xOrisOria News

Ανοιχτή επιστολή προς την Vodafone με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ

 (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων),στο υπουργείο μεταφορών και επικοινωνιών και στο συνήγορο του πολίτη

Στάλθηκε e-mail σεόλους τους παραπάνω εκτός τις vodafone
Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να…….
κοιτάξετε το παρακάτω περιστατικό με την vodafone. Το θεωρώ κοροϊδία , αν μη τι άλλο κλεψιά.
Χρησιμοποιώ αρκετές φορές το καρτο ιντερνετ της vodafone το οποίο από το καλοκαίρι ήταν οι 10 ημέρες , 19 € και 10 GB κατέβασμα δεδομένων… Εχθές πήρα μια κάρτα και μου λέει η υπάλληλος : Ξέρετε , άλλαξε η πολιτική της εταιρείας και τώρα οι 10 ημέρες έχουν 20 € και 3 GB τα δεδομένα….Σε επιστολή που έστειλα στην εταιρεία για την πολιτική της λέγοντάς τους ότι είναι αίσχος και ντροπή αυτό που κάνουν και άλλα πολλά και ότι το θέμα θα δημοσιοποιηθεί σε blog και σε σε άλλα δίκτυα, επικοινώνησαν μαζί μου , λέγοντάς μου ότι έχει βγει δελτίο τύπου. Εξηγώ στον Υπάλληλο ότι εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα δελτία τύπου αλλά η τσέπη μου και αυτό που κάνει η εταιρεία είναι αύξηση τιμής και μείωση ποιότητος στις υπηρεσίες της….Δυστυχώς ο υπάλληλος είχε την εντολή από τους προϊσταμένους του και επέμενε ότι αυτή είναι η πολιτική συν ότι ηχογραφούσε αυτά που έλεγα , λέγοντάς του να δώσει την κασέτα στην διεύθυνση και ότι δεν φοβάμαι. Αφήστε δε ότι με πήραν αυτοί οι κύριοι τηλέφωνο και με ηχογραφούσαν χωρίς να με ενημερώσουν..απλά το κατάλαβα και μου το είπε ο υπάλληλος. Με τα πολλά και για να μην σας κουράζω η πολιτική της εταιρείας ήταν να με δωροδοκήσει και μου πρόσφεραν ένα ακόμα δεκαήμερο δωρεάν (υποψιάζομαι για να το βουλώσω…) Αρνήθηκα , όμως ο υπάλληλος ήταν υποχρεωμένος και έστειλε έναν κωδικό ανανέωσης χρόνου στο κινητό μου. Αυτή είναι η πολιτική των εταιρειών της Ελλάδος….Σε περιόδους σαν και αυτή που διανύουμε θεωρούν σωστό να κάνουν αυξήσεις και να μειώνουν το προϊόν τάχα μου στο όνομα της ανταγωνιστικότητας……Είναι πραγματικά αίσχος και ντροπή γιατί μας θεωρούν ηλίθιους και θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει ακόμη προστασία του καταναλωτή και ότι δεν μπορεί η οποιαδήποτε εταιρεία να αυξάνει την τιμή ενός προϊόντος και να μειώνει τις υπηρεσίες της. Ακόμη ενώ την επιστολή μου αυτή ήθελα να την κάνω κοινοποίηση και στην Vodafone δεν υπάρχει επίσημο e-mail αλλά πρέπει να συμπληρώσεις φόρμα με τα στοιχεία σου… Θα περιμένω απάντηση σας και τις κινήσεις σας για το θέμα αυτό.

Σας ευχαριστώ
Μετά τιμής
Αθανάσιος Κουρίας

http://thakour.wordpress.com/

Use Facebook to Comment on this Post