ΟΤΕ – FORTHNET

ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ

aggeliki

Ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή για να καταλάβετε και εσείς για τι ανευθυνότητα μιλάμε, για να μην χρησιμοποιήσω άλλη λέξη.

3/11/2009 αποφάσισε η οικογένεια μου να βάλουν ιντερνέτ στο σπίτι, και επειδή είχε μια πολύ καλή προσφορά στην forthnet, διάλεξαν ένα πακέτο που το πληρώνεις για ένα….
χρόνο και είναι πολύ οικονομικό από άλλες εταιρίες.

Όταν έληξε το συμβόλαιο μετά ένα χρόνο και επειδή υπήρχαν συνέχεια τεχνικά προβλήματα ή αποσυνδέσεις στο δίκτυο της forthnet, αποφασίσαμε να ρωτήσουμε και στον ΟΤΕ πόσο κοστίζει το ίδιο πρόγραμμα εκεί. Και εδώ ξεκινά το μαρτύριο. 4/11/2010 πηγαίνει η μητέρα μου στον ΟΤΕ, την ενημερώνουν για τις προσφορές, αλλά επειδή το τηλέφωνο ήταν στο όνομα του πατέρα μου και λόγο ότι δεν είχε εξουσιοδότηση μαζί της, της είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει η αίτηση, κόστιζε και 200? παραπάνω από ότι στην forthnet οπότε αποφάσισε να παραμείνει στο δίκτυο της forthnet.

Ζητεί λοιπόν από το κατάστημα της forthnet να ετοιμάσει το νέο συμβόλαιο και παράλληλα ο πατέρας μου έστειλε την εξουσιοδότηση. Η κοπέλα όμως στον ΟΤΕ μπέρδεψε την αίτηση και την πέρασε στον υπολογιστή, οπότε στις 19/11/2010 μας ενημερώνουν από την forthnet ότι η γραμμή μας μεταφέρεται στον ΟΤΕ.

Πηγαίνουμε στον ΟΤΕ κάνουμε ακύρωση της αίτησης (στο υποκατάστημα που έγινε το λάθος) μετά λίγες μέρες μένει η γραμμή νεκρή και έπειτα λειτουργεί ξανά, μόνο που αυτή την φορά, γίνονται κλήσεις κανονικά προς άλλους, λειτουργεί το ιντερνέτ αλλά όταν καλείς εσύ σε αυτό τον αριθμό σου βγάζει μήνυμα ότι ο αριθμός αυτός δεν υπάρχει, συμβουλευτείτε της πληροφορίες καταλόγου.

Ενημερώνουμε πάρα πολλές φορές την forthnet για το πρόβλημα αυτό, μας λένε ότι είναι πρόβλημα φορητότητας και ότι θα το δηλώσουμε βλάβη, σήμερα όμως 9/12/2010 αφού μιλήσαμε με την forthnet και θα το δήλωναν βλάβη στον ΟΤΕ για μια ακόμα φορά, αποφάσισε η μητέρα μου να πάει στον ΟΤΕ μήπως βγάλει άκρη από εκεί και εδώ είναι το πολύ γέλιο..

Μετά από πάρα πολλά τηλεφωνήματα η υπάλληλος του ΟΤΕ μας ενημέρωσε ότι έγινε λάθος, και ότι την γραμμή μας την μετέφεραν στην Hellas online. Η forthnet βέβαια όλο αυτό τον καιρό στέλνει το λογαριασμό κανονικά λες και είμαστε στο δίκτυο της.. 80? ο ένας για το δίμηνο και 390? ο άλλος για το πακέτο για ένα χρόνο.

Αναρωτιέμαι, μα καλά η forthnet δεν βλέπει στο σύστημα της τόσο καιρό ότι δεν ανήκουμε στο δίκτυο της, θα μας τρελάνουν τελείως, και αν το βλέπει γιατί δεν ενημερώνει τον ΟΤΕ ότι έγινε εκ νέου αίτηση σε αυτούς και το δηλώνει συνέχεια βλάβη, ΕΛΕΟΣ!!!

ΥΓ 13:05 κάλεσα την εξυπηρέτηση της forthnet , άφησα το τηλέφωνο μου και ζήτησα να με καλέσει κάποιος υπεύθυνος στην επόμενη μια ώρα, η ώρα είναι 14:30 και δεν έχει καλέσει κανείς…

Για τον ΟΤΕ δεν θα κάνω σχόλιο..

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!!!

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

4 Comments

  1. Ανώνυμος

    Μετέφερε ο ΟΤΕ την γραμμή στην HOL . Μα καλά πως τα κάνουν αυτά, οι τύποι είναι τραγικοί

    Reply
  2. Ανώνυμος

    ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

    η forthnet είναι εβραίϊκη εταιρεία. Δυστυχώς τυγχάνει της θερμής υποστηρίξεως των ΠΑΠ

    ΠΕΛΙΑΣ

    Reply

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *