JUMBO Α.Ε. – Μια ελληνικη επιχειρηση που δεν δινει σημασια στον πελατη ! ! !

Πάνος Γιαννακόπουλος
Σύζυγος-Πατέρας-Εργαζόμενος

Τον τελευταιο καιρο ολο και περισσοτερα emails μου ερχονται για την ενισχυση των ελληνικων προιοντων και ελληνικων επιχειρησεων. Τυγχανει όμως από τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου σαν αγοραστη να προτιμω σε μια αναλογια 90-10 τα ελληνικα προιοντα και φυσικα προσπαθωντας να υποστηριξω και τα μη-μεταλλαγμενα (άλλο αυτό είναι μια άλλη κουβεντα).

Τα τελευταια 3 χρονια οπου υπαρχει και ένα μικρο αγορακι στην οικογενεια επισκεπτομαι ολο και……..
πιο συχνα την αλυσιδα καταστηματων JUMBO και τολμω να πω ότι κάθε φορα που την επισκεπτομαι ολο και πιο στεναχωρημενος να πω, δυσαρεστημενος να πω, εκνευρισμενος να πω. παντως κάθε φορα που φευγω λεω ότι θα μπορουσαν και καλυτερα να ηταν εκει μεσα τα πραγματα! Θελετε λιγο ο ορυμαγδος προιοντων, λιγο η ταξινομηση (ειδικα αν πας σε καταστηματα παλια και μικρα), λιγο το αποκαρδιωτικο υφος των εργαζομενων που προφανως τρεχουν από το πρωι μεχρι το βραδυ για τον βασικο μισθο (δεν το συζηταμε πως ηταν τα προσωπα τους παραμονες χριστουγεννων), λιγο τα πιτσιρικια που τα αφηνουν οι γονεις τους να τρεχουν από δω και από εκει κανοντας σαματα ή κλαιγοντας γιατι δεν τους παιρνουν αυτό που θελουν (και καλα κανουν και δεν τους παιρνουν, επρεπε να ερθει το ΔΝΤ για να καταλαβουν μερικοι γονεις ότι δεν χρειαζεται να εχουν στα σπιτια τους ένα δωματιο για να κοιμουνται τα παιδια και ένα για τα παιχνιδια τους.)

Αυτό όμως που με εξοργιζει περισσοτερο όμως με την εν λογω επιχειρηση είναι η τακτικη και πολιτικη εξυπηρετησης των πελατων οσον αφορα το after sales service. Φυσικα καλα καταλαβατε ότι είναι όχι απλα περιορισμενο ή ελλιπές ή κακό. είναι φυσικα ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ!!!!

Παρα πολλα σχολια, αναρτησεις και καταγγελιες υπαρχουν στο διαδικτυο μονο και μονο αν πληκτρολογησεις στο google την φραση ‘jumbo πολιτικη επιστροφων’!!! Ανθρωποι που πηραν έναν λαμπτηρα χωρις να τον δοκιμασουν διοτι το jumbo δεν εχει τετοια ‘υπηρεσια’ και πηγαν σπιτι τους για να διαπιστωσουν ότι δεν αναβει και φυσικα το jumbo δεν τους τον αλλαξε διοτι δεν μπορει να διαπιστωσει αν ηταν καμμενος από πριν ή αν καηκε στα χερια του καταναλωτη (να σημειωσω ότι ο λαμπτηρας εγραφε επανω εφ ορου ζωης εγγυηση αλλα και να μην το εγραφε φανταζομαι ότι θα μπορουσε να ελεγχθει από πριν όπως κανουν στα Πρακτικερ.), πατερας που πηρε ένα μαγιω για την κορη του 3 μερες πριν φυγει για την κατασκηνωση αλλα επειδη δεν της εκανε το νουμερο και προσπαθησε να το αλλαξει ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΚΟΛΟΣΣΟΣ JUMBO δεν κανει αλλαγες τελικα κατεληξε ο ανθρωπος να παει σε αθλητικο καταστημα και να τις παρει άλλο μαγιω. και διαφορες άλλες τετοιες ιστοριες χωρις αντικρυσμα, αποτελεσμα και λυση προς τον καταναλωτη διοτι ακομα και αν προσπαθησεις να επικοινωνησεις με τα κεντρικα, αμ δε, ψαξε ψαξε δεν θα τους βρεις!!!!
Εχω την εντυπωση ότι για την περιπτωση του λαμπτηρα ακομα και σε επερωτηση της γενικης γραμματειας καταναλωτη δεν μπηκαν στον κοπο να απαντησουν, αλλα δεν ειμαι σιγουρος για την εξελιξη του θεματος!!!

Φυσικα και υπαρχουν και ευχαριστημενοι αλλα και ικανοποιημενοι πελατες. Σιγουρα ολοι εμεις που παμε και ξαναπαμε δεν παμε ουτε για να βριστουμε ουτε για να μαλωσουμε. Παμε γιατι οι πλειονοτητα των εμπορευματων που εχουμε παρει από εκει είναι ικανοποιητικα. Το θεμα όμως είναι ότι για έναν λαμπτηρα, ένα μαγιω ή στην δικια μου περιπτωση για ένα τρενακι των 10? που δεν δουλευει δεν θελουμε να παρουμε αδεια από την δουλεια μας για να παμε τις ωρες που βολεβει το JUMBO και κάθε JUMBO. Ειμαστε διατεθημενοι ΟΤΑΝ παμε να στηθουμε στην ουρα, αν θελουμε και μονο αν το επιλεξουμε εμεις να περιμενουμε, για να κανουμε την δουλεια μας ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ γιατι ‘με τον παρα μου. και την κυρα μου’.

Λεει ο θυμοσοφος λαος μας ότι ο καλος ο καπετανιος στην φουρτουνα φαινεται αλλα στην προκειμενη επιχειρηση ισχυει ‘αν θελεις. αν δεν θελεις να σε δω που αλλου θα πας’???

Σιγουρα είναι μια επιχειρηση που προσφερει χαμηλες τιμες. Σιγουρα προσφερει και χαμηλης ποιοτητας προιοντα (εξ ου και ολες οι αναφορες από τον ΕΦΕΤ και αλλους οργανισμους για προβληματικα ή ακομα και επικινδυνα προιοντα). Όλα αυτά τα δεχομαστε διοτι πριν αγορασουμε ψαχνουμε και εκτιμουμε τον κινδυνο. Η αδιαφορια όμως είναι αυτό που πικραινει και εξοργιζει τον κοσμο και ειμαι σιγουρος ότι συνεχιζοντας αυτην την πορεια σε καμια 5ετια δεν θα είναι μια ‘ραγδαια κερδοφορα επιχειρηση’ όπως την παρουσιαζουν ολοι!!!

Παρακαλω θερμα λοιπον ολους αυτους εκει στο τμημα μαρκετινγκ, δημοσιων σχεσεων, εξυπηρετησης πελατων (αν βεβαια υπαρχουν όλα αυτά τα τμηματα και δεν είναι ενας Βεγγος να τρεχει για όλα). ας ξαναριξουν μια ματια στο πλανο τους. Στο πλανο που λεει για τις αλλαγες προιοντων, ειτε είναι ελαττωματικα ειτε απλα δεν μας αρεσουν, και ας προσπαθησουν να γινουν λιγο πιο ανθρωπινοι και λιγο πιο καλοβολοι. Δεν ειμαστε ρομποτ με ένα πορτοφολι στο χερι που υπακουν πειθηνια στην Κινεζικη αγορα. εχουμε αποψη και θα θελαμε απαντησεις στα ‘γιατι μας’ ετσι ώστε να μην προκυψουν τα ‘γαμωτο’!!! Δεν υπαρχει λογος να σας αναφερω εταιρειες ελληνικες που με τετοιες πεπατημενες βρεθηκαν εκτος αγορων. Ακουτε τα κανονια τους ολα αυτα τα τελευταια χρονια!!!

Για να μην λετε ότι μονο γκρινια ειμαστε και λυσεις δεν δινουμε (σαν μερικους μερικους 300 μεσα σε ένα μεγαλο κτιριο στο συνταγμα) σας αναφερω μια λυση παραπανω. Δεχτειτε αλλαγες για οποιοδηποτε προιον οποιαδηποτε ωρα και στιγμη. Ας δημιουργηθουν ουρες ατελειωτες και ας ειμαστε εμεις που θα αποφασισουμε αν θελουμε να περιμενουμε ή όχι. Σε αυτην την περιπτωση το πολύ πολύ να ακουσετε σχολια για ‘λιγο προσωπικο’ ή ‘αργοποριας’ ή ‘χαζος υπαλληλος που είναι αργος στην δουλεια του’, πραγματακαι δηλαδη που ηδη είναι γνωστα και αποδεκτα!

Σας ευχαριστω για τον χρονο σας και ελπιζω την επομενη φορα που θα τα πουμε ‘από κοντα’ κατι να εχει αλλαξει και να μην χρειαστουν αλλα μετρα και άλλες ενεργειες! Τα στοιχεια μου ειναι διαθεσιμα για ολους και για ολων των ειδων σχολια.

panosnsmirni@hotmail.com

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *