487 πιλότοι και μηχανικοί για … 2 αεροπλάνα!

Θα κοστίζουν 100.000.000!

Για να σταματήσει η απίστευτη αργομισθία στην οποία οδήγησε η προηγούμενη κυβέρνηση τους 487 πιλότους και μηχανικούς της πρώην Ολυμπιακής και τους βάζουν…..
σε νέες θέσεις… αργομισθίας!

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των υπαλλήλων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας οι πιλότοι και οι μηχανικοί αεροσκαφών της πρώην Ολυμπιακής που δεν δέχθηκαν να βγουν σε σύνταξη και εδώ και μήνες πληρώνονται μισθούς από 4.000 ως 11.000 ευρώ, χωρίς να κάνουν τίποτε, παίρνουν πλέον μετάταξη στην Υ.Π.Α.

Που είναι το πρόβλημα; Σύμφωνα με τον πρόεδρο των εργαζομένων η Υ.Π.Α. Δεν διαθέτει παρά μονάχα δύο αεροσκάφη, τα οποία είναι ήδη επανδρωμένα με πιλότους, ενώ ήδη υπάρχει και το προσωπικό που τα συντηρεί.

Με λίγα λόγια οι 487 νέοι υπάλληλοι δεν θα έχουν τίποτε να κάνουν. Από τη μια αργομισθία στην άλλη δηλαδή.
Το απίστευτο είναι ότι στην Υ.Π.Α. Υπάρχουν 500 κενές θέσεις, όχι όμως πιλότων και μηχανικών αεροσκαφών.

Έτσι τώρα η Υπηρεσία, θα πρέπει να συντηρεί τους υπαλλήλους αυτούς και να βρει και τα ανάλογα γραφεία για να τους στεγάσει!
Από τη μια απίστευτη απόφαση Κυβέρνησης στην άλλη. Η προηγούμενη Κυβέρνηση έδωσε την ευκαιρία στους υπαλλήλους αυτούς και κάθονται σπίτι τους και να παίρνουν από 50% ως 70% του μισθού τους, και η νέα έρχεται να τους δώσει το 100% του μισθού τους για να κάθονται σε ένα γραφείο!

Το τραγικό είναι, όπως περιγράφει ο πρόεδρος των εργαζόμενων της Υ.Π.Α. Ότι υπάρχουν πολλά κενά σε υπηρεσίες όπου χρειάζονται πιλότοι και τεχνικοί, αλλά κάποιοι αποφάσισαν να στείλουν χρήσιμους υπαλλήλους στην… αχρηστία και την αργομισθία.

Μια αργομισθία που σύμφωνα με την καταγγελία ο ελληνικός λαός θα την πληρώσει περίπου 100.000.000!

hbnews.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

27 Comments

  1. Ανώνυμος

    ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ!!ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΕΝΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΖΗΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΝΕΡΗ Η ΤΗ ΝΟΜΟΤΥΠΑ ΚΑΛΥΜΕΝΗ ΔΙΑΦΥΓΗ ΦΟΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΕΩΝ,ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΛΠ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΣΠΙΤΙ Η ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ "ΑΜΟ"ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΤΟ "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ"ΣΚΑΦΟΣ ΚΛΠ ΚΛΠ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΙ ΖΗΛΟ ΕΝΑΝΤΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΤΩΝ ΠΙΛΟΤΩΝ,ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΡΟΙΑ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΝΟΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΦΘΟΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ ΣΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.ΜΗ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΠΑΝΤΑ ΛΙΔΩΡΟΥΝΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΑΝ

    Reply
  2. Ανώνυμος

    Φίλε να περνάς καλά εκεί που είσαι και καλό κουράγιο. Αυτή η χώρα δεν θα φτιάξει ποτέ αν δεν καθαρίσουμε και το εννοώ οχι πολλούς αλλά μόνο 10. Οι υπόλοιποι είναι σίγουρο πως θα κουρνιάσουν και θα δηλώσουν υποταγή και μετάνια. Έτσι γίνεται πάντα.
    Μόνο 10 στο Σύνταγμα επιλεγμένους.
    Καλή δύναμη φίλε.

    Reply
  3. Ανώνυμος

    Geia sas , eimai kai ego enas ap tous xaramofaides "xeiristes aeroskafon" pou exw fygei sto e3wteriko meta to kleisimo ths Olympiakhs. Epeidh blepw oti oi perissoteroi edw th bryzete kai bryzete kai to kosmo pou douleue sthn OA kai kyriws tous xeiristes, 8a h8ela na na rwthsw to e3hs. Posa 8elete bre MALAKES na pairnei enas pilotos kai rwtaei malista kai enas stokos edw mesa an exoume periousies. Nai bre stoke kaname periousies me th douleia mas kai oxi me lamogies.MALAKA. F8onere type opws kai opi perissoteroi. Ma th Panagia den 8elw na erxomai oute gia diakopes . Sixainomai

    Reply
  4. Ανώνυμος

    Σε αυτή την χώρα αποκτίσαμε όλοι μας μια νοοτροπία οτι μόνο εμείς είμαστε οι παντογνώστες και οι αναντικατάστατοι, φοβούμαστε τους overqualified και συμπεριφερώμαστε σαν να είναι δικό μας το μαγαζί αλλά μόνο σε ότι μας συμφέρει και όχι στην προσφορά. Ξεχνάτε κύριοι Ελεγκτές και γενικά υπάλληλοι της ΥΠΑ ότι είστε ένας κρίκος της Αεροπορικής αλυσίδας και ότι δεν θα υπήρχαται αν δεν υπήρχαν Αεροπορικές εταιρείες. Η μέχρι σήμερα συμπεριφορά του συνόλου των εργαζομένων στν ΥΠΑ μας δίνει το δικαίωμα να σας αποκαλλούμε Υπηρεσία Παρακώλησης Αεροπορίας.
    Συμαζευτείται και ο καθένας στην δουλειά του.
    Αν ήμουν Διοικητής αυτής ή άλλης Υπηρεσίας θα φρόντιζα να εκμεταλλευτώ πλήρως το ανθρώπινο δυναμικό που θα είχα στην Υπηρεσία μου και φυσικά θα έδιωχνα τους κηφήνες.

    Reply
  5. Ανώνυμος

    Συμφωνώ μαζί σου φίλε των 10:24 και φυσικά ο επαγγελματισμός θα πρέπει να πληρώνεται. Καμία όμως σχέση ο μισθός του Ελεγκτή με τον μισθό του Πιλότου που επιβάλεται να είναι τουλάχιστον 3πλάσιος. Άν όμως τα ισοπεδώσουμε όλα τότε γιατί δεν πας να γίνεις παπάς που υπάρχει έληψη και θα εργάζεσαι μόνο Κυριακές και Αργίες ? Ε ? Γιατί?
    Ο καθένας μας επιλέγει το επάγγελμά του από τα υπερ και τα κατά του.

    Reply
  6. Ανώνυμος

    Είναι φυσικό ο Αλεβιζόπουλος να φοβάται ότι θα χάσει τη θέση του μαζί και με άλλους όταν θα έρθουν οι υπερεκπεδευμένοι πιλότοι της πρώην ΟΑ να αναβαθμίσουν την υποβαθμισμένη ΥΠΑ. Ελπίζω η υποδοχή που θα του κάνουν στο καινούριο δημόσιο πόστο όπου πλέον θα υποχρεούται να κόβει και κανένα κοντραπλακέ που και που, να είναι αντίστοιχη με αυτή που επιφύλαξε στους απολυμένους χειριστές.

    Reply
  7. Ανώνυμος

    και τι σχεση εχει ο μισθος του ελεγκτη. ο επαγγελματισμος του εργαζομενου και ευθυνη καθε επαγγελματος πρεπει να αμοιβεται

    Reply
  8. Ανώνυμος

    κατ' αρχας στην υπα χρειαζεται επειγοντως εκσυγχρονισμος. ο αλεβιζοπουλος, με ο,τι αυτος και η νοοτροπια που εκφραζει αντιπροσωπευουν, έφερε επανηλειμενα την ελληνικη πολιτικη αεροπορια στο χειλος του διεθνους διασυρμου. η υπαρξη της τοτε κρατικης ολυμπιακης και καποιων μεμονωμενων κλαδων της υπα οπως οι ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας, που λειτουργουσαν παντα στα διεθνη προτυπα έσωζαν την κατασταση, καλυπτωντας την ανεπαρκεια των "αλεβιζοπουλων". η οκνηρια και δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια που ο αλεβιζοπουλος και οι περι αυτον εκπροσωπουν ειναι τα συστατικα που οδηγησαν την πολιτικη αεροπορια της χωρας σε μονοπωλιακα εκτρωματα τυπου ΕΛ ΒΕΛ και MIG AIR/AEGEAN οπου ο πελατης (δηλαδη ολοι εμεις) πληρωνουμε και θα πληρωνουμε εμεσα και αμεσα, για πολλα χρονια… η υπα με την σημερινη δομη της αδυνατει να ελεγχει αποτελεσματικα την αεροπορικη δραστηριοτητα της χωρας μας. η μεταφορα καποιων πιλοτων και μηχανικων στην υπα το μονο που ισως καταφερει να κανει, ειναι να σπασει καποια αποστηματα αλεβιζοπουλικης προελευσης και ισως τοτε μπορεσει και η χωρα μας να απολαυσει το παρτυ αναπτυξης που γινεται σε ολη την ευρωπη στον αεροπορικο τομεα. η λαϊκιστικη παρεμβαση αλεβιζοπουλου στα αεροπορικα δρωμενα της χωρας, μεταφερει την προσοχη μας απο τα πραγματικα ποβληματα που θα επρεπε να απασχολησουν την κοινη γνωμη. για παραδειγμα κανεις δεν ενοχλειται οταν πληρωνει φορους στο κρατος σε καθε ταξιδι του 50 ευρω!!! εδω και δεκα χρονια χωρις να εχει ανταποδωση σε εργα υποδομης, υποχρεωνεται ο ελληνας της αθηνας να αναχωρει απο το πανακριβο ΕΛ ΒΕΛ ενω διπλα υπαρχουν αεροδρομια που θα μπορουσαν να εχουν μηδενικους φορους (ταναγρα, τατοι, ελευσινα και φυσικα Ελληνικο) για να μην πω για την καταστροφη της ελληνικης ιδιωτικης αεροποριας την κωπηλατοδρομηση του μαραθωνα. ο αλεβιζοπουλος και οι ανεπαρκεις προστατευομενοι του και οι κατα πολυ επαρκεστεροι προστατες του, επετρεψαν και επιτρεπουν αυτα τα αισχη. η πελοπονησος εχει στο κεντρο της ενα αεροδρομιο τελειως ανεκμεταλευτο, της Τριπολης, γιατι του λειπει η υποδομη που ολοι οσοι ταξιδευουμε, πληρωνουμε εδω και δεκα χρονια . αντιστοιχα το αγρινιο, η αλεξανδρεια και τοσα αλλα αγνωστα στους πολλους αερδρομια, που θα μπορουσαν να λειτουργησουν σαν πυλες συνδεσης τοπικων κοινωνιων με τον υπολοιπο κοσμο, χωρις να χρειαζεται να περνα κανεις απο το μονοπωλειακο ΕΛ ΒΕΛ. ο αλεβιζοπουλος και η παρεα του τοσα χρονια δεν κοιταξε να διασφλισει το δημοσιο συμφερον για το οποιο τοσο οψιμως και μεγαλοφωνως κοπτεται… αν θες ακομα μπορω και να επεκταθω στα των αεροπορικων γραμμων της χωρας μας. ριξτε μια ματια στα εσωτερικα δρομολογια των δυο ελληνικων εταιριων, που εχει αποχωρησει ο ενας και εχει μεινει μοναχα ο αλλος. τυχαιο? δε νομιζω… αυτοι ειναι οι ελεγχοι διασφαλισης του δημοσιου συμφεροντος που θα επρεπε οι αλεβιζοπουλοι να εχουν κανει. οταν λοιπον ερθουν σε θεση να παρεχουν αυτη την αυτονοητη προστασια στον πολιτη χρηστη του αεροπορικου μας συστηματος ισως να αποκτησουν και το δικαιωμα να βροντοφωναζουν με αξιοπιστια, μεχρι τοτε ομως, ας κανει αυτο που ξερει καλυτερα. να το κρατα κλειστο, οπως το γραφειο του στην υπα

    Reply
  9. Ανώνυμος

    Επειδή αναφερθήκαμε στους μισθούς των Πιλότων μήπως θα ήταν σκόπιμο να μας πληροφορήσουν και οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας τους μισθούς τους. Μήπως φθάνουν τις 5.000€ και με πόσες ώρες εργασίας ???? Ε???? ΓΙΑ ΠΈΣΤΕ ΜΑΣ ΛΟΙΠΩΝ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ !!!!!!!!!!!!!

    Reply
  10. Ανώνυμος

    Κανένας πραγματικός Πιλότος δεν θα διεκδικούσε δουλειά γραφείου και αν τώρα το κάνει σημαίνει οτι κάτι φοβάται………….
    Πιλότος σε γραφείο = θάνατος.
    Συμφωνώ με τον 9:21

    Reply
  11. Ανώνυμος

    ΤΟ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΠΑΙΡΝΕ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
    ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΡΙΣΚΑ ΚΑΙ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΝ. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΑΝ ΑΣΦΑΛΩΣ. ΕΨΑΞΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΚΑΝΙΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΙ ΑΠΟ 670 – 1.500.
    ΠΙΛΟΤΟΙ ΑΠΟ 1.500 – 8.000 ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ (ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ, ΑΡΧΙΧΕΙΡΙΣΤΕΣ) ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΤΟΥ 50 % ΑΠΟ ΟΑΕΔ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ.
    ΣΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΟΜΩΣ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗΣ. ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΟΜΟΛΟΓΑ 3ΕΤΟΥΣ ΛΗΞΕΩΣ.
    ΕΜΑΘΑ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ: ΡΟΥΑΝΤΑ, ΝΙΓΗΡΙΑ, ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ, ΙΝΔΙΑ, ΣΡΙ ΛΑΝΚΑ, ΒΙΕΤΝΑΜ κλπ.
    ΜΠΡΑΒΩ ΤΟΛΜΗ……. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ.
    ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΣΟΥΝΑΜΙΑ………….

    Reply
  12. Ανώνυμος

    Εγω βρηκα ενα "πουστρονι" (αυτο το παιδι που στρωνει στα μπουρδελλα), και θα το προτεινω να γινει διοικητης στην ΥΠΑ. Ενας ξυλουργος, ενα πουστρονι, και δεν ξερω ποσοι αλλοι χαραμοφαηδες που εχουν μαζευτει στην ΥΠΑ, και τους προστατευει αυτος ο ξυλουργος…
    Ξυλο με μουσικη χρειαζονται….λαμογια, χαραμοφαηδες, δημοσιοι τεμπεληδες.

    Reply
  13. Ανώνυμος

    ΟΝΤΩΣ ΞΥΛΟΥΡΓΟΣ ΗΤΑΝ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΚΥΡ ΛΑΜΠΗ ΕΙΧΕ ΞΥΛΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΟΝ ΒΥΡΩΝΑ ,ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΨΑΧΝΕ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ.ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΑΞΙΟΣ

    Reply
  14. Ανώνυμος

    ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ… ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ.
    ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΟΛΟΙ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ

    Reply
  15. Ανώνυμος

    Μήπως θα ήταν πιο έξυπνο να στηρίζαμε κάθε προσπάθεια "ξεριζώματος" εργαζόμενου αντί να την πολέμάμε; Λέω μήπως….

    Να διορθώσω…….τα πιο πάνω…
    Μήπως θα ήταν πιο έξυπνο να στηρίζαμε κάθε προσπάθεια "τακτοποίησης" εργαζόμενου αντί να την πολέμάμε; Λέω μήπως….

    Reply
  16. Ανώνυμος

    Υπάρχει ένας κλάδος εργαζομένων που έκανε πολύ περίφανους τους έλληνες για την ασφάλεια της κρατικής αεροπορικής εταιρίας…..Αυτή η εταιρία έκλεισε και η προηγούμενη κυβέρνηση "τακτοποίησε"όλους τους εργαζόμενους με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο….ο νόμος είχε πρόβλεψει για τους περισσότερους……
    Η καινούργια κυβέρνηση υλοποιεί αυτόν τον νόμο (3717/2008) αλλά με αργούς ρυθμούς….Επειδή το επίκαιρο θέμα είναι ο αποκεφαλισμός των δημοσίων υπαλλήλων, ευκαιρία είναι να πούμε και κάτι για τους πιλότους ώστε να ξύσουμε πληγές στον 'βλάκα" έλληνα…..Θυμώνει με τους πιλότους ο βλάκας έλληνας και ξεχνά την μπόρα που έρχεται……η κυβέρνηση κάνει την δουλίτσα της και πάμε παρακάτω για καινούργιους αποκεφαλισμούς……..Μήπως θα ήταν πιο έξυπνο να στηρίζαμε κάθε προσπάθεια "ξεριζώματος" εργαζόμενου αντί να την πολέμάμε; Λέω μήπως….

    Reply
  17. Ανώνυμος

    ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΤΕ ? ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ.

    Reply
  18. Ανώνυμος

    ΟΙ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ? ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΝΤΟ ΚΙ ΕΣΥ …Η ΖΗΛΕΙΑ ΤΟΥ ..ΕΛΛΗΝΑ.

    Reply
  19. Ανώνυμος

    12¨25
    Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ???????????ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΝΑ…ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ……..

    Reply
  20. Ανώνυμος

    12.12 ειναι ζαπλουτοι, και γαμιαδες, και προσεχε μην σε βρει και κανενας στον δρομο και σε πηδηξει….

    Reply
  21. Ανώνυμος

    Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα αυτά αλλά μια κακοδιαχείριση και μια διακίνηση μεγάλων ποσών αναμφισβήτητα υπάρχει ! Και οι αστοχίες της Κυβέρνησης από το κακό στο χειρότερο !
    Αυτό που με στενοχωρεί είναι που έκοψαν τη σύνταξη της χήρας αν δεν είναι 60 ετών ! Κι αν δεν έχει άλλους πόρους, πώς θα ζήσει ; Θα βγει στην επετεία όπως οι γυναίκες με τις μπούργκες στο Αφγανιστάν ;
    Ε.Κ

    Reply
  22. Ανώνυμος

    Ψευτης. Σημερα ψηφιστηκε τροπολογια, οπου οι πιλοτοι και οι μηχανικοι , οσοι δεν απορροφηθουν απο την ΥΠΑ, θα μεταταγουν σε αλλες υπηρεσιες, οι οποιες εχουν πτητικ α μεσα, οπως δασοπυροσβεση, αεροδιακομιδες ασθενων απο ακριτικα νησια, κλπ.
    Ας σταματισει επιτελους αυτη η παραπληροφορηση, που εχει ως σκοπο να βαλει εργαζομενους εναντιων αλλων εργαζομενων.

    Reply
  23. Ανώνυμος

    ΤΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ????
    ΑΣΕ ΟΙ…ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΙ….ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕ ..ΔΑΝΕΙΚΑ…ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ..ΦΟΡΤΩΓΚΕΣ….ΑΠ ΤΙΣ ΒΙΖΙΤΕΣ……………

    Reply
  24. ΥΠΑΤΖΗΣ

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο 12.04. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΣΥΠΑ ΕΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΞΥΛΟΥΡΓΟΥ, ΚΑΙ ΕΠΙ 20 ΕΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΤΕΙ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΗΔΗ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΥΠΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ. ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ.

    Reply
  25. Ανώνυμος

    Mαλακιες και κακοηθειες αυτου του μαλακα του αλεβιζοπουλου του ξυλουργου, που ποτε του δεν δουλεψε στην ΥΠΑ, αλλα ηταν μια ζωη χαραμοφαης, συνδικαλιστοπατερα, που εσβηνε τα φωτα των διαδρομων για να μην προσγειωθουν αεροπλανα…..και αλλα πολλα. Η αληθεια ειναι οτι με τον Ν 3717, οι πιλοτοι, της ΟΑ, οσοι δεν εχουν βρει δουλεια στο εξωτερικο, μετατασονται στην ΥΠΑ, ως υπαλληλοι. Το πεσκεσι δεν ειναι 100 εκ/ρια οπως ο αρχιμαλακας ο ψευτης γραφει, αλλα 20, και αυτα αφορουν στο συνολο των πιλοτων που ειναι 370. Επειδη ομως δεν θα ειναι ουτε οι μισοι, το ποσο πεφτει κοντα στα 7 εκ/ρια το χρονο. Αυτο που φοβαται το λαμογιο αυτο, ειναι να μην αλλαξει ο συσχετισμος δυναμεων, και δεν ξαναβγει προεδρος της ΟΣΥΠΑ,.
    Ο "ΚΥΡΙΟΣ" αυτος, εχει προσληφθει στην ΥΠΑ , (κρατηθειτε παρακαλω…) ως ΞΥΛΟΥΡΓΟΣ! Μαλιστα, κυριοι συν-ελληνες. ΞΥΛΟΥΡΓΟΣ! Στην υπηρασια πολιτικης αεροποριας, σαν ξυλουργος! Θα κατασκευαζει ξυλινα επιπλα για τα αεοπλανα? Αυτος πρεπςι να φυγει απο εκει, γιατι ειναι χαραμοφαης, και τον πληρωνουμε εμεις οι μαλακες, για να λεει ψεμματα, και να διαλυει μια υπηρεσια.

    Reply

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *