πλακίτσα με τον Νταίνιγκεν που φαλίρησε οικονομικά το θεματικό του πάρκο στην Ελβετία. Το έβγαλαν το σίγουρο συμπέρασμα οι ΓΚΡΑΝ-ΑΣΧΕΤΟΙ ότι τα αγρογλυφικά είναι έργο κάποιων “καλλιτεχνών” που δουλειά δεν έχουν να κάνουν, τα βράδια τρέχουν στους αγρούς και σχεδιάζουν πολύπλοκα σχέδια.Τσουπ και ο μαϊντανός αστρολόγος, να πετάει τις κοτσάνες στη σειρά.
Ακούστε λοιπόν, πως έχουν τα πραγματα, τουλάχιστον εσείς που δεν τρώτε το κουτόχορτο.
Αντί να καλέσουν και κάποιο τοπογράφο,καθ’ ύλην αρμόδιο μηχανικό, όχι να εξηγήσει το πως εμφανίστηκαν τα αγρογλυφικά, αλλά για να καταθέσει το πως υλοποιούνται τέτοια πολύπλοκα γεωδαιτικά σχήματα, αρκέστηκε ο Χαρδαβέλλας γι άλλη μια φορά στο κατεστημένο, αυτούς που πληρώνονται για να μην παράγουν έργο. Αυτούς που κάθονται με τα πόδια στο γραφείο και περιμένουν το παχυλό τους μισθό.
Ανοίχτε λοιπόν τα μάτια και τα αυτιά σας. Μην σας παραμυθιάζουν ότι όλα είναι ανθρώπινα κατασκευάσματα. Με την τεχνολογία που έχουμε στη διάθεση μας, γεωδαιτικούς σταθμούς με ενσωματωμένα GPS, όργανα ακριβείας 1mm+1 ppm, σύνδεση και σχεδίαση με Autocad, τα ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ δεν κατασκευάζονται από απλούς ανθρώπους, όπως ισχυρίζεται το κατεστημένο. Το έχω συζητήσει με πολύ έμπειρους συναδέλφους τοπογράφους μηχανικούς, είμαι κι εγώ 25 χρόνια μηχανικός σε μεγάλα αναπτυξιακά έργα, και έχουμε καταλήξει σε συμπεράσματα, που σχεδόν δεν δέχονται αμφισβήτηση.
1) Μόνο ένας έμπειρος τοπογράφος μηχανικός, με πλήρες εξοπλισμένο συνεργείο τουλάχιστον 4 ατόμων, με γεωδαιτικό σταθμό, μπορεί να υλοποιήσει στο έδαφος κάποιο πολύπλοκο σχέδιο. Και φυσικά τα όργανα, το προσωπικό και τον εξοπλισμό τα μεταφέρει υποχρεωτικά με 1 ή 2 αυτοκίνητα, που μυστηριωδώς, στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχουν υπερνικήσει και τη βαρύτητα, αφού δεν αφήνουν ροδιές στους αγρούς.
2) Φυσικά το σχέδιο που θέλει κάποιος να υλοποιήσει,το έχει αναλύσει εκ των προτέρων στο γραφείο του, στο Autocad, έχει βγάλει προσωρινές συντεταγμένες, τις έχει περάσει στο γεωδαιτικό σταθμό, και μετά στήνεται σε προκαθορισμένο σημείο στο ύπαιθρο και υλοποιεί με πολικές συντεταγμένες ένα ένα τα σημεία.
3) Κατόπιν τα σημεία αυτά τα επισημαίνει με πασσάλους τουλάχιστον 1-2 μέτρα ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΩΜΕΝΟΥΣ απόλυτα για να ξεχωρίζουν από τη βλάστηση. Στη συνέχεια συνδέει τους πασσάλους με νήμα ή κορδέλλα και έχει το σχέδιο από το χαρτί στο έδαφος.
4) Μετά φωνάζει την κουρευτική μηχανή του γκαζόν που είναι stand-by και αρχίζει να ξυρίζει το έδαφος. Κατά περίεργο τρόπο, η μηχανή είναι αθόρυβη. Κατά περίεργο επίσης τρόπο αυτά που κουρεύει, τόνοι σανού ή ριζών, εξαφανίζονται από τον περιβάλλοντα χώρο. Μάλλον κάποιος φορτωτής και 5-6 φορτηγά, κρυμμένα κι αυτά, περιμένουν να τελειώσει το κούρεμα για να μεταφέρουν τα περισσευούμενα υλικά σε κάποια χωματερή. Είναι δε τόσο προσεκτικός ο χειριστής της κουρευτικής μηχανής, που παρ’όλο που δεν έχει και μεγάλη ορατότητα, δεν του ξεφεύγει ούτε χιλιοστό. Μάλιστα για να αποφύγει ο τοπογράφος που συντονίζει το “έργο” τα αδιάκριτα βλέμματα των περιοίκων ή των τυχαίων περαστικών, δουλεύει πυρρετωδώς μέσα στην άγρια νύχτα -και φυσικά αφιλοκερδώς, για τη ψυχή της μάνας του-με το συνεργείο του, με φακούς, και με όργανα με ενσωματωμένο laser. Μάλιστα για να μην προκαλούν με τα φώτα, την περιοχή της χάραξης την έχουν περιφράξει με αδιαφανείς μουσαμάδες 3-4 μέτρα υψηλούς, για να μην φαίνεται ότι κάποιοι δουλεύουν στη ζούλα. Αφού τελειώσουν, το συνεργείο εξαφανίζεται μυστηριωδώς από προσώπου γης, χωρίς ίχνη, αφήνοντας πίσω του ένα αριστούργημα χαραγμένο στα στάχυα ή τα καλαμπόκια. Αυτό τα γελοία ρε επιστήμονες του καναπέ υποστηρίζετε; Αυτό το απίθανο σενάριο; Είναι ποτέ δυνατόν να χαραχτεί οποιοδήποτε σχέδιο στο έδαφος χωρίς τοπογραφικά όργανα ακριβείας; ΌΧΙ κατηγορηματικά.Σας το λέει κάποιος που 25 χρόνια κάνει χαράξεις. Αυτό βέβαια σας συμφέρει, αυτό λέτε. Πάρτε το χαμπάρι όσοι δεν τρώτε κουτόχορτο.Τα αγρογλυφικά εμφανίζονται ξαφνικά. Στη περιοχή δίπλα στο Stonehedge εμφανίστηκαν μέσα σε 25 λεπτά. Και μιλάμε για σχέδιο με 140 ΤΕΛΕΙΟΥΣ κύκλους, διαφόρων διαμέτρων.Για να χαραχτούν από έμπειρο τοπογραφικό συνεργείο θέλουν τουλάχιστον δυο-τρεις ημέρες από 10 ώρες την ημέρα. Για να τα κουρέψει ο κυρ-Θόδωρος, ο κηπουρός, θα χρειαστεί τουλάχιστον 1 μήνα. Για να χαραχθούν λοιπόν από “υποτιθέμενους” καλλιτέχνες, απαιτούνται πολλές-πολλές εβδομάδες. ΑΠΛΑ δεν κατασκευάζονται από ανθρώπους που δεν έχουν ασχοληθεί με την γεωδαισία. Κι εγώ δεν είδα ούτε έναν από τους καλλιτέχνες που “ομολόγησαν” ότι αυτοί ήταν οι δημιουργοί, να έχει σχέση με την Τοπογραφία. Απ’ αυτό και μόνο ΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑ για τα ψέματα που τους έχουν πει να λένε στα κανάλια.
Η 2η φωτό μου θυμίζει το γεωκεντρικό σύστημα και τους επικυκλίους του Κλαύδιου Πτολεμαίου.
Για τις υπόλοιπες δύο φωτό. ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ. Μιλούν από μόνες τους. Είναι σίγουρα έργο του κυρ-Θόδωρου, του κηπουρού. Αυτό ισχυρίζονται οι επιστήμονες του καναπέ. Το βραβείο ΝΟΒΕL βλακείας, ηλιθιότητας, ανοησίας και δεν συμμαζεύεται, να μην τους το στερήσουμε!!!.
Από το sotirissofias
http://kalyterotera.blogspot.com
Use Facebook to Comment on this Post