O πυρινος εφιάλτης της Βαβυλώνας της μεγάλης ξαναχτυπησε.

Δεν σταματαει να εμφανιζεται κάθε λιγο και λιγακι και να φυτρωνει εκει που δεν τον σπερνουν σαν απεχθες σκανδαλο και σαν καταπικρο ζιζανιο και σαν κακο συναπαντημα.

Ενώ εχει το θρασος και καταφερεται κατα αριστων κληρικων και χωρις κανενα ιδιαιτερο λογο, βγαζει τα εντερα του εναντιον τους και δεν συναισθανεται το αμαρτημα του και δεν ζηταει ουτε μια απλη συγγνωμη, ανεβαινει επανω στο αγαλμα της ελευθεριας και ντελαλιζει τις αρλουμπες του σαν …
μεγαλος θεολογος.

Ενώ εχει Κυπριακη καταγωγη και καθηκον να ασχολειται με την φρικτη εξελιξι των Κυπριακων πολιτικων και εκκλησιαστικων πραγματων, ως μη ωφειλε, ενώ δεν τα «προκοψαν» εκεί στην Κύπρο, ευκαιρει και ασχολειται πλεον μονο με τα ελλαδικα εκκλησιαστικα πραγματα.

Αλά εδώ συνεχως ανακατευεται σαν κυρα Κατινα και τα ανακατευει σαν τις ορνιθες που αφηνουν….ορνιθοσκαλισματα.

Εμφανιζεται ως ξερόλας, ενω δεν ξερει τιποτα.

Ως ιστορικος και είναι ενας επιδερμικος περιγραφεας ανοησιων και χρονογραφος της κακιας ωρας.

Ως θεολογος και είναι οντως θολολογος.

Ως κανονολογος και είναι πραγματικος διαστροφεας «ευσεβιστης» και ανορθοδοξος σπερμολόγος.

Σημερα (γιατι θα παρη και άλλες απαντησεις) θα αποδειξουμε ότι διασπειρει κολοσσιαιων διαστασεων ψεμματα και διαστροφες και ψυχανωμαλες στρεβλοτητες.

Προ ημερων μας συσκοτισε με την αποφανσι του, ότι ο Κανονικος Μητροπολιτης Ρασκας και Πριζρενης Αρτεμιος καταδικασθηκε από την ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ του Βελιγραδιου και όχι όπως ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, που διωχθηκε από τον αυτοκρατορα.

Ουδεν τουτου αναληθεστερον.

Η αληθεια είναι ότι η εντολη ηλθε ΑΝΩΘΕΝ.

Το αποκαλυψε σερβιδα δημοσιογραφος σε εκτενεστατη ομιλια της ( την οποια προτιθεμεθα συντομα να δημοσιευσουμε) ότι η ΤΡΟΙΚΑ χαρακτηριστικε ως ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ πολεμου και για να αποτραπη η προσααγωγη τους στο διεθνες δικαστηριο της Χαγης, απαιτηθηκε η αποπομπη του αγιου επισκοπου ΑΡΤΕΜΙΟΥ.

Ανωτατο μαλιστα στελεχος της Ευρωπαϊκης ένωσης εξεφρασε την ικανοποιησι του για την αλλαγη των προσωπων στο Κοσσοβο.

Ο ειδικός εντεταλμένος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Κοσσυφοπέδιο Πίτερ Φέιθ (Pieter Feith), χαιρέτισε την αλλαγή στάσης της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στο θέμα της νότιας σερβικής επαρχίας.

Μιλώντας για την κατάσταση στο Κοσσυφοπέδιο ενώπιον της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την Τρίτη 22-6-2010 ο Φέϊθ δήλωσε:

«Η αλλαγή της θρησκευτικής ηγεσίας και η μετάβαση προς μια περισσότερο μετριοπαθή προσέγγιση στο θέμα του Κοσσυφοπεδίου είναι επίσης μια άλλη θετική εξέλιξη» (http://www.eusrinkosovo.eu/?id=20&n=39)

Μετα ταυτα δε ο Σατανασιος Γιεφτις (όπως τον αποκαλουν στη Σερβια) και η ΛΥΚΟΠΑΡΕΑ του, μεθοδευσαν και προκατασκευασαν τα υπολοιπα ανομα και παρανομα για να εκδιωξουν τον αγιο του Θεου ανθρωπο.

Οσον αφορα τον ιερο Χρυσοστομο, ρωτουμε, από ποιον αυτοκρατορα διωχθηκε, ταλαιπωρε ψευτοιστορικε;

Αυτά λενε τα δικα σου τα «ιστορικα» κειμενα;

Δεν καθαιρεθηκε από την ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΠΕΙΡΑ του πατριαρχου Θεοφιλου και τους Αραπαδες επισκοπους;

Δεν ζητησαν από τον αυτοκρατορα, αυτοι οι ιδιοι οι ΛΥΚΟεπισκοποι, να εξορισθη με την κατηγορια του εγκληματος της καθοσιώσεως;

Ποιοι τα έκαναν όλα αυτά;

Όχι οι τερατωδεις διαβολοεπισκοποι;

Και μονον αυτά εκαναν;

Τα καταγγελει η ιδια η αυτοκρατειρα Ευδοξια απο το στομα του ιδιου του Χρυσοστομου:

Αθροον αωρίας γενομένης γράμματα έπεμψεν η θεοφιλεστάτη αύτη εν τη πρώτη ημέρα, ταύτα λέγουσα τα ρήματα(δει γαρ αυτής και τα ρηματα ειπείν): Μη νομίση σου η αγιωσύνη ότι εγνων τα γεγενημένα. Αθώος εγώ από του αίματός σου. Ανθρωποι πονηροί και διεφθαρμένοι ταύτην την μηχανήν διεσκευασαν. Των δε εμών δακρύων μάρτυς ο Θεός, ώ ικετεύω».ΕΠΕ 33,428.

Ποιους, λοιπον, πονηρους και διεφθαρμένους, καταγγελει η βασιλισσα;

Γιατι δεν τα αναφερεις;

Ποιους καταγγελει ως μηχανοραφους και ως πλεκτομηχανοδημιουργους;

Θα πης επιτελους μια φορα ολοκληρη την αληθεια, ω θολολογε;

Θελεις να σου φερουμε και τον ιδιο τον αγιο Χρυσοστομο, να δουμε τι ο ιδιος καταγγελει;

«Οιδατε αδελφοί, δι ήν αιτιαν μέλλουσί με, καθελειν;

Επειδή ταπητας ουχ ηπλωσα, και σηρικα ιματια ουκ ενεδυσαμην, ότι την γαστριμαργίαν αυτων ου παρεμιθυσαμην, χρυσιον και αργυρον ου προσηνεγκα. ΕΠΕ, 33, 402.

Τοτε οι γενναδες και περισσοψυχοι ειπον τω βασιλει: «βασιλευ, επι την κεφαλην ημων η Ιωαννου καθαιρεσις». ΕΠΕ Παλ.1,140.

Βασιλεύ: ΜΗ γινου πρεσβυτερων πραοτερος και επισκοπων οσιωτερος. Ειπομεν σοι επι παντων: «Επι την κεφαλήν ημών η Ιωαννου καθαιρεσις». Μη τοινυν φείση ενός ανθρωπου, αφειδησας παντων ημων» Ιουδαϊκοις ρημασι, ταχα δε και πραγμασι, παραπείσαντες τον βασιλεα…ΕΠΕ 1, 148.

Αυτή είναι η αληθεια των πραγματων βγαλμένη μεσα από τα κειμενα και από τους ιστορικους αλλα ο θολολογος της δεκαρας, ουκ ηβουληθη συνιεναι…

Και σημερα, αφου συνεπηξε ντουετο μαζι με τον Πεντηκοστιανο διαστροφεα του Ψευδοαντιαιρετικου επαινετου των μοιχεπιβατων, κατακρινει και την από τους Ιερους Κανονας επιτρεπομενη και επιβαλλομενη ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, μαλιστα καταχωρει και καποιες σκεψεις του π. Επιφανιου, αλλα όχι ολες που είναι υπερ της ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ.

Και ιδου τι λεγει ο π. Επιφανιος:

«Ἂν δὲ ἡ συνείδησις τινὸς δὲν ἀνέχηται νὰ μνημονεύη τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ, ἔχει τὸ δικαίωμα, προβαίνων ἔτι περαιτέρω, νὰ παύση τὸ μνημόσυνον αὐτοῦ…

Τοῦτο ὅμως εἶνε το ἔσχατον βῆμα, εἰς τὸ ὁποῖον δύναται νὰ προχώρηση, ἂν θέλη νὰ μὴ εὑρεθῆ εἰς σχίσματα καὶ εἰς ἀνταρσίας.

Παύων δηλαδὴ τὸ μνημόσυνον, δὲν θὰ μνημονεύη ἑτέρου Ἐπισκόπου, ἄλλα θὰ ἀναμένη… μετ’ ἠρέμου συνειδήσεως τὴν κρίσιν Συνόδου…

Ἡ διακοπὴ μνημόσυνου δι’ αἵρεσιν …ἀποτελεῖ ἔντονον, ἀλλὰ καὶ ἐσχάτην διαμαρτυρίαν…, ἅμα δὲ καὶ σκοπεῖ εἰς τὴν δημιουργίαν ἀναταραχῆς, ὥστε ἡ ἐκκλησία νὰ ἐπισπεύση τὴν ἐκκαθάρισιν τῆς καταστάσεως»

Αλλα, «τυφλος τυφλον εάν οδηγη, αμφοτεροι εις βοθυνον πεσουνται».

Φοβερον!!!

Tsologiannis Odisseas

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *