Απογοήτευση οι γιορτές για τον εμπορικό …

Οι ελπίδες του εμπορικού κόσμου για μερική ανάκαμψη του καταναλωτικού
ενδιαφέροντος δεν ευοδώθηκε κατά την περίοδο των εορτών.

Κατέγραψε απώλειες 30 – 40 % σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με έρευνα του
Εμπορικού συλλόγου της Θεσσαλονίκης , σε δείγμα 230 εμπορικών
επιχειρήσεων της…
 πόλης μας.
Επί του συνόλου των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα το 96%
είχε μείωση του τζίρου του, σε σχέση με πέρυσι, το 3% κυμάνθηκε στα
ίδια περυσινά επίπεδα, και μόνον το 1% είδε αύξηση στον τζίρο τους.
Πανωλεθρία στην αγορά του κέντρου.
Στην περιοχή του ιστορικού ΚΕΝΤΡΟΥ το 94% των ερωτηθέντων δηλώνει
αρνητική μεταβολή στον τζίρο τους σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή
περίοδο.
Βάσει των στοιχείων της έρευνας, όπως προκύπτει από την ειδικότερη
ανάλυση:
– στην περιοχή της Εγνατίας-Ιων.Δραγούμη και Βενιζέλου το 98% των
ερωτηθέντων είδε μείωση του τζίρου του σε σχέση με πέρυσι
– στην περιοχή της Τσιμισκή-Αγ.Σοφίας-Μητροπόλεως-Προξ.Κορομηλά το 94%
έχει πτώση στο τζίρο του σε σχέση με πέρυσι
– και στην περιοχή της Ερμού – Βας.Ηρακλείου-Δημ.Γούναρη, το 93% των
ερωτηθέντων δηλώνει αρνητική μεταβολή του τζίρου του σε σχέση με πέρυσι
Βέβαια η εικόνα που παρουσιάζουν επιχειρήσεις εκτός ιστορικού κέντρου,
δεν είναι καλύτερη
– στη ΔΥΤΙΚΗ Θεσσαλονίκη ποσοστό 98% επί των ερωτηθέντων δηλώνει ότι
υπήρξε αρνητική μεταβολή του τζίρου τους σε σχέση με πέρυσι.
– στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ Θεσσαλονίκη το 100% των ερωτηθέντων δηλώνει αρνητική
μεταβολή του τζίρου τους σε σχέση με πέρυσι.

http://groups.google.com/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

2 Comments

  1. Ανώνυμος

    Δεν πειραζει παιδια μην τους λυπαστε τους εμπορους, αρκετα εβγαλαν ολα αυτα τα χρονια.Αγοραζουν το πουκαμισο 5 ευρω και το πουλανε 40 τα λαμογια.Αμα δεν εκαναν το σωστο κουμαντο τοσα χρονια ας ψοφησουν.Και να σταματησουν να κλαιγονται σαν τις γυναικουλες

    Reply

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *