ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ ΑΓΩΝΑ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ «ΘΥΣΙΑΣ» 16 & 17/4/2011 !!!

1. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
1.1 Ο αγώνας «ΘΥΣΙΑΣ» θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς που αναφέρονται στο
άρθρο 4 της προκήρυξης του αγώνα.
2. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ
2.1 Ανακοινώσεις και τυχόν αλλαγές στις οδηγίες πλου θα αναρτηθούν στα γραφεία του Ι.Ο.
Πατρών ή από το VHF κανάλι 6 ή από το σκάφος επιτροπής κατά περίπτωση.
3. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ
3.1 Οποιαδήποτε τροποποίηση α) στην 1η ιστιοδρομία θα αναρτηθεί στο γραφείο του…

Ι.Ο.Πατρών έως το Σάββατο 16/4/11 στις 09:00π.μ. και β) στη 2η ιστιοδρομία θα αναρτηθεί
μπροστά από το σκάφος επιτροπής έως την Κυριακή 17/4/11 στις 10:00π.μ.
4. ΣΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
4.1 Σήματα στη στεριά θα επιδεικνύονται στον ιστό πάνω από το εντευκτήριο του Ι.Ο. Πατρών.
5. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ – ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
5.1 1η ΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 16/4/2011
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΩΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ 1 1 : 00
ΔΙΑΔΡΟΜΗ: ΠΑΤΡΑ – ΦΙΔΑΡΗΣ – ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
ΑΠΟΣΤΑΣΗ: 16 Ν.Μ.
2η ΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 17/4/2011
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΩΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ 1 2 : 00
ΔΙΑΔΡΟΜΗ: ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ – ΦΙΔΑΡΗΣ – ΠΑΤΡΑ
ΑΠΟΣΤΑΣΗ: 16 Ν.Μ.
6. ΠΛΕΥΣΕΙΣ – ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΠΛΟΥ
6.1 1η ΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΑ: η διαδρομή που θα ακολουθηθεί είναι ΕΚΚΙΝΗΣΗ-ΣΗΜΑΝΤΗΡΑΣ
ΦΙΔΑΡΗΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΔΕΞΙΑ ΜΑΣ – ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ.
6.2 2η ΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΑ: η διαδρομή που θα ακολουθηθεί είναι ΕΚΚΙΝΗΣΗ-ΣΗΜΑΝΤΗΡΑΣ
ΦΙΔΑΡΗΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΑΣ – ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ.
7. ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΚΛΑΣΕΩΝ
Τα συμμετέχοντα σκάφη υποχρεούνται να φέρουν διακριτικά σήματα κλάσεων. Για τα ORC
International επισείων 2 και για τα ORC Club επισείων 1. Το σήμα της κλάσης το τοποθετούμε
εμφανώς στον επίτονο του σκάφους.
8. ΕΚΚΙΝΗΣΗ
8.1 Η εκκίνηση θα δοθεί συγχρόνως για όλες τις κλάσεις και τις κατηγορίες τους.
Οι χρόνοι της διαδικασίας εκκίνησης πρέπει να λαμβάνονται από τα οπτικά σήματα.
Αποτυχία ενός ηχητικού σήματος πρέπει να αγνοείται.
ΣΗΜΑ ΣΗΜΑΙΑ & ΗΧΗΤΙΚΟ ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Προειδοποιητικό Σημαία χρώματος πορτοκαλί πάνω & 1
ηχητικό 5
Προπαρασκευαστικό Papa πάνω & 1 ηχητικό 4
Τελευταίο λεπτό Papa κάτω & 1 ηχητικό 1
Εκκίνηση Σημαία πορτοκαλί κάτω & 1 ηχητικό 0
8.2 Σκάφη που δεν συμμετέχουν στον αγώνα θα πρέπει να διατηρούνται μακριά από την
περιοχή εκκίνησης (κανόνας 23.1 & 64.1d RRS (2009-12)
8.3 Ένα σκάφος που δεν εκκινεί εντός 20 λεπτών από το σήμα εκκίνησης του αγώνα θα
βαθμολογείται ως μη εκκίνησαν (DNS), σε τροποποίηση του κανόνα Α4 RRS.
1
9. ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΩΝ
9.1 Γραμμή εκκίνησης της 1ης ιστιοδρομίας ορίζεται η νοητή γραμμή μεταξύ του ιστού των
Εγκαταστάσεων του Ομίλου στην στεριά και ποντισμένης σημαδούρας με πορτοκαλί σημαία. Τα
σκάφη στην εκκίνηση θα αφήσουν την ποντισμένη σημαδούρα δεξιά και τον ιστό αριστερά τους.
9.2 Γραμμή εκκίνησης της 2ης ιστιοδρομίας ορίζεται η νοητή γραμμή μεταξύ του σκάφους
Επιτροπής και του πρώτου πράσινου σημαντήρα της εισόδου του διαύλου Μεσολογγίου (νότια
της Τουρλίδας). Τα σκάφη στην εκκίνηση θα αφήσουν τον σημαντήρα δεξιά τους και το σκάφος
επιτροπής αριστερά τους.
9.3 Η Επιτροπή Αγώνα θα χαρακτηρίσει DNC όλα τα σκάφη που δεν ανάφεραν το όνομά τους
στο κανάλι 6 του V.H.F σύμφωνα με το άρθρο 9.3 και 9.4
9.4 Η Επιτροπή Αγώνα δικαιούται να παρατείνει το χρονικό όριο εκκίνησης κατά την κρίση της,
σε περίπτωση νηνεμίας ή μη έγκαιρης προσέλευσης σκαφών στην περιοχή εκκίνησης.
9.5 Κάθε σκάφος που προτίθεται να πάρει εκκίνηση οφείλει μέχρι και (5) πέντε λεπτά πριν το
προειδοποιητικό (5λεπτο) των εκκινήσεων να αναφέρει στην Επιτροπή Αγώνα το όνομα του
σκάφους και τον αριθμό των ιστίων στο κανάλι 6 του V.H.F.
9.6 Γραμμή τερματισμού της 1ης ιστιοδρομίας ορίζεται η νοητή γραμμή μεταξύ του σκάφους
Επιτροπής και του πρώτου πράσινου σημαντήρα της εισόδου του διαύλου Μεσολογγίου (νότια
της Τουρλίδας). Τα σκάφη στον τερματισμό θα αφήσουν τον σημαντήρα αριστερά τους και το
σκάφος επιτροπής δεξιά τους.
9.6 Γραμμή τερματισμού της 2ης ιστιοδρομίας ορίζεται η νοητή γραμμή μεταξύ σημαδούρας
με πορτοκαλί σημαία και ιστού των Εγκαταστάσεων του Ομίλου. Τα σκάφη κατά τον τερματισμό
αφήνουν τη σημαδούρα αριστερά τους και τον ιστό του Ομίλου δεξιά τους.
9.7 Το κλιμάκιο της Επιτροπής Αγώνα θα σημαίνει τον τερματισμό των σκαφών με συριγμό.
10. ΜΕΡΙΚΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ
10.1 Μερική ανάκληση θα δοθεί σύμφωνα με τον κανόνα 29.1 των διεθνών κανονισμών της
I.S.A.F.
10.2 Η Επιτροπή Αγώνα, εφόσον είναι εφικτό, θα ανακαλέσει για νέα εκκίνηση τα σκάφη
ονομαστικά.
11. ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ
11.1 Γενική ανάκληση θα δοθεί σύμφωνα με τον κανόνα 29.2 των διεθνών κανονισμών της
I.S.A.F. Μετά τη Γενική Ανάκληση και ένα λεπτό μετά την υποστολή του πρώτου επαναληπτικού
του Δ.Κ.Σ που σημαίνεται με συριγμό, δίνεται νέο προπαρασκευαστικό σήμα.
12. ΩΡΑ
Όλες οι ώρες για τον Αγώνα αναφέρονται σε ώρα Αστεροσκοπείου Αθηνών.
13. ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πρόγνωση καιρού δεν θα δοθεί
14. ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΛΑΣΕΩΝ
14.1 Εφαρμόζεται το άρθρο 14.8 των Κανονισμών Αγώνων της Ε.Α.Θ./Ε.Ι.Ο.
14.2 Οι κλάσεις των καταμετρημένων κατά ORC International σκαφών συγχωνεύονται όπως
φαίνεται στο συνημμένο πίνακα συμμετεχόντων σκαφών σε χρώμα χαρτιού πράσινο.
14.3 Οι κλάσεις των καταμετρημένων κατά ORC Club συγχωνεύονται όπως φαίνεται στο
συνημμένο πίνακα συμμετεχόντων σκαφών σε χρώμα χαρτιού κίτρινο.
15. ΧΡΟΝΙΚΑ ΟΡΙΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ
15.1 Για τα σκάφη ORC International το χρονικό όριο τερματισμού σε δευτερόλεπτα είναι το
γινόμενο του Γενικού Βαθμού Ικανότητας (GPH) του σκάφους πολλαπλασιασμένο επί το μήκος
τους σκέλους σε Ν.Μ. επί το συντελεστή 2,5.
15.2 Για τα σκάφη ORC Club το χρονικό όριο τερματισμού σε δευτερόλεπτα είναι το γινόμενο
του συντελεστή Time On Distance του σκάφους πολλαπλασιασμένο επί το μήκος τους σκέλους
σε Ν.Μ. επί το συντελεστή 2,5.
15.3 Σκάφος που τερματίζει μετά τη λήξη του χρονικού του ορίου θεωρείται ως μη τερματίσαν
(DNF).
15.4 Η ημερομηνία και η ακριβής ώρα λήξεως του χρονικού ορίου τερματισμού κάθε
συμμετέχοντος σκάφους αναφέρεται στην κατάσταση συμμετεχόντων σκαφών.
2
16. ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΩΣ ΧΡΟΝΟΥ
16.1 Για τα καταμετρημένα κατά ORC International σκάφη θα εφαρμοστεί το Performance Curve
Scoring – Constructed course. Σε περίπτωση που δεν θα υπάρχουν ασφαλή στοιχεία για την
χρήση του προαναφερομένου συστήματος θα εφαρμοστεί το Performance line Scoring. Τα
δεδομένα της επιτροπής αγώνων σχετικά με τον προσδιορισμό των πλεύσεων, δεν αποτελούν
λόγο αίτησης για επανόρθωση.
16.2 Για τα καταμετρημένα κατά O.R.C. Club σκάφη θα εφαρμοστεί το Performance line Scoring.
17. ΔΗΛΩΣΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ
Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια του αγώνα, δεν τηρήθηκαν οι κανονισμοί που αναφέρονται
στην Προκήρυξη Αγώνα και στις Οδηγίες Πλου, ο εντεταλμένος εκπρόσωπος του σκάφους
οφείλει να υποβάλει «δήλωση μη τήρησης κανονισμών» στην Επιτροπή Αγώνα, το λιγότερο (1)
μια ώρα μετά τον τερματισμό του σκάφους, στην ιστιοδρομία που έγινε η παράβαση κανονισμών
και στο ειδικό έντυπο που διαθέτει η Επιτροπή Αγώνων.
18. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
18.1 Ενστάσεις πρέπει να κατατεθούν στην Επιτροπή Αγώνα μέχρι και δύο (2) ώρες μετά τον
τερματισμό του αγώνα.
18.2 Οι ενστάσεις πρέπει να είναι γραμμένες στο ειδικό έντυπο που διατίθεται από την Επιτροπή
Αγώνων.
18.3 Παράβολο ενστάσεως δεν υπάρχει.
18.4 Οι εντεταλμένοι εκπρόσωποι των σκαφών θα ενημερώνονται από την Επιτροπή Αγώνα για
την ακριβή ώρα και τόπο καθώς και τη σειρά εκδίκασης των ενστάσεών τους. Είναι υποχρέωση
των ενισταμένων να ενημερώσουν, αν υπάρχουν, μάρτυρες, για να παραστούν.
19. ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ
19.1 Οι μηχανές των συμμετεχόντων σκαφών πρέπει να μη λειτουργούν με το
προπαρασκευαστικό σήμα της εκκίνησης (τετράλεπτο).
19.2 Κάθε χρήση μηχανής για πρόωση του σκάφους πρέπει να δηλωθεί προς την Επιτροπή
Αγώνα, προφορικώς μεν κατά την έναρξη και παύση λειτουργίας της μηχανής με αναφορά της
θέσης του σκάφους, γραπτώς δε αμέσως μετά τον τερματισμό του σκάφους και το αργότερο
εντός δύο (2) ωρών, αναφέροντας το λόγο της χρήσης της.
20. ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΑΓΩΝΑ
20.1 Σκάφη που για οποιοδήποτε λόγο και σε οποιοδήποτε σημείο, όποιας ιστιοδρομίας
εγκαταλείψουν τον αγώνα είναι υποχρεωμένα να ειδοποιήσουν το ταχύτερο δυνατό την
Επιτροπή Αγώνα με τον τρόπο που υποδεικνύεται παρακάτω:
Με τη χρήση του V.H.F. (κανάλι 06) ή τηλεφωνικά στα τηλ. 6973220245 και 6976875036
της Επιτροπής Αγώνα, δίνοντας τα ακόλουθα στοιχεία: Όνομα σκάφους, Αριθμός ιστίων, τόπος
εγκατάλειψης, χρόνος εγκατάλειψης, αιτία εγκατάλειψης. Η μη συμμόρφωση με την παραπάνω
οδηγία μπορεί να αποτελεί λόγο εφαρμογής του κανόνα RRS 69.
21. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ V.H.F. ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ
21.1 Κατά τη διάρκεια των εκκινήσεων και των τερματισμών η επικοινωνία με V.H.F. γίνεται στο
κανάλι 06. Συνιστάται σε όλα τα αγωνιζόμενα σκάφη να έχουν ακρόαση και κατά τη διάρκεια του
αγώνα για τυχόν πληροφόρηση.
21.2 Κάθε άλλη εξωτερική βοήθεια ή καθοδήγηση από τρίτους απαγορεύεται.
21.3 Επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε ηλεκτρονικού βοηθήματος εκτός αυτόματου πιλότου.
22. ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΩΝ
22.1 Τα γραφεία της Επιτροπής Αγώνα βρίσκονται στο γραφείο του Ι.Ο. Πατρών στη Μαρίνα
Τερψιθέας και στο σκάφος επιτροπής αγώνα.
23. ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ
23.1 Από τη δύση μέχρι την ανατολή του ηλίου, οι Διεθνείς Κανονισμοί προς αποφυγή
συγκρούσεων στη θάλασσα αντικαθιστούν τους κανονισμούς του Μέρους 2 του Διεθνούς
Κανονισμού Ιστιοδρομιών της I.S.A.F.
Στη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα σκάφη οφείλουν να έχουν αναμμένους τους φανούς που
3
προβλέπονται από το Διεθνή Κανονισμό προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα, που
πρέπει να είναι τοποθετημένοι κατά τέτοιο τρόπο, ώστε σε καμιά περίπτωση να μην καλύπτονται
από πανιά. Τα σκάφη πρέπει υποχρεωτικά να διαθέτουν εφεδρικούς φανούς.
24. ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ
24.1 Θα ισχύσει το σύστημα Χαμηλής Βαθμολογίας. (LOW POINT)
Ο συντελεστής βαρύτητας και για τις δύο ιστιοδρομίες θα είναι 1
25. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
25.1 Θα χρησιμοποιηθεί το εγκεκριμένο από O.R.C λογισμικό ALTURA.
Μετά το τέλος και των δυο ιστιοδρομιών θα εκδοθούν προσωρινά αποτελέσματα και εφόσον δεν
υπάρχουν ενστάσεις, την επόμενη μέρα θα εκδίδονται τα τελικά.
Τα αποτελέσματα θα βρίσκονται αναρτημένα στα γραφεία του Ι.Ο. Πατρών.
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ

http://patrinaki.blogspot.com/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *