θύματα του νοητικού ελέγχου. Επίσης σκεφθείτε το χιόνι που πέφτει από τον ουρανό και ξυπνάει την Ντόροθι από τον λήθαργό της. Σαφής αναφορά στην κοκαΐνη αλλά και στις σκόνες των αεροψεκασμών !


Εδώ δείτε μια σειρά πορτραίτων που ζωγράφισε ο καλλιτέχνης, κάτω από την επιρροή διαφόρων ουσιών από κοκαΐνη μέχρι μαριχουάνα και DMT. Διάβασε οπωσδήποτε Το πύρινο άρμα και τα ναρκωτικά και τοΜαριχουάνα, Πρέπει Να Απαγορεύεται Αυστηρά Κάνε κλικ πάνω στις εικόνες του Pablo Amaringo να πάρεις μια “εικόνα” του τι βλέπουν όσοι κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών, στο κατώτερο αστρικό πεδίο. Για πνευματικότητα δε … ούτε λόγος !
Διάβασε επίσης τι πρεσβεύουν οι ηλίθιοι που τα προτείνουν και τα προωθούν ελαφρά τη καρδία και με ανύπαρκτο νου !!! Με τα χαϊβάνια να ακολουθούν κατά πόδας υπνωτισμένα και υπάκουα όπως οι άβουλες, άψυχες, μαριονέτες. Η προπαγάνδα είναι ο πυλώνας του πολιτισμού και η Αγκιτάτσια είναι πανίσχυρη.
Επίλογος: Αλληγορικές ιστορίες που μεταδίδουν πνευματικές αλήθειες υπήρχαν από τις απαρχές του ανθρώπου και τις συναντά κανείς σε όλους τους πολιτισμούς: Κέλτες, Ινδούς, Πέρσες, Αζτέκους, Έλληνες, Αιγυπτίους και άλλους. Όμως πόσες από αυτές τις αλληγορικές ιστορίες τις χρησιμοποιούν σε απάνθρωπα, σκληρά και βάναυσα προγράμματα νοητικού ελέγχου, όπως το Πέντε εύκολα βήματα να κατασκευάσετε έναν Μανζουριανό υποψήφιο και το ακόμα πιο άγριο κι απάνθρωπο MK/ULTRA/kids και GWEN ; Πόσο αθώο είναι το αθώο παραμύθι ειδικά αν σκεφτούμε πως η αθωότητα χάνεται με την γέννηση της ύλης; Συνειδητά ή κατευθυνόμενος ο Frank Baum δημιούργησε μία κλασσική αλληγορία για τη διασκέδαση του κοινού-μαζάνθρωπου, που επίσης περιέχει μυστικά μηνύματα που είναι κατανοητά από τους “πεφωτισμένους.”
Η μεγάλη επιτυχία του Μάγου του Οζ στην Αμερική, αλλά και στη Δύση επιβεβαιώνει το πραγματικό πνευματικό δόγμα. Γραμμένο στη δεκαετία του 1890 όπου οι περισσότεροι Αμερικανοί ήταν συντηρητικοί Χριστιανοί, η ιστορία του Baum βρήκε ανταπόκριση στην προοδευτική εγκατάλειψη των παραδοσιακών θρησκειών από τον πληθυσμό και στην αποδοχή μίας νέας μορφής πνευματικότητας. Ναι αλλά πόση πνευματικότητα περιέχει αυτή η νέα μορφή, περιέχει άραγε μια στάλα πνευματικότητα ή είναι μια ακόμη καλοστημένη παγίδα συνώνυμη με τον Μάγο και τα μαντζούνια του;
> Αν και η CIA επιμένει ότι τα πειράματα έχουν εγκαταλειφθεί, ο βετεράνος πράκτορας Victor Marchetti της CIA έχει δηλώσει σε διάφορες συνεντεύξεις ότι η CIA μόνιμα διεξάγει καμπάνιες παραπληροφορήσεως και η έρευνα ελέγχου του νου συνεχίζεται. Το 1977 σε μια συνέντευξη μας λέει, ότι ο ισχυρισμός ότι το πρόγραμμαMK-ULTRA έχει εγκαταλειφθεί, είναι συγκάλυψη.
Τα βίντεο που ακολουθούν, στο τέλος του άρθρου, είναι από αληθινές ακροάσεις θυμάτων που καταθέτουν στις ακροάσεις του MK-ULTRA. Αυτές οι γυναίκες που σε νεαρή ηλικία βιαστήκανε, βασανιστήκανε, αναγκαστήκανε να βασανίσουν και να σκοτώσουν ζώα, πήρανε υποχρεωτικά ναρκωτικές ουσίες, ακτινοβολίες και ένας θεός ξέρει τι άλλο από την Αμερικανική κυβέρνηση και βέβαια αυτές από όσες επέζησαν για να καταθέσουν. …και η εν λόγω αλληγορική ιστοριούλα είναι από τις βασικές σε αυτή την εκπαίδευση της φρίκης. Πόσο πνευματικό είναι αυτό;
> Κατόπιν ο τρόμος από ότι είχαμε βιώσει βλέποντας και ακούγοντας, μας έκανε να ξέρουμε ότι είμαστε οι επόμενοι, αλλά πότε; Με το που ο γιατρός έφθανε στο “Δεν με αγαπά” μερικά παιδιά ΗΔΗ δεν ξέρανε τι θα πει φόβος.
Παίρνανε τις στάχτες των νεκρών παιδιών από το κρεματόριο και τις χρησιμοποιούσαν στον κήπο σαν λίπασμα, ως υπενθύμιση τι συμβαίνει στα παιδιά που δεν τα αγαπάνε. (“Mind Control” Στην Αμερική ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ANOIKTA ΜΑΤΙΑ Πέντε εύκολα βήματα να κατασκευάσετε έναν Μαντζουριανό υποψήφιο.)Τα παραπάνω είναι και παλιά και τελείως νηπιακά εν σχέση με τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται σήμερα, όπου πάντα αυτή η αλληγορική ιστοριούλα έχει την πρωτοκαθεδρία. Πόσο πνευματικό είναι αυτό;
> Από τα ερείπια ενός μέρους που κάποτε ήταν γνωστό ως Βόρεια Αμερική, έχει αναδυθεί το έθνος της Πάνεμ με τη λαμπερή πρωτεύουσα Κάπιτολ που περιβάλλεται από δώδεκα απομακρυσμένες επαρχίες, μια πόλη που συνδυάζει το μέλλον με τη Μetropolis, την Βrazil, το IN TIME, με την Αρχαία Ρώμη, ή με το Βυζάντιο και τους κατοίκους της πρωτεύουσας να μοιάζουν με καρικατούρες, με τα εξπρεσιονιστικά μακιγιάζ, και τα σουρεαλιστικά ενδύματα, με μπόλικο αίμα, ουσίες και σεξ που διαδραματίζεται μεταξύ παιδιών 12 –18 ετών. Πόσο πνευματικό το θεωρείς αυτό;
Ο Mohamed Ghilan, ειδικός στις νευροεπιστήμες, μας λέει τα εξής: «Σήμερα αναγνωρίζεται απ’ την νευροεπιστήμη ότι ο εγκέφαλος είναι εύπλαστος. Αλλάζει με την εμπειρία μας και δημιουργεί διαδρομές και συνδέσεις που σχετίζονται με ό, τι βλέπουμε, ακούμε και μαθαίνουμε. Άρα κάθε άλλο παρά αθώα είναι μια αλληγορική ιστοριούλα ειδικά αν δούμε από που είναι η πηγή της.
Από την ενεργό συμμετοχή σε μια φιλοσοφική συζήτηση στην τάξη μέχρι την εύρεση πληροφοριών για μια νέας πόλη, ακόμα και η φαινομενικά παθητική στάση στην οποία κάθεστε για να ακούσετε μουσική ή να παρακολουθήσετε τηλεόραση έχουν ως αποτέλεσμα έναν διαρκή σχηματισμό νέων συνδέσεων στον εγκέφαλο, που τελικά, μας κάνουν αυτούς που είμαστε ως άτομα. Ένα τεράστιο πρόβλημα, αν και σιωπηλό, που έχει φθάσει σε διαστάσεις επιδημίας είναι η παρακολούθηση πορνογραφίας, η οποία επηρεάζει τους άνδρες περισσότερο από ό, τι τις γυναίκες και η τεράστια χρήση ναρκωτικών μαριχουάνας και κοκαΐνης αλλά και διάφορων παράγωγων αυτών. Πόσο πνευματικό είναι αυτό;
Άνοιξε ένα λεξικό μπας και μάθεις τι στο καλό είναι η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ! και ποιές δράσεις την προωθούν !
© clopyright
Η πα- ΓΗ- δα … κι όλοι εγκλωβισμένοι μέσα της

ΟΛΑ ΕΙΝ’ ΑΤΜΟΣ»!!! (Λογικο-επαγωγικές παραδοξότητες)…

Η σύγχρονη Φυσική απέδειξε ότι η ύλη είναι στην ουσία συμπυκνωμένη ενέργεια.

Άρα η ύλη είναι ψευδαίσθηση.

Εικοσιτέσσερα ακίνητα διαδοχικά καρέ εικόνων δημιουργούν την αίσθηση της κίνησης.

Άρα η κίνηση είναι μια ψευδαίσθηση.

Η περιοδικότητα κάποιων φυσικών φαινομένων, η χρονομετρική καταγραφή τους,

και η φθορά, δημιουργούν την αίσθηση της γραμμικής διαδοχικότητας και του χρόνου.

Ένα άτομο που θα ζούσε έγκλειστο σε ένα σπίτι δίχως παράθυρα, δίχως ρολόγια και καθρέφτες,
δεν θα είχε την αίσθηση της ροής του χρόνου.
Άρα, ο χρόνος είναι ψευδαίσθηση.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες της Νευροφυσιολογίας, και το Εγώ είναι ψευδαίσθηση!!!

Είναι δυνατόν, με τη σύλληψή μας να ερχόμαστε από το τίποτα, κατόπιν με τη γέννησή μας να γινόμαστε κάτι,

και στο τέλος με τον θάνατό μας, να γινόμαστε πάλι τίποτα; Άρα, ο διαχωρισμός ζωή/θάνατος είναι ψευδαίσθηση…

Δημήτρης Χοροσκέλης

terrapapers

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *