Τα tweets φέρνουν ψήφους στην Αμερική αλλά όχι όμως στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με μελέτη κοινωνιολόγων, τα ποσοστά των υποψηφίων της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων μπορούν να προβλεφθούν από τον αριθμό των tweet που αναφέρουν το όνομά τους.

Πιο συγκεκριμένα, οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα στο Μπλούμιγκτον ήθελαν να εξετάσουν το κατά πόσο η …
συμπεριφορά των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να δώσει μια εικόνα για τη συμπεριφορά των χρηστών ως ψηφοφόρων.

Η ανάλυση έδειξε ότι οι αναρτήσεις στο Twitter μπορούν όντως να χρησιμοποιηθούν σαν ένα είδος δημοσκόπησης. «Τα ευρήματά μας δείχνουν ότι υπάρχει ένα τεράστιο, αναξιοποίητο απόθεμα δεδομένων που μπορεί να μας δώσει στοιχεία για την κοινή γνώμη» σχολιάζει ο Φάμπιο Ρόχας, επίκουρος καθηγητής Κοινωνιολογίας.

Ο Ρόχας ανέλυσε δεδομένα από μια βάση δεδομένων του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα όπου συγκεντρώνονται δισεκατομμύρια tweet -είναι το μεγαλύτερο δείγμα αναρτήσεων του Twitter στο οποίο έχουν σήμερα πρόσβαση οι επιστήμονες σε όλο τον κόσμο.

Η ανάλυση 537 εκατομμυρίων αναρτήσεων έδειξε ότι τα αποτελέσματα που έφεραν οι ρεπουμπλικανοί και δημοκρατικοί υποψήφιοι στις εκλογές για την Βουλή των Αντιπροσώπων το 2012 και το 2010 μπορούν να προβλεφθούν από το ποσοστό των tweet που αφορούν τον κάθε υποψήφιο.

Το εντυπωσιακό είναι ότι το περιεχόμενο των tweet, θετικό ή αρνητικό, δεν φαίνεται να επηρεάζει τον γενικό κανόνα: περισσότερα tweet σημαίνουν περισσότερους ψήφους.

Μιλώντας με τον ειδικό στην διαφήμιση στο internet και στην προώθηση ιστοσελίδων Θανάση Δαβαλά από την dreamweaver.gr μας εξήγησε ότι το twitter υπολείπεται σημαντικά σαν πολιτικά επικοινωνιακό μέσο αφού η χρήση του twitter υυπολείπεται σημαντικά στην χώρα μας σε σχέση με τις ΗΠΑ.

Στην Αμερική τα tweets υποκαθιστούν σημαντικά τα sms για επικοινωνία ενώ π.χ. κάποιος στις ΗΠΑ που θέλει να ενημερώσει – προσκαλέσει τους φίλους του ότι θα βρίσκεται σε μια καφετέρια κάποια συγκεκριμένη ώρα χρησιμοποιεί συχνά το twitter για αυτό.

Στην χώρα μας το twitter δεν διαβάζεται από μεγάλο πλήθος χρηστών όπως π.χ. στο facebook που στην Ελλάδα αριθμεί πλέον πάνω απο 4 εκ. ενεργούς χρήστες .Απλά οι δημοσιογράφοι των κλασικών ΜΜΕ έμαθαν να αλιεύουν δηλώσεις πολιτικών από εκεί και να τις αναπαράγουν στα μέσα τους

techpress.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *