H Μεγάλη Εβδομάδα , η Λαμπρή των χορτασμένων, η θλίψη των νηστικών, και η μυστική ιστορία του φιλάργυρου Ιούδα…

Θά φάνε όλοι καλά, θά χορτάσει ο εαυτούλης τους, ακόμη καί ο σκύλος τους !

Οί φτωχοί όμως;

Τις μέρες αυτές, πού οί Χριστιανοί προετοιμάζονται για να εορτάσουν «χαρμοσύνως» το Πάσχα, να ανταλλάξουν ευχές, «καλή Ανάσταση» , «Χριστός Ανέστη, αδελφοί…» και άλλα ηχηρά και χαρούμενα, υπάρχουν και κάποιες ψυχές άρρωστες, πονεμένες, διωγμένες και απολυμένες από την εργασία τους, ανήμπορες, και καταφρονημένες, πού θα νοιώσουν επάνω τους όλη την εγκατάλειψη πού ο σύγχρονος κοινωνικός περίγυρος έχει αφιερώσει γι΄ αυτούς…
Το γιατί «έφθασαν εδώ…», άς μη το εξετάζουμε.
Άλλωστε, ποιός θάθελε εσκεμμένα και….
από μόνος του να ζεί σε δυστυχία και να φθάσει «ως εδώ»;

Έγιναν λάθη στην ζωή τους, συμφωνώ.

Αλλά υπήρξαν και περιπτώσεις ενός κακού «ριζικού», όπως το λέει ο λαός, μιάς κακής και φτωχής διαδοχής φτωχών γονέων προς φτωχά παιδιά, πού τους έφερε στην πιο πάνω κατάσταση…

Να ζείς σ΄ ένα άθλιο παράπηγμα με τάβλες, νάυλον, ξύλινο κρεβάτι, χωρίς σόμπα, χωρίς φάρμακα, χωρίς ανθρώπινη συμπαράσταση και στήριξη, βλέποντας μόνο ποντίκια, καί τουρτουρίζοντας από πάνω από το κρύο…

Αυτοί οί άνθρωποι λοιπόν «θα κάνουν Πάσχα», όπως έκαναν και Χριστούγεννα λίγους μήνες νωρίτερα. Μόνοι τότε, μόνοι και τώρα…

Η Εκκλησία κατά πρώτο λόγο, και η Τράπεζα τροφίμων κατά δεύτερο λόγο με τον κοινωνικό σχεδιασμό τού Δήμου απευθύνουν από μέρες τώρα έκκληση βοηθείας για συγκέντρωση τροφίμων και αγαθών γι΄ αυτούς τους ανθρώπους.

Θα τούς αγνοήσουμε ;

Ή θα κοιτάξουμε μόνο τον εαυτούλη μας, την γυναικούλα μας , τα παιδάκια μας, τήν κουμπάρα μας, τά βαπτιστήρια μας, το αυτοκίνητό μας, το κινητό μας, τά ταξίδια μας, καί πάει λέγοντας;

Ας απλώσουμε λοιπόν για λίγο το χεράκι μας, έστω και από το υστέρημά μας για κάποια ελεημοσύνη σε συνανθρώπους μας πού υποφέρουν.

Άν ξέραμε πόση χαρά παίρνουμε εμείς οί ίδιοι πρώτα, όταν ανυστερόβουλα δίνουμε κάτι στον άλλο, τότε θα είχαμε καθιερώσει κάποια βοήθεια σε πιο σταθερότερη βάση…

Κι΄ άς μη αρχίσουμε τις πονηρές ανασταλτικές σκέψεις πού ο διάβολος μας βάζει στο μυαλό.

Ότι τα τρόφιμα και τα λεφτά πού θα δώσουμε θα τ΄αρπάξουνε οί νεωκόροι, θα τ΄αρπάξουνε οί καντηλανάφτες, οί υπάλληλοι, οί παπάδες, και η… Ιταλική μαφία, πλουτίζοντας όλοι τους από τις 5 κονσέρβες, τα δυό γάλατα, και τα τρία ρύζια πού θα δώσουμε στην συγκέντρωση…

Όποιο έλεος αγαπητοί αδελφοί κάνουμε σ΄ αυτή την ζωή, τέτοιο έλεος και λύπηση θα βρεί η ψυχή μας από τον Θεό, για τις αμαρτίες πού απέναντί Του κάναμε, πάλι σ΄ αυτή τηνζωή..

Τσιγκούνικη η ελεημοσύνη μας ;

Έ, τσιγγούνικο και το έλεος του Θεού καί στήν ζωή μας, καί στά παιδιά μας, καί στήν υγεία μας κατά το Αγιογραφικό « ιλαρόν ( και χαρούμενο ) δότη, αγαπά ο Θεός…»καί “όποιος σπείρει με τσιγκουνιά με τσιγκουνιά καί θα θερίσει…”

ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΜΝΟ…

Όλη η μεγάλη εβδομάδα είναι καιρός έντονης προετοιμασίας.

Η καθαριότητα του σπιτιού, το άσπρισμα, τα κουλούρια, οι αυγούλες.Παλαιότερα, μέρος του εθιμοτυπικού ήταν και τα εφτάζυμα. που γινόταν κυρίως τη Μεγάλη Τετάρτη.

Ένα από αυτά τα εφτάζυμα θα πήγαινε και ακόμα πάει η νύφη δώρο της πεθεράς τη μέρα του Πάσχα. Η Μεγάλη Πέμπτη είναι η μέρα του βαψίματος των αυγών.

Τό κρέμασμα του Ιούδα…

Μεγάλη Πέμπτη το απόγευμα στον αυλόγυρο της εκκλησίας της κάθε ενορίας γίνεται συγκέντρωση για το φτιάξιμο του Ιούδα.

Ο Ιούδας γεμίζεται με άχυρα και κουρέλια (μερικοί και με δυναμιτάκια) και ντύνεται κανονικά με πουκάμισο, παντελόνι ,σακάκι ,παπούτσια.

Έχει μούσι ή φορά γυαλιά ανάλογα με την φαντασία των δημιουργών της. Στο χέρι του είναι περασμένο ένα σακούλι με πέτρες που συμβολίζει τα τριάκοντα αργύρια.

Αφού ετοιμαστεί και όταν πέσει το βραδάκι ο Ιούδας κρεμιέται σε κάποιο σημείο στον αέρα έτσι ώστε να είναι μετέωρος και να ταλαντεύεται. Θα μείνει κρεμασμένος εκεί μέχρι το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου που θα χτυπήσουν οι καμπάνες για την πρώτη ανάσταση.

Λίγο πριν χτυπήσει η καμπάνα μαζεύονται κυρίως νέοι στον αυλόγυρο και ετοιμάζονται για το κάψιμο του Ιούδα.

Με το πρώτο χτύπημα της καμπάνας περιχύνουν τον Ιούδα με πετρέλαιο και του βάζουν φωτιά. Πολλές φορές ο Ιούδας έχει γίνει αιτία διενέξεων μεταξύ ενοριών.

Έχει συμβεί ενορία που δεν έχει κάνει δικό της Ιούδα να κλέψει τη νύχτα τον Ιούδα μιας άλλης ενορίας.

Κάθε Μεγάλη Πέμπτη μόλις τελειώσει η ακολουθία των δώδεκα ευαγγελίων, οι εκκλησίες δεν αδειάζουν.

Κάποιοι, κυρίως γυναίκες, θα μείνουν στην εκκλησία για να ξενυχτίσουν τον Χριστό και να ψάλλουν το μοιρολόι της Παναγιάς. Ο σταυρός με τον εσταυρωμένο στέκει στη μέση της εκκλησίας, μπροστά από το ιερό, στολισμένος με στεφάνια από λουλούδια.

Γύρω από το σταυρό, σε πολλές ενορίες καίνε πλήθος κεριών. Κοντά στον εσταυρωμένο κάθονται όλες, κυρίως είναι γυναίκες, αυτές που θα ψάλλουν σχεδόν όλη νύχτα. Το μοιρολόι της Παναγιάς έχει ξεχωριστή μελωδία, κάτι ανάμεσα σε λυπητερό τραγούδι και εκκλησιαστικό ύμνο.

Σήμερο μαύρος ουρανός σήμερο μαύρη μέρα
Σήμερον όλοι θλίβονται και τα βουνά λυπούνται
Σήμερον έβαλαν βουλή οι άνομοι Εβραίοι
Οι άνομοι και τα σκυλιά, οι τρισκαταραμένοι…

Το μοιρολόι κρατά περίπου μια ώρα. Όταν τελειώνει, αφού ξεκουραστούν, ψάλουν άλλα τροπάρια.

Σε όλες τις ενορίες υπάρχει κίνηση μέχρι αργά τη νύχτα. Κόσμος, κατά παρέες, περνάει από όλες τις εκκλησίες, ανάβει κερί προσκυνάει τον σταυρό ακούει το μοιρολόι, οπού ψέλνεται, και μετά φεύγει.

Αργά τη νύχτα η κίνηση θα σταματήσει μα σε κάθε ενορία υπάρχουν γυναίκες, κυρίως ηλικιωμένες, που θα ξαγρυπνήσουν το νεκρό Χριστό.Παράλληλα με το μοιρολόι γίνεται και το στόλισμα του επιταφίου. Σε κάθε ενορία υπάρχει μέσα στην εκκλησιά ή στον αυλόγυρο ένας ξεχωριστός χώρος όπου μεταφέρεται ο επιτάφιος.

Στο χώρο αυτό οι γυναίκες με μαεστρία στολίζουν τον επιτάφιο της ενορίας τους με στόχο να είναι ο πιο όμορφος την επόμενη μέρα που θα συγκεντρωθούν όλοι στο Χριστό, τη Μητρόπολη της Πόθιας.

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ…

Kαί τώρα θά δούμε, τί ακριβώς έχουμε παραλάβει γιά τόν Ιούδα από τήν επίσημη αρχαία Χριστιανική Παράδοση καί τί αναφέρουν γι΄ αυτόν τά ιερά Ευαγγέλια ;

Ό Ιούδας, γεννήθηκε στήν Ισκαρία εξ΄ ού καί Ισκαριώτης, καί ό πατέρας του λεγόταν Ρόβελ. Ένα βράδυ, αναφέρει ή Παράδοση ( Βιβλίο Τριωδίου τού Μεγάλου Συναξαριστή ), ή γυναίκα τού Ρόβελ, είδε ένα φοβερό όνειρο. Ξύπνησε τρομαγμένη από τόν φόβο της.

Καί ενώ προσπαθούσε νά τήν καθησυχάσει ό άνδρας της, αυτή τού είπε:

” Είδα στό όνειρό μου ότι θά μείνω έγκυος καί τό αγόρι πού θά γεννήσω θά γίνει αιτία τής καταστροφής τού γένους τών Εβραίων… “

Ό άνδρας της τήν περιγέλασε σάν ανόητη πού πιστεύει σέ όνειρα, ενώ αυτή προτίμησε νά σωπάσει. Τήν ίδια νύκτα όμως έμεινε έγκυος. Γέννησε πράγματι αγόρι, αλλά φοβούμενη μήπως τό όνειρο βγεί πραγματικότητα, θέλησε νά τό σκοτώσει.

Κρυφά από τόν Ρόβελ έφτιαξε ένα καλάθι, τό άλειψε μέ πίσσα καί τό έριξε στήν θάλασσα τής Γαλιλαίας, λέγοντας ψέματα στόν άνδρα της γιά τήν τύχη τού παιδιού. Τό κιβώτιο αυτό παρασυρμένο από τούς ανέμους έφθασε σέ ένα μικρό νησάκι απέναντι τής Ισκαρίας, πού κατοικούσαν βοσκοί.

Τό βρήκαν οί βοσκοί καί αρχικά τό έτρεφαν από τό γάλα τών ζώων, μετά όμως τό έδωσαν σέ μιά συγχωριανή τους νά τό θηλάζει, καί τό ονόμασαν Ιούδα, γιατί κατάλαβαν ότι προερχόταν από τό γένος τών Εβραίων.

Όταν άρχισε νά περπατάει, πήραν τό παιδί από τό νησάκι καί τό έφεραν στήν Ισκαρία.

Κατά μία περίεργη σύμπτωση καί ενώ έψαχναν ρωτώντας σέ ποιούς μπορούσαν νά αφήσουν τό παιδί, πέσανε επάνω στόν Ρόβελ, στόν πραγματικό του δηλαδή πατέρα, ό οποίος καί τό ανέλαβε μή γνωρίζοντας ότι ήταν τό δικό του, χαμένο παιδί…

Ό Ιούδας, ήταν ένα πολύ όμορφο παιδί, καί ή μητέρα του τό αγαπούσε υπερβολικά, σκεπτόμενη πάντα καί τό δικό της τό παιδί πού είχε παλαιότερα ρίξει στήν θάλασσα.

Στό μεταξύ γέννησε καί δεύτερο παιδί ανατρέφοντας καί τά δύο μαζί αλλά ό Ιούδας πονηρός έκ φύσεως καί υπολογίζοντας στήν διανομή τής πατρικής περιουσίας έδερνε σέ κάθε ευκαιρία τό άλλο παιδί, προσπαθώντας νά τό ξεκάνει.

Ή μητέρα τους συμβούλευε τόν Ιούδα λέγοντάς του ότι από κοινού θά είναι μοιρασμένη ή περιουσία τών γονέων τους καί νά πάψη επί τέλους νά κτυπάει άσπλαχνα τόν αδελφό του. Μιά μέρα όμως ό Ιούδας σάν μεγαλύτερος καί δυνατότερος πού ήταν, αφού σκότωσε τόν αδελφό του κτυπώντας τον μέ μία πέτρα στά μηνίγγια, έφυγε γιά τήν Ιερουσαλήμ φοβούμενος τήν τιμωρία…

Κλαίγοντας οί γονείς απαρηγόρητα πού έχασαν έτσι καί τά δύο παιδιά τους έπεσαν σέ μεγάλη θλίψη.

Έν τώ μεταξύ ό Ιούδας, φιλάργυρος καί πονηρός όπως ήταν, γνωρίστηκε στήν Ιερουσαλήμ μέ τόν βασιλιά Ηρώδη, ό οποίος εκτιμώντας τήν δύναμη καί τήν ομορφιά του, όπως τότε οί βασιλείς συνήθιζαν γιά νά διαλέγουν τούς σωματοφύλακές τους, τόν έβαλε φροντιστή καί οικονόμο στό παλάτι του.

Μετά από λίγο καιρό λόγω ταραχών στήν Ισκαρία, ό Ρόβελ παίρνοντας τήν γυναίκα του καί τά υπάρχοντά του ήλθε καί κατοίκησε στά Ιεροσόλυμα, όπου καί αγόρασε ένα πλούσιο σπίτι κοντά στό παλάτι τού Ηρώδη, χωρίς νά γνωρίσουν τόν Ιούδα αλλά ούτε καί ό Ιούδας αυτούς.

Μιά μέρα πρόσεξε ό Ιούδας ότι ό βασιλιάς Ηρώδης κοιτούσε τακτικά από τό παράθυρο τών ανακτόρων τούς ωραίους κήπους τού Ρόβελ. Μέ αυτή τήν αφορμή καί θέλοντας νά φανεί εξυπηρετικός στόν Ηρώδη μπήκε στούς κήπους αυτούς καί αφού έκοψε τά ωραιότερα άνθη καί τούς καλύτερους καρπούς θέλησε νά φύγει. Τόν είδε ό Ρόβελ καί τού είπε:

” Γιατί τό έκανες αυτό; Άν ήθελες κάτι γιά τόν βασιλέα μπορούσες νά μού τό ζητήσεις…” Αντί άλλης απαντήσεως ό Ιούδας, κακότροπος όπως ήταν, καί αφού βεβαιώθηκε ότι ήσαν μόνοι τους, άρπαξε μιά πέτρα καί σκότωσε τόν πατέρα του όπως είχε σκοτώσει καί τόν αδελφό του, ενημερώνοντας καί τόν Ηρώδη γιά τό συμβάν ό οποίος καί τόν κάλυψε, γιά νά μή μαθευτεί στόν κόσμο καί εκτεθεί τό παλάτι…

Θέλοντας ό Ηρώδης, άπληστος όπως ήταν, νά αρπάξει τά ωραία κτήματα τού Ρόβελ πού συνόρευαν μέ τά δικά του, πίεσε τόν Ιούδα νά παντρευτεί τήν χήρα τού φονευθέντος, δηλαδή τήν μητέρα του, πράγμα πού έγινε.

Ό Ιούδας, έζησε αρκετά χρόνια σάν σύζυγος τής χήρας Ρόβελ, κάνοντας καί παιδιά μαζί της!!!

Κάποια μέρα, βρίσκοντας τήν χήρα νά κλαίει ενθυμούμενη τά όσα κακά τήν είχαν μέχρι τότε συναντήσει, καί ρωτώντας την τί τής συμβαίνει, αυτή άρχισε νά τού εξιστορεί λεπτομερώς τήν ζωή της.
Ό Ιούδας, έχοντας μάθει από τούς βοσκούς, τό πώς τόν είχαν μαζέψει από τήν θάλασ-σα, μέσα στό καλαθάκι μέ τήν πίσσα, κατάλαβε ότι ή χήρα ήταν ή μητέρα του, καί τής είπε:

” Εγώ είμαι ό γυιός σου, πού τόν είχες ρίξει παλαιότερα στήν θάλασσα, καί εγώ σκότωσα τόν αδελφό μου καί τόν πατέρα μου…”

Ακούγοντας όλα αυτά ή μητέρα του καί μάλιστα ότι είχε πέσει καί σέ αιμομιξία καί τεκνογονία μέ τό παιδί της, κτυπιόταν μέ θρήνους γιά τό κατάντημά της λέγοντας στόν Ιούδα νά φύγει από εμπρός της καί νά μή τόν ξαναδούν τά μάτια της…

Από τό γεγονός αυτό καί μετά, συναισθανόμενος ό Ιούδας τό βάθος τών εγκληματικών του πράξεων, καί ακούγοντας ότι κάποιος σπουδαίος διδάσκαλος, ό Χριστός, έχει εμφανιστεί στά μέρη τής Γαλιλαίας καλώντας τούς αμαρτωλούς σέ μετάνοια, πήγε σέ Αυτόν θέλοντας νά σώσει τήν ψυχή του.

Ό Χριστός, σάν εύσπλαχνος πρός όλους τούς αμαρτωλούς, τόν δέχθηκε μαθητή του, δίνοντάς του μάλιστα καί τήν διαχείριση τών χρημάτων τού ταμείου τής ελεημοσύνης πού ήταν απαραίτητα γιά τήν συντήρηση όλων τών μαθητών καί τού λαού πού ακολου-θούσε…

Ό Ιούδας όμως, παρ΄ όλο πού έβλεπε αλλά καί έκανε κι΄ αυτός θαύματα επικαλούμενος τό όνομα τού Χριστού όπως καί οί άλλοι Απόστολοι, έν τούτοις συνέχιζε τίς παλαιές κακίες του κλέβοντας τό ταμείο…

Αποκορύφωμα αυτής τής κακίας του ήταν νά κλείσει συμφωνία μέ τούς αρχιερείς καί νά πουλήσει τόν ίδιο τόν διδάσκαλό του στήν εξευτελιστική τιμή τών 30 αργυρίων, πού ήταν τότε μία συνηθισμένη τιμή στά σκλαβοπάζαρα ανθρώπων, παρ΄ όλο πού ό Χριστός έφθασε στό σημείο νά τού πλύνει καί τά πόδια, θέλοντας νά τόν φέρει σέ συναίσθηση τής βαρύτατης πράξης τής προδοσίας.

Γιατί ό Χριστός, σάν Θεάνθρωπος πού είναι, προγνώριζε ( αλλά δέν προόριζε…) από τήν πρώτη στιγμή πού είδε τόν Ιούδα ότι αυτός ήταν ό άνθρωπος πού θά τόν πρόδιδε όπως από αρχαιοτάτων χρόνων μιλούσαν οί προφητείες. Καί οί προφητείες μιλούσαν όχι μόνο γιά τήν παρουσία τού Ιούδα, αλλά καί γιά όσα όλα πρόσωπα θά έπαιζαν ρόλο στό Θείο Δράμα.

Τά γνώριζε σάν Θεός, αλλά δέν τά κατεύθυνε.

Γιατί άν τά κατεύθυνε, παραβιάζοντας τήν ελευθερία βουλήσεώς τους, τότε τά πρόσωπα αυτά ( καί ό Ιούδας βεβαίως ), δέν θά είχαν καί καμία ευθύνη.

Γνώριζε ακόμη, σάν Θεός Πανταχού Παρών, καί όλες τίς μυστικές συμφωνίες καί συζητήσεις πού έκανε ό Ιούδας μέ τούς τότε Αρχιερείς, πίσω από τήν πλάτη Του…

Ό Ιούδας προφανώς υπολόγιζε, ότι τελικώς ό Χριστός θά διαφύγει από τούς εχθρούς του παρ΄ όλη τήν δική του προδοσία, όπως καί άλλες φορές είχε καί στό παρελθόν γίνει. Όταν όμως είδε ότι καταδικάσθηκε σέ θάνατο, μεταμελήθηκε μέν γιά ότι έκανε αλλά δέν μετανόησε ειλικρινά, φθάνοντας καί στήν συγγνώμη. Πέταξε βέβαια τά αργύρια στούς αρχιερείς αλλά “…απελθών απήγξατο” ( κρεμάστηκε…), σημειώνεται στά Ευαγγέλια.

Υπάρχει ακόμη ή αντίληψη, στήν αρχαία Χριστιανική γραμματεία, ότι ή αυτοκτονία τού Ιούδα έγινε καί από πονηριά, ώστε νά προλάβει ό Ιούδας νά μπεί στόν Παράδεισο πρίν τόν θάνατο τού Χριστού.

Γιατί όπως είχε ακούσει, στά χρόνια τής τριετούς διδασκαλίας τού Χριστού, θά κατέβαινε ό Χριστός στόν Άδη γιά νά κηρύξει καί εκεί στίς ψυχές τών νεκρών, καί νά σωθούν όσες από αυτές πίστευαν. Έπρεπε λοιπόν νά προλάβει, νά βρίσκεται μεταξύ αυτών, τών πρός σωτηρία ψυχών, πρίν πεθάνει ό Χριστός καί όσο διαρκούσε ακόμη ή εποχή τής Παλαιάς Διαθήκης…

Όμως ή πονηρία του αυτή πήγε χαμένη γιατί έσπασε τό σχοινί, καί ” πρηνής γενόμενος ελάκησε μέσος, καί εξεχύθη πάντα τά σπλάχνα αυτού…” όπως σημειώνεται από τόν Ευαγγελιστή Λουκά ( Πράξεις τών Αποστόλων – α΄18). Τού χύθηκαν δηλαδή έξω τά έντερα καί ψυχορραγώντας μερικές ώρες άργησε νά καταλήξει, πεθαίνοντας έτσι μετά τόν Χριστό, καί πηγαίνοντας στήν αιώνια Κόλαση τής Καινής Διαθήκης καί όχι στόν Άδη τής Παλαιάς, όπως πονηρά υπολόγιζε…

Αυτή είναι έν συντομία ή ιστορία τού προδότη Ιούδα γιά τόν οποίον ό Χριστός, προδι-κάζοντας τό αιώνιο μέλλον του, είπε εκείνα τά βαρυσήμαντα λόγια, ότι:

” ουαί ( καί αλλοίμονο) δε τώ ανθρώπω εκείνω, δι΄ ού ό υιός τού ανθρώπου παραδίδοται. Καλόν ήν αυτώ, εί ούκ εγεννήθη ( νά μή είχε γεννηθεί ) ό άνθρωπος εκείνος…” (κατά Μάρκο ιδ΄ 21)

Ή προσπάθεια πού γίνεται λοιπόν τελευταία νά βγάλουν τά αναθέματα τής προδοσίας τού Ιούδα, ξεκινάει όχι γιατί τούς έπιασε ή αγάπη τώρα γιά τόν Ιούδα, αλλά από μία κακή “εκκλησιαστική διπλωματία” τής Δυτικής εκκλησίας, γιά τήν δημιουργία “προγεφυ-ρώματος συνεργασίας” μέ τόν Ιουδαϊσμό, καί αφού στήν αρχή διέγραψαν από τούς ύμνους, τά “περί ανόμων Ιουδαίων καί Εβραίων” επιλεγόμενα.

Οί εξελίξεις, ασφαλώς θά δείξουν, καί τόν τελικώς επιδιωκόμενο στόχο…

Έν τώ μεταξύ ή εισαγγελική έρευνα πού έχει ξεκινήσει γιά τό μεγάλο κύκλωμα αρχαιο-καπηλίας στήν Σχοινούσα, αγγίζει ήδη καί τήν Φρίντα Τσάκος, τήν ΕλληνοΑιγύπτια έμπορο αρχαιοτήτων πού έριξε τελευταία ” στήν αγορά ” καί τό απόκρυφο Ευαγγέλιο τού Ιούδα μέ όλη τήν ύποπτη διαφήμισή του…

http://patrablog.blogspot.com/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

11 Comments

  1. Ανώνυμος

    Διαφωνώ κάθετα, οριζόντια και… πλάγια με το συντάκτη του άρθρο, κυρίως ως προς την παράγραφο,
    " Ας απλώσουμε λοιπόν για λίγο το χεράκι μας, έστω και από το υστέρημά μας για κάποια ελεημοσύνη σε συνανθρώπους μας πού υποφέρουν".
    Όχι! Να μη γίνει από το αίσθημα της ελεημοσύνης!Ελεημοσύνη ζητούν συνήθως οι επαίτες κατ' επάγγελμα.
    Να γίνει μόνο και μόνο από αλληλεγγύη προς το συνάνθρωπό μας και από ανθρωπιά! Σκοπός μας είναι να τον βοηθήσουμε, ώστε να τονωθεί το ηθικό του κι όχι να του το κατεβάσουμε! Η ελεημοσύνη εμπεριέχει την έπαρση του έχοντα και τη μείωση του μη έχοντα! Όλα θα πρέπει να γίνουν διακριτικά και με πολύ τακτ! Αν μπορώ να κάνω κάτι, ας το κάνω σωστά! Ας του επιτρέψω να κρατήσει την αξιοπρέπειά του!
    Και θα την κρατήσει, όχι όταν θα τον αναγκάσει η αδιαφορία μας να φτάσει μέχρι τα σκαλοπάτια της εκκλησίας για ελεημοσύνη. Θα την κρατήσει όταν τα δώρα αγάπης τα πάει ο καθένας μας ως την πόρτα του γείτονά μας,συνοδευμένα πάντοτε με δυο καλές κουβέντες κι ένα ζεστό χαμόγελο !

    Reply
  2. Ανώνυμος

    που κολα ο ιουδας με τους φτωχους?
    οσο για τη ζωη του αν ηταν ετσι
    ηταν ολα απλες συμπτωσεις
    η ηταν ολα προκαθορισμενα?

    Reply
  3. Ανώνυμος

    Ο 21ος αιώνας, θα είναι και αυτός, όπως και οι προηγούμενοι, ο αιώνας των μεγάλων συγκρούσεων, των αναταραχών, ο αιώνας των σκοπίμως απελευθερωμένων ιών, με τις επιδημίες και συμφορές, γιατί «πρέπει» να εξαφανισθούν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρον τον σκουπιδοποιημένο πλανήτη. Είναι ολοφάνερο πλέον το πόσο κατεπείγουσα είναι η ανάγκη να ξαναποκτήσουμε την ανθρώπινη υπόσταση μας, για να ορθωθούμε έτσι πελώριοι καθώς είμαστε σαν Έλληνες και να υπερασπίσουμε τους εαυτούς μας και τις οικογένειές μας, αντί να περιμένουμε να μας ανατινάξουν όλους μαζί.

    Η Εκκλησία και η Ευρώπη να αναλάβουν τους μετανάστες

    Οι Ευρωπαίοι μεγάλο-καρχαρίες που μας πέταξαν εδώ χιλιάδες μετανάστες, ενώ αδυνατούμε να τους θρέψουμε, να ξεκινήσουν τις επενδύσεις στις χώρες των ανθρώπων αυτών, προσφέροντας τους δουλειά και κίνητρα για να γυρίσουν στα σπίτια τους ειρηνικά κι’ όχι διωγμένοι και μισημένοι. Έχουν τόσες και τόσες «θυγατρικές» εταιρείες γιατί δεν το κάνουν λοιπόν; Επίσης, οι Ευρωπαίοι δυνάστες, είναι υποχρεωμένοι από τις Κοινοτικές Οδηγίες, να αναλάβουν κι’ αυτοί το ποσοστό των μεταναστών που τους αναλογεί, όχι να μας το «πασσάρουν».

    Υποχρέωση έχει και η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία Α.Ε. να φιλοξενήσει στις απέραντες εκτάσεις της, τους δυστυχισμένους και απελπισμένους μετανάστες, μεριμνώντας για την Υγεία τους, την καθαριότητά τους, την εργασία τους και την αξιοπρέπεια τους. Καλούνται λοιπόν τόσο η Ορθόδοξη, όσο και η Καθολική Πλουτοκρατική Εταιρεία «Εκκλησία του Χριστού Α.Ε», που κολυμπάνε στο χρυσάφι, να ανοίξουν το πουγγί τους και να μοιράσουν τα δισεκατομμύρια που έχουν, σύμφωνα με την διδασκαλία του εργοδότη τους, του ξενόφερτου- μετανάστη κ. Ιησού τους, που τους προτρέπει «ο έχων δύο χιτώνας να δίδει το έναν», όχι μόνον να υποχρεώνουν εμάς να τον πληρώνουμε και να τον προσκυνάμε. Εμπρός, επαληθεύσατε κύριοι την «αγία» σας διδασκαλία!
    Αυτά τά λίγα!!!!!!! καί καλή σας ανάσταση.- ΙΩΝ

    Reply
  4. Ανώνυμος

    Πως θα διεκδικήσουμε την εξουσία, την Παιδεία και την Καθαριότητα.

    Εμείς οι ΄Έλληνες, θα πάψουμε να είμαστε τα εκτρεφόμενα ζώα του Ιουδαϊκό σταύλου, μόλις καταλάβουμε τι σημαίνει «ο λαός στην εξουσία». Γιατί «ο λαός στην εξουσία». σημαίνει ο λαός στις αποφάσεις! Γιατί οι αποφάσεις, κάνουν την εξουσία, κι’ όχι η κινητοποίηση των μαζών που δολοφονούνται άγρια από την εξουσία μέσα στους δρόμους. Η διαβόητη μεταβίβαση της εξουσίας στον λαό, δεν σημαίνει την είσοδο κομμάτων και βουλευτών μέσα στην «Βουλή Α.Ε.», Σημαίνει ότι εμείς, θα εξετάζουμε τις ολέθριες συνέπειες της χαμηλής Παιδείας και των Νόμων πάνω στην ζωή μας. Σημαίνει ότι θα εξετάζουμε τις επιπτώσεις που έχουν και για ποιούς προορίσθηκαν να τις έχουν.

    Γιατί ο « λαός στην Εξουσία», σημαίνει ότι εμείς πλέον, θα έχουμε και συμμετοχή στα Προγράμματα Διδασκαλίας, πετώντας έξω από τα σχολεία τους αγράμματους κομματικούς υπηρέτες της εξουσίας. Θα διορίσουμε τους άριστους επιστήμονες που διαθέτουμε και θα μαθητεύσουμε κι’ εμείς δίπλα τους, μέχρι να εξασφαλίσουμε τον πλήρη εκσυγχρονισμό της Παιδείας και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μέχρι να σιγουρευθούμε ότι η Ελλάδα, απέκτησε αληθινή Γνώση, Επιστήμη, Έρευνα και Τεχνολογία, αφού από την Παιδεία μας, εξαρτάται ο πλούτος μας, η ευτυχία μας, οι πόλεις μας και η ίδια η ζωή μας.

    Επίσης, ο «λαός στην εξουσία», σημαίνει την κατάργηση της εμετικής «Βουλευτικής Ασυλίας», την μείωση τους αριθμού των Υπουργείων και βουλευτών, την μείωση των μητροπολιτών και δεσποτάδων που απομυζούν σαν βδέλλες τον δικό μας μόχθο. Θα αμφισβητήσουμε την Ιουδαϊκή θρησκεία, που επί δύο χιλιάδες χρόνια τώρα, είναι ο μόνος εχθρός μας, αφού μας επιβάλει την Ακινησία, μαζί με την ολέθρια σκέψη: « ο θεός ξέρει κι’ όχι εσείς». Θα επαναφέρουμε την αυθεντική Εκκλησία του Δήμου που έκανε πανίσχυρους τους Έλληνες, αδιαφορώντας για τους ογκώδεις ναούς και περιφρονώντας τα πτώματα του Ιεχωβά, που μας έχουν καταντήσει νεκρολάγνους και Σκουπιδανθρώπους.

    Πρωταρχικό καθήκον μας είναι να αποκτήσουμε λαμπερές -πεντακάθαρες πόλεις αντί να ζούμε στις ελεεινές Σκουπιδοπόλεις μας, αλλά για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει ν’ ανταμείβουμε γενναιόδωρα τους ταπεινούς εκείνους εργάτες, οι οποίοι με την ταπεινή δουλειά τους, μας χαρίζουν την καθαριότητα, που δεν είναι απλά η «μισή αρχοντιά», αλλά είναι η ίδια η αρχοντιά, είναι η ίδια η ανθρώπινη υπόσταση, είναι ο δυνατός και πεντακάθαρος ελληνικός νους και τελικά, η καθαριότητα είναι ο ίδιος ο πολιτισμός και ο ίδιος ο άνθρωπος! «Πολίτες υγιείς σε πόλεις Υγιείς», πρέπει να είναι το νέο μας σύνθημα, δίνοντας τέλος στην σκουπιδοποίηση των πόλεών μας, στην σκουπιδοποίηση της Παιδείας, της Γλώσσας, και του οράματος που κάποτε είχαμε και πορευόμασταν νικηφόρα. Η Γνώση, την οποία οι λεγεωνάριοι της εξουσίας μας στερούν εσκεμμένα, είναι μόνη δύναμις που ανατρέπει τους τυράννους, χωρίς τύμπανα πολέμου, χωρίς τσεκούρια, μαχαίρια, πέτρες, ξύλα, και μολότωφ. Ο πόλεμος των Ιδεών, είναι ο πιο αδυσώπητος πόλεμος και θα νικήσουμε όταν σταματήσουμε πλέον να προσκυνάμε τον ακάλεστο σωτήρα. Οι θρησκευτικοί δυνάστες μας, να αναχωρήσουν για την Ναζαρέτ και να πληρώνονται από την Ναζαρέτ. Και επιτέλους οι Έλληνες, να καταλάβουν πως, « όταν σκοτώνονται» δεν τραβάει την ανηφόρα η Ζωή, «με σημαίες και με ταμπούρλα», όπως λέει το τραγούδι, ούτε η ζωή θελει « νεκρούς χιλιάδες να είναι στους τροχούς». Η ζωή παράγει Ζωή και χρειάζεται Φιλοσόφους, Μαθηματικούς, Γιατρούς, Φυσικούς ,Αστρονόμους, Γεωμέτρες και χρειάζεται Τέχνη, Ποίηση Μουσική και Λογοτεχνία ελεύθερη. Με δυό λόγια χρειάζεται Παιδεία- Έρευνα-Επιστήμη δεν χρειάζεται ούτε δεσποτάδες, ούτε «αγιασμένους» ποιητές, εξαρτημένους από τους Εκκλησιαστικούς τυράννους μας, που μας περνούν τα κουραφέξαλά τους για δημιουργίες. (..συνέχεια..)

    Reply
  5. Ανώνυμος

    Ο συνωστισμός και η παραβίαση των χωροταξικών ορίων γεννούν βρώμα, ασθένειες και παραβατικότητα

    Στην συνέχεια, με το τέλος του Μεσαίωνα, με την απότομη εκβιομηχάνιση, η διαθεσιμότητα της εργατικής δύναμης, απαιτούσε και την συγκέντρωση του πληθυσμού στα αστικά κέντρα, τα οποία αναπτύχθηκαν σε βάρος της καλλιεργήσιμης γης και του δασικού μας πλούτου, χτίζοντας τις Σκουπιδο-εργατουπόλεις, πάνω σε ρέματα, με τα βρώμικα απόβλητα να περνούν μέσα από τους δρόμους που έπαιζαν τα παιδιά κάποτε, υποβιβάζοντας τους ανθρώπους σε κάτι χειρότερο από ζώα, αφού τα ζώα διαβιώνουν μέσα στην Φύση, ενώ οι κάτοικοι των Σκουπιδο- εργατουπόλεων, είναι εντελώς αποκομμένοι από αυτήν Φύση.

    Μια τυπική Σκουπιδόπολις του ενός και μόνον εκατομμυρίου κατοίκων, (η Αθήνα έχει τέσσερα και πλέον), χρειάζεται για παράδειγμα καθημερινά, και κατά μέσον όρο γύρω στις 625 χιλιάδες τόνους νερού, γύρω στις 2 χιλιάδες τόνους τροφής, γύρω στις 10 χιλιάδες τόνους καυσίμων, και γύρω στις 10 χιλιάδες ωριαία ΚW ηλεκτρικής ενέργειας. Αντιστοίχως, απορρίπτει στο περιβάλλον κατά μέσον όρο, γύρω στις 2 χιλιάδες τόνους στερεών αποβλήτων, γύρω στις 500 χιλιάδες τόνους υγρών λυμμάτων, γύρω στις 950 χιλιάδες τόνους ρυπογόνων αερίων και γύρω στα 150 εκατομμύρια ΒΤU θερμότητας. Παράλληλα, αυξάνονται γεωμετρικά οι δαπάνες για την επέκταση, ανανέωση και συντήρηση των δικτύων ηλεκτρικού, νερού, φυσικού αερίου, αποχετεύσεων, μεταφορών, συγκοινωνιών και τηλεποικοινωνιών. ( Αντώνης Κονταράτος, «Η κατάρρευση του Κόσμου», σελίς 31-32).

    Οι σύγχρονες Σκουπιδοπόλεις, έχουν ξεφύγει πλέον από κάθε έλεγχο, και έχουν μεταβληθεί σε λίκνα απροσάρμοστων, παραβατικών και προβληματικών ατόμων, που κρύβονται μέσα στην ανωνυμία και σαν αυθεντικοί κάτοικοι Σκουπιδοπόλεων, είναι αντικοινωνικοί, εχθρικοί και εγωκεντρικοί, ενώ οι μελέτες που έγιναν στις ΗΠΑ, απέδειξαν ότι, όσο αυξάνει ο αριθμός των συγκατοικούντων ατόμων ανά μονάδα επιφανείας ενός διαμερίσματος, τόσο αυξάνεται και η θνησιμότητα, η εγκληματικότητα, η σεξουαλική διαστροφή, η ομοφυλοφιλία και η βία.

    Αποτέλεσμα: γενικευμένες εκρήξεις βίας, αδιαφορία, πικρία, που μαζί με την μεθοδευμένη αναβίωση των Μεσαιωνικών Σκουπιδότοπων, είναι το πιο αποτελεσματικό, χημικό, και ψυχολογικό όπλο, με το οποίο, οι λεγεωνάριοι της εξουσίας, στοχεύουν τους Έλληνες, από μία διαφορετική οπτική γωνία εξαναγκάζοντάς τους να ζουν μέσα στην βρώμα, τις αναγουλιαστικές αναθυμιάσεις των σκουπιδιών, τους γεμάτους από «γκράφιτ» τοίχους, μέχρι να παραφρονήσουν και να αρχίσουν να σφάζουν τους διπλανούς τους. Τα πεζοδρόμια, κατακλύζονται από φρέσκες «τούρτες» περιττωμάτων σκύλων, μια άκρως επικίνδυνη εστία μολύνσεως, γιατί επικρατεί η Ιδέα ότι μόνον οι Φιλό-σκυλοι, είναι και οι Φιλό-ζωοι, ασχέτως εάν οι ίδιοι καταβροχθίζουν λαίμαργα τις ξεροψημένες σάρκες από μικρά αρνάκια και μοσχαράκια γάλακτος, τα οποία κατασφάζονται για το χατήρι του. Οι Φίλο-σκύλοι που ποζάρουν για Φιλό-ζωοι, αιχμαλωτίζουν, ευνουχίζουν, φυλακίζουν και τελικά εγκαταλείπουν τα σκυλιά τους μέσα στους δρόμους, συμβάλλοντας στην αναπαραγωγή των Σκουπιδοπόλεων και των Σκουπιδανθρώπων. Αυτοί οι φίλο-σκυλοι λοιπόν, που δεν καταδέχονται να μαζέψουν τις «τούρτες» των σκύλων τους από τα πεζοδρόμια, θα πρέπει να τιμωρούνται με τα πιο εξοντωτικά πρόστιμα, για να μάθουν ότι η καθαριότητα είναι η αρχοντιά και δεν είναι τα «ευγενή » περιττώματα των σκύλων τους.(συνέχεια)

    Reply
  6. Ανώνυμος

    Η βρώμα που ζούμε σήμερα, είναι μία επιπλέον στόχευση εναντίον μας, αλλά από μια άλλη οπτική γωνία, γιατί η βρώμα, αηδιάζει τον άνθρωπο, του στερεί τα πνευματικά του μέσα, θολώνει τον Νου του, δολοφονεί την ψυχή και εξαφανίζει την δημιουργία του. Αλήθεια αναρωτηθήκαμε ποτέ, γιατί δεν δημιουργήθηκαν πλέον Παρθενώνες και άλλα θαυμαστά αριστουργήματα, χριστιανική εποχή που ζούμε;

    Μετά την βίαιη επιβολή του χριστιανισμού, η Ανθρωπότητα, έπαψε να σχετίζεται με τον πολιτισμό, την καθαριότητα και την αρχοντιά και συνδέθηκε με την βρώμα, το αίμα και την Ιουδαϊκή λέπρα, που προσέβαλε το 10% του πλανήτη, ενώ η Ρώμη και ολόκληρη η Ευρώπη, μετατράπηκαν σε ανοικτούς βόθρους, μαστιζόμενες για αιώνες από επιδημίες πανούκλας, χολέρας, λέπρας, φυματίωσης, σύφιλης και δεκάδων άλλων ανίατων νοσημάτων, αποδεκατίζοντας τις εξαθλιωμένες χριστιανικές μάζες, που πέθαιναν μέσα στους δρόμους, χωρίς να προλαβαίνουν να τους θάψουν. Η μπόχα από τα πτώματα που σάπιζαν σε δημόσιους χώρους, τα σκουπίδια και οι αρουραίοι που μετέφεραν τις αρρώστειες, ήταν τα πιο αποτελεσματικά χημικά όπλα, που χρησιμοποίησαν οι Μεσαιωνικοί Ιεροεξεταστές, για να τσακίσουν την αντίσταση των εξαθλιωμένων μαζών, που εξαντλημένες πλέον, αδυνατούσαν να εναντιωθούν στον «Σωτήρα» της βίας και του ολέθρου.

    Η καθαριότητα, το μπάνιο, ο καλλωπισμός, θεωρήθηκαν θανάσιμα αμαρτήματα, ενώ η χριστιανική βρώμα, υμνήθηκε ως η υπέρτατη αρετή, δεσπόζοντας στα χριστιανικά αυτοκρατορικά σαλόνια, ακόμη και μετά την Αναγέννηση της Ευρώπης, με τις άπλυτες βασίλισσες, τους δύσοσμους Αυτοκράτορες, τους βρωμερούς μαρκησίους, τους κόμητες και τις δούκισσες, που φιλοξενούσαν μέσα στις περούκες τους παντός είδους ζωύφια, από ψείρες, μέχρι αράχνες και κατσαρίδες, τις οποίες οι Γάλλοι «ευγενείς», διασκέδαζαν να τις πετούν ο ένας στον άλλον, στις κοσμικές συγκεντρώσεις των Βερσαλλιών, όπου ως γνωστόν, δεν υπήρχαν τουαλέτες και η βρώμα τους, καθώς έτρωγαν δίπλα-δίπλα στις τραπεζαρίες, ξεπερνούσε κάθε παρανοϊκή φαντασία, την στιγμή που στην Προϊστορική ακόμη Σαντορίνη, έχουν ανακαλυφθεί τουαλέτες στον δεύτερο όροφο των σπιτιών, που συνήθως ήταν η κρεβατοκάμαρα των κατοίκων, γιατί από τους Προϊστορικούς ακόμη χρόνους οι Έλληνες, έμεναν σε τριώροφα και εξαώροφα κτίρια και όχι μέσα σε σταύλους με τρωκτικά, όπως οι «πανάγιοι» Ιουδαίοι προπάτορες. Τα Γαλλικά αρώματα, ήταν επίτηδες αποπνικτικά βαριά μέχρι λιποθυμίας, για να καλύπτουν εκείνοι οι βρωμο -«ευγενείς» την μπόχα τους, που ούτε οι ίδιοι την άντεχαν.

    Η βρώμα του σταύλου και ο « Σωτήρας» του σταύλου

    Ο Ιησούς, ( εάν υπήρξε ποτέ) και οι «μαθητές» του, φορείς και ιεροκήρυκες της χριστιανικής βρώμας, γύριζαν μέσα στους δρόμους άπλυτοι, αφοδεύοντας και τρώγοντας με τα ίδια άπλυτα χέρια, και όταν οι Σαδουκκαίοι τους επέπληξαν γι’ αυτό, ο Ιησούς υπερασπίσθηκε την ιερή τους βρώμα, λέγοντας: «Δεν μολύνει τον άνθρωπο ότι εισέρχεται εις την κοιλίαν του, αλλά ότι εξέρχεται από την καρδίαν του» (Ματθαίος 15: 18). Αυτός ο απρόσκλητος «σωτήρ», που κατήργησε τον Άνθρωπο και την Ζωή, δεν γεννήθηκε τυχαία μέσα σε έναν σταύλο, γεμάτον μπόχα και περιττώματα, ούτε τυχαία οι τρείς «μάγοι», γονατίζουν και τον προσκυνούν μέσα στις κοπριές, τα βόδια και τα γαϊδούρια, τα οποία δυστυχώς, σήμερα, τα έχουμε αντικαταστήσει εμείς. Ο χριστιανικός σταύλος, προαναγγέλλει την σκουπιδοποίηση και το φριχτό μέλλον της Ανθρωπότητας, επειδή η «Βασιλεία» των φτωχών, θα εκφρασθεί με μια φρενίτιδα προς την φτώχεια, την εξαθλίωση και την κακομοιριά, διότι σύμφωνα με τα απάνθρωπα χριστιανικά κηρύγματα, μόνον τα προσόντα αυτά εξασφάλιζαν την βασιλεία των ουρανών και όφειλαν οι «προνομιούχοι» σκλάβοι να τα επιδεικνύουν. (..συνέχεια..)

    Reply
  7. Ανώνυμος

    Σκουπίδια ..καί σκουπιδάνθρωποι

    -Μέσα στην βίαιη και εκβαρβαρισμένη εποχή μας, ένα παλιό ρητό που έλεγε : «δείξε μου τον φίλο σου, για να σου πω ποιος είσαι», θα πρέπει να αντικατασταθεί από το : «δείξε μου την πόλη σου, για να σου πω ποιός είσαι». Σήμερα, ο εθνικός Σκουπιδότοπος Ελλάς με την πρωτεύουσα Αθήνα, κατατάσσονται αισίως, ανάμεσα στις πιο βρώμικες χώρες του κόσμου, « ένα κουβάρι από σκουλήκια» όπως λέει ο Σεφέρης, καθώς μετά την εισβολή του απρόσκλητου ψευδο-«σωτήρα», μετατράπηκε από χώρα τoυ Κάλλους, της συμμετρίας και της τελειότητας του παρελθόντος, στο εξάμβλωμα που αντικρίζουμε σήμερα.
    Οι χριστιανοί εγκληματίες, που ξεχυθήκαν σαν πανούκλα στην χώρα μας, γκρέμισαν κτίρια και αριστουργηματικά έργα τέχνης, έκαψαν βιβλιοθήκες, έκλεισαν σχολεία και Πανεπιστήμια μας, (οι χριστιανοί τα έκλεισαν και οι Τούρκοι) και κατήργησαν μαζί με την ελληνική Γλώσσα και την μοναδική στο κόσμο Ελληνική περιβαλλοντολογική Νομοθεσία, που προστάτευε Δάση, τους λιμένες, τις ακτές, τους ποταμούς, τους χείμαρρους, τα ζώα, τα πτηνά και τα ιχθυηρά, κατηγορώντας τους Έλληνες ως «ειδωλολάτρες»., επειδή τιμούσαν όλους εκείνους που πρόσεχαν το περιβάλλον, π.χ. τους πλοιάρχους, με τον περίφημο Ορφικό Ασίνηο, (αμόλυντο) λίθο.

    ΄Εκτοτε, η ομορφιά, αντικαταστάθηκε με μια φριχτή ασχήμια, ενώ το πιο φημισμένο καλλιτέχνημα της Ανθρωπότητας, ο Παρθενώνας, που δέσποζε ολόλευκος, πάνω στον πέτρινο λόφο της Ακροπόλεως, μετατράπηκε σε εκκλησία ξένης θρησκείας, γιατί η εξαιρετική του ομορφιά θύμιζε ( και θυμίζει) στους μισέλληνες, τον δυνατό ελληνικό Νου, πριν η Ελλάδα σκουπιδοποιηθεί και εκβαρβαρισθεί χάριν του Εβραίου ψευτο-σωτήρα, που κανείς δεν τον προσκάλεσε και κανείς δεν τον αγάπησε.

    Μόνον συμφορά και καταστροφή έφεραν στην Ελλάδα οι χριστιανοί, ενώ η ατέλειωτη χρονική διάρκεια του Μεσαίωνα, βοήθησε τους χριστιανούς να καίνε, να σκοτώνουν και να ξεθεμελιώνουν την χώρα μας, κάνει τις κλοπές του Έλγιν και του Μοροζίνι, να φαίνονται σαν αθώες τρυφερότητες. Οι χριστιανοί, μέχρι και τα μάρμαρα της Ακροπόλεως στην αριστερή πλευρά των προπυλαίων, χρησιμοποίησαν για τις πολυτελείς κατοικίες των επισκόπων τους και τώρα το αρνούνται. Μεταχειρίστηκαν τα πάντα για να εξαφανίσουν την Ακρόπολη, αλλά δεν το πέτυχαν.

    Από την άλλη πλευρά, ο σκουπιδοποιημένος σήμερα Πειραιάς, είναι άσχετος με τον εκπληκτικό προ-χριστιανικό λιμένα, που μαζί με τον λιμένα της Ζέας και τον ομώνυμο Ναύσταθμο, ήταν μια μεγαλοπρεπέστατη κατασκευή, με περίλαμπρους κίονες, οι οποίοι διασώζονται μέχρι σήμερα, διαθέτοντας 196 νεώσοικους, που έφεραν από δύο τριήρεις διαφορετικού τύπου ο καθένας, τοποθετημένες σε ακτινωτό σχηματισμό και έμοιαζαν με ένα πελώριο λευκό θαλασσοπούλι, έργο του μεγάλου Ιπποδάμου του Μιλησίου την ρυμοτομία του οποίου αντέγραψαν οι υποκριτές εβραιο- Αμερικανοί στην Νέα Υόρκη, ώστε να μην χάνονται μέσα στην τερατώδη απεραντοσύνη της.

    Σήμερα, ο δημιουργικός Έλλην, ο θαρραλέος κι’ ατρόμητος, ο φτιαγμένος για ανοιχτή μάχη, αλλά τόσο ευαίσθητος πάνω στην ομορφιά, αργοπεθαίνει εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια, μέσα στο απέραντο χριστιανικό σφαγείο χωρίς να ξέρει πώς να αντιδράσει, γιατί δεν ξέρει τι του φταίει. Τα βάρβαρα ξεσπάσματα εναντίον των διπλανών μας, οφείλονται 90% στην ασχήμια και το αηδιαστικό περιβάλλον γύρω μας, που δολοφονεί την ψυχή μας, γιατί όπως η ομορφιά παράγει ομορφιά και η αρμονία παράγει αρμονία, το ίδιο και η βρώμα παράγει βρώμα, τα σκουπίδια παράγουν Σκουπιδοπόλεις και Σκουπιδανθρώπους, οι οποίοι με την σειρά τους, παράγουν βία και τρομοκρατία, αφού οι Σκουπιδάνθρωποι, αντιστοιχούν στις Σκουπιδοπόλεις τους και αντιστρόφως. Η απλή αυτή εξίσωση, έχει δραματικές συνέπειες για τους Έλληνες, που σέρνονται αμίλητοι σαν άχρηστοι όγκοι κρέατος μέσα στο εβραϊκό κοπάδι, ανίκανοι να επιβληθούν στον τρομερό ψευτο-«σωτήρα» κι’ ανίκανοι ν’ ανατρέψουν τις φοβερές Μεσαιωνικές καταστάσεις που ζούμε.
    ..συνέχεια..

    Reply
  8. Ανώνυμος

    Μακαρισμοί εν τη λαλαίουσα Κασταλία πηγή

    – Είπατε τω εαυτώ:
    Μακάριοι, οι τον Έρωτα τιμώντες καί λατρεύοντες.
    οι αρετάς καί ιδανικά έχοντες.
    οι τον πάντοιον δογματισμόν αποτεινάξαντες.
    οι διά της λογικής, εις την γνώσιν της ‘Ιεράς Φύσεως αγόμενοι.
    οι της Φιλοσοφίας μύσται, καί πλούσιοι τω πνεύματι.
    οι την δράσιν καί την πράξιν στοχαζόμενοι.
    οι την ΄Ιωνικήν νηφαλιότηταν καί Δωρικήν φρόνησιν εμφορούμενοι.
    οι τα Μήτρια καί τα Πάτρια τιμώντες.
    οι το Ωραίον, το Μεγάλον, καί Αληθές διακονούντες.
    οι τών Χρησμών των μαντεύοντες.
    οι εις το γνώθι σ’ αυτόν κοινωνούντες.
    οι τας εξωκόσμους ηδονάς αρνηθέντες.
    οι την ιδέαν της αμαρτίας ή της λυτρώσεως, μη αποδεχόμενοι.
    οι την αιωνίαν καταδίκην εις κόλασιν τινά, μη φοβούμενοι.
    οι την μέλλουσαν ανάστασιν νεκρών, μη προσδοκούντες.

    Δυστυχείς, οι κρυπτόμενοι, ολολύζοντες.
    Εμπροσθεν δε τούτων,
    στάθι καί οίκτιρον,
    οι της δουλείας των υπεύθυνοι
    εισίν οι ίδιοι καί οι όποιοι βάρβαροι θεοί των.-

    Ιων ο Β΄

    Reply
  9. Ανώνυμος

    θα πάει το αυτιστικό στην ύδρα ε? κακό χρόνο να 'χει που να πέσουν όλες οι κροτήδες πάνω του.

    Reply
  10. Ανώνυμος

    ΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟ;;;
    ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ 'Η ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ Η' ΒΑΠΤΙΣΤΕΣ..
    ΑΥΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;

    Reply
  11. Ανώνυμος

    Θά φάνε όλοι καλά, θά χορτάσει ο εαυτούλης τους, ακόμη καί ο σκύλος τους !

    Οί φτωχοί; STARXIDIA TOYS
    ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ…
    ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΥΔΡΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΣΧΑ;;;

    Reply

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *