Υπάλληλος δεν εξυπηρέτησε πολίτη, γιατί δεν χώνευε τον προϊστάμενό της!

Μας καταγγέλθηκε ότι υπάλληλος σε υπηρεσία στην Ήπειρο (δεν αναφερόμαστε συγκεκριμένα, γιατί μόνο το γεγονός θέλουμε να καυτηριάσουμε, αλλά τα στοιχεία είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου), δεν εξυπηρέτησε πολίτη, γιατί δεν χώνευε τον προϊστάμενό της! Όπως μας είπε ο άνθρωπος, που ταλαιπωρήθηκε, για μια απλή σφραγίδα τον…..
άφησε να περιμένει πάνω από δύο ώρες. Στο τέλος του είπε περίμενε θα επιστρέψω, αλλά δεν γύρισε. Έτσι αναγκάστηκε αντί της αρμόδιας υπαλλήλου να βάλει
τη σφραγίδα ο προϊστάμενος. Η συμπεριφορά της υπαλλήλου οφείλεται στο γεγονός ότι έχει κόντρα με τον ανώτερό της και ξεσπάει στους πολίτες. Δεν φταίει, όμως, σε τίποτε ο κοσμάκης να ταλαιπωρείται από τις ενδοϋπηρεσιακές αντιπαλότητες.

http://www.katoci.com

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *