…κριτική σκέψη….αλλά


Είμαι 17 χρονών και απο το Σεπτέμβριο θα πηγαίνω στην 3η Λυκείου.
Έτσι εγώ όπως και πολλοι αλλοι συνομήλικοι μου έχουμε αρχίσει φροντιστήρια στα μαθήματα που…
θα δώσουμε στις πανελλήνιες. Θέλω, λοιπόν να εκφράσω την αντίθεση μου στο μάθημα των αρχών οικονομικής οργάνωσης και διοικησης επιχειρήσεων και υπηρεσιών.Αυτό το μαθημα είναι αρκετά δυσνόητο με αποτέλεσμα να διαβάζουμε για πολλές ώρες ωστε να το μάθουμε παπαγαλία ότι γράφει μέσα επειδή έτσι θέλουν να το γράψουμε οι διορθωτές ωστε να βαθμολογήσουν με το Αριστα.Αναρωτιέμαι λοιπόν εγω:

1) Πώς είναι δυνατό να θέλουνε να αυξήσουν την κριτική σκέψη ,του μαθητή και μετέποιτα πολίτη ώστε να είναι σε θέση να αποφασίζει για τη ζωή του, όταν αντί να τον βοηθούν να κατανοησει κάτι του επιβραβευουν την παπαγαλία και την άκριτη μάθηση?

2)Τι Αξία έχει ένα μάθημα που επιχειρει να μας μάθει την διοίκηση επιχειρησεων όταν στην Ελλάδα λόγω ΔΝΤ κλπ δεν θα έχουμε σε λίγα χρόνια επιχειρήσεις?

Έτσι καταλήγω στο ότι το υπουργείο παιδείας θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά την αντικατάσταση αυτού του μαθηματος επειδή κατά κοινή παραδοχή είναι άκρως αντιπαιδαγωγικό και δεν οφελεί σε τίποτα να μάθει κανέις κατα λέξη 48 σελίδες που είναι εν τέλη παντελώς αχρηστες.
Άν κάποιος έχει επιχειρήσεις και θέλει να μάθει να διοικεί μια επιχειρηση σίγουρα θα σπουδάσει κάτι ανάλογο με αυτό.

τ. Μαθητής 2ας Λυκείου

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *