Το Lexus CT 200h στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Νέας Υόρκης


Η Lexus ανακοίνωσε σήμερα ότι το νέο πολυτελές μικρομεσαίο υβριδικό CT 200h θα ξεκινήσει να πωλείται στις ΗΠΑ στις αρχές του 2011 ως το πρώτο αποκλειστικό υβριδικό μοντέλο στην πολυτελή μικρομεσαία κατηγορία. Το σπορ πεντάθυρο θα εκτίθεται από 31 Μαρτίου μέχρι 11 Απριλίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης 2010. Το νέο CT 200h έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, και θα πλαισιώσει το…
.

…HS250h (το δεύτερο αποκλειστικό υβριδικό μοντέλο της Lexus).
Για να προσεγγίσει τους δυναμικούς και τεχνολογικά ενημερωμένους αγοραστές, η Lexus υιοθετεί μία νέα μέθοδο εμπορικής προώθησης του CT 200h. Στο πλαίσιο ενός ενιαίου λανσαρίσματος στις ΗΠΑ, η Lexus θα κυκλοφορήσει μία επαναστατική, διαδραστική ταινία μικρού μήκους, που παρουσιάζει μία νέα διάσταση του test drive, προσφέροντας στο θεατή τη δυνατότητα να νιώσει σε βάθος την εμπειρία του νέου Lexus CT 200h.
Το CT200h χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.8L κύκλου Atkinson με ευφυή μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων – Variable Valve Timing with intelligence (VVT-i) και τεχνολογία Lexus Hybrid Drive.
Η τεχνολογία Lexus Hybrid Drive του CT 200h περιλαμβάνει δύο ηλεκτρογεννήτριες. Κάθε μία εκτελεί συγκεκριμένες λειτουργίες και μπορεί να λειτουργήσει σαν ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια. Η γεννήτρια που λειτουργεί μέσω του κινητήρα μπορεί να φορτίσει τη μονάδα της μπαταρίας ή να προσφέρει πρόσθετη ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα όταν χρειάζεται. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται με την ηλεκτρική ισχύ που παρέχει η υβριδική μπαταρία ή η γεννήτρια και παράγει κινητήρια ισχύ για τους εμπρός τροχούς. Η υβριδική μπαταρία τοποθετείται κάτω από τον πίσω χώρο φόρτωσης μέσα στο μεταξόνιο για βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους.
Ο ηλεκτροκινητήρας, η γεννήτρια και ο διαχωριστής ισχύος φιλοξενούνται σε ένα πολύ συμπαγές κέλυφος μεγέθους ενός συμβατικού κιβωτίου με κίνηση στους εμπρός τροχούς, η οποία κατανέμεται μέσω του αθόρυβου, ομαλού, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (E-CVT) του Lexus Hybrid Drive.
Το CT200h θα διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης – drive-modes: Normal, Eco, Sport και EV. Το Normal mode έχει γραμμική απόκριση του γκαζιού που προσφέρει προοδευτική ισχύ ενώ η Power Control Unit (PCU) περιορίζει την τάση του ηλεκτροκινητήρα στα 500 volt. Το Eco mode προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του αιρκοντίσιον και το γκάζι για την καλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου. Για μία πιο δυνατή οδηγική εμπειρία, μπορείτε να επιλέξετε το Sport mode, πρωτιά για την γκάμα υβριδικών της Lexus. Το Sport mode προσφέρει πιο άμεσες ρυθμίσεις διεύθυνσης – Electric Power Steering (EPS) και γκαζιού, ενώ η PCU αυξάνει τη μέγιστη τάση στα 650 volt. Τα συστήματα Vehicle Stability Control (VSC) και Traction Control (TRAC) έχουν μικρότερο βαθμό παρέμβασης όταν επιλέγεται το Sport mode, επιτρέποντας πιο ζωηρή οδήγηση. Στο EV mode, κάτω από ορισμένες συνθήκες, το όχημα μπορεί να κινηθεί για ένα μίλι με αποκλειστική χρήση των ηλεκτροκινητήρων.
Το σπορ πολυτελές μικρομεσαίο υβριδικό έχει επίσης μία ενδεικτική λυχνία ECO που ανάβει όποτε το όχημα λειτουργεί με περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο. Όπως όλα τα μοντέλα Lexus, το CT200h θα φέρει πολλά στάνταρ χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, μεταξύ των οποίων ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης (EBD), Brake Assist (BA), TRAC και VSC. Το τετρακάναλο ABS 4 αισθητήρων βοηθά στη μείωση του χρόνου ακινητοποίησης και βελτιώνει τον έλεγχο στο φρενάρισμα. Το EBD παρακολουθεί και τους τέσσερις τροχούς στο φρενάρισμα και μεταβάλλει την πίεση πέδησης σε κάθε τροχό με βάση τις οδηγικές συνθήκες και την υπάρχουσα πρόσφυση.
Το Pre-Collision System (PCS) με Dynamic Radar Cruise Control θα διατίθεται προαιρετικά. Η λειτουργία Dynamic Radar Cruise Control χρησιμοποιεί ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος για τη μέτρηση και διατήρηση μιας προκαθορισμένης απόστασης από ένα προπορευόμενο όχημα. Το CT 200h θα περιλαμβάνει στάνταρ οκτώ αερόσακους Supplemental Restraint System (SRS) με αερόσακους δύο σταδίων και αερόσακους προστασίας γονάτων για τον οδηγό και το συνοδηγό, πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας, και πλευρικούς αερόσακους στο εμπρός κάθισμα για προστασία των επιβατών σε ορισμένους τύπους σοβαρών μετωπικών ή πλευρικών συγκρούσεων.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *