Έντονη ανησυχία υπάρχει σε γονείς, μαθητές και καθηγητές του 5ου Λυκείου Θεσσαλονίκης που ολοκλήρωσαν τη σχολική χρονιά σε προκατασκευασμένες αίθουσες

Σε προκατασκευασμένες αίθουσες και κάτω από αντίξοες συνθήκες, ολοκλήρωσαν τη σχολική χρονιά καθηγητές και μαθητές του 5ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης.

Παρά τις αντίξοες συνθήκες που υπήρχαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς μιας και εδώ και έναν περίπου χρόνο, λόγω εργασιών, αναγκάζονταν οι μαθητές να διδάσκονται σε προκατασκευασμένες αίθουσες στον ….
προαύλιο χώρο του σχολείου, παρόλα αυτά μπόρεσαν και πέτυχαν μεγάλες επιδώσεις στις πανελλήνιες.
Συγκεκριμένα τη φετινή χρονιά σε σύνολο 52 μαθητών που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις, από το συγκεκριμένο σχολείο περισσότεροι από 11 συγκεντρώνουν πάνω από 18.000 μόρια, ενώ οι τρεις από αυτούς ξεπερνούν τα 19.000.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα η Γεωργία Ζάρρου, μαθήτρια της θετικής κατεύθυνσης και σημαιοφόρος του σχολείου, συγκέντρωσε 19.600 μόρια, ο Αριστοτέλης Τζώτζης, και αυτός μαθητής της θετικής κατεύθυνσης, συγκέντρωσε 19.100 μόρια και η Βασιλική Λημνιού, της θεωρητικής κατεύθυνσης, επίσης 19.100 μόρια. Πέρα όμως από τους πρώτους τρεις, εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις και των υπολοίπων 8 μαθητών που αρίστευσαν [Βασίλειος Μανωλάκας, θεωρητική 18900, Γρηγόριος Καρκάτας, θεωρητική 18850, Αικατερίνη Βοσνιάδου, τεχνολογική, 18800, Βασιλική Γεωργαλή, τεχνολογική, 18700, Ιωάννης Γραμματικόπουλος, θεωρητική, 18600, Άγγελος Σώμογλου, θεωρητική 18500, Αναστασία Αλβανού, θεωρητική, 18300, Μαρία Μάρτου, θεωρητική, 18000].
Παρά λοιπόν τα σοβαρότατα προβλήματα στην κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή και στην πλήρη στελέχωση του εκπαιδευτικού δυναμικού, το 5ο Λύκειο Θεσσαλονίκης δείχνει πως οι μαθητές των δημόσιων σχολείων, με την συστηματική προσπάθεια και μελέτη, τη στήριξη των οικογενειών τους και την καθοδήγηση και διδασκαλία των καθηγητών τους (με επιπλέον ώρες διδασκαλίας και διαγωνίσματα εκτός σχολικού ωραρίου), μπορούν να θέσουν και να πετύχουν υψηλούς στόχους, ενισχύοντας το επιστημονικό δυναμικό της χώρας, δίνοντας ελπίδα και προοπτική για όλους μας και δικαιώνοντας το σύνολο της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης.

Τα προβλήματα συνεχίζονται και θα συνεχίζονται;

Την ίδια στιγμή που οι επιτυχίες στις πανελλαδικές εξετάσεις των μαθητών του 5ο Λυκείου Θεσσαλονίκης, είναι ιδιαίτερα σημαντικές, την ίδια στιγμή η κατάσταση που επικρατεί στο σχολείο δυστυχώς παραμένει δυσχερέστατη. Όπως αναφέρει σε επιστολή της η διευθύντρια του σχολείου Ευφροσύνη Σερέτη – Θεμελιοπούλου, εδώ και έναν περίπου χρόνο, έχει ξεκινήσει η ανέγερση νέας πτέρυγας στο χώρο που στεγάζεται το 5ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης και η ανακαίνιση του διατηρητέου κτιρίου της οδού Κριεζώτου, με ευθύνη και επίβλεψη της Αντιδημαρχίας Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων και του Αντιδημάρχου Ανδρέα Κουράκη. Παρόλα αυτά όπως τονίζει η ίδια και παρά τις αρχικές ρητές διαβεβαιώσεις πως τα έργα που υλοποιούνται δεν θα επηρεάσουν τη απρόσκοπτη λειτουργία της σχολικής μονάδας, αυτό δεν έγινε εφικτό και από το Νοέμβριο του 2013 το σχολείο μετεγκαταστάθηκε σε προκατασκευασμένες αίθουσες στον προαύλιο χώρο του 5ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης. Η μετεγκατάσταση έγινε με προσωρινή προοπτική για 2 μήνες και τελικά ολοκληρώθηκε η σχολική χρονιά σε αυτούς τους χώρους. Μάλιστα όπως σημειώνει η ίδια «όπως όλα δείχνουν και την επόμενη σχολική χρονιά θα μείνουμε εδώ. Οι μαθητές μας, πέρα από τις άκρως δυσχερείς στεγαστικά συνθήκες, στις οποίες φοιτούν, τη στενότητα χώρου και την ουσιαστική αδυναμία προαυλισμού, στερούνται τα εργαστήρια πληροφορικής και φυσικών επιστημών, ενώ δεν είναι δυνατή η πραγματοποίηση του μαθήματος της φυσικής αγωγής στο χώρο αυτό.
Όλες οι υποσχόμενες προθεσμίες έχουν παραβιαστεί, ενώ είναι άκρως απογοητευτική η μόνιμη σιωπή της Αντιδημαρχίας και η συστηματική έλλειψη σχετικής ενημέρωσης για την εξέλιξη της κατάστασης, που αναπληρώνεται από διαρκείς και απόλυτα δυσοίωνες φήμες.
Η ανησυχία μας γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, ενόψει της επόμενης σχολικής χρονιάς, που αν ξεκινήσει με τις ίδιες συνθήκες, φοβόμαστε πως θα πυροδοτηθούν αντιδράσεις, οι οποίες θα επηρεάσουν κυρίως την ομαλή λειτουργία του σχολείου, αλλά και τη φήμη και την ιστορία του». Εν τω μεταξύ σε επικοινωνία που είχε το Thousandnews.gr με τον αντιδήμαρχο Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, Ανδρέα Κουράκη, οποίος τόνισε πως θα επικοινωήσει άμεσα με την διευθύντρια του σχολείου για να ακούσει από την ίδια τα προβλήματα που αναφέρουν.

http://www.thousandnews.gr/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *