Πανούσης:Να αποστρατευτεί ο υπ.Παιδείας

Aίσθηση προκάλεσε η δήλωση του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ Γιάννη Πανούση ο οποίος εξέφρασε τη διαφωνία του με την επιστράτευση των εκπαιδευτικών και είπε ότι πρέπει να “αποστρατεύονται” οι υπουργοί Παιδείας που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις.

Μιλώντας στο “Radio Marconi 96,1 F.M.” του Βόλου ο κ. Πανούσης τόνισε: “Δε μπορεί να…
λειτουργήσει το εκπαιδευτικό σύστημα με ταπεινωμένο καθηγητή και ταπεινωμένος δεν είναι από το ζήτημα του μισθού μόνο, είναι του ρόλου και είναι και του τρόπου. Άρα λοιπόν είναι πολύ κακιά πολιτική σημειολογία η επιστράτευση”.

“Όταν επιστρατεύεις τους δασκάλους, να αποστρατεύεις τους υπουργούς Παιδείας που βγάζουν τέτοιες αποφάσεις και που προκαλέσαν σε μεγάλο βαθμό, το υπουργείο Παιδείας, αυτή την κρίση, αυτή τη στιγμή. Άρα λοιπόν είναι λάθος, εγώ δεν έχω κάποιο πρόβλημα να το πω ότι είναι λάθος η επιστράτευση”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Και συνέχισε: “Εγώ καταλαβαίνω, όχι το δίωρο, κανείς δεν μιλάει για το δίωρο, καταλαβαίνω την αιφνίδια και βίαιη αλλαγή της ζωής τους με αυτά τα συστήματα, το αν δεν συμπληρώνεις τις ώρες, να βρίσκεσαι ξαφνικά στην Έδεσσα ή σε ένα νησί. Απλώς πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να εξηγήσουμε τί είναι ο διάλογος. Αν δεν καταλαβαίνει το υπουργείο τί είναι ο διάλογος, πρέπει να το βάλουμε να το καταλάβει.

“Θεωρώ ότι είναι πολύ κακιά εικόνα αυτή, ταπεινωμένος δάσκαλος, εξαγριωμένος δάσκαλος, ένα υπουργείο που κρύβεται ως προς τον δημόσιο διάλογο, αλλά κάνει αυτή την πολύ αρνητική σημειολογία, δηλαδή τον κακό συμβολισμό της επιστράτευσης… Το ζήτημα δεν είναι τυπικό, είναι ουσιαστικό. Ωραία, θα γίνουν εξετάσεις, θα τελειώσουν οι εξετάσεις και θα πάμε μετά στα σχολεία ή θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβρη. Με ποιό κλίμα πας να ξεκινήσεις; Ποιά είναι η επόμενη μέρα δηλαδή; Ωραία, έγιναν οι εξετάσεις και οι δάσκαλοι έχασαν τη “σύγκρουση”. Αυτό τι σημαίνει, ποιός κέρδισε;”, πρόσθεσε ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ.

enikos.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *