Οι Έλληνες έσφιξαν το ζωνάρι

Οι Έλληνες; θυσίασαν τις εξόδους τους και τις αγορές τους, προκειμένου να καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στις καθημερινές δαπάνες επιβίωσης, μετά τις περικοπές που έχουν υποστεί στα εισοδήματά τους.

Όπως δείχνει η έρευνα της εταιρείας Nielsen, πλέον το 93% των Ελλήνων άλλαξε τις καταναλωτικές του συνήθειες, ενώ η …………
καταναλωτική εμπιστοσύνη τους έχει φτάσει σε ιστορικά χαμηλό ρεκόρ. Συγκεκριμένα, οι Έλληνες καταναλωτές βρίσκονται μεταξύ των πιο απαισιόδοξων στην Ευρώπη, με την καταναλωτική εμπιστοσύνη να υποχωρεί κατά δέκα μονάδες το τέταρτο τρίμηνο του 2011.
Βέβαια χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη παρατηρείται σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο στην Ελλάδα, καθώς ο σχετικός δείκτης υποχώρησε το Δ’ τρίμηνο του 2011 σε 24 από τις 27 χώρες.
Στην Ελλάδα λοιπόν, οι καταναλωτές “έσφιξαν το ζωνάρι” σε όλες τις συνήθειές τους, σε άλλες περισσότερο και σε άλλες λιγότερο.
Έτσι, όπως δείχνει η έρευνα, το 80% των ερωτηθέντων “έκοψε” τις εξόδους, ενώ το 70% σταμάτησε να ψωνίζει καινούργια ρούχα. Ακόμα, περίπου το 40% δεν κάνει πλέον διακοπές, ενώ σχεδόν το 50% κάνει οικονομία στο ηλεκτρικό ρεύμα και τη βενζίνη.

dailynews24.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *