Το αγροτικό εξαγωγικό success story

Τα πιο γνωστά γκουρμέ εστιατόρια του εξωτερικού, ειδικά αυτά με αστέρια Michelin, έχουν απαραιτήτως στο μενού τους ψάρια ελληνικών ιχθυοκαλλιεργειών. Στην Ιαπωνία το ελληνικό μέλι αποτελεί μόδα και δίνεται ως γαμήλιο δώρο, ενώ σε άλλες ασιατικές χώρες το ελληνικό πεπόνι δωρίζεται σε συσκευασία κοσμημάτων. …..

Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα αυξάνουν τη δυναμική τους στην εποχή της κρίσης για 5η συνεχή χρονιά, καταρρίπτοντας από πλευράς εξαγωγών το ένα ρεκόρ μετά το άλλο αγγίζοντας τα 30 δισ. ευρώ ετησίως. Αθροιστικά, και χάρη στη δυναμική της αγροτικής οικονομίας, έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια 3.000 καινούργιες ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, μεγάλο μέρος των οποίων δραστηριοποιούνται στον τομέα της διατροφής.

Τα στοιχεία είναι καταλυτικά, καθώς δείχνουν ότι η Ελλάδα αποτελεί:
• Πρώτη παγκοσμίως στις εξαγωγές ψαριών ιχθυοκαλλιέργειας, όπως οι τσιπούρες και τα λαβράκια.
• 3η παγκοσμίως στην παραγωγή ελιάς, ελαιολάδου, ακτινιδίων και κρόκου (σαφράν).
• 5η στις εξαγωγές σπαραγγιών.
• 15η στις εξαγωγές τυροκομικών προϊόντων.
• Στο TOP 10 των χωρών με παραγωγή και εξαγωγές βαμβακιού, παρά τη σημαντική μείωση της παραγωγής τα τελευταία χρόνια.
• Η χώρα παραγωγής για πάνω από 100 προϊόντα που έχουν ελληνική ΠΟΠ-Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης ή Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη καθιστώντας τα μοναδικά σε όλο τον κόσμο, όπως η μαστίχα και η φέτα.

Σύμφωνα με στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων, σχεδόν το 1/3 από τα κορυφαία 100 εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα συνδέονται άμεσα με την………………………..ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ 

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *