ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ : Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΣΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ

Είναι γνωστό ότι ο Χριστιανισμός από την πρώτη του κιόλας εμφάνιση θεωρήθηκε ως ένας βασικός παράγοντας της Ρωμαϊκής κοινωνίας˙ η αποδοχή του με αυτοκρατορική απόφαση μετά τους διωγμούς σημαίνει στροφή στην πολιτική της Ρώμης, που μεθοδεύτηκε με επιμονή από τον….
Μεγάλο Κωνσταντίνο. Έτσι χαρακτηριστικά θα θυμίσω ότι στη σύνοδο της Νικαίας (325), που κατά κάποιον τρόπο εγκαινιάζει τα προβλήματα της επίσημης Εκκλησίας, παραβρέθηκε ο ίδιος ο αυτοκράτορας φέροντας μάλιστα τον τίτλο «Επίσκοπος των Έξω».
Ο ρόλος δηλαδή του Μεγάλου Κωνσταντίνου στη σύνοδο ήταν να αντιπροσωπεύσει τη θέση και τα συμφέροντα αυτών που έμεναν έξω από τη Χριστιανική πίστη και Εκκλησία, των πολυάριθμων δηλαδή τότε ακόμη ειδωλολατρών. Θύμισα το γεγονός για να υπογραμμίσω αμέσως τα ακόλουθα:
1) ότι το 325, στα χρόνια της πρώτης Οικουμενικής Συνόδου οι Χριστιανοί δεν φαινόταν να ήταν η πλειοψηφία του βυζαντινού πληθυσμού˙ ήταν όμως επαναστατική μειονότητα,

2) ότι ο αυτοκράτορας στο βυζάντιο δεν εμφανίζεται με χαρακτηριστικά ιεροσύνης, παρ’ όλο το ενδιαφέρον και τη μέριμνα για τα εκκλησιαστικά [κυρίως για την επισκοπική τάξη]. Η ρήση του Αμβροσίου στον Μέγα Θεοδόσιο: «Έξελθε (του ιερού) βασιλεύ, η πορφυρά ποιεί βασιλείς και ου ιερείς», μένει βασική αλήθεια στο βυζάντιο που αγνοεί το πρόβλημα imperioum ή sacerdotium και
3) ότι η σύγκλιση της Συνόδου από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο, που σίγουρα ακόμη δεν είχε βαπτισθεί Χριστιανός, δείχνουν τον πανρωμαϊκό, επίσημο χαρακτήρα των προβλημάτων της Εκκλησίας˙ και αυτό πριν ακόμα να κτισθεί η Κωνσταντινούπολη και να ιδρυθεί το πατριαρχείο της.
Γιατί όμως η θέση, τα προβλήματα και η κατάσταση μιας μειονοτικής όπως είπαμε Εκκλησίας σαν τη Χριστιανική να αποτελέσει μέλημα του επισήμου κράτους; Να θυμίσω για απάντημα στο ερώτημα ότι, αν και τα θρησκευτικά προβλήματα και οι θεολογικές διαμάχες αφορούν μόνο στους Χριστιανούς και στην Εκκλησία τους, η ειρηνική όμως συμβίωση των πληθυσμών της αυτοκρατορίας, η “pax romana”, είναι καθήκον μόνο αυτοκρατορικό. Κάθε τι που μπορεί λοιπόν να διαταράξει την τάξη πρέπει να παρακολουθείται άγρυπνα από τους επιφορτισμένους με την ασφάλεια και την πολιτική ειρήνη κρατικούς λειτουργούς, τους αντιπροσώπους του αυτοκράτορα. Είναι γνωστό ότι οι ενδοχριστιανικές διαμάχες δίχαζαν τους πληθυσμούς και απειλούσαν έτσι την καθεστηκυία τάξη και ειρήνη. Δεν ήταν λοιπόν δυνατό να διαφύγουν από την προσοχή, τον έλεγχο του κράτους και του αυτοκράτορα, του μόνου εγγυητή της ευνομίας και ομόνοιας των πολιτών.

Τονίζω ιδιαίτερα τον ρόλο αυτό του αυτοκράτορα [ο τίτλος του, μεταξύ άλλων ηχηρών, είναι Pacificus, ειρηνοποιός] , γιατί θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε τη σημασία των αυτοκρατορικών επεμβάσεων στα εκκλησιαστικά [και όχι στα θεολογικά και θρησκευτικά ζητήματα], μέσα σ’ έναν κόσμο πολυεθνικό και ποικιλώνυμο, όπως ήταν ο πληθυσμός της Βυζαντινής αυτοκρατορίας. Και ιδιαίτερα σε μια εποχή, όπου μόνο με πρόσχημα τις θρησκευτικές διαφορές μπορούσε ο οποιοσδήποτε θα έλεγα πολίτης και η όποια ομάδα να εκφράσουν τη δυσαρέσκεια τους, να αποστασιοποιηθούν από την επίσημη πολιτική [ακόμα και αν είχε χαρακτήρα φορολογικό, κοινωνικό ή οικονομικό], και αυτό χωρίς να υποβληθούν στις κυρώσεις του ανηλεούς νόμου των κατά του αυτοκράτορα και της πολιτικής του στασιαζόντων. «Ο λοιδωρών τους καιρούς, λέει ένας νόμος, φαίνεται λειδωρείν τον βασιλέα»˙ βαριά τα επακόλουθα αυτής της παράβασης. Αυτός όμως που βαρυγκωμούσε με πρόσχημα τη πίστη, δηλαδή ο ενδιαφερόμενος για την πνευματική υπόσταση [για την ψυχή του], δρούσε στα θεσμικά πλαίσια μιας προσωπικής-ατομικής σωτηριολογικής πράξης και ηθικής, άσχετα αν με τα δρώμενα του μπορούσε έμμεσα να διαταράξει την κατεστημένη τάξη. Να πω ότι ο άμβωνας της κάθε Εκκλησίας ήταν τότε το βήμα, όχι μόνο του πνευματικού λόγου, αλλά και της μετάδοσης και της διάδοσης απόψεων και θέσεων που, με θρησκευτικό πάντα περικάλυμμα, κυκλοφορούσαν αυτοί που ήταν αντίθετοι στην επίσημη πολιτική , ακόμα και σε θέματα και προβλήματα που δεν αφορούσαν στην πίστη. Λογικά το κράτος, το οποίο προσπαθούσε να συσπειρώσει γύρω από τις αποφάσεις της Κωνσταντινούπολης πληθυσμούς με διαφορετικές, συχνά αντικρουόμενες, παραδόσεις και αντικρουόμενα συμφέροντα, δεν μπορούσε να αδιαφορήσει για τα πράγματα της Εκκλησίας και των κύκλων της.

Με αυτή την οπτική πρέπει κυρίως να δούμε το ρόλο του αυτοκράτορα και των αντιπροσώπων του μέσα στις Οικουμενικές Συνόδους. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε οπωσδήποτε να αποφύγουμε τις συχνά ανιστόρητες και κάποτε κακόβουλες θεωρίες για καισαροπαπισμό των Ορθοδόξων αυτοκρατόρων του Βυζαντίου. Μόνο αυτό, τη μερίμνα δηλαδή για πολιτική ειρήνη του κράτους, πρέπει να έχουμε υπόψη μας, αν θέλουμε να κατανοήσουμε γιατί η Εκκλησία του Βυζαντίου, το πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης δηλαδή, πάταξε τους αιρετικούς ή τους αποσχισμένους από τη δικαιοδοσία του ενδοβυζαντινούς βέβαια εχθρούς του, πάντα με τη βοήθεια του αυτοκρατορικού στρατού.
Μολονότι λοιπόν ο χώρος και ο τόπος δράσης , τόσο του αυτοκράτορα όσο και του πατριάρχη στη μεταξύ τους σχέση, ήταν καθορισμένοι [ στον αυτοκράτορα η σωτηρία των σωμάτων, στον πατριάρχη η μέριμνα των ψυχών, όπως συνόψισε λακωνικά ο αυτοκράτορας Τσιμισκής, επαναλαμβάνοντας την ακρίβεια του νόμου και του κανονικού λόγου] παρ’ όλο λοιπόν τον κανόνα και την παράδοση, βρέθηκαν αυτοκράτορες που θέλησαν να καταπατήσουν τα πατριαρχικά δικαιώματα επεμβαίνοντας ακόμη και στα θεολογικά προβλήματα με απώτερο πάντα σκοπό να εξασφαλίσουν την τάξη και την ειρήνη. Παράδειγμα ο Ιουστινιανός ή ακόμη και ο Αναστάσιος κατά τη Χριστολογική έριδα και πολύ αργότερα, ο Μιχαήλ ο Παλαιολόγος με την ένωση των Εκκλησιών, για να μην αναφερθώ στην εικονομαχία, που οφείλεται σε αυτοκρατορική απόφαση του Λέοντα Γ ή στον Ιουλιανό τον λεγόμενο Παραβάτη.

Ο 2ος τίτλος της Επαναγωγής μετά τον σχετικό Νόμο, καθορίζει τα καθήκοντα και τα δικαιώματα του αυτοκράτορα, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν και την αγόγγυστη υποταγή στις αποφάσεις των έξι πρώτων Οικουμενικών Συνόδων, ενώ αμέσως μετά έρχεται ο τίτλος που αφορά στον Πατριάρχη: Ο πατριάρχης είναι επί γης αντιπρόσωπος του Χριστού ως ποιμένας των Χριστιανικών ψυχών, όπως ακριβώς και ο αυτοκράτορας , με τη διαφορά ότι ο αυτοκράτορας μεριμνά, όχι για τα πνευματικά αγαθά, αλλά για των υπαρχόντων την ασφάλεια και δια των απολλυμένων την ανάκτηση. Η αρμονική συμβίωση των δύο αλληλοσυμπληρουμένων αυτών εξουσιών είναι η υπέρτατη εγγύηση της Ρωμαϊκής , της βυζαντινής δηλαδή ευμάρειας και ευδαιμονίας, και της ειρηνικής λειτουργίας της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Ούτε Καισαροπαπισμός, ούτε παποκαισαρισμός στο βυζάντιο˙ αυτός είναι ο ειδοποιός χαρακτήρας της Ρωμαϊκής βυζαντινής εξουσίας και της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αυτό εξηγεί τη συγκρότηση δύο παραλλήλων ιεραρχιών – του κράτους και της Εκκλησίας- που διέπει και στηρίζει τη βυζαντινή κοινωνία.

Ως αντιπρόσωπος του Θεού ο βυζαντινός αυτοκράτωρ είναι ο αμύντωρ της όλης Χριστιανοσύνης, εκλεκτός του Θεού, θεοστεφής, θεοφιλής, θεοστήρικτος και θεοπρόβλητος˙ κάθε λοιπόν κίνηση εναντίον του θεωρείτε έγκλημα καθοσιώσεως. Η τυχόν ανατροπή του από σφετεριστή, πράγμα σύνηθες στο βυζάντιο, δηλώνει την αδυναμία να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του, την αναξιότητα του συγκεκριμένου αυτοκράτορα, που συνεπάγεται λογικά και την εγκατάλειψη του από τον Θεό, με συνακόλουθο την ανατροπή του και την επιτυχία των εχθρών του. Μπορεί έτσι το πρόσωπο του αυτοκράτορα να απαξιωθεί , αλλά όχι βέβαια ο αυτοκρατορικός θεσμός, ούτε το θεοστήρικτο κράτος της αυτοκρατορίας.
Απόσπασμα από το βιβλίο: ΓΙΑΤΙ ΒΥΖΑΝΤΙΟ Eκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ -18Η ΕΚΔΟΣΗ

egolpion.com

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

48 Comments

  1. panais

    Ohara=Στυλιανέ,άκου,σέβομαι όλες τις απόψεις σου κάνουμε και λίγο καλαμπούρι…δεν έχω πρόθεση να σε μειώσω εγώ ο ελεΪνος!Σέβομαι ακόμα και την άποψη σου ότι απαξιάς να μου μιλήσεις,εγώ είμαι στην διάθεση σου όμως όπως σου έχω ξαναπεί,να πάρεις το gmail μου και να μιλάμε απο εκεί χωρίς να κουράζουμε τον κόσμο…δεν μπορούν όλοι να σε καταλάβουν βρε "φίλε"…εγώ σέβομαι στο τέλος της ημέρας και την απαξίωση σου…αναγκαστηκά πρέπει να μάθεις να ακούς και την αντίθετη άποψη και να δέχεσαι κάποιες αλήθειες για το πρόσωπο σου που σου τις λέει κάποιος που δεν σε ξέρει και δεν έχω κανένα συμφέρων απο εσένα εξάλου ούτε το πνεύμα της αρετής των αρχαίων ημών προγόνων δεν βγάζεις απο τα γραπτά σου,προσγειώσου και ταπεινώσου τώρα που είναι γρήγορα πρίν σε βρούν οι θλίψεις και οι συμφορές…φιλικά πάντα(τις απόψεις σου πολεμάω και όχι εσένα).

    Reply
  2. Ανώνυμος

    kapsoulis είπε…

    ΩΧαρα επειδη περιεργως "σε παω" το παρακατω δεν ειναι για κοροιδια,περιεχει συμπαντικες αληθειες……
    ΩΧαρα κατσε φρονιμα και μην παπαγαλιζεις καμηλα αφηνεις να περνα και ΠΑΝΑΗ διυλιζεις
    κιαν απο δω και απο κει δεν βρισκεις ησυχια
    και μαριθμους δεν θα βρης πια, καθολου ηρεμια
    ανοιξε την καρδουλα σου κι αδειασε το μυαλο σου
    για ναρθει ο ΠΑΝΑΗΣ με τον Αγγελο σου
    ειρηνη να σου φερουνε γαληνη ηρεμια
    κι εκτοτε να δοξαζεις τον Θεο χωρις διακοπη καμμια…….

    Reply
  3. Ανώνυμος

    ΜΥΘΟΙ ΑΙΣΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΨΟΥΛΙ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

    Ο Βοριάς κι ο Ήλιος, Το πάθημα του λύκου, Ο Γάτος και τα ποντίκια,
    Οι οδοιπόροι και το τσεκούρι, Το μεγάλο κατόρθωμα,
    Ο Δουλευτάρης κι ο Ακαμάτης, Το λιοντάρι, ο Προμηθέας κι ο ελέφαντας,
    Το Άλογο, το Βόδι, ο Σκύλος και ο Άνθρωπος,
    Ο Γάιδαρος και το αλάτι, Η Χελώνα που ήθελε να πετάξει,
    Ο Κάβουρας κι η Αλεπού, Το Λιοντάρι και το Ποντίκι,
    Το Λιοντάρι, ο Κυνηγός και ο Λοτόμος,
    Η γυναίκα και οι δουλειές, Ο Γεωργός και τα Παιδιά το

    Reply
  4. kapsoulis

    ΩΧαρα επειδη περιεργως "σε παω" το παρακατω δεν ειναι για κοροιδια,περιεχει συμπαντικες αληθειες……
    ΩΧαρα κατσε φρονιμα και μην παπαγαλιζεις καμηλα αφηνεις να περνα και κωνωπα διυλιζεις
    κιαν απο δω και απο κει δεν βρισκεις ησυχια
    και μαριθμους δεν θα βρης πια, καθολου ηρεμια
    ανοιξε την καρδουλα σου κι αδειασε το μυαλο σου
    για ναρθει ο Ιησους Χριστος με τον Αγγελο σου
    ειρηνη να σου φερουνε γαληνη ηρεμια
    κι εκτοτε να δοξαζεις τον Θεο χωρις διακοπη καμμια…….

    Reply
  5. kapsoulis

    Αντε και λιγο ακομα…..
    Ποσες τριαδες πυθαγορειων αριθμων υπαρχουν???
    Απαντηση: απειρες……
    Αν x, y, z είναι Πυθαγόρεια τριάδα και κ είναι φυσικός αριθμός, τότε οι κx, κy, κz αποτελούν επίσης Πυθαγόρεια τριάδα.

    Π.Χ.παρε την 3,4,5 πυθαγορειο τριαδα.
    Πολλαπλασιασε καθε αριθμο της με καποιον ακεραιο (π.χ.το 2) και εχεις αμεσως μια νεα πυθαγορεια τριαδα δλδ (3,4,5) χ 2= 6,8,10
    Η τριαδα λοιπον 6,8,10 ειναι επισης πυθαγορεια…

    Reply
  6. ohara.gr

    Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 5 ΕΙΣ ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΙΣΟΥΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

    5Χ5=25

    3Χ3+4Χ4=25

    Reply
  7. kapsoulis

    Α ξεχασα και κατι αλλο….
    Όταν πέθανε ο μαθηματικός Διόφαντος, οι μαθητές του, κατόπιν δικής του επιθυμίας, αντί άλλου επιγράμματος για τον τάφο του, συνέθεσαν ένα γρίφο, ως εξής:

    "ΔΙΑΒΑΤΗ, Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ Ο ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ. ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΟΦΟΣ, Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ. ΑΚΟΥΣΕ. Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΕΚΤΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΔΩΔΕΚΑΤΟ ΚΑΙ ΦΥΤΡΩΣΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΓΕΝΙ ΤΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΒΔΟΜΟ ΑΚΟΜΑ, ΗΡΘΕ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΤΟΥ Η ΜΕΡΑ. ΤΟΝ ΠΕΜΠΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ. ΤΙ ΚΡΙΜΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΑΡΟ ΤΟΥ ΓΙΟ. ΑΦΟΥ ΕΖΗΣΕ ΜΟΝΑΧΑ ΤΑ ΜΙΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ. ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ, Ο ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ ΒΡΗΚΕ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΤΗ ΘΛΙΨΗ ΤΟΥ, ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ. "

    Βλεπεις ΩΧαρα οτι λενε "Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΕΚΤΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ…"

    Δεν λενε οι θεοι ΩΧαρα κλπ προιοντα της νεας εποχης……
    Καταλαβατε τωρα τι ΧΡΩΣΤΑΤΕ στους αρχαιους ημων προγονους??????
    Οφειλετε ο καθενας σας να μοχθησετε για να ειστε ο καθενας ο καλλιτερος στον τομεα του,
    και οχι να πετατε παπαγαλιζοντας παπαρηες της πενταρας……ΣΕΒΑΣΤΗΤΕ ΤΟΥΣ ΡΕ ΨΩΝΙΑ…..

    Reply
  8. kapsoulis

    Λοιπον ΩΧαρα εχω ει καθηστε με τους Χριστιανους θα μαθετε πολλα πραγματα που ΑΓΝΟΕΙΤΕ (και μου το παιζετε και αριθμολατρες) εσυ και ολοι οι παπαγαλοι δωδεκαθειστες….
    Λοιπον
    Να τι εννοει ο Διοφαντος:
    Πυθαγόρεια τριάδα είναι μια τριάδα (α, β, γ) ΘΕΤΙΚΩΝ,ΑΚΕΡΑΙΩΝ για την οποία: α +β = γ . Δηλαδή τα α, β και γ μπορούν να αποτελέσουν τα μήκη των καθέτων και της υποτείνουσας ενός ορθογώνιου τριγώνου. Ένα τέτοιο ορθογώνιο τρίγωνο ονομάζεται πυθαγόρειο τρίγωνο. Έτσι οι (3, 4, 5) και (5, 12, 13) είναι πυθαγόρειες τριάδες που δίνουν τα πυθαγόρεια τρίγωνα 3-4-5 και 5-12-13…….

    Reply
  9. ohara.gr

    ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΤΗΣ ΥΠΟΤΕΙΝΟΥΣΑΣ ΕΝΟΣ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΙΣΟΥΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΩΝ.

    Reply
  10. kapsoulis

    Βρε ΩΧαρα εισαι που εισαι ασχετος απο μαθηματικα βρηκες να ασχοληθης και με τον Διοφαντο??????
    Βρηκε,λες, τριαδες αριθμων που επαληθευουν το πυθαγορειο θεωρημα….
    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΛΗΜΜΑ ΠΟΥ ξεσηκωσες γιατι αποτι ξερω ΟΛΟΙ ΟΙ αριθμοι αν εφαρμοστουν στις 2 καθετες πλευρες θα μας δωσουν ενα τριτο αριθμο που θα ειναι η υποτεινουσα,,μπορεις να το κανεις πενηνταρακια ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΕ ΛΙΝΚ??????ΔΛΔ ΕΣΥ τι καταλαβαινεις…..

    Reply
  11. Ανώνυμος

    ΦΙΛΕ ΟΧΑΡΑ ΜΗΝ ΟΜΙΛΕΙΣ ΜΕ ΑΜΟΡΦΩΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ

    Reply
  12. Ανώνυμος

    ΝΑΙ ΠΑΝΑΗ ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΙΚΑΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕ??? ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ….

    Reply
  13. Ανώνυμος

    ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΊΤΑΙ ΤΟ πυθαγορειο θεωρημα
    ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΟΙ ΠΟΥ ΟΛΗ Η ΚΤΙΣΗΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ..Φ..
    ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΕΙΣΤΕ???

    Reply
  14. panais

    Λατρεύουμε και Αγαπάμε τον Τριαδικό Θεό που δημιούργησε και τους αριθμούς και εσένα…Όχι το αντίθετο όπως κάνεις εσύ…αλλά και απο τα αντίθετα και πικρά βγαίνουν γλυκιά…απο εμπειρία μιλώ!

    Reply
  15. Ανώνυμος

    ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
    ΠΥΘΑΓΩΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ Κάθε τριάδα (χ,ψ,ζ) αριθμών που επαληθεύουν τη σχέση χ2+ψ2=ζ2 (Υποτείνουσα2 = πρώτη πλευρά2 + δεύτερη πλευρά2), αποτελούν δηλ. πλευρές ορθογώνιου τριγώνου, σύμφωνα με τη σχέση του Πυθαγόρα (πυθαγόρειο θεώρημα). Ο αρχαίος μαθηματικός Διόφαντος έδωσε πρώτος αυτός τύπους για τον προσδιορισμό τέτοιων τριάδων πυθαγόρειων αριθμών, που είναι: χ=μ2-42, ψ=2μ.ν και ζ=μ2+ν2, όπου μ,ν ακέραιοι αριθμοί μ>ν. Μια τέτοια τριάδα αποτελούν οι αριθμοί 3,4,5.

    Reply
  16. panais

    Μαίρη ετοίμαζε αριθμητήρια διότι θα πηγαίνουμε επισκέψεις στο Δαφνί!Μαιρούλα μου γλυκιά σε ευχαριστούμε που γράφεις και συγχώρα μου το απότομον του χαρακτήρος μου!Θαυμάζω πραγματικά τα γραπτά σου έτσι μπράβο…εγώ έχω μία δουλίτσα 18.00 με 20.00και θα επιστρέψω μετά αν δεν δώσει σημάδια ζωής ο Ohara ε φυσικό μια μέρα να κάνει χαρακίρι αλλά ας το κάνει όταν η μέρα μεγαλώνει για να τον βρούνε…Ohara μην απελπίζεσε θα βρείς την άκρη απο την "έγκυρη και έγκριτη πηγή"της Βικιπαίδια(τρομάρα σου),μην ξεχνάς ο Χριστός μας δεν Σραυρώθηκε μόνο για μας που τον πιστεύουμε αλλά και για σέναν το υπερήφανο άνθρωπο!Τώρα που θα φύγω βρίσε με όσο μπορείς.Ο Θεός να σε φωτίσει να ετοιμάζεσε για την 8η μέρα…

    Reply
  17. ohara.gr

    ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ

    Reply
  18. Ανώνυμος

    Ohara Πες μας πως εισαι ποντιος τωρα καταλαβαμε γιατι εχεις τετοιους προβληματισμους

    Reply
  19. Ανώνυμος

    ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΟΙ ΤΑ ΔΥΟ
    ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟ ΚΑΠΕΤΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΚΑΨΟΥΛΙΣ ΠΑΝΑΗΣ ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΠΡΟΓΙΕΡ

    Reply
  20. panais

    Η αρωστημένη νοησιαρχία του Οhara δεν έχει όρια!Και μιάν και δεν πιστεύει στον ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ Χριστό δεν του επιτρέπετε να έχει την Κυριακή αργία ούτε και να μιλά για τις γιορτές των Ορθοδόξων,ΜΟΝΟ όταν αποταχθεί τον Σατανά και τοις αγγέλοις αυτού ας μας προβληματίζει με καλήν προαίρεση και όχι πονηρότατην και απο του Εωσφόρου!Ohara άσε τις μέρες και τους αριθμούς αριθμολάτρη και αριθμολάγνε αιρετικέ,κακόδοξε του κνήματος του Πυθαγόρα και να ετοιμάζεσε για την 8η μέρα!Μάλιστα εδώ σε θέλω κάβουρα….Οι ημέρες στην Ορθοδοξία είναι 8 βγάλε συμπέρασμα με το δαιμονικό σου μυαλό αν μπορείς!

    Reply
  21. kapsoulis

    Για περισοτερες πληροφοριες απευθυνθειτε στο πλησιεστερο καταστημα του ΙΚΑ,και ζητηστε συνταξη λογω πνευματικης αναπηριας…..

    Reply
  22. Ανώνυμος

    ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΑ

    Ο Πυθαγορας γεννηθηκε στη Σαμο το 590 π.χ μεσα σε ενα θρησκευτικο περιβαλλον .

    Επειδη η Πυθια στο Μαντειο των Δελφων ειχε μαντεψει τη γεννηση του , τον ονομασαν Πυθαγορα και τη μητερα του Πυθαιδα.

    Ελαβε τις πρωτες γνωσεις του απο τους σοφους και τους ιερεις της περιοχης του.

    Ως ανησυχο πνευμα που ηταν αποφασισε να ταξιδεψει στην Αιγυπτο , οπου εμεινε 22 χρονια , μελετωντας τα ιερα μαθηματικα και την επιστημη των αριθμων.

    Στη συνεχεια βρεθηκε στη βαβυλωνα αιχμαλωτος.

    Στα 12 χρονια που εμεινε εκει μπορεσε να μελετησει τις διαφορες θρησκειες και να διεισδυσει στα μυστικα τους.

    Μετα την απελευθερωση του απο τους βαβυλωνιους επανηλθε στη Σαμο και απο εκει στους Δελφους οπου ηρθε σε επαφη με το Ορφικο Ιερατειο.

    Ο Πυθαγορας δεν αφησε κανενα γραπτο εργο.

    Οι πληροφοριες που εχουμε προερχονται απο τους μαθητες του.

    Η φιλοσοφικη του αρχη ηταν οτι οι αριθμοι αποτελουν την ουσια των οντων, οχι ομως οι συγκεκριμενοι , αλλα η συμβολικη εννοια τους .

    Μερικους δε αριθμους τους θεωρουσε ιερους!!!

    Ετσι :

    Η μοναδα, η οποια περιεχει το απειρο , συνβολιζει το Θεο.

    Η δυαδα παριστανει την ενωση του Αιωνιου -αρσενικου και του Αιωνιου- θηλυκου.

    Η τριαδα δηλωνει 3 ομοκεντρους κυκλους η κοσμους του Συμπαντος , το Φυσικο το Ανθρωπινο, και τον Θεο. Η τριαδα αυτη βρισκεται παντου μεσα στη φυση καθως και στον Ανθρωπο, ο οποιος αποτελειται απο σωμα -ψυχη-πνευμα.

    Η τετρακτυς ειναι το αθροισμα των αρθμων (1+2+3+4) πανω στην οποια ορκιζονταν οι Πυθαγοριοι. ηταν δηλ. η δεκαδα.

    Η σημερινη Αριθμολογια ειναι βασισμενη στους νομους και στα διδαγματα του Πυθαγορα και εχει διαμορφωσει την εικονα της μεσα απο την εξελιξη του πολιτισμου.

    Reply
  23. ΜΑΙΡΗ

    Το ίδιο λέμε στις 25 του Δεκέμβρη με το νέο γιορτάζουν τον Αγιο Σπυρίδωνα με το παλιό. Αρα αυτό που λένε μετά του Αγίου Σπυρίδωνα σπυρί σπυρί η μέρα μεγαλώνει, ισχύει.
    Η Κυριακή είναι η πρώτη μέρα της εβδομάδας και ήτε εσύ της λές μέρα φωτός ήτε εγώ την λέω Αναστάσιμη είναι το ίδιο και το αυτό.

    Reply
  24. kapsoulis

    ΩΧαρα κατσε φρονιμα και μην παπαγαλιζεις καμηλα αφηνεις να περνα και κωνωπα διυλιζεις
    κιαν απο δω και απο κει δεν βρισκεις ησυχια
    και μαριθμους δεν θα βρης πια, καθολου ηρεμια
    ανοιξε την καρδουλα σου κι αδειασε το μυαλο σου
    για ναρθει ο Ιησους Χριστος με τον Αγγελο σου
    ειρηνη να σου φερουνε γαληνη ηρεμια
    κι εκτοτε να δοξαζεις τον Θεο χωρις διακοπη καμμια…….

    Reply
  25. ohara.gr

    ΜΑΙΡΗ

    ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΔΙΟΤΙ Η ΗΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 25 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ-ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.

    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ; Η ΚΥΡΙΑΚΗ Η' Η ΔΕΥΤΕΡΑ;

    Reply
  26. Ανώνυμος

    ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΟ

    Reply
  27. ΜΑΙΡΗ

    Οχάρα δεν μας λές ανοιχτά τι υπονοείς.Μήπως ότι στις 25 Δεκεμβρίου Χριστούγεννα ,με το παλιό γιορτάζουν τον Αγιο Σπυρίδωνα?

    Reply
  28. Ανώνυμος

    ΟΗΑRA ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ…ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΧΛΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΥΡΑ??

    ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΑΛΗΓΟΡΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ…

    ΘΑ ΦΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΘΑ ΓΑΜΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ…ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΕΣΥ ΚΑΝΑ ΦΤΩΧΟ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΝΑ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΜΑΕΙ??ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΣΟΒΑΡΟΙ

    ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ

    Reply
  29. ΜΑΙΡΗ

    Οχάρα απο χθές έχεις το ίδιο ερώτημα γιατί υπάρχει ψυχοσάββατο κι όχι ψυχοκυριακή. Θα σου απαντήσω άν και δεν είμαι και η καταλληλότερη για αυτό. Η Κυριακή είναι αναστάσιμη μέρα και σύμφωνα με τους κανόνες δεν γίνονται μνημόσυνα. Γιορτάζεται η Ανάσταση του Χριστού. Το Σάββατο έχει ορισθεί ως μέρα των ψυχών εξού και τα ψυχοσάββατα. Αν γίνονται μνημόσυνα Κυριακή γίνονται κατ΄οικονομία και μόνον. Ελπίζω να σε κάλυψα αλλά όπως είπε και ο Πτολεμαίος ένας ιερέας θα σε κατατοπίσει σε όλες σου τις απορίες.

    Reply
  30. Ανώνυμος

    ΟΚ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ

    ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ 4.27 ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΟΥ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΕΒΡΑΙΟ…ΑΚΟΥΣΕΣ 4.27??ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ!!

    ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ

    Reply
  31. ohara.gr

    ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ

    Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ 12η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ.

    Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ ΛΕΕΙ, ΣΠΥΡΙ-ΣΠΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΗΜΕΡΑ
    ΑΛΛΑ Η ΗΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 25 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ.

    Reply
  32. ohara.gr

    ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ

    ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΑ ΕΧΩ ΛΥΣΕΙ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΧΟΝΤΡΑ.

    Reply
  33. Ανώνυμος

    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΗΜΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΠΟΤΟΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΩ…ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΘΕΤΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΖΕΙΣ ΟΤΙ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΕΙΣΑΙ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΣ

    ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΓΝΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΣΩΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ

    ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ

    Reply
  34. Ανώνυμος

    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΧΑΡΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ
    ΑΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝΕ ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ
    ΤΟΥ ΠΑΝΑ ΚΑΨΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΟΥ ΜΥΡΜΙΓΚΟΦΑΓΟΥ
    ΒΡΙΖΟΥΝΕ

    Reply
  35. Ανώνυμος

    ΕΓΩ ΤΣΑΤΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ…ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΣΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ…ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ,ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΩΣΤΟΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙ

    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ ΣΤΟ BLOG ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ…ΤΡΑΒΑ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΙΔΙΚΟ ΝΑ ΣΤΟ ΛΥΣΕΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ..ΕΣΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ

    ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ

    ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ

    Reply
  36. ohara.gr

    ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ

    ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΛΕΞΗ.

    ΨΥΧΗ=ΘΑΥΜΑ

    ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ;

    ΚΑΛΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΩ.

    ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΔΗΜΟΣΙΑ.

    ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ.

    Reply
  37. Ανώνυμος

    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΨΥΧΟΚΥΡΙΑΚΗ??OHARA ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ ΤΡΩΓΕΣΑΙ…ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΞΥΠΝΟΣ ΕΔΩ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ

    ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΨΑΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΒΡΕΙ ΕΝΑΝ ΣΩΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΕΔΙΩΞΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΝΟΝΤΑΑΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΡΜΗΝΙΕΣ,ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ

    ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ

    Reply
  38. ohara.gr

    Ο ΘΕΟΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ.

    ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, 6 ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΜΝΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ.

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ;

    ΚΥΡΙΑΚΗ, ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΑΒΒΑΤΟ

    ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ.

    ΑΛΛΑ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ, ΚΟΙΝΩΣ ΤΟ ΘΑΥΜΑ.

    ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΨΥΧΟΚΥΡΙΑΚΗ;

    Reply

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *