Πιθανές επιπλοκές από επεμβάσεις διαθλαστικής χειρουργικής (LASIK-PRK-LASEK-EPILASΙΚ). Όσα δε σας λένε οι χειρούργοι…

Ένα ανησυχητικό 19.1% των ασθενών που πήραν μέρων σε μια κλινική δοκιμή της FDA για τα αποτελέσματα της LASIK με την πιο πρόσφατη τεχνολογία, ανέφεραν μεγαλύτερη ή σημαντικά μεγαλύτερη δυσκολία να….
οδηγήσουν τη νύχτα, έξι μήνες μετά από τη χειρουργική επέμβαση.  Μια ανάλυση των περιλήψεων της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας (Summaries of Safety and Effectiveness) για τα δώδεκα λέιζερ που εγκρίθηκαν από το 1998 μέχρι το 2004, συμπεριλαμβανομένης της νεώτερης τεχνολογίας custom wavefront technology, οδήγησε στη διαπίστωση ότι έξι μήνες μετά από επέμβαση LASIK, 19.3% των ασθενών παρουσιάζουν πρόβληματα οδήγησης  τη νύχτα που είναι σοβαρά ή πολύ σοβαρά. (Bailey et al, 2007)
Η βιομηχανία LASIK δεν αναγνωρίζει τον σοβαρό αντίκτυπο των διαταραχών νυχτερινής όρασης στη ποιότητα ζωής των ασθενών μετά από την επέμβαση LASIK. Οι χειρούργοι LASIK υποβιβάζουν αυτό το αρνητικό και πολύ συχνό αποτέλεσμα της επέμβασης LASIK, και το αναφέρουν  ως «σύμπτωμα» ή «παρενέργεια», και υπόσχονται στους ασθενείς ότι αυτές οι οπτικές διαταραχές θα επιλυθούν με το χρόνο, κάτι που στις περισσότερες περιπτώσεις δυστυχώς δε συμβαίνει…
Ανεξάρτητα από το πώς αντιμετωπίζεται αυτό το ζήτημα από την “βιομηχανία” της LASIK, η αλήθεια είναι ότι οι διαταραχές νυχτερινής όρασης μετά από επέμβαση LASIK εμφανίζονται συχνά και μπορούν να είναι μόνιμες, αφαιρώντας από τον ασθενή την ικανότητα να οδηγάει το βράδυ.
Τέσσερα χρόνια πριν από την πρώτη έγκριση της FDA για την επέμβαση LASIK, ο Dr Leo Maguire προειδοποίησε για την απειλή της εξασθενισμένης νυχτερινής όρασης μετά από διαθλαστική χειρουργική επέμβαση. Τα παρακάτω είναι ένα μεταφρασμένο απόσπασμα από ένα κύριο άρθρο που δημοσιεύεται στην έκδοση Μαρτίου 1994 του αμερικανικού περιοδικού της οφθαλμολογίας (American Journal of Ophthalmology):
“Ελπίζω ότι ο αναγνώστης θα καταλάβει τώρα πώς ένας ασθενής μπορεί να έχει κλινικά την αποδεκτή 20/20 οπτική οξύτητα (σσ. 10/10 στην χώρα μας) την ημέρα και να πάσχει ακόμα από την κλινικά επικίνδυνη οπτική παρέκκλιση τη νύχτα, όταν το οπτικό σύστημα του ασθενή πρέπει να αντιμετωπίσει ένα αλλαγμένο διαθλαστικό λάθος, το αυξανόμενο έντονο φως, τη φτωχότερη διάκριση αντίθεσης, και το  υποβιβασμένο περιφερειακό όραμα.  Οι άνθρωποι πεθαίνουν τη νύχτα στα ατυχήματα μηχανοκίνητων οχημάτων τέσσερις φορές πιο συχνά απ’ ότι κατά τη διάρκεια της ημέρας…Η οδήγηση νύχτας παρουσιάζει μια επικίνδυνη οπτική εμπειρία στους ενηλίκους χωρίς παρεκκλίσεις.  Όταν συζητάμε την παρέκκλιση τη νύχτα εξετάζουμε μια πιθανή φρικτή επίδραση διαθλαστικού προβλήματος από επέμβαση διαθλαστικής χειρουργικής…”
Πηγή: Maguire LJ. Keratorefractive surgery, success, and the public health. Am J Ophthalmol. 1994 Mar 15;117(3):394-8.

Περισσότερα : http://epiplokes-lasik.blogspot.com/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *