Περί ισονομίας…


Γράφει ο Γιάννης

Ακουσα πριν λίγο συζήτηση στη Βουλή για τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών. Οτι η κ. Υπουργός δεν πιστεύει πως πιέζονται να βάζουν βαθμούς. Αλλωστε, τότε θα υπήρχε ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ σχετικά με τη νομιμότητα εισαγωγής στην τριτοβάθμια αφού τα παιδιά από τα ιδιωτικά θα έδιναν εξετάσεις με την αβάντα μεγαλύτερων προφορικών βαθμών που μετράνε στις εισαγωγικές!

ΟΜΩΣ: Επειδή είμαι γονέας μαθητή δημόσιου σχολείου που δίνει πανελλαδικές φέτος, έχω να παρατηρήσω τα εξής εξοργιστικά, αντισυνταγματικά και εντελώς ΠΑΡΑΝΟΜΑ που….
.

συμβαίνουν:

1) Φυσικά και βάζουν πλασματικούς βαθμούς στα ιδιωτικά με αποτέλεσμα να αδικούνται τα μη προνομιούχα παιδιά των δημοσίων σχολείων! Απόδειξη; Ας δώσει το Υπουργείο τα στατιστικά αποτελέσματα πανελλαδικών εξετάσεων των ιδιωτικών σε σχέση με τα δημόσια. Ας δώσει επίσης και τις αντίστοιχες προφορικές βαθμολογίες! Να δούμε και να κλάψουμε-γελάσουμε… Ποιά ισότητα λοιπόν υπάρχει στις εισαγωγικές όταν ο ένας έχει bonus προφορικού βαθμού και ο άλλος όχι;;

2) Τα ιδιωτικά όχι μόνο βάζουν πλασματικούς βαθμούς αλλά και διδάσκουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ ότι θέλουν! Δηλαδή ξεχωρίζουν τα παιδιά από την Α Λυκείου ανάλογα με την κατεύθυνση που τα ενδιαφέρει. ΔΕΝ διδάσκουν όπως είναι υποχρεωμένα από το νόμο τα ίδια μαθήματα με το δημόσιο αλλά μόνο όσα χρειάζονται στις πανελλαδικές! Ετσι το δικό μου παιδί που δίνει ιατρική διδάσκεται άπειρες ώρες αρχαία, θρησκευτικά, ιστορία κλπ ενώ ο μαθητής του ιδιωτικού τις ίδιες ώρες κάνει μόνο βιολογία, χημεία, μαθηματικά, φυσική. Που είναι η ισότητα;; Με τις ίδιες προϋποθέσεις εξετάζονται;;; Αφού ο ένας έχει κάνει 1000 ώρες χημεία και ο άλλος 100…
Σκεφτείτε το μέγεθος της παρανομίας τους και τα μαύρα χάλια του υπουργείου που δεν τους ελέγχει ενώ είναι από το νόμο υποχρεωμένο!

Ενας φουκαράς πατέρας μαθητή δημόσιου σχολείου…
.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *