Ελλάδα: Μετατρέπουν τα αυτοκίνητά τους να καίνε υγραέριο


# Για ορισμένους είναι κίνηση που εντάσσεται στα οικολογικά τους “πιστεύω”, για τους περισσότερους, όμως, ο λόγος για τον οποίο αναζητούν στη Βουλγαρία τον τρόπο για να μετατρέψουν το αυτοκίνητό τους από βενζινοκίνητο σε υγραεριοκίνητο, είναι καθαρά οικονομικός. Ιδιαίτερα δε, τώρα, που η τιμή της βενζίνης έχει πάρει την ανιούσα, η κίνηση με υγραέριο εξασφαλίζει στους οδηγούς τα διπλάσια χιλιόμετρα- με τα ίδια χρήματα- από ό,τι η βενζίνη.
# Το υγραέριο LPG κοστίζει σημαντικά λιγότερο από ό,τι η βενζίνη- σχεδόν …
.

#… το ήμισυ της τιμής- κάνει καθαρότερη καύση και δεν επηρεάζει τις αποδόσεις της μηχανής.
# Η χρήση του τον τελευταίο καιρό είναι ιδιαίτερη διαδεδομένη στα ταξί, στην περιοχή της Μακεδονίας, ενώ στις Σέρρες έχει γίνει, τελευταία, “μόδα” η μετατροπή και των επιβατικών αυτοκινήτων σε υγραεριοκίνητα.
# “Τα οφέλη από τη χρήση του ήταν και είναι κατά κύριο λόγο οικονομικά και κατά δεύτερο οικολογικά, ενώ παράλληλα γίνεται εξοικονόμηση στα αναλώσιμα, όπως λάδια και μπουζί, που αλλάζονται στα διπλά χιλιόμετρα απ’ ότι σε καύση’ δηλώνει οδηγός ταξί από τις Σέρρες, επισημαίνοντας πως η κίνηση με υγραέριο είναι ακίνδυνη.
# Το υγραέριο γνωστό σαν LPG (Liquefied Petroleum Gas), είναι ένα αέριο με υπολογίσιμη θερμαντική ικανότητα, που υγροποιείται σε υψηλή πίεση. Αποτελείται, κυρίως, από βουτάνιο και προπάνιο, που είναι αέρια που προέρχονται κυρίως από τις πετρελαιοπηγές ή τις πηγές φυσικών αερίων.
# Η υγραεριοκίνηση (Autogas) στην Ευρώπη είναι πολύ δημοφιλής και όλο και περισσότερες εταιρείες στρέφονται προς τη χρήση υγραερίου ως καύσιμο κινητήρων ΜΕΚ (μηχανές εσωτερικής καύσης).
# Από ιστορικής πλευράς, φαίνεται ότι η πρώτη χώρα που χρησιμοποίησε το υγραέριο για την κίνηση των αυτοκινήτων είναι η Ιταλία, πριν από περίπου 25 χρόνια. Μετά, ακολούθησαν η Ολλανδία, η Δανία, η Ιαπωνία και άλλες χώρες.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *