Συμμαχία facebook και Microsoft; Μήπως χτυπάει η καμπάνα για την Google;

Η Microsoft ανακοίνωσε την Παρασκευή πως έχει ενσωματώσει, ακόμη πιο στενά, την μηχανή αναζήτησής της με το Facebook, ώστε να προσφέρει άμεση επικοινωνία των χρηστών με τις δημοσιεύσεις των φίλων τους, μέσα από …
τη δεξιά πλευρική στήλη που περιλαμβάνει .

 Η προθήκη αυτή έρχεται σε μια λειτουργία που ήταν ήδη διαθέσιμη εδώ και ένα χρόνο, επιτρέποντας την προβολή περιεχομένου από τους λογαριασμούς Twitter και Facebook.

Έτσι, οι χρήστες που θα «δέσουν» τον λογαριασμό τους στο Facebook με αυτό του Bing, θα μπορούν να σχολιάζουν και να κάνουν like στις ενημερώσεις κατάστασης απευθείας από τη κεντρική σελίδα αναζήτησης.

Για να γίνει κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας: Πείτε για παράδειγμα πως ψάχνετε στο Bing για εισιτήρια για ένα φεστιβάλ μουσικής, αν ένας φίλος σας έχει αναρτήσει περιεχόμενο στο οποίο αναφέρει πως θα παρευρεθεί, θα σας δοθεί η δυνατότητα να σχολιάσετε απευθείας σε αυτό το δημοσίευμα και να ενημερώσετε πως θα πάτε και εσείς, πάντα μέσα από τη σελίδα του Bing.

Σύμφωνα με τον Νεκτάριο Ιωαννίδη, program manager του Bing: «Αν είστε σαν εμάς, ίσως δυσκολεύεστε να παρακολουθείτε τι γράφουν οι φίλοι σας διαρκώς, και ακόμη χειρότερα να ψάχνετε για συγκεκριμένα θέματα που οι φίλοι σας έχουν δημοσιεύσει, συνδυάζοντας το Bing με το Facebook, έχετε έναν εύκολο τρόπο να εμπλουτίσετε την αναζήτησή σας με χρήσιμο, ενδιαφέρον και σχετικό περιεχόμενο που οι φίλοι σας έχουν ήδη μοιραστεί».

Πρέπει να τονίσουμε ότι η Google διατηρεί σχεδόν το μονοπώλιο της διαφήμισης στο ιντερνετ μέσω του google adwords ενώ ο seo expert Θανάσης Δαβαλάς από την dreamweaver.gr μας είπε ότι οι επιχειρήσεις προωθούν τις ιστοσελίδες τους στο google στοχεύοντας στην 1η θέση στα αποτελέσματα του ενώ όπως μας τόνισε “Πότε ήταν η τελευταία φορά που αναζητήσατε κάτι στο Yahoo ή στο Bing ; “

Πηγή:techit.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *