kotsovolos.gr . και tellas double play



Αναγνώστης – rex salmon

Θα ήθελα να σας αναφέρω το περιστατικό που μου συνέβει εχθές :
Έκανα μια παραγγελία για ένα ψυγείο ντουλάπα με χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας. Σε τηλ. επικοινωνία με την εταιρεία και λόγω επιπλέον χρεώσεων για τη μεταφορά ακύρωσα τη συναλλαγή. Ποιό το πρόβλημα:
το ποσό για το ψυγείο που δεν είναι και μικρό, σχεδόν μου εξαντλεί το πιστωτικό όριο της κάρτας.(που λόγω παλαιότερης κλοπής το έχω στις 2000 ευρώ). Για να μπορέσω να κάνω οποιαδήποτε άλλη αγορά πρέπει να…….
αποδεσμευθεί από τον Κοτσώβολο.
Αν και τους ενόχλησα τηλεφωνικώς, γιατί ξέρω λόγω επαγγέλματος πόσο εύκολο είναι να ακυρωθεί μια συναλλαγή μέσω των ηλεκτρονικών μηχανημάτων, ακόμα περιμένω την Κα Χατζηγιάννη από το τμήμα συναλλαγών να με πάρει τηλέφωνο για να λυθεί το πρόβλημα.
Στην τελευταία επικοινωνία μία τηλεφωνήτρια μου είπε πως σε ένα μήνα το ποσό θα αποδεσμευθεί….
Συγχαρητήρια !!! Εγώ τι θα κάνω για ένα μήνα; Δεν θα μπορώ απλά να χρησιμοποιήσω την κάρτα μου!!!!

Τώρα για την Tellas: Αν κάποιος θελήσει να μεταφερθεί η σύνδεση του σε κάποια άλλη εταιρεία, χρειάζεται τον αριθμό βρόγχου που εμφανίζεται στον λογαριασμό του. Η πάγια τακτική της Tellas είναι να αναγράφει λανθασμένο αριθμό, συνήθως παραποιημένο κατά ένα ψηφίο, ώστε να μην μπορεί να γίνει η μεταφορά. Μόνο αν ζητηθεί από τον κάτοχο και αφού ηχογραφήσουν τη συνομιλία δίνουν το σωστό αριθμό βρόγχου. Γιατί τέτοια ταλαιπωρία ρε λαμόγια….

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *