Tα σχέδια της Νέας Τάξης η ισλαμοποίηση της Ελλάδας

Του Δαμιανού Βασιλειάδη, εκπαιδευτικού, συγγραφέα

Aθήνα, 23.6.2015

Ο εποικισμός της Ελλάδας από λαθρομετανάστες αποτελεί έγκλημα πολέμου…

Ο τίτλος είναι παραπλανητικός και για ορισμένους παρωχημένους πολυπολιτισμικούς

διεθνιστές νεοταξίτες μπορεί να φαντάζει ως πρόκληση. Θα προσπαθήσουμε να

αναλύσουμε το φαινόμενο, όχι σύμφωνα με τα ιδεολογικά κατάλοιπα, αγκυλώσεις

και ιδεοληψίες ορισμένης παρωχημένης μερίδας της αριστεράς και της

ξεπουλημένης, εθελόδουλης δεξιάς στην Ελλάδα, αλλά με αυτήν την αλήθεια των

πραγμάτων στο βαθμό φυσικά που είμαστε σε θέση να την «συλλάβουμε».

Εκ προοιμίου, πριν ακόμη προχωρήσουμε στην ανάλυση μας, για να φέρουμε και τα

σχετικά επιχειρήματα και να πείσουμε τυχόν τους έχοντες καλήν προαίρεση,

ισχυριζόμαστε ότι η ισλαμοποίηση της Ελλάδας εντάσσεται στο αποκαλούμενο Νέο

Ανατολικό Ζήτημα.

Το παλιό είχε να κάνει, όπως οι περισσότεροι γνωρίζουν με την εξόντωση όλου του

χριστιανικού (κατά απόλυτη πλειονότητα ορθόδοξου) πληθυσμού της Οθωμανικής

Αυτοκρατορίας. Βασικά με τις τρεις γνωστές γενοκτονίες: Την γενοκτονία των

Αρμενίων, των Ελλήνων και των Ασσυρίων, που σαν ομόθρησκοι προς την Ρωσία,

εθεωρείτο ότι τάσσονταν στο πλευρό της σε κάθε πολεμική σύγκρουση της

τελευταίας με την Οθωμανική Τουρκία. Η τελευταία ως γνωστόν αποτελούσε το

ανάχωμα κατά κάποιον τρόπο της Δύσης στις επεκτατικές βλέψεις της Ρωσίας ή της

πρώην Σοβιετικής Ένωσης, προς τις δύο κατευθύνσεις. τόσο στα Βαλκάνια όσο και

στην Μέση Ανατολή.

Στο μεταξύ οι συνθήκες άλλαξαν, καθώς και οι πρωταγωνιστές σε έναν βαθμό, αλλά

η ουσία παραμένει. Ποια είναι η ουσία: Ο αποκλεισμός της Ρωσίας, με κάθε τρόπο

και μέσο από τον κίνδυνο καθόδου της στα θερμά ύδατα της Μεσογείου και στην

Μέση Ανατολή. Το πρόβλημα συνεπώς παραμένει το ίδιο: Ο έλεγχος δηλαδή των

πηγών και των αγωγών του φυσικού αερίου και πετρελαίου, ως ενεργειακού

στρατηγικού όπλου, και ο αποκλεισμός της Ρωσίας από οποιαδήποτε επαφή με τους

ορθόδοξους χριστιανικούς πληθυσμούς στην κρίσιμη αυτή περιοχή, που θα μπορούσε

να αλλάξει τους συσχετισμούς των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων, για την κατοχύρωση

των δικών τους συμφερόντων φυσικά. Και όχι μόνο αυτό, αλλά και ο παντελής

αποκλεισμός της Ρωσίας από την Δυτική Ευρώπη γενικότερα.

Στα πλαίσια αυτά ζούμε και διακρίνουμε δύο στρατηγικές των ΗΠΑ. Πρώτον, η

ουδετεροποίηση ή καταστροφή οποιασδήποτε χώρας που διάκειται ή θεωρείται ότι

διάκειται ευνοϊκά προς την Ρωσία, για πολλούς και διάφορους λόγους, κυρίως

πολιτιστικούς και θρησκευτικούς και δεύτερον, η σταδιακή ισλαμοποίηση αυτών των

χωρών, ώστε στο μέλλον να αποφευχθεί μια δια παντός αυτός ο κίνδυνος. Στην

κατηγορία αυτή ανήκε η πρώην Γιουγκοσλαβία, η οποία ως ορθόδοξη χώρα και

διακείμενη ευνοϊκά προς την Ρωσία, έπρεπε να διαλυθεί εις τα εξ ων συνετέθη και η

οικονομική σε πρώτη φάση ασφυξία της Ελλάδας και σε δεύτερη φάση η

ισλαμοποίησή της, ώστε να μην μπορεί να αποτελεί οποιονδήποτε γεωστρατηγικό και

γεωπολιτικό κίνδυνο για τις ΗΠΑ, όσο η στρατιωτική τους παρουσία στον

προαναφερόμενο χώρο παραμένει ισχυρή και όσο θα είναι σε θέση να κατοχυρώσει

τα συμφέροντά της, πριν δημιουργηθούν δυσμενείς συνθήκες στο μέλλον, που δεν

μπορεί να ελέγξει. Για την υλοποίηση αυτού του στόχου επιστρατεύτηκε και ο

Γιώργος (Τζέφρυ) Παπανδρέου (βλ. νόμο Ραγκούση για την ιθαγένεια), για να μην

επεκταθώ σε όλους τους Παπανδρέου και σε άλλους εθνοκάπηλους, με στόχο να

1

δημιουργήσει από την Ελλάδα μια πολυπολιτισμική, πολυεθνική, πολυφυλετική και

πολυθρησκευτική χώρα (βλ. ψήφισμα για το τζαμί στον Βοτανικό, που θα είναι η

αρχή για να γεμίσει τζαμιά η Ελλάδα), με ανοιχτά σύνορα.

Σύμφωνα μάλιστα με μια μοντέρνα θεωρία ότι το κράτος «παράγει» έθνος και όχι

αντίθετα, δεν έχει σημασία το έθνος και συνεπώς μπορεί να έρθουν όσοι αλλοεθνείς

θέλουν για να αλλάξει η σύνθεση του πληθυσμού και σταματήσει κάθε δυνατότητα

ανάκτησης της εθνικής κυριαρχίας, αφού δεν θα υπάρχει πια ελληνικό έθνος, αλλά

ένας πολυπολιτισμικός χυλός, έρμαιο της καταναλωτικής κοινωνίας του κεφαλαίου.

Η ταύτιση και στήριξη τέτοιων θεωριών και πολιτικών αποτελεί έγκλημα

καθοσιώσεως απέναντι στην πατρίδα μας.

Εμείς στην Ελλάδα ανήκουμε σαφώς στην σφαίρα επιρροής των ΗΠΑ και τα

περιθώρια ελιγμών είναι περιορισμένα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούμε να

κινηθούμε με μια έξυπνη στρατηγική στα πλαίσια του πολυπολικού κόσμου, όπως

λίγο πολύ είχε κινηθεί ο Βενιζέλος. Ο εμφύλιος όμως, που αποτελεί την βασική αιτία

των σημερινών δεινών, πρέπει να μας προσγειώνει στην πραγματικότητα και να μας

κάνει πολύ προσεκτικούς. Από την άλλη έχουμε και το πρόσφατο παράδειγμα του

νεώτερου Καραμανλή, για όποιον ξέρει να το ερμηνεύει αντικειμενικά και όχι με

προκαταλήψεις. Στα πλαίσια αυτά οποιαδήποτε συνεργασία με την Ρωσία σε θέματα

ενέργειας είναι από τα πριν καταδικασμένη σε αποτυχία, που μπορεί να έχει και

γενικότερες συνέπειες, αν λάβουμε τις επεκτατικές βλέψεις των γειτόνων μας από

Βορρά και Ανατολή.

Υπάρχει λοιπόν ένα πολύ καλά μελετημένο σχέδιο ισλαμοποίησης της Ελλάδας, της

ενίσχυσης του ισλαμικού τόξου γύρω απ’ αυτήν και την σταδιακή ίσως ισλαμοποίηση

της Ευρώπης, για να μην μπορεί ποτέ να έλθει σε επαφή με την Ρωσία. Γιατί ο

βασικός στόχος των ισλαμιστών είναι η Ορθοδοξία. Και γιατί όχι; Δεν γίνεται τίποτε

τυχαία. Ο εμφύλιος στην Συρία εντάσσεται επίσης σ’ αυτά τα πλαίσια και το

ισλαμικό κράτος που εξέθρεψε και προωθεί η Τουρκία και Αμερική υπηρετεί και

αυτόν τον στόχο, ανάμεσα σε άλλους.

Σχετικά με την Ελλάδα, υπάρχει η πρόβλεψη από τα Ηνωμένα Έθνη ότι το 2060 η

πλειονότητα του πληθυσμού στην Ελλάδα θα είναι ισλαμική. Αν υπολογίσουμε στην

πρόβλεψη αυτή, που την βλέπουμε καθημερινά μάλιστα να υλοποιείται με την αθρόα

εισροή λαθρομεταναστών, η οποία σχεδιασμένα θα επιταθεί, την τρομερή

υπογεννητικότητα των Ελλήνων, την γήρανση του πληθυσμού και την φυγή της

Νεολαίας λόγω παντελούς αδυναμίας να βρουν εργασία κι αν υπολογίσουμε την

πλήρη ανασφάλεια και αβεβαιότητα που επικρατεί, τότε πράγματι το μέλλον της

Ελλάδας είναι προκαθορισμένα αρνητικό. Θα φτάσουμε στο σημείο, εφόσον

αποκτήσουν με τον άλφα ή βήτα τρόπο ιθαγένεια και πολιτικά δικαιώματα οι

λαθρομετανάστες, με τα μύρια όσα προβλήματα κουβαλούν μαζί τους, και τα άλλα

τόσα που έχει η χώρα μας, λόγω της ανθρωπιστικής και γενικότερης κρίσης, η οποία

είναι ηθική, πνευματική, κοινωνική και πολιτισμική πρωταρχικά, να διατρέχει τον

κίνδυνο να αφανιστεί από προσώπου γης.

Ορισμένοι αφελείς κοσμοπολίτες πολυπολιτισμικοί αριστεροδεξιοί νομίζουν ότι οι

ισλαμιστές μπορούν να ενσωματωθούν στην ελληνική κοινωνία. Μάλλον το αντίθετο

θα γίνει με τα χάλια της παιδείας μας, που καλλιεργεί την εχθρότητα σε κάθε τι

ελληνικό, που έχει σχέση με την γλώσσα την εθνική ιστορική παράδοση, την

θρησκεία, τα ήθη και έθιμα, με μια λέξη τον ελληνικό πολιτισμό.

Θα πει κάποιος. Γελοία πράγματα! Εξωπραγματικά! Θα θυμίσω μονάχα ότι

θεωρούσαμε γελοία την περίπτωση των Σκοπίων. Τελικά αποδειχτήκαμε εμείς

γελοίοι!!!

Το σχέδιο των Αμερικανών είναι να ακυρώσουν επιτέλους οποιαδήποτε δυνατότητα

της Ελλάδας να έχει σχέση με την ομόδοξη Ρωσία. Η γενοκτονία του χριστιανικού

πληθυσμού κατά την διάρκεια του Ανατολικού Ζητήματος δεν επαρκεί. Στα πλαίσια

του Νέου Ανατολικού Ζητήματος επιδιώκεται η ισλαμοποίηση της Ελλάδας σε

πρώτη φάση και σε δεύτερη της Ευρώπης, ώστε να μην χρειάζονται οι ΗΠΑ την

χρησιμοποίηση στρατιωτικών, διπλωματικών και άλλων μέσων για την απομόνωση

της Ρωσίας, που ήταν και είναι ο βασικός στρατηγικός στόχος τους, μιας και δεν είναι

σε θέση να την καταστρέψουν.

Το σχέδιο αυτό μπορούν να το υλοποιήσουν με την σύμπραξη του ΣΥΡΙΖΑ, λόγω της

πολυπολιτισμικής της κοσμοθεωρίας, που ταυτίζεται με την παγκοσμιοποιημένη

νεοταξική πολιτική των Αμερικανών. Από διαφορετική αφετηρία, αλλά με την ίδια

στρατηγική πετυχαίνει η Νέα Τάξη, την ανωτέρω στρατηγική.

Θέλει η Αριστερά στην Ελλάδα να παίξει αυτόν τον ρόλο για την εξυπηρέτηση των

γεωστρατηγικών και γεωπολιτικών συμφερόντων των Αμερικανών;

Ταυτίζεται η Αριστερά απόλυτα με την πολιτική του Τζέφρυ Παπανδρέου και

συνεπώς με την πολιτική των Αμερικανών στην Ελλάδα, που θέλουν τον αφανισμό

του ως έθνος, ώστε να μην προβάλει αντίσταση; Θεωρεί η Αριστερά ότι

Ταυτίζονται οι πατριωτικές δυνάμεις με αυτήν την στρατηγική των Αμερικανών;

Ως πρόθεση ασφαλώς όχι.

Εκείνοι που προσπαθούν «δια της βίας» να ταυτίσουν τον πατριωτισμό με τον

εθνικισμό το κάνουν για λόγους δογματικής ερμηνείας της μαρξιστικής θεωρίας ή για

άλλες σκοπιμότητες, που δεν είναι του παρόντος να αναλύσουμε. Ένα είναι βέβαιο

για τη σχολή αυτή. Ο πατριωτισμός ταυτίζεται με τον εθνικισμό. Γι’ αυτό η επίκληση

του ΕΑΜ και της ΕΔΑ είναι προσχηματική. Γιατί και τα δύο κινήματα ήταν

πατριωτικά. Ο ΣΥΡΙΖΑ στον σκληρό του πυρήνα δεν έχει καμία σχέση με τον

πατριωτισμό. Εξ’ ου και η ουσιαστική του αδιαφορία για τα εθνικά θέματα ή η

λανθασμένη τοποθέτηση πάνω στα θέματα αυτά.

Η βασική τοποθέτηση αυτής της σχολής ή αυτού του ιδεολογικού ρεύματος, αν

θέλουμε να το χαρακτηρίσουμε έτσι, θεμελιώνεται στην βασική αντίληψη ότι «Οι

‘εμμονές περί έθνους’ είναι εντελώς – μα εντελώς (και δίχως περιστροφές) –

ασυμβίβαστες με την μαρξιστική και την εν γένει ταξική θεώρηση της ιστορίας…».1

Αυτή είναι η κυρίαρχη άποψη στον σκληρό πυρήνα του ΣΥΡΙΖΑ και ο κύριος

εκπρόσωπός της είναι ο Γιάννης Μηλιός και η ομάδα του περιοδικού «Θέσεις» καθώς

και κάποιες άλλες ομάδες τροτσκιστικής κατεύθυνσης., που είναι κυρίαρχες στο

«άβατο» της ιδεολογίας του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Μηλιός μάλιστα προσθέτει, για να

κατοχυρώσει την ανωτέρω άποψη, ότι «το έθνος αποτελεί αναγκαία μορφή της

καπιταλιστικής κυριαρχίας».2 Γράφει συγκεκριμένα: «Κεφάλαιο – κράτος (αστική

πολιτική εξουσία) -έθνος αποτελούν όψεις μιας και της αυτής μορφής ταξικής εξουσίας:

του καπιταλισμού».3 Ούτε λίγο ούτε πολύ ταυτίζεται το έθνος με το καπιταλιστικό

κράτος. Συνεπώς η «αναγκαία αυτή μορφή» πρέπει να εξαφανιστεί από τον χώρο της

«αριστεράς». Όσοι λοιπόν είναι υπέρ του έθνους και όχι την κατάλυσή του είναι

εθνικιστές. Ταυτίζει τον πατριωτισμό με τον εθνικισμό, για να τον καταπολεμήσει.

Το οξύμωρο στην θεωρία αυτή εναντίον του έθνους είναι ότι, ενώ είναι υπέρ του

πολυπολιτισμού και συνεπώς αναγνωρίζει έθνη, δεν αναγνωρίζει ωστόσο την ύπαρξη

1 Βλ. Σίσσυ Βωβού, μέλος της ΑΚΟΑ, Νάσος Θεοδωρίδης και Γιάννης Μηλιός, μέλη του ΣΥΡΙΖΑ –

ΕΚΜ, Εφημερίδα «Εποχή» της ΑΚΟΑ, 2312.2006.

2 Βλ. Γιάννης Μηλιός, Έθνος, ο λαός του αστικού κράτους, άρθρο στο ένθετο «Εντός Εποχής», της

εφημ. «Εποχή, 8.7.2007.

3 Γιάννης Μηλιός, Ο λαός του αστικού κράτους, άρθρο στο «Εντός Εποχής» της εφημ. «Εποχή»,

8.7.2007.

ενός έθνους. Πολλοί μάλιστα μπερδεύουν τον ιμπεριαλισμό και τις επεκτατικές

βλέψεις των κυβερνήσεων των γειτόνων μας με την αλληλεγγύη ανάμεσα στους

λαούς μας. Ο βασικός στρατηγικός στόχος της Νέας Τάξης πρόκειται να επιτευχθεί

τελεσίδικα με την ψήφιση του κατωτέρω νομοσχεδίου.

ΕΙΣΗΓΗΣΗ Γ. Α. 4

ΘΕΜΑ: Περί χορήγησης Ελληνικής Ιθαγένειας

Ερχόμαστε τώρα 5 χρόνια μετά την ψήφιση του νόμου 3838/2010 με τίτλο

Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή

ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις να

συζητήσουμε ξανά πάλι για τροποποίηση διατάξεων Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας.

Είχε προηγηθεί η κήρυξη του προηγούμενου νόμου που τροποποιούσε επί το χείρον

το νόμο 3284/2004 με τίτλο Περί κυρώσεως του Κώδικα της Ελληνικής

Ιθαγένειας ως αντισυνταγματικού με τις αποφάσεις 350/2011 του Δ’ Τμήματος και

460/2013 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) Ο νόμος 3838/2010

είχε ψηφιστεί από την Ελληνική Βουλή το Μάρτιο του 2010 με τις ψήφους των

βουλευτών της Κυβερνήσεως του ΠΑΣΟΚ και των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ εκ

μέρους της αντιπολιτεύσεως. Και ενώ κρίθηκε ότι αντέβαινε σε μια σειρά διατάξεων

του Συντάγματος μεταξύ αυτών και των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 1, που είναι

η θεμελιώδης διάταξη του Συντάγματος, όπου προβλέπει, ότι θεμέλιο του

πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία και ότι όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό,

υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα,

έρχεται εκ νέου η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ να τροποποιήσει τον Κώδικα

Ελληνικής Ιθαγένειας (ΚΕΙ). Ολοκληρώθηκε στο διαδίκτυο η διαβούλευση επί του

Σχεδίου νόμου Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας-

Ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη των Οδηγιών 2011/98/ΕΕ σχετικά με

ενιαία διαδικασία υποβολής αίτησης για τη χορήγηση στους πολίτες τρίτων

χωρών ενιαίας άδειας διαμονής και εργασίας στην επικράτεια κράτους μέλους

και σχετικά με κοινό σύνολο δικαιωμάτων για τους εργαζομένους από τρίτες

χώρες που διαμένουν νομίμως σε κράτος μέλος και 2014/36/ΕΕ σχετικά με τις

προϋποθέσεις εισόδου και διαμονής πολιτών τρίτων χωρών με σκοπό την

εποχιακή εργασία και άλλες διατάξεις. Στο μέρος πρώτο του σχεδίου νόμου με

τίτλο Τροποποίηση διατάξεων κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας και συγκεκριμένα

στα άρθρα 1 με τίτλο Αντικατάσταση του άρθρου 1Α του Κώδικα Ελληνικής

Ιθαγένειας και 2 Μεταβατικές διατάξεις προβλέπεται, ότι αποκτούν την ελληνική

ιθαγένεια αλλοδαποί, όταν συντρέχει μια από τις ακόλουθες περιπτώσεις: α) με την

εγγραφή τέκνου αλλοδαπών, που γεννήθηκε στην Ελλάδα στην Α’ Δημοτικού και

εφόσον ένας εκ των 2 γονέων του έχει 5 έτη συνεχή νόμιμη διαμονή πριν τη γέννηση

ή 10 έτη, εάν γεννήθηκε πριν συμπληρωθεί πενταετία, β) με την επιτυχή ολοκλήρωση

είτε της 9ετούς υποχρεωτικής εκπαίδευσης είτε της 6ετούς δευτεροβάθμιας

εκπαίδευσης και γ) με την επιτυχή φοίτηση σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ της χώρας αλλοδαπού με

απολυτήριο ελληνικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αντίστοιχα,

αλλοδαποί οι οποίοι είχαν υποβάλει οι ίδιοι ή οι γονείς για τα τέκνα τους αίτηση για

την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας λόγω γέννησης στην Ελλάδα ή φοίτησης σε

ελληνικό σχολείο με τον υπάρχοντα νόμο και δεν την πήραν, διότι από το

4 Εισήγηση ενός φίλου νομικού, που επεξεργάστηκε το ύψιστο αυτό εθνικό θέμα, που αποτελεί την

κορυφή των Εθνικών Θεμάτων.

Φθινόπωρο του 2012 δεν απονέμονται πλέον ιθαγένειες με εγκύκλιο του Υπουργείου

Εσωτερικών βάσει αυτού του καθεστώτος που κρίθηκε αντισυνταγματικός από το

ΣτΕ μπορούν να τη λάβουν με τις διατάξεις του σχεδίου νόμου. Την πήραν εντούτοις

14.000 περίπου αντισυνταγματικά και γι’ αυτούς δεν υπάρχει πρόβλεψη ανάκλησης

των αποφάσεων απονομής ιθαγένειας στο σχέδιο νόμου. Ποιες αλλαγές προβλέπει το

σχέδιο νόμου σε σχέση με τον αντισυνταγματικό υπάρχοντα νόμο; Εξακολουθεί να

προβλέπει απόκτηση ιθαγένειας από ανήλικο είτε λόγω και γέννησης είτε λόγω

φοίτησης σε ελληνικό σχολείο, την στιγμή που κρίθηκε αντισυνταγματική από το ΣτΕ

η έννοια της ομαλής ένταξης αυτών με αυτούς τους 2 τρόπους, διότι στη σελίδα 26

της απόφασης 460/2013 αναφέρει: Ομαλή δε νοείται η ένταξη αυτή όταν ο

αποκτών την ιθαγένεια δεν αμφισβητεί τις συνταγματικές αξίες της

δημοκρατίας, των ελευθεριών και της ανεκτικότητας, με βάση τις οποίες

συγκροτείται η πολιτική και κοινωνική ζωή στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Πώς

λοιπόν ένας ανήλικος δεν αμφισβητεί τις αξίες αυτές, όταν του απονέμεται η

ιθαγένεια με δήλωση των γονέων του στην περίπτωση γέννησης ή όταν δεν έχει

ενηλικιωθεί στην περίπτωση της φοίτησης ή ακόμη και με την ενηλικίωση του, όταν

δεν εξεταστεί ενώπιον Επιτροπής Πολιτογράφησης; Το ότι για την περίπτωση της

εγγραφής στην Α΄Δημοτικού, απαιτείται η 5ετής συνεχής νόμιμη διαμονή ενός εκ των

γονέων πριν τη γέννηση συν των έξι ετών μέχρι την εγγραφή στην Α’ Δημοτικού του

τέκνου, δεν αναιρεί, την απόφαση του ΣτΕ που ορίζει ότι η νόμιμη αυτή διαμονή

έγινε με νομιμοποίηση και όχι με νόμιμη είσοδο στη χώρα για να λαμβάνεται η

νομιμότητα ως στοιχείο απόκτησης ιθαγένειας. Στην ουσία το σχέδιο νόμου αυτό

έρχεται να αποδώσει ιθαγένεια 5 έτη μετά στα τέκνα αλλοδαπών, που το 2010 δεν

μπόρεσαν να τη λάβουν με τη γέννηση τους, να τη λάβουν τελικά με την εγγραφή

στην Α’ Δημοτικού και μιλάμε συνολικά για όλους τους τρόπους, που προβλέπεται η

αυτόματη ιθαγένεια για Ελληνοποίηση 200.000 αλλοδαπών. Εδώ πρέπει να τονιστεί,

ότι δεν είναι καθόλου τυχαίος ο τετραπλασιασμός της λαθρομετανάστευσης φέτος με

το υπό συζήτηση σχέδιο νόμου, διότι προβλέπεται μεταξύ άλλων η απόκτηση της

ιθαγένειας με την ολοκλήρωση είτε της υποχρεωτικής είτε της δευτεροβάθμιας

εκπαίδευσης στην Ελλάδα, όπου ως γνωστόν τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη

δευτεροβάθμια εκπαίδευση εγγράφονται λαθρομετανάστες χωρίς δηλαδή να έχουν

καν νομιμοποιηθεί. Έρχεται δηλαδή το σχέδιο νόμου να απονείμει ιθαγένεια σε

λαθρομετανάστες, οι οποίοι δεν έχουν καν γεννηθεί στην Ελλάδα, μόνο επειδή

φοίτησαν σε Ελληνικό σχολείο, όταν ήδη έχει κριθεί ως αντισυνταγματική η απονομή

ιθαγένειας με 6ετή φοίτηση σε Ελληνικό σχολείο, που προβλέπει ο υπάρχων νόμος. Η

απαίτηση δε του νόμου για νόμιμη διαμονή του στην Ελλάδα του αλλοδαπού, που

υποβάλλει αίτηση για ιθαγένεια λόγω φοίτησης σε σχολείο είναι υποκριτική, διότι

στον αλλοδαπό αυτό έχει ήδη δοθεί άδεια παραμονής λόγω φοίτησης σε Ελληνικό

σχολείο. Το σχέδιο όμως αυτό νόμου πηγαίνει ακόμη παραπέρα και απονέμει

Ελληνική Ιθαγένεια και σε αλλοδαπούς, που ολοκλήρωσαν Ελληνικό ΑΕΙ και ΤΕΙ και

είναι απόφοιτοι ελληνικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται, ότι για να γίνει κάποιος απόφοιτος τέτοιου σχολείου, απαιτείται η

επιτυχής ολοκλήρωση μόνο της τελευταίας τάξης του σχολείου αυτού. Με άλλα λόγια

εισάγεται ένας τρίτος τρόπος απόκτησης ιθαγένειας, όπου οποιοσδήποτε ανήλικος ή

ενήλικος λαθρομετανάστης του πλανήτη μπορεί να εγγραφεί στην τελευταία τάξη

ελληνικού σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα ακόμη και αν όλα τα

προηγούμενα χρόνια εκπαίδευσης έγιναν σε αλλοδαπά σχολεία, να πάρει με αυτόν

τον τρόπο άδεια παραμονής και εν συνεχεία να εγγραφεί σε οποιοδήποτε ΑΕΙ και ΤΕΙ

της χώρας με την ειδική ποσόστωση των αλλοδαπών χωρίς να απαιτείται

υποχρεωτικώς η συμμετοχή του στις εξετάσεις των Ελληνοπαίδων και με την

αποφοίτηση του να αποκτήσει την Ελληνική ιθαγένεια. Λαμβανομένου υπόψη ότι η

απόκτηση Ελληνικής ιθαγένειας απονέμει ταυτόχρονα και την Ευρωπαϊκή ιθαγένεια,

που σημαίνει ελεύθερη εγκατάσταση σε οποιοδήποτε κράτος της Ευρωπαϊκής

Ένωσης (ΕΕ), του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) και την Ελβετία.

Καταλαβαίνουμε όλοι μας, γιατί οι δουλέμποροι έχουν τετραπλασιάσει την εισροή

λαθρομεταναστών στη χώρα μας. Μια χώρα, που εν μέσω μνημονίων που ποτέ δεν

καταργήθηκαν παρά την υπόσχεση της παρούσας συγκυβέρνησης για κατάργηση των

μνημονιακών νόμων, παρέχει δωρεάν τροφή είτε στα κέντρα κράτησης είτε μέσω της

Εκκλησίας ή Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ), δωρεάν ιατροφαρμακευτική

και νοσοκομειακή περίθαλψη στους αιτούντες άσυλο, αφού όλοι οι λαθρομετανάστες

δικαιούνται να έχουν καθεστώς αιτούντος άσυλο, δωρεάν πρωτοβάθμια και

δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μέσω του σχεδίου νόμου που συζητάμε αυτομάτως

δηλαδή χωρίς εξέταση από Επιτροπές Πολιτογράφησης ιθαγένεια. Σημειώνεται δε,

ότι με την επιλογή των ηγεσιών των Ανώτατων Δικαστηρίων από την παρούσα

συγκυβέρνηση, θεωρείται πιθανόν, ότι θα επιλεγούν πρόσωπα, που στην περίπτωση

του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) μπορεί να γίνει προσφυγή κατά υπουργικών

αποφάσεων ιθαγένειας, μεταξύ των Συμβούλων που μειοψήφησαν στις αποφάσεις

του Δ’ Τμήματος και της Ολομέλειας, πιέζοντας με αυτόν τον τρόπο την πλειοψηφία

των Ανωτάτων Δικαστών να υποταχθούν στα κελεύσματα της πολιτικής εξουσίας

επικυρώνοντας νόμους αντίθετους στο Σύνταγμα και τα ήθη και έθιμα της χώρας,

όπως θα γίνει και το παρόν σχέδιο αν δεν υπάρξει κοινοβουλευτική αντίδραση. Γι’

αυτούς τους λόγους, η επιλογή των μελών της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των

Ανεξάρτητων Ελλήνων, αν θέλουν να είναι συνεπείς και με την πρόταση νόμου που

είχαν καταθέσει το 2012 για κατάργηση του νόμου 3838/2010, είναι μία και είναι η

καταψήφιση τόσο στην αρμόδια Επιτροπή όσο και στην Ολομέλεια της Βουλής του

σχεδίου νόμου τόσο επί της αρχής όσο και επί των άρθρων 1 και 2. Ευχαριστώ

Ι.Α.

Αιτών στις αποφάσεις 350/2011 και 460/2013 ΣτΕ την κατάργηση των υπουργικών

αποφάσεων του Ν. 3838

Σύμφωνα με το υπ. αριθ. 318/11-4-2011 έγγραφο της Γενικής

Γραμματείας Πληθυσμού και Κοινωνικής Συνοχής του Υπουργείου

Εσωτερικών προς το Υπουργείο Εξωτερικών, με θέμα “Εθνική

Στρατηγική για την κοινωνική ένταξη των υπηκόων τρίτων

χωρών από 2011 έως 2015″, μεταξύ άλλων αναφέρονται επι λέξει

τα εξής : “… το εθνικό συμφέρον επιτάσσει να συνεχισθεί η

νόμιμη μετανάστευση” (σελ.8), “… η χώρα θα χρειασθεί και

νέους μετανάστες προκειμένου να αντιμετωπισθεί το

επερχόμενο φαινόμενο γήρανσης του πληθυσμού”,

“…η δημογραφική σύνθεση της χώρας καθιστά αναγκαιότητα

την προσέλκυση μεταναστών, πάντα μέσω των νομίμων οδών”

(σελ 7 και 8),   “η διαχείριση των μεταναστευτικών ροών,

πρέπει να στηρίζεται σε σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης

αλληλεγγύης και στενής συνεργασίας μεταξύ των χωρών

προέλευσης, (σ.σ. εννοεί βεβαίως κυρίως αφροασιατικές

χώρες), διέλευσης (σ.σ. Τουρκία δηλαδή) και προορισμού

(σ.σ. Ελλάδα δηλαδή) ”

Κατωτέρω παραθέτω μια τοποθέτηση του Ιδρύματος Ρόζα Λούξεμπουργκ, που

περιλαμβάνεται σε μια μπροσούρα με τίτλο «Η μετανάστευση στην Ελλάδα».

Στη σελίδα 14 με τίτλο: «Μια ορθολογική αντιμετώπιση του δημογραφικού

ζητήματος», γράφει τα εξής αξιοσημείωτα: «Υπάρχουν δύο τρόποι να αντιμετωπίσει

κανείς τα στοιχεία αυτά. Μια φοβική αντιμετώπιση, γνώριμη στη Δεξιά και την

Ακροδεξιά, θα εστιαζόταν στην “απειλή” που δήθεν αντιπροσωπεύει αυτή η εξέλιξη

για το έθνος και θα κατέληγε σε (αναποτελεσματικές φυσικά ) εκκλήσεις για άνοδο

της γεννητικότητας των Ελλήνων.

Μια πιο ορθολογική αντιμετώπιση θα θεωρούσε ότι τα στοιχεία υποδεικνύουν

ουσιαστικά τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει η ελληνική μεταναστευτική

πολιτική: ο αυξημένος αριθμός γεννήσεων παιδιών από τις μεταναστευτικές

οικογένειες αποτελεί ευκαιρία για την Ελλάδα, που θα πρέπει να υιοθετήσει μια πιο

ανοιχτή πολιτική για την ιθαγένεια των παιδιών των οικογενειών αυτών. Αν το ένα

στα έξι παιδιά που γεννιούνται σήμερα στην χώρα είναι παιδί μεταναστευτικής

οικογένειας, τότε η ελληνική πολιτεία οφείλει να αντιμετωπίσει ως μελλοντικό

Έλληνα πολίτη, να εξασφαλίσει τη δυνατότητα του να αποκτήσει πρόσβαση στις

διαδικασίες κτήσης της ελληνικής ιθαγένειας. Διαφορετικά, η ελληνική πολιτεία

αναλαμβάνει την ευθύνη να διαμορφωθεί μια γενιά νέων ανθρώπων, χωρίς πλήρη

δικαιώματα στην χώρα. Οι κοινωνικές συνέπειες μιας τέτοιας προφανούς αδικίας και

ανισότητας δεν μπορούν παρά να είναι σοβαρές και επώδυνες για την κοινωνία.

Ας σημειωθεί ότι η ανανέωση των ευρωπαϊκών κοινωνιών μέσα από την

μετανάστευση- είτε με την μορφή των γεννήσεων, είτε με την μορφή της εισόδου

νέων μεταναστών – είναι μια διαπιστωμένη ανάγκη. Σύμφωνα με την Πράσινη Βίβλο,

στην ΕΕ τα 227 εκατομμύρια των οικονομικά ανέργων ατόμων θα μειωθούν σε 201

εκατομμύρια το 2025 και σε 160 εκατομμύρια το 2050, χωρίς τους μετανάστες. Για

την διατήρηση του ίδιου ορίου συνταξιοδότησης και την επιβίωση των ασφαλιστικών

ταμείων από το 2010 έως το 2030, θα χρειαστούν 20 εκατομμύρια μετανάστες». 5

5 Για τα θέματα αυτά διοργάνωσε το Ινστιτούτο Πουλαντζάς και ο Ίδρυμα Ρόζα Λούξεμπουργκ,

παράρτημα Ελλάδας, εκδήλωση στο Goethe Institut. Την συζήτηση διεύθυνε ο κ. Νίκος Ξυδάκης, νυν

υπουργός Πολιτισμού, που συμφωνούσε με τα ανωτέρω. Αναρωτιέμαι μήπως γι’ αυτό τον λόγο

ανέλαβε και αυτό το κρίσιμο πόστο.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *