Υπουργός Κεφαλογιάννη για τα έσοδα από τουρισμό : «Συστηματικά αποφεύγω να μιλάω χρησιμοποιώντας αριθμούς και ποσοτικούς στόχους»

Η κυρία Κεφαλογιάνη απατώντας σε ερώτηση της δημοσιογράφου Αρτέμιδας Σπηλιώτη σχετικά με…

τον σκεπτικισμό αναφορικά με τα έσοδα, απάντησε ότι δεν…απαντάει! Ουσιαστικά ότι δεν απαντάει με αριθμούς, δεν δίνει αριθμούς και το κυριότερο δεν κινείται στην λογική αριθμών και στόχων…

Και πως θα βγουν τα Πλάνα; (τα ποιά;;)

Πάντως ενδιαφέρον παρουσιάζει και το δεύτερο σκέλος της απάντησης της κυρίας υπουργου, ότι κάνουμε «στρατηγική στροφή στον ποιοτικό τουρισμό»

Προσέξτε, η πλήρης κατάρρευση της Αμερικάνικης αγοράς (που άκμαζε) και το άνοιγμα του υπουργείου τουρισμού στους Βαλκάνιους τουρίστες βαφτίζεται στροφή από τον μη ποιοτικό τουρισμό, στον ποιοτικό.

Η ανευ όρων παράδοση στα ξένα Πρακτορεία των all-inclusive, το ίδιο.

Οι λιποθυμίες εργαζομένων (Δέκα καταγεγραμμένες μέχρι τα μέσα της σεζόν) στα μεγάλα ξενοδοχεία; Οι απλήρωτοι εργαζόμενοι;

Λεπτομέρειες στον βωμό της «ποιοτικής στροφής»

Το είπαμε και το ξαναλέμε.
Αποδιέλυσαν και τον Τουρισμό. Περισσότεροι επισκέπτες, λιγότερη ποιότητα, στάσιμα έσοδα, τριτοκοσμικές εργασιακές συνθήκες.

Διαβάστε παρακάτω την ερώτηση της δημοσιογράφου και την απάντηση της υπουργού μας.

• Φέτος ο ελληνικός τουρισμός αναμένεται να πετύχει εξαιρετικές επιδόσεις από πλευράς αφίξεων, ωστόσο υπάρχει σκεπτικισμός αναφορικά με τα έσοδα. Τελικά, μας ενδιαφέρει ως χώρα να έχουμε περισσότερους τουρίστες, περισσότερα έσοδα, να εμπλουτίσουμε το τουριστικό μας προϊόν;

«Θα έχετε παρατηρήσει ότι συστηματικά αποφεύγω να μιλάω χρησιμοποιώντας αριθμούς και ποσοτικούς στόχους. Και αυτό γιατί πολλές φορές οι αριθμοί λένε τη μισή αλήθεια ή δημιουργούν μόνο επικοινωνιακές εντυπώσεις.

Αυτό που επιδιώκουμε κατ’ αρχήν και λόγω της συγκυρίας είναι ο κλάδος να μεγιστοποιήσει την οικονομική του απόδοση, για το συμφέρον της εθνικής οικονομίας.

Παράλληλα, χωρίς να εγκαταλείπουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που μας καθιέρωσαν ως τουριστικό προορισμό, προχωρούμε σταδιακά στην αναμόρφωση του τουριστικού μας προϊόντος. Με χρονικό ορίζοντα το 2014, κάνουμε μια στρατηγική στροφή στον ποιοτικό τουρισμό.

Η ανάπτυξη των θεματικών ενοτήτων θα εμπλουτίσει το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών και θα συμβάλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, που για τον ελληνικό τουρισμό είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις.

Τα φετινά στοιχεία συνηγορούν ασφαλώς στην αύξηση τόσο των αφίξεων όσο και των εσόδων. Ασφαλή όμως συμπεράσματα θα εξαχθούν με την ολοκλήρωση της περιόδου. Αυτό όμως που μας ενδιαφέρει είναι να μπουν γερά θεμέλια έτσι ώστε ο τουρισμός μας να γίνει ένας ώριμος, σύγχρονος, κερδοφόρος κλάδος της ελληνικής οικονομίας».

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *